تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۷۱۰۰۳
عصر امروز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه و شخصیت‌های سیاسی اصولگرا / هدایت‌خواه: انتخاباتی که هیئت اجرایی آن یکدست است، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد / شورای نگهبان نباید افرادی که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کند / مدیرکلی که نماز شب نمی‌خواند، خیانت است

۹
کبنا ؛همایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه چهره شاخص اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر جبهه انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (سه‌شنبه 13 دی‌ماه 1402) همایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه چهره شاخص اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر شخصیت‌های سیاسی در مسجد امام علی شهرک امام حسین(ع) برگزار شد.
محمدرحیم دهراب‌پور، چهره شناخته شده اصولگرایی در این همایش با بیان اینکه ما باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم، اظهار کرد: حفظ نظام واجب است و حفظ نظام با خدمت به مردم امکان‌پذیر است.
وی افزود: نظام مقدس اسلامی ایران یک نظام نوین است و نشانه و دلیلی آن همین انتخابات است. انتخابات باید زمینه تغییر و تحول اساسی را فراهم کند.
دهراب‌پور خاطرنشان کرد: انتخابات باید مردمی شود و همه جریان‌های سیاسی حضور داشته باشند. اگر میدان را به مردم بدهیم، مردم خوب تصمیم می‌گیرند. اگر جاهایی مشکل داریم به این دلیل است که خوب به مردم میدان نمی‌دهیم.
وی افزود: مردم نماینده‌ای می‌خواهند که کار کنند. الان مشکل اساسی مردم اقتصاد و اشتغال است و نمایندگان مجلس در این مسیر باید حرکت کنند.
ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه انقلاب فرهنگی و رئیس سابق شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش به ابعاد فتنه‌شناسی و فتنه‌ستیزی گریزی زد و اظهار کرد: فتنه‌ها می‌آید، مثل زن، زندگی و آزادی. لذا ماها باید فتنه‌شناس باشیم. احمدی‌نژاد و شیخ حسن هر دو رئیس جمهور گذشته مخالف جنگ در سوریه بودند، اما سردار سلیمانی ماند و مبارزه کرد. شهید سلیمانی فتنه را شناخت.
وی در ادامه گفت: در فتنه 88 خیلی از کسانی که محرمانه‌ترین اطلاعات کشور دست آنها می‌رسید، فتنه را نشناختند. آقای هاشمی‌رفسنجانی سه روز قبل از انتخابات سال 88 نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری نوشتند. وقتی به آقای هاشمی رفسنجانی گفتند؛ فرزند شما جاسوس انگلیس است، گفت؛ با او برخورد کنید، اما اول پرونده را برای من بیارید تا بخوانم، بعد این کار را بکنید. وقتی پرونده قطور مهدی هاشمی را نزد آن‌ها گذاشتند کسی دیگر پرونده را ندید و آن عده هم به عنوان پرونده ساز از کار اخراج شدند زیرا دلبستگی به فرزند باعث بی‌بصیرتی می‌شود.
هدایت‌خواه گفت: اگر کسی مراقب شیطان نباشد، حتماً بی‌بصیرت می‌شود. باید انگیزه‌هایمان را خالص کنیم و کارهایمان برای خداوند باشد. کسی که اهل ذکر و تقوا نباشد و مراقبت نکند، حتماً صاحب بصیرت نمی‌شود. 
ستار هدایت‌خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به تبیین دهه بصیرت پرداخت و گفت: در این دهه مناسبت‌هایی داریم ۹ دی روز قیام مردم علیه فتنه ۸۸ همچنین سالروز درگذشت علامه مصباح یزدی و سالروز شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی تولد امام راحل و همچنین تولد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها است.
وی به وجه مشترک شخصیت‌هایی مانند حضرت فاطمه زهرا سلام الله، امام راحل، علامه مصباح و همچنین سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: فتنه‌شناسی و فتنه ستیزی از شاخصه‌های این بزرگان بوده است کسانی می‌توانند تا آخر بمانند که حاضر به هزینه دادن باشند.
وی با اشاره به مقابله امام راحل با فتنه‌هایی مانند فتنه منتظری و فتنه شریعتمداری یادآور شد: امام قهرمان مبارزه با فتنه بود همچنین آیت الله مصباح یزدی قهرمان مبارزه با فتنه فکری و سردار حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با فتنه نظامی و داعش است.
