تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۶۷۴۴۱
گفت‌وگوی اختصاصی کبنانیوز با سید قدرت حسینی‌بحرینی، نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت؛

بخش اول: 178 پرسش و پاسخ صریح و جنجالی از سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی / پشیمان نیستم که برای رد اعتبارنامه تاجگردون با زاکانی همکاری کردم / سید ناصر از من نگران است / خیلی از مواردِ نامه پاکدل غیرضروری بود، سید ناصر باید با تمام وجود مواظب می‌بود / خانواده من تا زمانی که مردم دست رد بر سینه‌شان نزنند، در صحنه هستند / خیلی از کاندیداها به گرد پای سید ناصر هم نمی‌رسند

۱۲۹
۲
بخش اول: 178 پرسش و پاسخ صریح و جنجالی از سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی / پشیمان نیستم که برای رد اعتبارنامه تاجگردون با زاکانی همکاری کردم / سید ناصر از من نگران است / خیلی از مواردِ نامه پاکدل غیرضروری بود، سید ناصر باید با تمام وجود مواظب می‌بود / خانواده من تا زمانی که مردم دست رد بر سینه‌شان نزنند، در صحنه هستند / خیلی از کاندیداها به گرد پای سید ناصر هم نمی‌رسند
کبنا ؛سید قدرت‌الله حسینی‌ بحرینی، متولد 1334 و دارای مدرک تحصیلی دکترا مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی است. او در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بود. مدت زیادی است که از قاب دوربین خبرنگاران، عمداً یا سهواً یا به هر دلیلی که مطلوب نظرش نبود، دور بود و تمایلی برای حضور در عرصه رسانه‌ها نداشت. بالاخره او را گیر انداختیم و خواسته یا ناخواسته تسلیم پاسخ به سئوالات خبرنگار پایگاه خبری کبنا نیوز شد. لازم به ذکر است که سئوالات کبنا نیوز و پاسخ‌های سید قدرت حسینی‌بحرینی تا حدودی جنجالی و توأم با مزاح‌های شیرین و به قول حسینی‌بحرینی با مداقه، که انتظار می‌رود مصاحبه مطالعه و به فراخور مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. رعایت امانت‌داری و جلوگیری از کامنت‌های غیرمعقول و غیرمرتبط مدنظر است. در این گفت‌وگو 178 سئوال از سید قدرت حسینی‌بحرینی پرسیده شده است که وی به 166 مورد به طور شفاف جواب داد و از پاسخ به 12 سئوال دیگر، زیرکانه طفره رفته است.
به گزارش کبنا، در ادامه این گفت‌وگوی جنجالی را می‌خوانید.
‎‌کبنا - آقای حسینی بحرینی، آیا برای شرکت در انتخابات اسفند 1402 پیش ثبت نام را انجام داده اید؟
جواب: ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مهم ثبت نام در بازه‌ی زمانیِ 27 مهر تا سوم آبان است.
کبنا - بالاخره پیش ثبت نام انجام گرفت یا خیر؟
جواب: گر در خانه کس است / یک حرف بس است
کبنا - آیا شما و آقای تاجگردون برای شرکت در انتخابات آتی تأیید می‌شوید؟
جواب: پاسخ به این پرسش در حریم امکان آقای تاجگردون و این جانب نیست.
کبنا - چه کسی باید جواب بدهد؟
جواب: کسانی که فیلتر برزخ مانند را طراحی کردند.       
کبنا - یعنی هیأت‌های اجرایی و نظارت؟
جواب: خیلی بالاتر از این‌ها.
کبنا -  شما در انتخابات جنجالی سال 98 در یک سخنرانی در خیر آباد گچساران، خطاب به آقای تاجگردون گفتید «شما به دنبال کسب کرسیِ سبز بهارستان هستید ولی به جانِ خودم این کار شدنی نیست» بر چه اساسی این جمله مهم را بیان داشتید؟
جواب: از اساس آن بگذر، گفتیم و شد.
کبنا می‌شود بیشتر توضیح بدهید؟
جواب: از قدیم گفته‌اند «بار کج به منزل نمی‌رسد».
کبنا - بعد از حدود چهار سال خیلی‌ها دوست دارند در ارتباط با آن اظهار نظر صریح، یک جواب واضح از شما بشنوند؟
جواب: به قول طلبه‌های ابجد خوان، «اَلماضی مامضی وَقتُهُ وَلَزِمَ اَجَلُهُ».
کبنا - معنی این جمله چیست؟
جواب: یعنی ماضی چیزی است که وقت آن گذشته و اجل او به سر آمده باشد.
کبنا - فرض می‌کنیم شما و آقای تاجگردون ثبت نام قطعی نموده باشید و تأئید هم بشوید و در صحنه انتخابات بمانید، آنگاه چه پیش خواهد آمد؟
جواب: با فرض فوق اگر مثل قبل هزینه‌های میلیاردی در کار نباشد و از اکثر نقاط کشور نیرو وارد نشود اصولگرایان پیروز می‌شوند.
کبنا- صحت دارد که آقایان ساسان تاجگردون، عبدالرحیم رحیمی، هادی زارع‌پور و پسر غلامرضا تاجگردون در بهبهان و بروجرد و یاسوج و تهران پیش ثبت نام را انجام داده‌اند؟
جواب: آنکس که در امورات شخصی دیگران دخالت می‌کند، من نیستم. ایشان هم مثل بقیه حق ثبت نام داشتند و دارند.
کبنا- گویا بیش از 90 نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت پیش ثبت نام را انجام داده‌اند، اگر شما و آقای تاجگردون تایید بشوید، چند نفرشان برای رقابت در صحنه می‌مانند؟
جواب: اول باید روشن شود که 90 نفر چه کسانی هستند، اما کاش همه تأیید بشوند و در صحنه بمانند تا یک انتخابات پر شور و با مشارکت بالا و بدون از دو قطبی شدن داشته باشیم.
کبنا - اگر شما یا برادرتان و غلامرضا تاجگردون یا برادرش در صحنه انتخابات گچساران باشید بقیه‌ی کاندیداها چه تصمیمی می‌گیرند؟
جواب: خیلی از کسانی که پیش ثبت نام را انجام داده‌اند قصد حضور در صحنه را ندارند، تعدادی هم که دارند گرد و خاک به پا می‌کنند، به امید عدم حضور دو خانواده ایست که نام بردید، یک واقعیت است که خیلی از کاندیداها زمانی که میدان از مردان قَدَر خالی باشد، ارادهd عرض اندام در صحنه را دارند.
کبنا- کاندیداهای قشقایی چطور؟
جواب: در شرایط فعلی آنها هم از این قاعده مستثنی نیستند، قشقایی‌ها سه نوبت حضور فعال در صحنه‌ی انتخابات را داشتند و حتی، تعداد قابل توجهی از لرها و جمعی از قومیت‌های مقیم گچساران از آنان حمایت کردند، ولی راه به جایی نبردند. لذا الان هم در لیست کسانی هستند که منتظرند دری به تخته بخورد و صحنه خالی از مردم باشد تا شاید شانس آنان بجنبد.
کبنا -نماینده آینده گچساران و باشت، باوی است یا بویراحمد یا قشقایی؟
جواب: کفه‌ی ترکیب جمعیتی در دو شهرستان فوق الذکر به نفع باوی‌هاست.
کبنا - اگر خودت یا برادرت در صحنه انتخابات نباشید آیا از یک کاندیدای باوی حمایت می‌کنید؟
جواب: معیار ما مبتنی بر ارزش‌هاست، نه ایل و طایفه.
کبنا - برای تنوع از حوزه‌ی گچساران و باشت خارج شویم، در کهگیلویه بین آقایان موحد و بزرگواری مایل به برنده شدن کدام یک هستید؟
جواب: آن کس که ثابت قدم در افکار و گفتار و رفتار باشد.
کبنا - منظورتان سردار عدل هاشمی است؟
جواب: پرسش شما در ارتباط با دو شخص دیگر بود نه سردار هاشمی.
