تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۶۷۶۵۹
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دنا برگزار شد

قول فرماندار جدید دنا

۲
۰
قول فرماندار جدید دنا
کبنا ؛جلسه تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان دنا با حضور هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای اداری و مردم در محل سالن شهید نجفی برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام واهبی‌زاده_ امام جمعه سی سخت_ گفت: انقلاب اسلامی به مدیرانی کارآمد و انقلابی نیازمند است که ویژگی‌های اساسی داشته باشند، مدیر تراز انقلاب باید اعتقاد به پروردگار الهی داشته باشد، مدیری که لنز تیز دوربین پروردگار را بر اعمالش نبیند مردود است، التزام عملی به قانون داشته باشد چرا که مدیر قانون گریز جایگاهی در انقلاب ندارد، صداقت شفافیت وامانت داری از ویژگی‌های دیگر مدیر انقلابی است چرا که این صندلی‌ها ماندگار نیستند و این اعمال و کردار ما هستند که می‌مانند و در ذهن مردم باقی می‌مانند.
واهبی‌زاده اهتمام به امور مردم را یکی دیگر از خصلت‌های مدیر انقلابی دانست وگفت: مدیر انقلابی مشکلات مردم را باید مشکل خود بداند و کمک کار مردم باشد و برای حل مشکل آن‌ها شب و روز نداشته باشد، مدیر انقلابی لازمه بصیرت تخصص و تعهد است، مدیر انقلابی باید از فساد، رانت ورشوه پرهیز کند، بداخلاقی و بی‌احترامی به ارباب رجوع ممنوع است چرا که ارباب رجوع با مشکلات پیش ما می‌آید و ما باید با مهربانی و لطافت با آن‌ها برخورد کنیم.
امام جمعه سی سخت اظهار داشت: در این سه ماه که به شهرستان دنا آمده‌ام درخشان‌زاده فرماندار اسبق همواره پیگیر مشکلات مردم در روستا‌ها و بخش‌ها بودند و شعبانی هم در کسوت بخشدار مرکزی سر زدن هفتگی به روستا‌ها را همواره کنار ما بود و سنگ تمام گذاشتند.
افشین دادستان گفت: درخشان مدیری دلسوز متخصص و پای کار بودند و همیشه برای حل مشکلات مردم سر از پا نمی‌شناختند و تا پاسی از شب در کنار مردم برای گره گشایی از کار آن‌ها بودند، شعبانی هم مدیری پیگیر متعهد و دلسوز برای امور مردم هستند خوش برخورد و کسی است که درد مردم را درد خودشان می‌دانند.
دادستان دنا اظهار داشت: شهرستان دنا وضعیت خاصی دارد که همت جهادی می‌خواهد و دلسوزانی را می‌طلبد که همه دست در دست هم دهیم تا گره‌ای از کار و مشکلات مردم باز شود.
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دنا برگزار شد
کوروش درخشان‌زاده_ فرماندار سابق دنا_ گفت: مردم سی سخت مردمی با فرهنگ و اهل قلم و علم و ادب هستند که خوشحالم دو سال از بهترین سنوات خود را در خدمت مردم فهیم شهرستان دنا و شهر سی سخت بودم. در شهرستان دنا یک فضای یک دل و همدلی خاصی وجود داشت که باعث شد شهرستان با قطاری باسرعت حرکت کند.
درخشان‌زاده اظهار داشت: دو سال پیش در روز معارفه سه اصل را مطرح کردم و پایبند هر سه اصل بودم، اولین اصل که سرلوحه کارم بود، اصل مسئولیت‌پذیری یعنی خدمت صادقانه، بی‌ریا، حضور در بین مردم که مصداق صحبت‌هایم برگزاری ۳۷ شورای اداری در روستاهاست، ۱۲۶ روستا را سرکشی کردم و از نزدیک مشکلاتشان را رصد کردم، اصل دوم که تا حدودی در خود نهادینه کردم تکریم ارباب رجوع بود که تمام روز هفته درب اتاقم به روی همه باز بود و با ارباب رجوع ملاقات داشتم. اصل سوم؛ ما می‌توانیم بود که گفتم و اعلام کردم، نه و نمی‌شود و نمی‌توانیم نباید از سوی مدیری گفته شود و همین طور هم بود و همواره چیزی به نام ناامیدی و یاس را تزریق نکردم و مشکلات را برطرف کردم و مصداق حرفم این است که شهرستان تیدیل به یک کارکاه عمرانی شد در تمام نقاط روستا‌ها فعالیت را شروع کردیم و تغییر تحولات زیادی را در بحث عمرانی ایجاد کردیم.