هدایتخواه در خصوص فتنه داعش گفت: عده‌ای به ظاهر مسلمان فتنه داعش را راه انداختند و خیلی‌ها در کشورمان از جمله دو رئیس جمهور سابق مخالف مقابله با فتنه داعش در سوریه و عراق بودند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در روزگار فتنه خیزی هستیم که به صورت پی در پی فتنه‌ها ظهور می‌کنند قبلاً فتنه‌ها هر ۱۰ سال یک بار بود اما اکنون هر سال یک فتنه داریم.
وی افزود: از نظر من کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیرکل می‌شود و نماز شب نمی‌خواند، خیانت است.
رئیس سابق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دلایل کناره‌گیری خود از ریاست این شورا اشاره کرد و گفت: به دلیل حضور در رأس مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب استان و همچنین آستان قدس از حضور در برنامه‌های انتخاباتی محدودیت دارم و شورای ائتلاف هم کاندیدا دارد و باید حمایت کنند لذا محدودیت و ممنوعیت داشتم و با مشورتی که با هیئت مؤسس شورای ائتلاف استان داشتیم این مسوولیت به حجت‌الاسلام غفاری گذاشته شد که از وجاهت و وزانت و سلامت برخوردار بوده و عالم سلیم النفس و پای کار بوده و روحیه انقلابی دارد بنابراین به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب انتخاب شدند که دوستان از‌ ایشان حمایت می‌کنند تا به سمت جوانگرایی و توسعه این چتر بروند.
هدایت‌خواه به ضرورت مشارکت در انتخابات گریزی زد و گفت: هر انسان مسلمان باید نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت کند و انسانی که نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت نکند، مسلمان نیست.
وی افزود: تمام حق‌طلبان عالم چشم‌شان به ایران است. نقطه امید همه مستضعفان عالم به ایران است و مشارکت در انتخابات به حفظ ایران اسلامی کمک خواهد کرد.
هدایت‌خواه در ادامه به اهمیت انتخابات گریزی زد و گفت: انتخاباتی که فرماندار و بخشدار و نماینده فرماندار و هیئت نظارت هوادار یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد.
هدایت‌خواه در بخش دیگری از اظهارات خود ما با بیان اینکه موظف هستیم نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنیم، ما مدافع شورای نگهبان بوده و هستیم، اما در سپردن مسئولیت‌ها به افراد اصل بر اهلیت است. بر اساس قرآن باید مسولیت را به اهلش سپرد. شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کند، این صحبتی بی ربط است و توجیه پذیر نیست.
وی در ادامه خطاب به کسانی که می‌گویند اگر افرادی رد صلاحیت شوند مردم شرکت نمی‌کنند گفت: در یک نظرسنجی که صورت گرفته کمتر از ۵ درصد این افراد چنین حرفی را زده‌اند که همین ۵ درصد را می‌توان با راهنمایی و ارشاد وارد انتخابات کرد.
هدایتخواه همچنین در ادامه اظهارات خود در نسبت دادن یک موضوع به خودش گفت: هرگز نگفته‌ام هر کسی وارد انتخابات شود اصلح است این حرف دروغ و مبنای عقلی ندارد که هر کسی را شورای نگهبان تأیید کند اصلح است شاید این‌ها معنی اصلح را نمی‌دانند.
رئیس سابق شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه همچنین گریزی به اظهارات برخی افراد و موضوع تأیید صلاحیت آن‌ها زد و گفت: افرادی هم هستند که گفته‌اند اقتصاد مقاومتی کیلویی چند؟!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نوروز خودت را خسته نکن روشنفکر۷۰هزار ای خواهداورد
یک کلام
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر یکصدهزار حامی جوان دارد
حاجی
Iran, Islamic Republic of
برو برو تنظیم کن
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بع برع کشکته بساب
مارگون
Iran, Islamic Republic of
چه دروغ هایی که به دکتر هدایت خواه نسبت نداند، حالا بیا جمعش کن، اتفاقا آقای هدایت خواه از چینش هیئت های اجرایی هم گله و انتقاد داشتند.
قوم و خویشی به پایان خط نزدیک شد، بای بای ندای ، به قول خودتان جمع کنید بساطتان را.
