کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اقدام دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از بیکاری ۲۰۰ کارگر

28 آذر 1402 ساعت 10:32

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دستگاه قضایی برای جلوگیری از بیکاری کارگران یک واحد صنعتی استان خبر داد.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات دستگاه قضایی برای جلوگیری از بیکاری کارگران یک واحد صنعتی استان خبر داد.
به گزارش کبنا، به منظور جلوگیری از تعطیلی شرکت صنعتی تولید‌کننده شمش‌های فولادی و آهن و احتمال بیکاری کارگران جلسه فوق‌العاده ستاد حقوق قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی در دادگستری استان برگزار شد.
 سید عیسی حسنی معاون قضایی و دبیر کارگروه قضایی ستاد رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی این دادگستری در سخنانی از مصوبات این ستاد در حمایت از رونق تولید و اشتغال این واحد تولیدی خبر داد.
وی گفت: از آنجا که رسیدگی به مشکلات این واحد صنعتی تولیدی از تعطیلی و بیکار شدن کارگران جلوگیری می‌کرد دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان به لحاظ اهمیت موضوع دستور دادند، نشست برگزار شود.
 حسنی افزود: به همین منظور نشستی با حضور مدیرکل بازرسی استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت پخش نفتی و رئیس اتاق بازرگانی استان برگزار گردید.
حسنی اظهار کرد: برای هر یک از اعضای این نشست مواردی مصوب شد که در فرصت مقتضی پیگیری و به این ستاد در دادگستری استان اعلام نمایند.
معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز کرد: با توجه به اینکه شرکت جانیار سگال تولید‌کننده شمش‌های فولادی و آهن، هم اکنون با ۲۰۰ نفر پرسنل فعال است، اما به دلیل سلسله اختلاف قبلی مالکین، هنوز پروانه به نام این شرکت صادر نشده است.
وی تصریح کرد: با توجه به نبود مواد اولیه آهن اسفنجی و نیز سوخت لازم و عدم امکان استفاده از پروانه بویر صنعت، جهت همکاری با شرکت بهره‌بردار مذکور از طریق بورس و شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام، تا حداکثر ۶ ماه واحد مذکور مورد حمایت قرار گرفته و از تعطیلی و بیکار شدن کارگران جلوگیری شود.
 معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: در این مدت شرکت مزبور به منظور بهره‌برداری از مزایای بورسی و سوخت مؤظف است به صورت مستقل مبادرت به اخذ پروانه کند.


کد مطلب: 470524

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470524/اقدام-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-جلوگیری-بیکاری-۲۰۰-کارگر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1