تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۰۱۷۵۸
رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان خبر داد:

همراهی شهرداری و شورای شهر یاسوج در برگزاری جشنواره بزرگ تجسمی استان

۲
۰
همراهی شهرداری و شورای شهر یاسوج در برگزاری جشنواره بزرگ تجسمی استان
کبنا ؛ صادق خاک نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دیداری که هنرمندان و چهره‌های دانشگاهی هنرهای تجسمی در استان با اقای سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج داشتند، که در این نشست خانم پورانصاری به نمایندگی از جامعه دانشگاهی هنرهای تجسمی به تشریح جشنواره و پتانسیل استان در حوزه تجسمی پرداخت. بعد از صحبت‌ها و پیشنهاداتی که در این دیدار مطرح شد از سوی شورای شهر یاسوج قول مساعد برای همکاری و مشارکت در جشنواره بزرگ تجسمی استان از سوی این مجموعه داده شد.
وی با اشاره به رسالت و فعالیت‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی یاسوج در یک سال گذشته گفت: این همکاری و مشارکت خوب شورا و شهرداری یاسوج نشانه دغدغه و شناخت بالای اعضای محترم شورا و هم چنین جناب اقای دکتر مقدم شهردار شهر یاسوج است.
خاک نژاد افزود: قطعاً همکاری و مشارکت شورا و شهرداری یاسوج در این جشنواره به بالا رفتن کیفیت جشنواره کمک خواهد کرد و هم چنین جشنواره‌هایی از این دست نیز در ارتقاء سطح کمی و کیفی هنجارهای فرهنگی و هنری و ترغیب هنرمندان برای حضور بیشتر و فعال‌تر در جریان اجتماعی و بهبود مسائل مربوط به شهرنشینی و حقوق شهروندی موثر خواهد بود.
شایان ذکر است جشنواره بزرگ تجسمی استان در رشته‌های عکاسی، نقاشی، پوستر و خوشنویسی در روزهای 7 و 8 مردادماه در یاسوج برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی کیوان اشنا چی از هنرهای تجسمی میدونه؟
Iran, Islamic Republic of
شهرداری ما به لطف بعضی اقایان کارش شده شده کنسرت و همایش و کی به خیابان ها و بلوار ها و فضای سبز نوبت میرسه فکر کنم4سال اول نوبت کنسرت و اینا پراست انشالله اگر نوبت 4 سال بعد اجازه بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1