کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دیدار نوروزی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

17 فروردين 1401 ساعت 11:06

رئیس و برخی از اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان دیدار و گفت و گو کردند.


رئیس و برخی از اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: تلاش می شود در سال ۱۴۰۱ هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه رویکرد متفاوتی را نسبت به سال گذشته دنبال کند چرا که جامعه نیازمند پیشرفت و توسعه است و مردم نیز شایسته بهترین خدمات هستند.
سید ولی موسوی افزود: وظیفه رسانه ها ایجاد فضای امید آفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان است و باید به گونه ای خدمات نظام و مطالبات مردم انعکاس داده شود که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند و به طور دقیق و شفاف امر اطلاع رسانی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه مسائل کلیدی و توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گیرند و از طریق رسانه پیگیری شوند گفت: باید پروژه های استان که در سطح ملی نیازمند هم افزایی و تخصیص اعتبار هستند از طریق رسانه ها به اطلاع مسئولان کشوری رسانده شوند تا بتوانیم از قبل آن اعتبارات ملی بیشتری را دریافت کنیم.

موسوی ابراز داشت: بسیج رسانه در بحث وحدت آفرینی و انسجام بین رسانه ها باید پیشگام باشد و بتوانیم در تولید فرهنگ، اخلاق و ادب در جامعه الگو باشیم.
رئیس  هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: رسانه ها در  ایجاد فضایی آرام  و وحدت آفرین در استان برای کار و تلاش بیشتر مسؤلان نقش مهمی دارند که در کنار مطالبه گری باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
موسوی گفت: در تدارک هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه را به شهرستان های استان ببریم و ضمن شنیدن درد دل اصحاب رسانه در بحث دوره های آموزشی و ارایه خدمات رفاهی نیز کمک هایی را داشته باشیم.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) یاسوج نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت: به نظر می رسد باید در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال رسانه ها ساماندهی و به این سمت سوق داده شوند تا کارآیی بیشتری را در جامعه شاهد باشیم.
بهنام احمدی بر ضرورت پرداختن رسانه ها به پروژه‌ های مهم و حیاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: با هم افزایی بیشتر می توان شاهد تحولات و توسعه استان بود و در این زمینه آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه از جمله موضوعاتی است که می توان به آنها پرداخت.
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدوارم سال جدید برای اصحاب رسانه سالی پر از خیر و برکت باشد.
سرگرد فخرالدین رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته با تشکیل هیئت اندیشه ورز اتفاقات و تمهیدات خوبی را شاهد بودیم افزود:  سال ۱۴۰۱ برای اصحاب رسانه سال بسیار مهمی است .
وی به راه اندازی کارگروه های مختلف خبرنگاری در هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: در این کارگروه ها مسائل مهمی در حوزه شعار سال، سیاست، فرهنگی، اقتصادی، مسائل شهری و سایر بخش ها به صورت تخصصی از سوی خبرنگاران دنبال و گزارش های فاخری تولید می شود.


کد مطلب: 446602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446602/دیدار-نوروزی-اعضای-هیئت-اندیشه-ورز-بسیج-رسانه-مسئول-سپاه-فتح-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1