تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۷۴۸۳۶
صبح امروز انجام گرفت

تجمع فرهنگیان جلوی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل

۰
کبنا ؛مدیرکل و کارکنان ستادی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تجمع جلوی ساختمان فرماندهی سپاه فتح از حمله پهپادی و موشکی سپاه به اسرائیل حمایت کردند.
   

به گزارش کبنا، صبح امروز کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تجمعی خودجوش جلوی ساختمان فرماندهی سپاه فتح از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی حمایت قاطع خود را اعلام کردند.
فرهنگیان در این تجمع با سردادن شعار‌های «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پلاکارد‌های «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع خودجوش گفت: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می‌کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همانند هشت سال دفاع مقدس آماده هر گونه جانفشانی هستند.
محمد جمالی افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و احساس غروری که شب گذشته سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش اموزان سراسر استان را اعلام نماییم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه‌ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرامد هستند دست پروده همین قشر فرهنگی و معلمین هستند.
سرهنگ سعید برومند‌زاده افزود: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کنیم و همه قشر نخبگانی ما در سپاه و دیگر ارگان‌ها برخواسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1