درخشان‌زاده گفت: در طول این دو سال حدود ۴۰۵ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قبل از سفر دوم اجرا کردیم، در زمینه راه و شهرسازی محور یاسوج سی سخت، چهار خطه کردن بخشی از جاده، ۲ تونل، پل سردار شهید نجفی که باعث برون رفت سی سخت از بن بست و توسعه گردشگری است را داشتیم، در حمل ونقل جاده‌ای اکثر روستا‌ها زیر‌سازی و آسفالت شدند منهای روستای جلاله و سادات محمودی که در حال کار کردن است، نصب نیوجرسی به طول ۱۶ کیلومتر در مسیری که قتلگاه هموطنان بود، نصب روشنایی چندین روستا، در حوزه گاز‌رسانی شهرستان دنا به شهرستان سبز تبدیل شده است تقریباً ۹۹ درصد روستا‌ها گاز‌رسانی شد، در بحث ارتباطات وفناوری ۹۸ درصد روستا‌ها تحت پوشش اینترنت هستند، در حوزه کشاورزی ۶ کیلومتر بهسازی و سراب‌بندی داشتیم آبیاری قطره‌ای، ۳‌ایستگاه پمپاژ را احداث کردیم که هزار هکتار را زیر کشت خواهد برد، در بحث آب‌رسانی قطعی آب شرب شهر سی سخت تمام شد، تنش آبی توتنده و سادات محمودی را با ارتقا‌ایستگاه برق و پمپاز بر طرف کردیم، انقلابی در حوزه بنیاد مسکن درحوزه روستایی پیاده رو‌سازی وجداول و آسفالت ایجاد کردیم، در آموزش و پرورش ۴۶ کلاس درس تحویل دادیم و تا ۱۰ سال آینده مشکلی نخواهیم داشت، سرانه ورزشی را بالا بردیم و پروژه‌های راکد را رفع معارض، احیا ودر اختیار ورزشکاران گذاشتیم، ‌ایستگاه‌های برق را تقویت کردیم، در حوزه عمران شهری شهردار جدید سی سخت واقعاً شهر را با آسفالت و جداول‌گذاری‌ها دگرگون شد.
وی گفت: افتخارم این است هر جا مسئولیت داشتم باصلابت و بدون مسائل حاشیه‌ای و نگرانی با اقتدار و در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های صادر شده از بالا کار‌ها را انجام دادیم.
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دنا برگزار شد
سید جواد هاشمی مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: از زمان شکل‌گیری انقلاب توطئه‌ها علیه نظام شروع شد، ۴۵ سال مردم در مقابل توطئه ها‌ایستادند و مقاومت کردند که دشمن ناکام ماند، خدمات انقلاب خیلی زیاد است به طوری که منطقه صعب العبور زیلایی از نعمت گاز برخوردار شده است که این‌ها حاصل دفاع مردم از انقلاب و نظام است، در سال گذشته جنگی ترکیبی از سوی دشمن طرح‌ریزی شد و تمام سازمان‌های جاسوسی دنیا برنامه‌ریزی کردند تا توسط عوامل خود فروخته داخلی ناامنی درست کنند که مردم با حضور در راهپیمایی حرکت خصمانه آن‌ها را خنثی کردند.
هاشمی مهر افزود: مسئولین باید نوکری این مردم را بکنند چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند چرا که همین مردم همیشه تو دهنی محکمی به دشمن زدند و نگذاشتند انقلاب ضربه بخورد.
