تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۷۵۹۷۷
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج:

جسد «سبحان» بعد از 27 روز در رود خرسان پیدا شد

۳
جسد «سبحان» بعد از 27 روز در رود خرسان پیدا شد
کبنا ؛مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: جسد «سبحان هنرمند» پسر بچه‌‌ای که حدود 27  روز قبل در رود خرسان غرق شده بود، پیدا شد.
محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار کرد: حدود 27 روز پیش پسر بچه‌ای که کنار رودخانه خرسان با همسالان خود در حال بازی بود، دچار غرق‌شدگی می‌شود که تلاش‌های فراوان مأموران هلال‌احمر و آتش‌نشانی برای پیدا شدن جسد او بی‌نتیجه ماند.
وی افزود: امروز جسد سبحان 5 ساله توسط افراد محلی پیدا شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: فردی در حال ماهی‌گیری بود که جسد این پسر بچه در تور ماهی‌گیری او قرار می‌گیرد و او را از آب بیرون می‌کشد.
رستمی افزود: بعد از بررسی و شناسایی، جسد «سبحان» در اختیار خانواده‌اش قرار گرفت که فردا تشییع جنازه او برگزار می‌شود.
عملیات جستجو برای یافتن «سبحان هنرمند» کودک پنج ساله غرق شده، اهل چهارمحال و بختیاری تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در رودخانه خرسان دنا در استان کهگیلویه وبویراحمد بی‌نتیجه پایان یافت و امروز بعد از 27 روز جسد او در نزدیکی لردگان پیدا شد.
«سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری سوم اردیبهشت امسال در رودخانه خرسان غرق شد.
سبحان که همراه ۲تن از هم سن و سال‌هایش در ساحل رودخانه خرسان در مرز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری در حال بازی بود از چشم آنان ناپدید شد به همین علت امدادگران کوهستان، محیط‌های آبی و تیم‌های سگ‌های جستجوگر در این چند روز برای یافتنش تلاش کردند.
جسد «سبحان» بعد از 27 روز در رود خرسان پیدا شد
همچنین نیرو‌های ارتش و سپاه برای یافتن کودک غرق شده به منطقه آمدند اما این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند تا اینکه ۲۰اردیبهشت ماه پدر این کودک پس از قدردانی از تلاش امداد گران به پایان عملیات جستجو رضایت داد.
حالا هشت روز پس از پایان جستجو جسد سبحان در نزدیکی‌های لردگان پیدا شد.
رودخانه خرسان را بهتر بشناسیم
رودخانهٔ خرسان که خود از ۲ شاخهٔ اصلی تشکیل شده که یک شاخه از کوه‌های تنگ سرخ در ۱۵ کیلومتری شمال غربی اردکان فارس سرچشمه می‌گیرد و به نام رودخانهٔ بشار به سوی شمال غربی جریان می‌یابد.
رودخانهٔ بشار از میان شهر یاسوج گذشته و با دریافت شعبه‌های متعددی به شاخهٔ دوم می‌رسد.
شاخهٔ دوم نیز از دامنهٔ شمالی کوه دنا از کنار روستای خفر پادنا در سمیرم سرچشمه گرفته و پوزهٔ شمال غربی دنا را دور‌زده و از جوار روستای خرسان به شاخهٔ بشار می‌پیوندد و به استان چهارمحال و بختیاری وارد می‌شود و در منطقه بارز قبل از سد کارون ۳ به رودخانهٔ کارون می‌پیوندد. طول رود خرسان تا محل تلاقی آن با رودخانهٔ کارون حدود ۱۶۰ کیلومتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1