تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۷۰۵۲۴
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اقدام دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از بیکاری ۲۰۰ کارگر

۱
۱
اقدام دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از بیکاری ۲۰۰ کارگر
کبنا ؛معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دستگاه قضایی برای جلوگیری از بیکاری کارگران یک واحد صنعتی استان خبر داد.
به گزارش کبنا، به منظور جلوگیری از تعطیلی شرکت صنعتی تولید‌کننده شمش‌های فولادی و آهن و احتمال بیکاری کارگران جلسه فوق‌العاده ستاد حقوق قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی در دادگستری استان برگزار شد.
 سید عیسی حسنی معاون قضایی و دبیر کارگروه قضایی ستاد رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی این دادگستری در سخنانی از مصوبات این ستاد در حمایت از رونق تولید و اشتغال این واحد تولیدی خبر داد.
وی گفت: از آنجا که رسیدگی به مشکلات این واحد صنعتی تولیدی از تعطیلی و بیکار شدن کارگران جلوگیری می‌کرد دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان به لحاظ اهمیت موضوع دستور دادند، نشست برگزار شود.
 حسنی افزود: به همین منظور نشستی با حضور مدیرکل بازرسی استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت پخش نفتی و رئیس اتاق بازرگانی استان برگزار گردید.
حسنی اظهار کرد: برای هر یک از اعضای این نشست مواردی مصوب شد که در فرصت مقتضی پیگیری و به این ستاد در دادگستری استان اعلام نمایند.
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز کرد: با توجه به اینکه شرکت جانیار سگال تولید‌کننده شمش‌های فولادی و آهن، هم اکنون با ۲۰۰ نفر پرسنل فعال است، اما به دلیل سلسله اختلاف قبلی مالکین، هنوز پروانه به نام این شرکت صادر نشده است.
وی تصریح کرد: با توجه به نبود مواد اولیه آهن اسفنجی و نیز سوخت لازم و عدم امکان استفاده از پروانه بویر صنعت، جهت همکاری با شرکت بهره‌بردار مذکور از طریق بورس و شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام، تا حداکثر ۶ ماه واحد مذکور مورد حمایت قرار گرفته و از تعطیلی و بیکار شدن کارگران جلوگیری شود.
 معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در این مدت شرکت مزبور به منظور بهره‌برداری از مزایای بورسی و سوخت مؤظف است به صورت مستقل مبادرت به اخذ پروانه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام یعنی بعداز6ماه دوباره تعطیل میشه؟
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1