کبنا- در حوزه انتخابیه‌ی بویراحمد چطور؟
جواب: بعد از تایید صلاحیت‌ها می‌شود اظهار نظر کرد.
کبنا - شما در جایی مطرح کرده‌اید که نماینده شدن در استان کهگیلویه و بویراحمد، 16 آیتم دارد می‌شود آن 16 آیتم را بیان نمایید؟
جواب: خیر، نمی توانم مخالفین را در مسیری که اکثراً دارند به بیراهه میروند آگاه نمایم.
کبنا -قرارمان این بود که به همه ی سئوالات شفاف پاسخ بدهید؟
جواب: نیمه شفاف عرض می‌کنم که مردان قدیمی می‌گفتند؛ «کهره بُز شل، شهاز نمیشود».
کبنا - این مثل یعنی چی؟
جواب: قرار نیست توضیح المسائل یا کتب فرهنگ لغت و تمثیل همراهم باشد، از افراد قدیمی و معمّر بپرسید.
کبنا - ممکن است یه روزی با آقای تاجگردون در یک جبهه سیاسی قرار بگیرید؟
جواب: شخصیت فکری و سیاسی- اجتماعی و مذهبی اینجانب و ایشان سال‌هاست شکل گرفته است و از نظر خط و ربط سیاسی هم، در حقیر تغییری ایجاد نمی‌شود، اگر در وی چرخشی فکری به سمت اصولگرایی به معنی واقعی ایجاد شود، امکان هم جبهه شدن، بعید به نظر نمی‌رسد.
کبنا - تا یاد دارم، در برابر آقایان بهرام تاجگردون، موحد و کریمیان، قویاً از آقای بزرگواری حمایت می‌کردید، چطور بین شما و ایشان شکرآب شد؟
جواب: من از خط فکری و مسیر خودم عدول نکرده‌ام.
کبنا – می‌توانی شخصیت واقعی خودت را تبیین نمایی؟
جواب: کار آسانی نیست، اما هر انسانی محاسن و معایبی دارد، یک الگوی پذیرفته شده این است که اشخاص را می توان از هم فکران، همنشینان، دوستان و بر اساس شیوه‌ی زندگی و علائق و سلائق آنها شناخت. لیکن به دلیل بافت مذهبی روستای ما و اینکه مسجد روستا یک سابقه‌ی تاریخی 300 ساله دارد و سادات ما که معروف به سادات بحرینی یا بلادی یا غُریفی هستند از همان اول مرجع تقلید و مجتهد و روحانی داشته‌اند، لذا از روزی که چشم باز نمودم با مسجد و جماعت و روضه و روزه آشنا شدم. به همین دلیل شاکله‌ی شخصیتی‌ام با مذهب شکل گرفته و احساس می‌کنم سلول‌هایم با محبت اهل البیت علیهم السلام عجین است. یادم میاد در طفولیت و نوجوانی فضای حاکم بر خانواده‌ها طوری بود که ما بچه‌ها، تا نماز خوان نمی‌شدیم حق نداشتیم با بزرگ‌ترها هم سفره و هم غذا بشویم. گر چه عرض کردم همه یا اکثر انسان‌ها در زندگی خود فراز و فرودهایی دارند.
کبنا می‌توانی از علمای بزرگ سادات خودتان چند نفری را نام ببرید؟
جواب: آیت العظمی سید علی موسوی بهبهانی که اکثر علما و طلاب خوزستان و کهگیلویه شاگردان ایشان بودند و مادرش از سادات میر سالار کهگیلویه بود. آیت الله شهید سید عبدالله بهبهانی رهبر انقلاب مشروطه که جد هفتم حقیر و نیای چهارم ایشان یکی است. آیت الله سید عبدالله بلادی بوشهری که با فتوای ایشان شهید رئیس علی دلواری علیه استعمار انگلیس قیام نمود. آیت سید محمد حسینی موسوی رئیس حوزه علمیه بهبهان. علامه سید عبدالله القریفی که بعد از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبری شیعیان بحرین را به عهده دارد . آیت الله سید عبدالله زبرجد داماد شهید دستغیب که سی سال تولیت بارگاه حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز را به عهده داشت و رئیس حوزه علمیه محمودیه شیراز بود و ده ها روحانی دیگر.
کبنا - صحت دارد نمایندگان مجلس حقوق مادام العمر می‌گیرند؟
جواب: من فقط از حقوق بازنشستگی معلمی استفاده می‌کنم، قبلاً قانونی وجود داشت که نمایندگانی که در دیگر دستگاه‌ها مشغول خدمت هستند، حکم حقوقی آنها بر مبنای 80 درصد آخرین حکم حقوقی دوره‌ی نمایندگی برقرار شود. اگر اشتباه نکنم در دوره هشتم، نمایندگان به حذف این امتیاز رأی دادند شاید هم برقرار باشد.
کبنا - الان حقوق نمایندگان چه مبلغی است؟
جواب: لازم است چند دوره به عقب برگردیم. در زمان ریاست دکتر حداد عادل هم حقوق نمایندگان و هم پذیرایی از آنان در حد متعارف بود. در سه دوره ریاست دکتر لاریجانی با دست و دل بازی عمل می‌نمود ولی در این دوره که ریاست مجلس به عهده دکتر قالیباف است، خیلی با گشاده دستی عمل می کند.
کبنا- صحت دارد الان حقوق نمایندگان 120 میلیون تومان است؟
جواب: بله، با احتساب هزینه همراهان یا به تعبیری محافظین، و دفاتر و ایاب و ذهاب و تلفن همراه این مبلغ به عنوان کف دریافتی به وکلای مجلس پرداخت می شود که البته با لحاظ هزینه های امروزی و مراجعات موکلین خیلی غیر معقول نیست.
کبنا- نامه دکتر پاکدل به برادرتان سید ناصر حسینی‌پور را خوانده‌اید؟
جواب: هر 13 صفحه را با دقت کامل مطالعه نمودم.
کبنا- نظرتان در مورد نامه‌ی او چیست؟
جواب: تذکرات و ارشادات و راهنمایی‌ها باید اثرگذار باشد ولی به قول سعدی شیرازی:
باران که در لطافت طبعش خلال یا خلل نیست/ از باغ لاله روید و از شوره زار خس
رنج نامه‌ای بود که با قلم آقای دکتر غلامرضا پاکدل به رشته‌ی تحریر درآمد. گرچه طولانی بود و بیان برخی از موارد غیر ضروری. اکثر اصولگرایان گچساران و باشت و خیلی ها که توجهی به خط و ربط ندارند این پرچم را به دست برادر من دادند، حفظ شود و در اهتزاز باشد، برادرم عامل آن است، اگر حفظ نشود باز هم ایشان و مشاورانش را، مردم مقصر میدانند، سید ناصر حسینی‌پور خودش شاهد بود و هست که مجموعه‌ی مخالفین، از ایام انتخابات تا الان چگونه بی رحمانه و با عناد و دشمنی خاص به خودش و خانواده‌اش و جریان می‌تازند، باید با تمام وجود مواظب می‌بود.
کبنا -مگر خود شما مشاور محوری ایشان نبوده و نیستید؟
جواب: لطفا به عقب برگرد و نامه ام را به ایشان مطالعه فرمایید.
کبنا - پس صحت دارد با برادرتان سید ناصر حسینی‌پور ( نماینده فعلی گچساران و باشت) اختلاف شدید دارید؟
جواب: اختلاف شدید که چه عرض کنم. مسائل مهمی وجود داشت که در ابتدای فروردین 1401 آن نامه‌ی 9500 کلمه‌ای را که شما زحمت انتشار آن را کشیدید به ایشان نوشتم.