علی
Romania
فقط تاجگردون
United States
کرو بخدا به اندازه پیکان بار مهطاهر رای ندارید %%%%%%%%
United States
با این وضعیت انتخابات در حوزه بویراحمد بزرگ در پرده ابهام است%%%%%%%%
سادات امامزاده علی
United States
اولاً که منتظریان غایب این همایش بود
دوم اینکه طرفداران تمامی کاندیدا حضور داشتن
علی
Iran, Islamic Republic of
ازمشارکت حداکثری صحبت میکنیدبعدعلنی میگی شورای نگهبان بایدبقیه رو ردصلاحیت کنه
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
این چه خط فکری غلطی است که دار ید و میگویید مدیری که نماز شب نمیخواند خیانت کرده است؟

چرا وقتی همه ملت و حتی نمایندگان مردم وکیل الدوله صدایت میزدند بصیرت ند اشتی و فتنه شناس نبودی ؟
بسسسسه دیگه ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
حالااگه مدیری نمازشب نخوندبرکنارش میکنیدخوب قدرت دست توومنتظریان نیست بیایدخونه هابگردیدببینیدکی نمازشب نمیخونه
گلبرگ
Iran, Islamic Republic of
درود
بهمن
Iran, Islamic Republic of
اگه دست شماباشه هاشمی روهم ازتوقبردرمیاریدمحاکمه میکنید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را$$ میدانستید و شما از نبردبان احمدی نژاد بالا رفتید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد%%% میدانستید و شما از نبردبان احمدی نژاد بالا رفتید
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج نادر
درود بر هدایت
Iran, Islamic Republic of
احسن دکتر
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه بهتره همان کارها ی خیرخواهانه وخداپسندانه را که جنبه معنوی ومذهبی دارد ادامه دهد هر کسی یه دوره خاصی مقبولیت سیاسی وانتخاباتی دارد بخصوص در استان خودمون، برای ایشان هم دوره تمام شده ولی اطرافیان نمی‌گذارن خود ایشان آدم خوبی ست اما بقول معروف %%%%%%%%%
پارس صفا
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرفشان تموم شده سیل ندای وحدت آنها را دفن کرد و به تاریخ پیوستند فقط دارند دست و پا می‌زنند که ما هستیم وگرنه سردار ندای وحدت علمدار اصولگرایی است و ۱۲ اسفند برای همیشه از صحنه سیاست پاک خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
شما دست از سر مردم بردارید ، در حال حاضر روند خوب هست اگر بذارید
مهدی یار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کلام و سخن درست و به جای دکتر هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
اصلا آقای هدایت‌خواه درمورد موضوع هیئت اجرای حامی یک کاندید هست وسلامت انتخابات صحبت نکرد...اینا همش حرف ها وحاشیه های گروه منتظریان هست که دارند حاشیه درست می کنند
Iran, Islamic Republic of
...دست بردار از این حاشیه
Iran, Islamic Republic of
هدایت‌خواه%%%%%
صادق نجیب
Iran, Islamic Republic of
کاش گوش شنوایی باشد
کاش به حرمت خون شهیدان .و به داغ دل مادران شهدا که هنوز بعد از گذشت سالها درحسرت به آغوش کشیدن استخوان های جگرگوشه هایشان آرام و قراردندارند
کاش به چشمان ناظرمهدی فاطمه
.
.
.
نگذاریم هرکسی بر مسند کرسی مجلس تکیه دهد
منتظریان دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ما نیازی وجنابعالی نداریم
دنا
Iran, Islamic Republic of
برای هر کُرسی در این مملکت داده ایم ۷۲ تا شهید
وای بر قیامت ما
عشایر زاده
Iran, Islamic Republic of
اراء مردم همه چیز انتخاب می کنند.شما مهره سوخته پیش نیستید هشت سال نماینده مردم شدید زمانی که سید باقر در میدان نبودن الان هم اگه ۵درصد امید داشتید ثبت نام می‌کردید. اگه از هیت اجرای می‌ترسید تجربه زمان خود شما هست که استانداری فرمانداری و......حتی ریس جمهور با شما بودنند خواهشا حرف نزنید سنگین تر هستید
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه اسطوره ای تکرار نشدنی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شخصیت مردمی حاج محمدرحیم دهراب پور
رضوا
Iran, Islamic Republic of
شخصی قلیان چاق می کرد خودش دودی نشد.روز انتخابات در مسافرت هستند ما مردم بدبخت سر صندوق ها ساعت ها می مانیم .چه فایده بعدش هم یه عده ای که در هیچ میدانی نیستند می خواهند برای مردم تعیین تکلیف کنند.شیخ جز اون دسته از افرادی ایست که روز انتخابات در مسافرته الان هم شده ریس .چطور کشور پیشرفته داشته باشه.وقتی فرمانده در میدان نیست.هدایت خواه هم خودش در زمان نمایندگیش استاندار بخشدار فرماندار ودهیار شورای نگهبان همه یکدست بودند .چرا امروز با این ادبیات سخن می گوید واقعا این تناقص آشکار است .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه شما هم مردم را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کرده ای بنظر شما نفس این کار فتنه نیست .
