تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۱۱۸۵
سعیدی‌کیا خبر داد

راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و طیور در لنده

۲
۰
راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و طیور در لنده
کبنا ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه معاون بنیاد علوی، مشاور اجرایی استاندار، فرماندار و تعدای از مسئولان محلی شهرستان لنده از تعدادی طرح و پروژه از جمله پرورش ۳۵۰ تنی ماهی قزل آلا و یک واحد مرغداری ۲۰هزار قطعه ای در بخش موگرمون این شهرستان بازدید کردند.
محمد سعیدی کیا با احصاء مشکلات و موانع سد راه تولید گفت: همه ما باید به رفع مشکلات و موانع سد راه تولید کمک کنیم چرا که علاوه بر رفع مشکلات تولیدی باعث رونق بازار و اشتغال نیز خواهیم شد.
وی افزود: وجود چنین مزارع پرورش ماهی با چنین میزان دبی آب می تواند سهم مهمی در تولید و رفع نیاز بازار داخل داشته باشد.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: با فراهم نمودن زمینه تجهیز و توسعه این طرح با بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم ۱۵ میلیارد ریال آورده این مزرعه، می تواند علاوه بر حجم تولید به اشتغالزایی این منطقه نیز کمک کند.
سعیدی کیا اظهار داشت: تولید کننده ها باید از تمام ظرفیت های موجود برای تولید و راه اندازی طرح ها استفاده کنند و ما هم در این راستا حمایت مشاوره ای، فنی و مالی می کنیم.
وی افزود: به دنبال احداث مزارع پرورش ماهی هستیم که با نصب سیستم مکانیزاسیون پیشرفته و جدید تجهیز شوند.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور تاکید کرد: با راه‌ اندازی فضای کسب و کار می‌‌توان کارخانه خوراک دام و ماهی را در این شهرستان راه‌اندازی کنیم که برای ایجاد آن نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور، ضمن بازدید از مرغداری ۲۰هزار قطعه ای در روستای گوردالو از روند تولید مرغ زنده در این شهرستان آگاه و حمایت بنیاد را جهت توسعه و ایجاد یک واحد سردخانه ای و کشتارگاه صنعتی مرغ در این شهرستان اعلام کرد.
وی در بازدید از تمرین دختران نوجوان رشته والیبال مشکلات این رشته ورزشی را از زبان آنان پرس وجو کرد و در ادامه نیز قول مساعد جهت رفع مشکلات و تجهیزات ورزشی این رشته را به نوجوانان داد.
سعیدی کیا گفت: ظرفیت و پتانسیل های خوبی در حوزه ورزش شهرستان لنده به خصوص سالن های ورزشی وجود دارد که نیازمند تامین برخی تجهیزات برای به بروز کردن سالن های ورزشی و رفع مشکلات سرمایشی است.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده نیز با اشاره به ظرفیت ها و استعداد های نوجوانان و جوانان این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی گفت: بدون شک شهرستان لنده یکی از قطب های استعداد خیز در رشته های مختلف ورزشی است و اگر حمایت شوند می توان در طی سه سال آینده این شهرستان را یکی از شهرستان های سرآمد در حوزه ورزش نامید.

همچنین ادامه در بازدید از خانه کشتی و مشاهده تمرین کشتی گیران نسبت به رفع مشکلات سرمایشی سالن کشتی نیز قول پیگیری دادند و مبلغ یک میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه اماکن ورزشی شهرستان لنده اختصاص داد.

در بازدید رئیس بنیاد مستضعفان کشور از مدرسه ۶کلاسه شهرک فجر لنده که سال های سال است چشم انتظار اعتبار می باشد مشکلات و موانع سد راه پروژه با حضور مسئولان و نماینده سازمان نوسازی مدارس استان بررسی شد.

کریمی نژاد فرماندار لنده در حاشیه این بازدید گفت: در تماس سعیدی کیا با استاندار و در ادامه نگاه امدادی بنیاد به آموزش و پرورش سعیدی کیا ۵۰ درصد اعتبار باقیمانده برای تکمیل این مدرسه را متقبل شدند و ۵۰ درصد باقیمانده از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی استانداری تامین خواهد شد.

انتهای پیام/82024
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوراک دام و طیور دشتروم ۲۰کیلومتری یاسوجبا تمام تجهیزات بروز خوابیده به مرور از رده خارج میشود نگدارید این سرمایه از بین برود
Iran, Islamic Republic of
خوراک دام و طیور دشتروم ۲۰کیلومتری یاسوجبا تمام تجهیزات بروز خوابیده به مرور از رده خارج میشود نگدارید این سرمایه از بین برود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1