کبنا - آیا آن نامه باعث ایجاد تغییر در شیوه ی عملکرد وی گردید؟
جواب: هنوز فراز و نشیب هایی وجود دارد و نسبت به تحریر آن نامه‌ی دلسوزانه و راهگشا از من نگران است لطفا به بیت شعری که از جانب سعدی در پاسخ به سئوال 31 خدمت تان ارائه دادم توجه بفرمایید. بحث حقیر با ایشان در ارتباط با حل مشکلات مردم بخصوص بحث اشتغال و بها دادن به نیرو های محوری جریان اصولگرا بود و هست. سید ناصر نشان داد که می‌تواند نماینده‌ای قدر، خوش بیان، شجاع و تحلیلگر علل خیلی از مشکلات جامعه باشد اما با توجه به جایگاهی که در مجلس و کشور داشت و دارد، آنطور که مردم گچساران و باشت و بلکه استان توقع داشتند، از این ظرفیت تا کنون به نحو شایسته استفاده ننموده است که بخش مهمی از این معضل همان مشاوران غیر دلسوز و بعضاً نادان و یا فرصت طلب می‌باشند.
من نمی‌دانم تعداد 90 نفری که از حوزه گچساران پیش ثبت نام را انجام داده‌اند چه کسانی هستند ولی در میان شناخته شده‌ها، بینی و بین الله هیچ کدام یک از آنها، شجاعت و جسارت و توانمندی و ارتباط با اکثر رجال مطرح کشور را مثل سید ناصر دارند؟ بر اساس همین توانمندی‌هاست که توقع مردم از وی بالا بوده و هست.
البته توقعاتی که مردم از ایشان داشتند و دارند واقعا کمرشکن بود و هست. به عنوان نمونه با اینکه مملکت در بحث اشتغال تقریباً قفل است، صدها بیکار، با فشار شدید و توام با انتظار درخواست شغل داشتند و دارند که مشکلشان حل شود.
پتروشیمی و نفت دو معضل بزرگ برای نماینده بود و هست که همه اصرار داشتند و دارند در این دو دستگاه با پیگیری نماینده یا خانواده ایشان، مشغول شوند. در بحث بکارگیری بیکاران مستحق در بیمارستان ها و شهرداری و بقیه ی ادارات، مسئولین استانی و شهرستانی کارشکنی هایی داشته و دارند.
مردم ما خیلی توجهی به کارهای عمرانی ندارند و همه توقع دارند مشکل شخصی آنها حل شود. با یک محاسبه سر انگشتی، کارهایی که در این دولت و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انجام گرفته به مراتب بیشتر از پروژه هایی است که در ده سال قبل انجام گرفت ولی اکثر مردم نمی خواهند ببینند.
کبنا - یعنی نطق‌ها و سخنرانی‌های آتشین او نتیجه مثبتی نداشته است؟
جواب: نمی توانم بگویم بی نتیجه بوده است، اما بعد از رعد و برق انتظار نزول باران به وجود می آید.
کبنا - با توجه به روحیات ظریف سید ناصر حسینی‌پور، از این پاسخ‌های شما ناراحت نمی شود؟
جواب: شما مایل هستید حقیر خلاف واقع جواب بدهم؟ اگر مسائل را کتمان کنم جامعه نمی پذیرد. امروز مردم آگاهند و مو را از ماست میکشند، قطعاً ناراحت می شود گاهی اوقات برای درمان درد باید دارویی تلخ تجویز شود.
کبنا- کدام یک از فرزندانتان را بیشتر دوست دارید؟
جواب: تقسیم عواطف و محبت والدین بین فرزندان، کار آسانی نیست، لیکن دخترها مظلوم‌ترند.
کبنا - از استان کهگیلویه و بویراحمد چه کسانی در رد اعتبار نامه‌ی آقای تاجگردون با تیم زاکانی همراهی داشتند؟
جواب: خودم، دکتر غلامرضا پاکدل، سید اکبر علیزاده و یکی از بستگان دکتر پاکدل. چند نفر دیگر هم همراهی داشتند.
کبنا می‌شود اسامی آنها را نام ببرید؟
جواب: از شیوه‌ی مفتّش‌ها دست بردار و معذورم بدار.
کبنا سید ناصر حسینی‌پور در این خصوص همکاری داشتند؟
جواب: مطلقاً. حتی در آن ماجرا بهش زنگ زدم که با ما همکاری کند، گفت: برادر لطفاً من را وارد این مسائل نکنید.
کبنا - دیگر برادرانت سردار سید نصرت الله و سید شجاع الدین چطور؟
جواب: مطلقاً. بلکه شنیدم سید نصرت الله در ایام بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون به چند نفر از دوستان نماینده‌اش سفارش کرده بود که به رد اعتبار نامه ایشان رای ندهند تا کنون این موضوع را از این ایشان نپرسیده‌ام.
کبنا - اطلاع دارم زمانی که رئیس آموزش و پرورش بویراحمد بودید و دوران فرمانداریتان در ممسنی، با آقای تاجگردون رابطه خوبی داشتید، چطور چنین پیش آمد؟
جواب: آن زمان نه حاج غلامرضا کاندیدای مجلس بود و نه سید قدرت الله. و عملکرد ها هم خیلی روی آنتن نبود. البته ما با ایشان حدود 200 نفر فامیل مشترک داریم و در دو دوره نمایندگی او حتی یک کلمه در مخالفت با مشارالیه از ما شنیده نشد. بلکه دوستان هم فکرم، سکوتم در انتخابات دوره دهم را، حمایت از آقای تاجگردون تلقی نمودند، که اینطور نبود و دلایل دیگری داشت.
کبنا - آیا از همکاری با تیم زاکانی در رد اعتبارنامه آقای تاجگردون پشیمان نیستید؟
جواب: جرمی مرتکب نشده‌ام که پشیمان باشم خود بزرگ بینی و زیاده‌خواهی باعث سقوط انسان می‌شود.
به قول پروین اعتصامی شاعر:
«برق عُجب آتش بسی افروخته / وز شراری خانمان ها سوخته»
«زرشناسان چون که حق نشناختند / سنگشان هر جا که رفت انداختند»
توزیع محتوای کیسه ی اعتبارات بیت المال میان دستگاه‌های ذینفوذ کشور، باعث شده بود که خود را عاری از گزندها ببیند ولی در مجلس یازدهم جواب نداد.
کبنا - آیا آقای تاجگردون بعد از رد اعتبار نامه‌اش اقدامی علیه شما و خانواده‌ات انجام داد؟
جواب: آنچه از دست خودش و خانواده اش و همراهانش برآمد انجام دادند و کماکان ادامه دارد. البته من از اقدامات ایشان ناراحت نیستم و به او این حق را می دهم که هر کاری علیه اینجانب از دستش برمیاد انجام بدهد. لذا چهار سال است که دستیارانش با هدایت خودش بیشترین و شدید ترین تهمت ها و توهین ها را به بنده و خانواده ام نموده اند و می‌نمایند که البته کوچکترین واکنشی از من ندیده‌اند. حتی یکی از محارمش قبل از رد اعتبار نامه اش رفته بود منزل یک خانم سالخورده محترمه و علیه پدر من که دستش از دنیا کوتاه بود جملاتی را به وی القاء نموده بود و آن را کلیپ کردند و پخش کردند. اما من با وجود اینکه مواردی را از همراهی مستمر مرحوم پدرشان با خان باوی داشتم، حتی در جامعه به آنها اشاره‌ای ننموده‌ام. گرچه مرحوم پدرشان نکات مثبتی هم داشتند.