لطفا یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به ستاد انتخابات
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه شما هم مردم را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کرده ای بنظر شما نفس این کار فتنه نیست .
لطفا یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به ستاد انتخابات
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه شما هم مردم را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کرده ای بنظر شما نفس این کار فتنه نیست .
لطفا یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به ستاد انتخابات
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه شما هم مردم را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کرده ای بنظر شما نفس این کار فتنه نیست .
لطفا یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به ستاد انتخابات
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
جمعا 15نفر داوطلب نیومده این چه شکوه مشارکتییه که ده نفر داوطلب نیومده
مارگون
Iran, Islamic Republic of
هروقت فرماندار، بخشدار .و نماینده فرماندار و هیات نظارت یک دست و مربوط به یک کاندید خاص باشد سلامت انتخابات به خطر می اندازه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
میگم همین هدایتخواه نبود برای احمدی نژاد اونچنان سخنرانی اتشین میکرد وفعالیت داشت که یکی نمیدونست فکر میکرد قدیسی چیزی هست،بعدش این اقا گذری به فتنه ۸۸ زد که مبنای ان زیر سوال بردن سلامت انتخابات بود و فتنه انگیزی بود والان خودش داره به کارگزارن نظام وشورای نگهبان ودولت که اتفاقا از دولت انقلابی هستند اتهام میزنه وسلامت انتخابات رو زیر سوال میبره.%%%%%%%%
امین
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی $$$$$$$$$ با چه رویی حرف میزنی. چند بار دیگه تو چند انتخابات دیگه باید از طرف مردم شکست بخوری تا بفهمی که جایگاهی نزد مردم نداری
آرزو
Iran, Islamic Republic of
آرزوت بوم
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت حقتو خوردن تو در حد کاندیدایی
رخ فیروز
Iran, Islamic Republic of
شکستتون قطعی بااین جمعات 30هزارتارای نمیاورید
Iran, Islamic Republic of
خدایی کار ندارم حرفی که می زنیم خودمان هم باید عامل باشیم . در دوره نمایندگی شما خود من از حامیان پرو پاقرص شما بودم از نزدیک دیدم که طرفداران بقیه کاندیدها هر چه التماس می کردند از آنها استفاده نمی کردند الان خود شما میگید که ه‍یات اجرایی همه مال یک کاندید هستند.پاسخگوی اعمال گذشته شما و طرفداران شما که خود من هم یکیش بودم چه کسی می باشد. مواظب حرف زدنمان باشیم که به بن بست نخوریم .
پیمان
Romania
کبنا مشخصه عکس هارو سلیقه ای گذاشتی
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
^^^اگه این را روشنفکر گفته بود چه می گفتی ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
% مشکل شما اینه ک فک میکنین فقط خودتون اهلش هستین و بقیه رو یزیدی و کافر می پندارین من نمیدانم این همه %%% برادر از خدا بترسین%%%
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه هم بعنوان یک شخص اظهار نظر کرد اما او تاثیری برای دیگران ندارد و تعداد کمی او را قبول دارند
مولایی
Iran, Islamic Republic of
سخنان درستی دکتر هدایت خواه فرمودند اینکه شورای نگهبان نباید به بهانه مشارکت افرادی را که رانت خوار وبرای خود وفامیل فساد مادی بدست آورده اندتایید صلاحیت کند
مولایی
Iran, Islamic Republic of
سخنان درستی دکتر هدایت خواه فرمودند اینکه شورای نگهبان نباید به بهانه مشارکت افرادی را که رانت خوار وبرای خود وفامیل فساد مادی بدست آورده اندتایید صلاحیت کند
Iran, Islamic Republic of
منتظریان برنده انتخابات امسال هست شک نکنید
Russian Federation
حرف دکتر کاملا درست است امروز هم از دخالت نمایندگان در انتصابات علیرغم نهی رهبری انتقاد کردند هم از یک دست بودن فرماندار بخشدار و هیات های اجرایی
