تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۴۶۶۰۲
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار نوروزی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

۰
دیدار نوروزی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس و برخی از اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: تلاش می شود در سال ۱۴۰۱ هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه رویکرد متفاوتی را نسبت به سال گذشته دنبال کند چرا که جامعه نیازمند پیشرفت و توسعه است و مردم نیز شایسته بهترین خدمات هستند.
سید ولی موسوی افزود: وظیفه رسانه ها ایجاد فضای امید آفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان است و باید به گونه ای خدمات نظام و مطالبات مردم انعکاس داده شود که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند و به طور دقیق و شفاف امر اطلاع رسانی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه مسائل کلیدی و توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گیرند و از طریق رسانه پیگیری شوند گفت: باید پروژه های استان که در سطح ملی نیازمند هم افزایی و تخصیص اعتبار هستند از طریق رسانه ها به اطلاع مسئولان کشوری رسانده شوند تا بتوانیم از قبل آن اعتبارات ملی بیشتری را دریافت کنیم.

موسوی ابراز داشت: بسیج رسانه در بحث وحدت آفرینی و انسجام بین رسانه ها باید پیشگام باشد و بتوانیم در تولید فرهنگ، اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.
رئیس  هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: رسانه ها در  ایجاد فضایی آرام  و وحدت آفرین در استان برای کار و تلاش بیشتر مسؤلان نقش مهمی دارند که در کنار مطالبه گری باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
موسوی گفت: در تدارک هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه را به شهرستان های استان ببریم و ضمن شنیدن درد دل اصحاب رسانه در بحث دوره های آموزشی و ارایه خدمات رفاهی نیز کمک هایی را داشته باشیم.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) یاسوج نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت: به نظر می رسد باید در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال رسانه ها ساماندهی و به این سمت سوق داده شوند تا کارآیی بیشتری را در جامعه شاهد باشیم.
بهنام احمدی بر ضرورت پرداختن رسانه ها به پروژه‌ های مهم و حیاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با هم افزایی بیشتر می توان شاهد تحولات و توسعه استان بود و در این زمینه آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه از جمله موضوعاتی است که می توان به آنها پرداخت.
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدوارم سال جدید برای اصحاب رسانه سالی پر از خیر و برکت باشد.
سرگرد فخرالدین رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته با تشکیل هیئت اندیشه ورز اتفاقات و تمهیدات خوبی را شاهد بودیم افزود:  سال ۱۴۰۱ برای اصحاب رسانه سال بسیار مهمی است .
وی به راه اندازی کارگروه های مختلف خبرنگاری در هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در این کارگروه ها مسائل مهمی در حوزه شعار سال، سیاست، فرهنگی، اقتصادی، مسائل شهری و سایر بخش ها به صورت تخصصی از سوی خبرنگاران دنبال و گزارش های فاخری تولید می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

ریچارد نفیو، نویسنده کتاب «هنر تحریم‌ها» در مقاله‌ای برای نشریه فارن‌افرز، نسخه خود برای ...
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
1