کبنا - آقای تاجگردون مدعی است که در ایام بحث رد اعتبار نامه‌اش به مادر مرحومه‌اش از طرف تیم شما اهانت شده و آقای بزرگواری هم در جلسه‌ای این موضوع را مطرح کرده است؟
جواب: خدا رحمت کند مادرش را، صحت ندارد، می خواست مظلوم نمایی نماید تا از معرکه نجات یابد ایشان گفته بود مرحوم پدرش رئیس ایل باوی و تنها باسواد منطقه بود، واقعاً چنین بود؟! آقای زاکانی این موارد را از حقیر پرسید، گفتم رئیس ایل باوی ملک منصور خان باشتی بود و خیلی ها منهای مرحوم پدرشان در منطقه با سواد بودند. و باز به زاکانی گفتم، خان باوی حدود 25 نفر تفنگ چی و منشی که آن زمان به آنها نوکران می‌گفتند، حلقه اولش بودند و مرحوم پدر آقای تاجگردون محور این نوکران و تفنگ‌چی‌ها بود. آیا دروغ گفته‌ام؟ البته به ایشان هم گفتم منطقه جنوب ما مجبور به پذیرش آن شرایط بود و نه تنها باشت و باوی، کل استان ما و ایلات همجوار و بلکه کشور همین شرایط را داشت.
آقای بزرگواری هم اگر چنین موضوعی را مطرح نموده است، مثلا می‌خواهد در کسب بخشی از آراء اصلاح طلب‌های کهگیلویه گامی برداشته باشد. در صورتی که اصلاح طلبان واقعی حوزه کهگیلویه اطراف مرحوم سید قادر لاهوتی بودند که کاملا با آقای تاجگردون زاویه داشتند و دارند.
کبنا - آقای تاجگردون از بودجه مملکت کمک‌های زیادی به سپاه و حوزه علمیه قم و دستگاه قضا و نهاد شورای نگهبان داشتند؟
جواب: بله، این موارد خیلی خوب و قابل تقدیر است اما خوبتر و زیباتر آن است که در کنار این ها، بعد از 45 سال مکان های برگزاری نمازهای جمعه را هم بلد باشیم. و در محکومیت فتنهگران که آن همه به نظام و ملت و مقدسات اهانت نمودند و آسیب جدی رساندند و حتی مساجد و قرآنها و اموال عمومی را آتش زدند و رژیم صهیونیستی آنان را پیاده نظام خود معرفی نمود، موضع نشان دهیم. لذا با توجه به موارد فوق، قضاوت افکار عمومی مخصوصا کسانی که ایشان را می‌شناسند این است که آن کمکها به خاطر جلب حمایت‌های نهادها و دستگاه‌ها و ارگان‌های یاد شده از خودش بوده است. مگر می‌شود کسی به معنی واقعی، حوزوی‌ها و شورای نگهبان و سپاه را قبول داشته باشد اما نسبت به موارد مهم فوق الذکر یا بی تفاوت باشد یا لطایف الحیل طفره برود؟!
البته من نمی دانم صفر سمت راست کدام یک از ردیف‌های بودجه‌ای که در قالب لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شده بود، زده شد و به اعتبارات دیگر دستگاه‌ها اضافه گردید؟ امیدوارم محرومین بهزیستی و کمیته امدادی‌ها متضرر نشده باشند.
یوم الله نهم دی را که شما خوب می‌شناسید، بعد از چهارده سال که از این روز تاریخی و سرنوشت ساز در محکومیت فتنه گران و حامیان آنها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی میگذرد مردم دوست دارند که نماینده محترم ما در دوره های نهم و دهم، که از شخصیت‌های شناخته شده ی کشور است، در حمایت از این یوم‌الله بسیار مهم، یک کد قابل قبولی ارائه فرمایند.
کبنا خانواده‌های شما و آقای تاجگردون چه زمانی جامعه گچساران و باشت را از بعد سیاسی رها می‌کنید؟
جواب: انقطاع از جامعه‌ای که آدم، فامیل و دوست و همفکر دارد خیلی سخت است اما فکر می‌کنم تا زمانی‌که مردم دست رد به سینه‌مان بزنند. البته خانواده محترم تاجگردون خیلی بیشتر از ما در فکر حضور موثر در جامعه گچساران و باشت می‌باشند که آنهم دلایل خاص خودش را دارد.
کبنا - یعنی تا آن زمان در صحنه خواهید بود؟
جواب: نداند به جز ذات پروردگار  /  که فردا چه بازی کند روزگار
کبنا - دوست داری خودت نماینده بشوی یا برادرت سید ناصر؟
جواب: ایشان منهای مشکل مردم‌داری و بی‌توجهی به نیروهای محوری و مجرب جریان اصول‌گرا، در ابعاد مختلف از حقیر قوی‌تر است. ای کاش نماینده یک کلان‌شهر می‌بود. یک واقعیت است که هیچکدام از کسانیکه الان در حوزه گچساران و باشت به دنبال کاندیدا شدن هستند، پتانسیل و توانمندی سید ناصر را ندارند و بعضی از آنها که خیلی خود را توانمند می‌دانند به گرد پای ایشان هم نمی‌رسند. باز ایکاش آنچه را به وی گفتم بر او اثرگذار می‌بود.
کبنا - آیا صحت دارد پیگیر بوده‌اید که یکی دیگر از برادرانت (سردار سید نصرت الله یا سید شجاع که قاضی‌ است) در حوزه گچساران و باشت کاندیدا شوند؟
جواب: البته هر دو شایسته این جایگاه هستند ولی صحت ندارد.
کبنا - صحت دارد همسر دوم دارید؟
جواب: خنده – سپس گفت: در میان بنی‌هاشم استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه یک مرد شجاع وجود دارد آنهم آقایی که ملقب به سناتور است.
کبنا - احتمالاً منظورتان از سناتور آقای موحد باشد، ایشان از این صحبت شما ناراحت نمی‌شوند؟
جواب : سعه صدر ایشان خیلی بالاتر از این حرف‌هاست.
کبنا - چطور مرحوم پدرتان سید سلیمان، سه زن اختیار کرد؟
جواب: این قضیه مربوط به قدیم است. بعد از فوت مادر در سال 1339 (روز اربعین) که سردار سید نصرت‌الله شش ماهه بود، پدرم دو زن گرفت(البته نه با هم). پدری که یک شهید، دو آزاده، سه جانباز (دو نفرشان هرکدام 50 و 60 درصدند)، پنج رزمنده، پنج فرهنگی، یک قاضی و دو نماینده مجلس تحویل جامعه داده، کاش چهار زن گرفته بود.
کبنا - شما در پاسخ به پرسش قبل گفتید دو نفر آزاده در خانواده‌ات می‌باشد، سید ناصر را که همه می‌دانند، نفر دوم کیست؟
جواب: نفر دوم خودم هستم. در نیمه اول سال 1356 توسط ساواک دستگیر شدم و منتقلم کردند کمیته مشترک ضد خرابکاری زمان طاغوت. دقیقا هفتاد شب در سلول انفرادی بودم و پس از بازجویی ها و فشارهای مختلف شبانه‌روزی، به طبقه بالای ساختمان کمیته انتقال یافتم.
کبنا - آن طبقه هم در سلول انفرادی بودید؟
جواب: خیر. چند سلول و فکر می‌کنم دو یا سه اتاق کوچک داشت که بند عمومی محسوب می‌شد و زندانیانی را که پرونده آنها برای ارجاع به دادسرای فرمایشی رژیم شاه تکمیل شده بود در آنجا نگه می‌داشتند تا به زندانهای دیگر منتقل شوند. حاج بهرام تاجگردون در بحبوحه انقلاب دستگیر شد و مدتی در همان کمیته زندان بود. همانجا با شهید رجایی آشنا شد.
کبنا - چند روز در آنجا بودید؟
جواب: دقیقا بیست روز که شهید رجایی و شهید عراقی را آنجا شناختم.بعد از آن نود روز، به زندان اوین منتقل شدم. چند روزی هم در سلول انفرادی بودم. سپس به بند چهار اوین انتقال یافتم. بند چهار با طاهر احمدزاده اولین استاندار خراسان بعد از انقلاب که دو پسرش را ساواک اعدام کرده بود هم اتاقی شدم. علی معین‌فر پسر برادر علی‌اکبر معین‌فر وزیر نفت دولت موقت، نیز هم اتاقی‌ام بود. عبدالله فاتحی که الان دبیر حزب موتلفه استان بوشهر است نیز باهم بودیم. عبداله منصوری اهل کاکی بوشهر هم بود که بعد از انقلاب اعدام گردید.