استاندار در استان درست نقطه ی مخالف رهبری حرکت می کنند چون هم دخالت نماینده ی ناتوان در امور اجرایی با ضعف و ناتوانی استاندار به اوج رسید و هم الان فرمانداران و بخشداران و هیات های اجرایی در حوزه ی بویراحمد دنا و مارگون یک دست هستند و با این چینش درست نقطه ی مقابل فرمایش رهبری یعنی انتخابات سالم حرکت کرده است بنابراین لایق ادامه ی کار در این سمت نیست زیرا هم استاندار ضعیف و هم نماینده ی ناتوان فرمایش رهبری را پشت گوش انداخته اند و با فامیل سالاری بی سابقه در مرکز استان و حوزه ی بویراحمد بزرگ به شایستگان ظلم بزرگی شده است
Russian Federation
منتظریان پیروز انتخابات است
Russian Federation
لبیک یا حسین
با گردهمایی اصلاح طلبان
و
با همایش اصول گرایان

به نفع منتظریان

پیروز انتخابات مشخص شد
Russian Federation
استاندار لایق این سمت نیست
ضعیف ترین استاندار تاریخ استان
ضعیف ترین نماینده ی تاریخ بویراحمد دنا و مارگون
Russian Federation
با آمدن اصلاح طلبان و با آمدن اصول گرایان به میدان دیگر فضایی برای عرض اندام هیچ کاندید دیگری نیست و منتظریان مرد میدان عملا پیروز انتخابات است
Russian Federation
مردم میدان به صحنه آمدند تا مرد میدان یعنی منتظریان پیروز انتخابات باشد تمام شد
یعقوبیان
Iran, Islamic Republic of
وی افزود: از نظر من کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیرکل می‌شود و نماز شب نمی‌خواند، خیانت است.
برادر مومن و انقلابی، .. مدیرکل های خودت چه کسانی بودند!!؟ از خدا %%%%%%%%%%
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
من نه طرفدار روشنفکر هستم نه اتفاقا علاقه ای به تفکر هدایتخواه دارم. این رو گفتم که مطالبم رو بعنوان طرفدار جناح رقیب تعبیر و مورد سوءاستفاده نشود.
من از تظاهر و ریاکاری از طرف هر شخص و جناح باشه متنفرم. از جانماز آب کشیدن، اما در خلوت خود کردار و رفتار دیگری پیشه گرفتن بیزارم..
رفتارهایی که عملا در استان ما به کرات از بعضی داعیه داران سیاسی مذهبی دیده میشه اما کبنا جان، شما جوری هدایتخواه رو چاق و بزرگ به مردم معرفی کرده و در اینجا نشون میدی گویی وجود فیزیکی ایشان و کردار و اعمال و رفتارشان، آمال و آرزو و خواسته قاطبه مردم استان است! نه برادر چنین نیست و طوری وانمود نکن که از خواسته و -نظرات مردم استان و شهرستان نسبت به جریانها و اشخاص بی اطلاع هستید که این عمل همچون پنهان کردن دم خروسی است که دست بر قضا بسیار هم پیداست کبناجان...
آقای هدایتخواه اظهار فضل نمودند که توجه به فرزند بی بصیرتی است.. سئوال من اینه. %%%% بی بصیرتی که تنها تخلفات سیاسی، امنیتی و دینی که نیست.. بی بصیرتی میتونه سوءاستفاده برای فرزندی باشه ??^^^^ استخدام یک هلدینگ پتروشیمی در استان %میشه در حالی که فرزندان پاکدست و مومن و توانمند و تحصیلکرده مقاطع بالاتر که سالهاست بدلیل نداشتن حمایت در فقر و بیکاری بسر میبرند فراوان در استان وجود دارند که خود استاد هدایتخواه به خوبی از وجود تک به تک آنان آگاه و به لیاقت بالاتر بیشتر آن تحصیلکردگان بیکار واقف است اما اینکه فرزندش در اوج بیکاری نخبگان مستعد، براحتی در هلدینگی استخدام میشود باید پرسید؟ ایا گربه ای هست که برای رضای خدا موش بگیرد؟
واقعا بر اساس زُهد و لیاقت و توانمندی یا صرفا بخاطر اینکه بود وبه خواسته مستخدم یک نهاد مهم تخصصی گردید؟
ما مردمی مسلمان و معتقد هستیم و پیشینه دینداری ما در طول تاریخ ظهور و ثبوت داشته از جنگهای با رضاخان تا جنگ با فرزندش محمدرضا.. اما اینکه در نظام اسلامی که منش و روش زندگی ما بوده کسانی دم از دینداری بزنند و در رفتار و کردار خلاف آن را انجام دهند گمان مبر که از چشم مردم پنهان میماند جناب استادددد. شمارو به تقوا و عبد خداوند توصیه میکنم که آخر عاقبت ما با سند اعمالمون حضور در محضر خداوند بزرگ خواهد بود و در آنجا جز اعمال ما نه فرزند و نه مال دنیا، توشه امنی نخواهد بود..