معاون سیاسی استاندار گفت: در دولت سیزدهم کار‌های بزرگی انجام شد، رئیس جمهور شبانه روز برای مبارزه با فساد اداری تلاش می‌کنند، عضویت ایران در شانگ‌های از افتخارات رئیسی است، روابط با کشور‌های منطقه که ثمره خوبی داشته است.
وی گفت: در زمان حصور درخشان‌زاده در دنا تحول عظیمی در همه حوزه‌ها ایجاد شد و شهرستان روی ریل توسعه قرار گرفت، نگرانی مردم‌ایست بازرسی برای شوتی‌ها بود که محقق شده است، شهرستان جز شهرستان‌های برخوردار است و در همه زمینه‌ها پیشتاز است، انصا‌فاً فرماندار دنا جز فرمانداران خوب ما بودند و همه مدیریت‌ایشان را دیدند و دلیل تغییر ضعف عملکردی نبود و تصمیم استانی است و طبیعی است که پست‌ها ماندگار نیستند، در فضای مجازی صحبت‌هایی هست که نباید به آن‌ها دامن زد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: شعبانی فرماندار جدید آزمون بزرگی در پیش رو برای خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع دارد که مطمئن هستیم از عهده آن بر می‌آید و به رسالت خودش عمل خواهد کرد و در چارچوب قوانین و دستور العمل‌ها به مردم خدمت خواهند کرد.
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دنا برگزار شد
هاشمی اظهار کرد: بحث انتخابات است که در ۱۱ اسفند است که توصیه اکید بنده این است شما مامور دولت و مجری قانون هستید و حق سو‌گیری خود یا مدیران شما علیه و به نفع هیچ کاندیدایی را ندارید و باید کاملاً بی‌طرف باشید و انتخاباتی کاملاً سالم برگزار کنید و باید بستری سالم جهت بالارفتن مشارکت مردمی فراهم کنید به طوری که آقا فرمودند رای مردم حق الناس است و حق الناس قابل بخشش نیست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: اطمینان می‌دهم که در انتخابات امسال امکان هیچ گونه تقلبی از سوی مسئولین و برگزار‌کنندگان به دلیل نظارت دقیق و حساس مسئولین بالا دستی به وجود نخواهد داشت، ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و با مشارکت بالا تو دهنی محکمی به دهان یاوه گویان انقلاب بزنیم.
پارسا شعبانی_ سرپرست فرمانداری دنا_ ضمن تبریک هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر و امام جعفر صادق ع گفت: خدا را شاکرم در ایامی مبارک و خجسته که مصادف است با میلاد پیامبر شروع به کارم است که استمداد می‌طلبم از ائمه تا بتوانم از این‌امانت الهی سربلند و پیروز بیرون بیایم.
شعبانی اظهار داشت: از استاندار و شورای معاونین به خصوص آقای هاشمی مهر و مدیران حوزه ستادی و کسانی که به این حقیر اعتماد کردند تشکر دارم و‌امیدوارم با توکل به خدا پاسخ این اعتماد را بدهم.
فرماندار دنا اظهار داشت: من تا امروز چه در آموزش و پرورش و چه در مجموعه وزارت کشور سرباز ولایت و نوکر و خدمت‌گزار مردم بودم و هستم،
شعبانی گفت: درخشان‌زاده در همه زمینه‌ها برای خدمت به مردم سربلند بودند و همواره پیگیر مشکلات مردم چه در روستا و چه در شهر بودند.
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان دنا برگزار شد
شعبانی اظهار داشت: این روز‌ها بحث سیاسی برگزاری انتخابات است و این قول را به همه شما خواهم داد که چهار اصل اساسی رهبر معظم انقلاب را در رأس امورات که سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت است سرلوحه کارم قرار دهم تا انتخاباتی سالم برگزار کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ان شالله دکتر شعبانی موفق وسربلند باشند وقطعا موفق خواهندبود
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال بی فروزان.
هرچه دلش خواست شد
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1