کبنا - چه مدت در آن بند بودید؟
جواب: حدود سه ماه در بند چهار بودم. یکی از بچه‌های باوی به نام غلامعلی نارکی هم در طبقه پایین بند چهار بود که البته با چریک‌های فدایی هم مشرب و مسلک بود. بعد به بند یک منتقل شدم که مرحومین آیت اله طالقانی، آیت اله منتظری، هاشمی رفسنجانی، لاهوتی و چند روحانی دیگر آنجا محبوس بودند. آن چهار روحانی در یک اتاق بودند که مباحث فقهی و کلامی با محوریت آیت اله منتظری انجام می‌گرفت و متناوب برای زندانیانی که با روحانیت مرتبط بودند، بحث‌های فکری و عقیدتی و تفسیر حدیث بیان می‌نمودند. اسم این چهار نفر را در بند چهارم شنیده بودم و فکر می‌کردم آقای طالقانی عالم‌تر از بقیه می‌باشد، اما در بند یک متوجه شدم که آقای منتظری در بحث فقه و اصول و حدیث و علم رجال یک اعجوبه است. منافقین که آن موقع معروف به مجاهدین خلق بودند به شدت ضد روحانیت بودند ولو اینکه نماز هایشان را در پنج وعده می‌خواندند. من اسم شهید مطهری و امام خامنه‌ای را از طاهر احمدزاده که خراسانی بود شنیدم. او هم فقط امام و این دو روحانی را قبول داشت.
کبنا- چه مدت در بند یک بودید؟
جواب: حدود شش ماه آنجا بودم و بعد به بند دو انتقال یافتم. که مسعود رجوی و موسی خیابانی (سرکرده منافقین) آنجا بودند. اتفاقا در زمان دانشجویی مقطع کارشناسی وقتی به عنوان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های شیراز و علوم پزشکی شیراز، همراه دکتر لنکرانی وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد، دکتر فروردین (فکر میکنم دکتر ایمانیه استاندار فعلی استان فارس هم بودند) و تعدادی دیگر از دانشجویان دیداری با آقای رفسنجانی داشتیم، حقیر را شناخت.
کبنا - چرا این جا به جایی‌ها انجام می‌گرفت؟
جواب: زندانیانی که همفکر بودند با استفاده از کتب موجود در زندان باهم سیر مطالعاتی می‌گرفتند و ساواک، گروه‌ها را به هم می‌ریخت که بیشتر قصد اذیت داشت ولی آن روحانیون در همان بند یک ماندند تا در انقلاب آزاد شدند.
کبنا - مگر در زندان زمان طاغوت کتاب در اختیار زندانیان قرار داشت؟
جواب: جالب است تمام کتاب‌هایی که اکثر زندانیان به خاطر مطالعه آنها دستگیر شده بودند، با جلد مبدل در زندان وجود داشت از جمله تمامی کتب دکتر شریعتی و بازرگان و زهرا رهنورد. به جهت استحضارتان من کتاب "حکومت اسلامی" امام خمینی (ره) را که تحت عنوان "نامه‌ای از امام موسی کاشف الغطا" با جلد سبز رنگ چاپ شده بود در زندان مطالعه نمودم. کتاب‌های ترجمه شده از نویسندگان کمونیست روسی و چینی و اروپایی هم زیاد بود ولی اسامی آنها را نمی‌دانم. چون آن کتب مورد استفاده کمونیست‌ها از جمله چریک‎‌های فدایی خلق قرار می‌گرفت.
کبنا - چه مدت محکوم بودیدُ؟
جواب: در دادگاه فرمایشی بدوی پنج سال، ولی در تجدید نظر به دو سال محکوم شدم.
کبنا - چطور تبدیل به دو سال شد؟
جواب: پدرم و عموهایم مرحومین حاج سید عبدالوهاب بلادی و حاج سید غلامحسین بلادی رفته بودند تهران منزل سناتور سید اسدالله موسوی که از سادات ما بود. ایشان با ارتشبد نعمت اله نصیری رئیس ساواک کشور صحبت کرده بود. ظاهرا با سفارش ایشان پنج سال تبدیل به دو سال شد. البته این موضوع را حقیر بعد از آزادی در جریان آن قرار گرفتم (ارتشبد نصیری بعد از انقلاب با حکم آیت اله خلخالی اعدام گردید).

ادامه دارد....
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام خودت هم قبول خراب کردید و خودت وبرادرت وحق مردم گچساران وباشت رو ضایع کردید
Iran, Islamic Republic of
تنها کار خداپسندانه این مجلس کم کردن شر غلامرضا تاجگردون از سر مردم بود.
خداوند به آقای دکتر زاکانی و یارانش در دنیا و آخرت خیر کثیر دهد که بساط منفعت طلبی و خودشیفتگی و نوچه پروری و عوامفریبی را برچیدند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا و درود بر سید قدرت حسینی بزرگ که با صداقت بیان و صراحت لهجه واقعیتها را گفتند تا اهل بصیرت آکاهتر شوند.
Iran, Islamic Republic of
چقدر صریج ورٌک جواب سوالات را داده است
Iran, Islamic Republic of
درود بر یکرویی و صداقت و شجاعت سید قدرت حسینی که واقعا با قدرت روشنگری کردند.
البته تاجگردون دیگه برای همه شناخته شده هست و حناش هیچ رنگی نداره.
مردم هم از آن همه غرور و خودخواهی بیزارند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا خودت و همه برادرانت برودید و پشت سرتون رو هم نگاه نکنید؛همه رو بدبخت کردید
باشت
Iran, Islamic Republic of
شما ها خیلی از بچه‌های باشت رو قبلا هم با گزارشات و اقدامات ناجوانمردانه از کار بیکار کردید ؛تخصص دارید جناب حسینی
حتما در پیشگاه خداوند حسابرس جواب پس خواهید داد
قجر
Iran, Islamic Republic of
ایشان نگفتن علت اینکه سواک ایشان را دستگیر کرد چه بود
Iran, Islamic Republic of
با استناد به فرمایش استاد بهمن بیگی ..
قدرت
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حق تاجگردون نابودت ایکنه ای دور به امید خدا ککات نماینده ی دو ساله مجلسه
Iran, Islamic Republic of
سید شجاع
Iran, Islamic Republic of
سيد خيلي دور برداشتي، خداي تاجگردون روزي هم شما و زاكاني و هم تمامي كساني كه در رد اعنبار نامه تاجگردون دست داشت خواهد زد، شك نكن كه جواب رو خواهيد ديد، از عملكرد تون حرف بزنيد چ كردين، چقد جاده و راه كار كردين چقد دشت و اراضي ابياري كردين، چقد به روستاها اب و برق و گاز رسوندين، چن تا وزير و معاون وزير در دوره خدمتتون به حوزه انتخابيتون اومدن ، حرف زدن كه ماليات نداره
United Kingdom
درود بر تاجگردون و لعنت بر خائنین
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر حق طلبانی که تاجگردون خودخواه را سرجاش نشوندند.
Iran, Islamic Republic of
مردومیرشکارگچشاران فقط تاجگردون خودت وبرادرت گچساران نابودکردیدسالهای سال طول می‌کشد تا گچساران درست بشه قدرت
Germany
خانواده حسینی به معنای واقعی به این شهر ...جنگ فقط جنگ قدرت و فامیلای نزدیک خودشونه ک علنا تو مصاحبه اش گفته
United States
بماند که کی هستم.ولی توکهذخبرنگاری برو وظیفه خبرنگاریتو یه مروری بکن.یه خبرنگار نباید به راه خاصی نظرداشته باشد.باید برحقایق خبر تکیه کند نن برخبری که پولساز وقشری و...و...و...و...
