تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۵۹۰۷۲
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خبر داد؛

احداث 10 پروژه‌ ارتباطی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت در کهگیلویه و بویراحمد

۰
احداث 10 پروژه‌ ارتباطی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد از توسعه اینترنت پرسرعت، رفع مشکلات آن و احداث ۱۰ پروژه در این خصوص در مناطق محروم استان خبر داد.
به گزارش کبنا، مرادعلی پیوند در نشست کارگروه توسعه ارتباطات مناطق محروم با حضور مدیر شرکت ارتباطی ایرانسل منطقه جنوب کشور، با اشاره به مشکلات اینترنتی در برخی از مناطق محروم استان گفت: قرار است علاوه بر توسعه اینترنت پرسرعت مشکلات آن نیز در روستاها و مناطق مختلف استان با مشارکت شرکت ایرانسل کشور برطرف شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:۱۰ مورد پروژه‌ ارتباطی با هدف ایجاد ارتباط دقیق‌تر و سریعتر و دسترسی به اینترنت پرسرعت در مناطق و روستاهای محروم استان احداث می‌شود.
وی اظهار داشت: این سایت‌ها در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق امامزاده پهلوان، فیروزآباد، تنگاری، دهنو، میمند، موگر، گراب و حاج قلندر احداث خواهد شد.
پیوند عنوان کرد: دستگاه مجری برای احداث این سایت‌ها مشکلات و معارضاتی با منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت توزیع نیروی برق و راهداری دارد که هماهنگی‌های لازم جهت رفع مشکلات صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: تهیه طرح دسترسی برق برای احداث سایت‌ها یکی از ضروریات بود که شرکت برق موظف شد تا پایان هفته آینده این طرح‌ها را آماده و ارائه کند، برای مجوز سایر دستگاه‌ها هم همین بازده زمانی تعیین شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری راهداری در جهت احداث جاده دسترسی به این سایت‌ها گفت: امیدواریم با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد رفع مشکلات دسترسی مردم به ارتباطات و اینترنت پر سرعت در مناطق محروم استان باشیم.
امین ترابی مدیر ایرانسل منطقه جنوب کشور گفت: این تعداد سایت برای استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شوند.
وی خواستار مشارکت ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، شرکت برق و راهداری برای رفع مشکلات این سایت‌ها شد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج اینترنت پرسرعت اینترنت پروژه‌ ارتباطی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد مرادعلی پیوند
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1