گچساران
United Kingdom
جناب آقای حسینی ، لطفا از بیلان کاری و عملکردتان از تول اتقلاب و دوره ی نمایندگی خود و برادرتان هم گزارشی ارائه دهید که با شعار ارزشی و ارزشها چه ناروایی ها در حق فرزندان باشت و گچساران روا داشتید ؟
با تعطیلی پروژهای عمرانی و توسعه کشاورزی باشت و گچساران چه اجحاف و ظلمی در حق مردم این دوشهرستان روا داشته شده است ؟!
آیا هنوزم فکر می کنید با پنهان شدن پشت شعارهای دهه شصتی ، از حمایت مردم برخوردار می شوید ؟!
... زهی خیال باطل ... !
مردم رفاه و توسعه و عمران و آبادانی شهر و دیارشان را
می خواهند ، نه شعارهای تکراری را ...
Iran, Islamic Republic of
درمورد پدر تاجگردون خیلی عقده ای اظهار نظر کردی
Romania
پدر تاجگردون سوابقش مشخصه که چ‌ظلم های به مردم باشت و باوی کرد حتی به بزرگان باشت قلعه هم رحم نکرد .
شناخته شده هست
Iran, Islamic Republic of
چه مصاحبه زیبا وخواندنی بود .حسینی یک جامعه شناس وسیاستمدار کارکشته و زیرک است .کاش خصوصیات ایشون را سیدناصرداشت .
Iran, Islamic Republic of
آمدی خوش آمدی ،هم مدیر ومدبری ،هم لایق مجلس تویی
Iran, Islamic Republic of
سالهابگذرد تامردم متوجه توانمندی ولیاقت سیدناصر درعرصه ملی و استانی بشوند کسی که توانسته احمدزاده رااستاندار کنه ،قطعا ازتاجگردون سرتر است
انقلابی واقعی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسینی عزیز اگر قیامت و حق الناس واقعیت داشته باشد قطعا شما // و هم حق همه رای دهندگان گچساران و باشت بر گردن شما هست
Iran, Islamic Republic of
یقینا هر کسی که در رد اعتبارنامه تاجگردون نقسی داشته اجر و صواب خواهد گرفت چرا که ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی و تبغیض و پارتی بازی از پسندیده ترین اعمال است.
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت کمک و لطف بزرگی به مردم منطقه و بلکه همه کشور کرد و جلوی یکه تازیهای ناعادلانه تاجگردون را گرفت.
United Kingdom
اولین چیزی که یک نماینده باید داشته باشد پاکی او صداقت است...
Iran, Islamic Republic of
پاکی و صداقت سید ناصر حسینی و کلا خانواده حسینی شایسته تحسین است.
درود بر صداقت
ننگ بر فرصت طلبی و چند چهره بودن
رضا
Romania
بنازمت ..
علی
Romania
برای همیشه محو خواهید شد چون به خدمت کردن مردم خیانت کردید
United Kingdom
بجز درود چیزی حقیقت نگفتی ولا سید ناصر از تو بدتره تواز اون حیف مجلس حیف رای
Canada
الحق و انصاف مصاحبه پرباری بود و شبهات رو خوب جواب داد. آقای تاجگردون هنوز نتوانست این مدلی به شبهاتی که علیه اش هست جواب بده
Canada
الحق و انصاف مصاحبه پرباری بود و شبهات رو خوب جواب داد. آقای تاجگردون هنوز نتوانست این مدلی به شبهاتی که علیه اش هست جواب بده
United Kingdom
اون دور هم گفتی اولین کسب که تایید صلاحیت میشه منم مگه شدی
Iran, Islamic Republic of
استاندار شدن احمدزاده ربطی به فلانی و بهمانی نداره ، احمدزاده طی سنوات خدمت خود دارای پست های کلان کشوری بودن که به واسطه شناخت رئیس جمهور از ایشان و پاک دستی و نظم کاری به سمت استانداری منصوب شدن
Romania
هیچ نماینده ای در خصوص استاندار شدن دکتر احمد زاده نقشی نداشته دکتر احمدزاده از معاونین رییس جمهور بوده در دوران قوه قضاییه و با توجه به شناختی که از احمدزاده داشته استاندار استان شد
مراد
Iran, Islamic Republic of
حنای امثال تو و موحد برای مردم دیگر رنگی ندارد تمام
Iran, Islamic Republic of
این الان به موحد چه ربطی داره
مارال
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج کبیر✌️✌️
چرچیل
Iran, Islamic Republic of
سی قدرت روی ۹ دی خیلی تاکید دارد که تاجگردون برود در مراسم ۹ دی بگوید مرگ بر خاتمی و موسوی و کروبی
آخه پدر بیامرز خودت تو مسجد در شیراز در سال ۸۷ سر و دست می شکوندی به خاتمی دست بدی آخه چرا خودتو اینقدر زشت می کنی
بعدش هم مردم ۵ بار به تو دست رد زدند هر دوبار هم که رفتید مجلس یا بقیه رد صلاحیت شدند یا رد اعتبارنامه
آخه مرد حسابی مرد باش
باوی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره کامنت شما...حسینی..خاتمی😀😀😀
باوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مث خودت نیست خیلی سیاستمدارقوی هستی مطمئنا درقلب ماجای داری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باچراغی همه جاگشتم وگشتم درشهر هیچ کس هیچ کس اینجابه تومانند نبودسیدعزیز
Iran, Islamic Republic of
کبنا ازش بپرس چند تا . داره
Iran, Islamic Republic of
ایندفعه مردم چنان بزنن سر پوز که تا ابد یادت نره
Iran, Islamic Republic of
برخلاف نظرشما ،فامیل وبستگانت درچرام این دور حمایت قاطع ازبزرگواری صریح اللحجه وشجاع و حقگو خواهندنمود
Iran, Islamic Republic of
تو استان ۵ تا مدیر کل نتونست بذاره اونوقت میتونست استاندار بذاره خخ
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
اینی که میگن سید عزیز در شیراز خونه و محل کارش هست صحت دارد؟ اگر اینطوره، کاش منم شیراز محل کار و خونه داشتم مثل سید عزیز
Iran, Islamic Republic of
سالهاست شیراز زندگی میکنه ، توی استان خونه نداره
ف.م
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم از اینجاست که تنها امیدتون همیشه در مقابل تاجگردون رد صلاحیتشه نه رای های مردونه
دیده بان
Sweden
فکر کردی میتونی با این مصاحبه خودت رو طهارت بدی
صبر کن و هم خودت و هم اطرافیانت خواهند دید
باشت
Romania
زمان منصور خان.
خان به یه بنده خدایی مبگفت پول بریز به حساب فلانی
اون بنده خدا میزد به حساب اسم مشابه فلانی
بزرگان باوی میدونن کیه و از گذشته زورگویی و برنامه های دقیق که فامیل و طایفه های مختلف به جون هم مینداخت اطلاع کامل دارن .چه گذشت در دوره خان خدا داند بزرگان ایل
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رحمت بر پدر اون بنده خدا که این کار رو انجام می داد ؛ خان زورگو بود می گفت بزن به حساب افراد زیردست و چاکران ولی اون میزد به حساب مستضعفین و معتمدین ، درود به شرف شون
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن با انتخاب این استاندار آبرو وحیثیت‌ شما را سید افضل در استانداری برده بعد اونموقع هم انتظار داری که مردم‌ به شما وبرادرت رای دهند تمام شد غیر ازاینکه نمایندگی در خواب ببینید.
Iran, Islamic Republic of
یکی را شیر سوخته بود فوت به ماست میکرد،اگر دلت از ناصر پره چه ربط به استاندار و سید افضل،اب رو بریز همونجا که میسوزه
Netherlands
این چی میگه دیگه
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر،جمعا ۱۲۰۰ رای نداره سی قدرت شاید ۲ هزار تا
برید جمع کنید عزت و اقتدار باوی..
باشت
Iran, Islamic Republic of
انگشت کوچک تاجگردون نمیشی نه خودت نه برادرت و نه ساير همفکرانش. کاشکی استان کهگیلویه و بویراحمد چندين شخصیت مثل تاجگردون داشت. فقط بهت میاد معلم‌ دینی باشی سیاست به امثال حاج غلام نیاز داره
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک تقوا و خداترسی باشد برعکس می شود و تاجگردون انگشت کوچیکه سید قدرت و سید ناصر هم نیست.
بیات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینی ضمن عرض سلام و ارادتی که خدمت تان داشتم؛ باور نداشتم با امثال زاکانی در مورد رد اعتبارنامه تاجگردون همکاری داشته اید ولی حالا که خودتون اعتراف کرده اید این رو بدانید که بزرگترین خیانت و حتی بهتر نامش رو بگذاریم بزرگترین جنایت رو نسبت به عموم مردم گچساران و نسبت به قوم لر کرده اید ( بعد از تاجگردون استان از همه لحاظ ۲۰سال عقب افتاد ) . ( لعنت خدا بر سیاستی که دیانت رو خراب می کنه)
لطفا کامل نشر کنید .
Iran, Islamic Republic of
کلیپ چه بود؟
Iran, Islamic Republic of
شما زندانی ساواک نبودی
...
Iran, Islamic Republic of
۷۵ ساله داری جون میکنی بری مجلس ..
Netherlands
با با دست از سر این مردم بردارید مردم هیچ وقت شما را نخواستند هر وقت هم قبول شدید با رای /به دیگران بود
Iran, Islamic Republic of
اى خدا حيف نيست روى صندلى تاجگردون سیدناصر و سید قدرت بنشینند
رفیق قدیمی
Iran, Islamic Republic of
دیگر برادران را نمیدانم اما،زیاد به امثال خودت نناز!
نتیجه این پندار را هر دو در قیامت خواهیم دید که کی رو سیاه گردد
Netherlands
خبر نگار محترم چرا دلیل رد صلاحیت سید قدرت را سوال نکردی یا از پاسخ طرفه رفتی یا دلیل زندانیش را.
Iran, Islamic Republic of
انصافا قدرت.
Netherlands
هیچ کاری را برادرت بدون اجازه شما انجام نداد مشاور اصلیش خودت بودی کم کتمان حقیقت کن
Netherlands
من اصلا متوجه نشدم با چه رویی حاضر به پرسش و پاسخ شدی ای داد ای بیداد
Iran, Islamic Republic of
خدا خودش شاهده چنتا از معلمای باشت رو در حزب جمهوری اسلامی بدبخت کردی
مردم از شما و برادرت عبور کردن
Iran, Islamic Republic of
در این مورد سوابق خانواده تاجگردون در حذف نخبگان خیلی خیلی پربارتر و درخشانتره!!
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم مشخص می کنند که باید نماینده بشه حنای خانواده حسینی رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
نه که حنای خانواده تاجگردون با اون کارنامه سیاه مردودی و پرونده های سنگین آنچنانی غلامرضا تاجگردون خیلی رنگین هست؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم مشخص می کنند که باید نماینده بشه حنای خانواده حسینی رنگی نداره
واقع نگر
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که تاجگردون باعث شد نمایندگان رای حداقلی را بشناسم. حقیقت امر اگه تاجگردون نبود من مالک شریعتی نیاسر، نجابت، کریمی ووو را نمی شناختم. تاجگردون سبب شد که بدونم این افراد در مجلس هستن. پیشنهاد میکنم سید قدرت و حاج غلام در شیراز کاندید شوند تا تفاوت پايگاه اجتماعی افراد بهتر مشخص شود.
Iran, Islamic Republic of
لیشتر
شما به عمد اسم پاکدل را اوردید چون شاید روزی رقیب شما شود تا چهره ایشون را در باشت و گچساران خراب کنی.
باوی
Iran, Islamic Republic of
دلیل عقب افتادی و تحقیر گچساران و باشت فقط خانواده محترم حسینی اند
Iran, Islamic Republic of
تو برای چه زندان بودی
Iran, Islamic Republic of
تو برای چه زندان بودی
علی
Canada
تاج انشالله حقش را از شماها خواهد گرفت
آگاه
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم امثال اون بالادست ها کیه که ایشان دل خوش کرده که تاجگردون نباشه به خدا دیگه محاله خانواده حسینی توانتخابات حتی خودنمایی کنند .خودت رو جمع کن که خیلی از واقعیت هاهنوز رو نشده و پرونده اعمال هرشخص بقول شما دست خداست.
United Kingdom
جای جلاد و شهید عوض شد
United Kingdom
فکر کنم ماهیت شما برای آقای رئیسی هم مشخص و روشن شده است دیگر وقعه بر شیطنت شما نمی گذارد
Iran, Islamic Republic of
هیچ نیستی تو
United Kingdom
نع علت زندانی شدنت را درست گفتی نه درمورد برادرت ونه توانائ که در سید ناصر نیست وگفتی هست خیلی از این افرادی که ثبت نام کرده‌اند هم از خودت هم از برادرت بهتره وبمستران ارتباط را دارند اکثر جمله هات .محضه
Iran, Islamic Republic of
/حق ناس گردنتان هست واین هم ربطی به تاجگردون ندارد این حق را مردم به او تفویض نمودند واو هم نمی تواند انرا ببخشد.هم شما وهم تاجگردون خطاهایی داشتید وعملکرد پدرش هیچ ربطی به تاجگردون ندارد همان طور که عملکرد پدر شما به شما ربطی ندارد پدرانتان باید خودشان پاسخ دهند نه شماها
محسن
Iran, Islamic Republic of
در آستانه انتخابات اسنادی/ یکی از نورچشمی های شما و ناصر رسانه ای خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اگه از چرام وشیراز نیرو نمی امد خودت ۱۰هزار رای نداشتی یادت رفته آن دور که به اصطلاح قبول شدی وما هم همراهت بودیم برای سخنرانی درباشت ازمسیر چرام می آمدیم وبایاری ها و بابکانی ها را میآوردیم تا شاید جمعیت شلوغ شود.
Iran, Islamic Republic of
توکه می گویی ای کاش برادر نمایند یک کلام شهر می بود این به قول دوستت میگویند. پروی نجومی آخر کردکه برادر یک شهر کوچک را نمی تواند اداره کند تو ادعای کلان شهر می کنی واقعا که
Iran, Islamic Republic of
سراغ پرروهای نجومی بگیر را از بیمه سرمد بگیرید عزیز جان برادر!
دهلیز
Romania
جناب حسینی اگر همین اقای که در تصویر پشت سرت قبولت داشت اوموقع بیایید با برادرت ثبت نام کنید
باوی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم خدا تو همین دنیا جواب بده
عنایی
Iran, Islamic Republic of
پررویی نجومی تا این حد.باچه رویی دوباره سروکله پیداشده.بااوردن برادر ضعیفت و خیانت به تاجگردون ومردم این دوشهرستان بازهم صحبت از ناصر ودیگربرادرانت میکنی .کورخوندی .
باوی
Iran, Islamic Republic of
استاندار ادم موحد اوست .و برادر شما هیچ نقشه نداشته فقط باشت گچساران برنامه شدند .به نام باکی وبه کام کهگیلویه وادم روشنفکر.
جوان
Iran, Islamic Republic of
مردم نه تنها ازشما وخانواده تان بلکه از همه همفکران وادمهای مثل شما در سطح استان وکشور خسته اند .
حتی مهندسی انتخابات ورد صلاحیت های گسترده هم نمی تواند دیگر برای شما دردی رادواکند.
مرگ سیاسی شما رسیده .
احسان
Iran, Islamic Republic of
واقعا که سید چرا قلب حقیقت می کنی تو مایه بدبختی گچساران و باشت هستی برو تا بی آبرو ت. نشدی
انصاری
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی تو همون زمانی که به پشتیبانی مرحوم حاج فریبرز انصاری نماینده ممسنی در این شهر فرماندار شدی ثابت کردی/ و شروع کردی به نامه نگاری برعلیه تحصیل کرده گان ونخبگان که مردم ممسنی از همان دوره دیگر روی خوش به ما نشان ندادند و اختلافات از زمان فرمانداری شما در ممسنی شروع شد البته کنارت زدند نشان به آن نشانی که در دانشگاه پیام نور همون که شروع به بسم الله کردی صحبت کنی انداختند بیرون وبعدش از تهران عذرت خواستند وگرنه شما کجا نمایندگی مجلس/
مردانی مثل تاجگردون استان را از دست زیاده خواهان مرکز نشین نجات دادند شرکت نفت بومی کردند بودجه های که شماها می‌بخشید به تهرانی‌ها برای باج آنها پس گرفتند همین شد بنای مخالفتشان با تاجگردون وگر نه امثال تو کی باشید که رد صلاحیت کنید زمانی تاجگردون رد صلاحیت شد که حق مردم منطقه جنوب را خواستار شد زمانی رد صلاحیت شد که مدیران گماشته آنها را از شرکت نفت ومدیرکلان در یاسوج بومی کرد این شد مردانگی تاجگردون امثال شما اینست رسم روزگار گهی زین به پشت وگهی پشت به زین
Russian Federation
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
همین تو به موحد نپرندی /چقدر خوبه که مسولان مواظب خودشون باشند که لکه دار نشوند
دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
جناب سید قدرت
مرحوم حاج آقا بلادی سید عبدالوهاب بلادی و سید عبدالمناف بلادی و مرحوم آحاد آقا نور از هزاران موحد و دیگران بزرگتر بودند و در استان کسی به تقید و تقوا و غیرت دینی و عشیره ای شان نمی رسید چرا نام شان را نکردید جز اینکه اونا با شماها نیستند و قبول تان ندارند.
مارین
Iran, Islamic Republic of
پس مارینی نام نبردی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
واقعا فکر نمی کردم ..
من
Iran, Islamic Republic of
چرا کامل ننوشتی بقیه راحذف کردی چرا؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تو سزاوار هر نفرینی ! آخه تو کجا و تاج گردون کجا ؟
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنتهارو که بخونی عیار خودت میاد دستت
Iran, Islamic Republic of
و قلیلا من عبادی الشکور
و اون عده فرهیخته، آگاه و حق طلب به ماهیت و ذات پاک خانواده حسینی پی برده اند.
و متاسفانه هستند افراد ساده دلی که هنوز هم تاجگردون پیچیده و فرصت طلب را اونطور که باید نشناخته اند.
Iran, Islamic Republic of
نوچه های فلانی همیشه برای کارهای رسانه ای و کامنت گذاشتن به خط هستند.
ولی سید قدرت و سید ناصر خدا را دارند و دست خدا بالاترین دست هاست
یدالله فوق ایدیهم
پیمان
Iran, Islamic Republic of
خود شما و برادرتون دم از انقلابی میزنید
چطور استاندار رو سفارشی استاندار کردید؟
چطور داماد شما دفتر دار استانداره؟
...خدا از سر تقصیراتتون بگذره
یاحق
باوی
Iran, Islamic Republic of
ظلم شما پنهان شدن پشت نمتاینده ضعیف وگرفتن تمام تصمیمات بوسیله دادمادت افضل بود.اگر نماینده هم ازسرصداقت کار درستی می خواستند انجام دهند مانع میشدی
عنایی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
شما با بکارگیری تعدادی ازبستگان خود واستاندار ازطایفه عنایی .کل طایفه عنایی را بدنام ومحروم کردید.وافراد توانمند ومستحق این طایفه را برای بستگان خود له کردید .ولی بدان سهم شما از طایفه عنایی همان بستگان انگشت شمارت هستند.بقیه پشت سر میرشکار به شکارت میان.
Iran, Islamic Republic of
مسولین ذینفوذ و رده بالا تو را بخدا مردم را از دست این دو خانواده حسینی و تاجگردون ه نجات دهید مگر غیر از اینها کسان دیگری نیست در این دو شهرستان
United Kingdom
سید فکر کنم اگر آقای زاکانی ذره ای وجدان داشته باشد ا/ از همدستی و همنشینی با شما از خجالت بمیرد ...
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز؟؟؟ من خیلی شما را از قدیم رفیق بودم؟؟؟؟ اما بزرگترین اقدام ناحق تهمتهای ناروا به اغای تاجگردون::::: را نباید شریک بیگانه می شدید خودشان عذر خواهی کرده اند (((حق وعدالت را فدای حزب وخط بازی نباید کرد))))) اتحاد وهمیاری شماها ارزوی استانه:::: رسانه ها بهترین همیار وراهبر والگو و حق باورند
Iran, Islamic Republic of
درحال حاضر از فامیل های خودت یعنی حاج ریحان محمدپور در صحنه هست چرا ازاوحمایت نمیکنی وازامثال زاکانی تبعیت میکنی.نوکری خان با نوکری زاکانی چه تفاوتی دارد
بابا حیدر
United States
در دو دوره گذشته تاجگردون را حمایت کردم ولی دیدم ایشون در گچساران و باشت تمام تصمیمات را به برادر و خواهرش واگذار کرده اونها هم بیش از اندازه خودی و غیر خودی میگردند .انصافا به سید ناصر رای ندادم ولی خیلی صادق است اگر در انتخاب فرماندار بیشتر دقت میکرد بهتر بود .این دور دوست دارم باز هم سید ناصر رای بیاره .
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
چطور دم از انقلابی بودن می زنید در حالیکه استاندار ضعیف تر از ناصر به سفارش شما بخاطر عدم تمکین معتمدی از شما به بهانه واهی جابجاکردید؟ ایشان هم انقلابی بود و اصولگرا هم خانواده شهید و از طایفه اصیل به جز اینکه در مقابل خواسته غیرقانونی شماها کوتاه نیامد جرمش چه بود؟ قطعا ایل بویراحمد گرمسیر نامه شما به استاندار و برادرتون را در انتخابات امسال بی پاسخ نخواهند گذاشت
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
خیلی تند حرف میزنی اقا سید به همه داری توهین میکنی یعنی شما قدرتت از خیلیا بالاتره. خو سید عزیز همونایی ک الان حساب نکردی باعث شدن الان احساس قدرت کنی وگرنه اگه همین لیدرها نباشن خانواده شما به تنهایی میتونه پیروز باشه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
سید بساتت را جمع کن
تاجگردون یک انقلابی از خانواده انقلابی است
United Kingdom
کرو یه سواد درست حسابی هم نداره باور کنید اگه سهمیه نداشت لیسانس هم نداشت
United Kingdom
کرو یه سواد درست حسابی هم نداره باور کنید اگه سهمیه نداشت لیسانس هم نداشت
لر زبان
Iran, Islamic Republic of
خداییش از مسائل سیاسی بگذریم، واقعا مصاحبه زیبایی بود ، لذت بردم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اولین شرط انتخابات ایرانی الاصل بودنه
کرجی
Iran, Islamic Republic of
خدایی بهش رای ندادم .ولی واقعیت ها رو گفت .این کامنت ها هم مشخصه اکثرا از ی طیف فکری اند. خوب واقعیت هارو بیان کرده .
Iran, Islamic Republic of
اگه بهش رای ندادی ، اظهار نظر هاش هم به تو مربوط نیست
بیژن
Iran, Islamic Republic of
از قدیم میگفتند چه کل ظفر چه صدنفر پدر تاجگردون اصالت داشت
بوستان
Russian Federation
والا بدون مقدمه میرم رو اصل مطلب مشی قدرت الان مثل گنجشکی که از لونه افتاده و جیک جیک میکنه.
مردم این منطقه چه اصول گرا و چه اصلاح طلب همه میداند که خیانت کار کیست
میرشکار لر
امیر کبیر لر
مرد اول اقتصاد ایران
تاجگردون بزرگ
هیچ وقت در هیچ جا با امثال این نه مقایسه میکنیم و نه رقیب میبینیم تمام
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1