خداوند گمراهان رو رسوا میکند. طلب بخشش داریم و امیدواریم خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند.. امیدواریم رسانه کبنا نیز در انعکاس پیامها جانب انصاف و عدالت رو رعایت کرده و خداوند رو ناظر بر رفتار خود دیده و از سانسور کردن کامنتهایی که بر خلاف نظر خود و صاحبان رانت و قدرت است اجتناب ورزد.. الهی آمین
من اله توفیق
علیحسن
Iran, Islamic Republic of
چقدر %%در %%%. هرکسی تو استان میخواد قبول بشه باید از هدایت خواه اعلام برائت کنه در غیر این صورت دوباره روشنفکر تو مجلس...... و تمام قابل توجه منتظریان
دلبازجلاله
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر هدایت خواه، شما سالهای متمادی در مسولیت بودید،نماینده مردم در مجلس بودید، در پست های حساس مملکتی دستی بر گزینش داشتید و ....... با این همه ولی امروز مثل یه آدمی که می خواهد به عرصه جدیدی ورود کند سخن می گویید، برادر من شما در محضر تاریخ بدهکارید، در محضر مردم مدیونید، این همه مشکلات اقتصادی و..... همه زاییده تفکر جنابعالی ها و شریعتمداری ها است، دست بردارید از جان جوانان مردم استان. من یه مهندس عمران هستم حاضرم در یه مناظره با شما که دکتر و ادعای نظریه پردازی دارید هم صحبت شوم تا مردم تفکرات شماها که هیچ آورده ای برای مردم ندارد را هویدا کنم. هر وقت کم میاورید دم از فتنه و ... میزنید. %%%%%%%. این همه بودجه فرهنگی گرفتید و می گیرید که مردم و جوانان را
نه به انتخابات برره ای
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در حوزه عمرانی کارخانه سیمان مارگون و بیمارستان جلیل و استادیوم ورزشی یاسوج و طرح گاز رسانی به روستاییان که طرحی ملی شد از عملکرد دکتر هدایت خواه و سید مسعود حسینی استاندار زمان بود.این یک گوشه کوچک از عملکرد دکتر ستار است .طرح تعیین حقوق برای زنان خانه دار از طرح های دکتر در مجلس بود که بعد از ایشان ابتر ماند. هیچ نماینده ای مانند هدایت خواه دیگر استان نخواهد دید البته عیب ایشان انقلابی بودن و با صداقت بودن و اعتبار ملی داشتن و نگاه ملی داشتن و اعتدال در بویر احمد و اصل شایسته سالاری و نه برره ای داشتن است از نظر شماها.ان شا الله جناب منتظریان بتوانند ادامه دهنده راه ایشان باشند. ان شا الله از خاله زنک بازی ها مردم این استان خارج شوند.
ایران
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه نماینده خوبی برای دولت و ...است . به درد حوزه انتخابی نمخورد.کارخانه سیمان را یک عرب در مراتع
ملی ساخت. نقش ایشان چه بود ؟ بیمارستان شهید جلیل را اگر زارع پیگیری نمیکرد تا الان پا در هوا بود .فعلا طرف هر کاندیدی رفته آن کاندید ....
United States
کاملا مشخص هست دکتر هدایت خواه اصلا منتظریان را تایید و حمایت نمیکنند قطعا از عدم لیاقت و عدم توانایی منتظریان اگاه هستن
United States
کاملا مشخص هست دکتر هدایت خواه اصلا منتظریان را تایید و حمایت نمیکنند قطعا از عدم لیاقت و عدم توانایی منتظریان اگاه هستن
United States
منتظریان %%%%%%% و تنها چیزی که باعث میشد ذره ایی مورد توجه مردم قرار بگیرد حماین هدایت خواه بود که الانم اون حمایت وجود ندارد پایان رسیده است
United States
از اقای هدایت خواه ممنونیم که ساکت نموندن و ما را اگاه کردن که نباید از انوال منتظریان حمایت کرد
United Kingdom
صحبت های هدایت خواه نمی تواند مصداق یک انقلابیگری باشد. دین اسلام چنین اجازه ای را به ما نداده که کسی را با وجودیکه سال ها به مردم خدمت کرده ومسلمان بوده ابنگونه ومغرضانه صدا کنیم .ما شخصا به عنوان کسانی که اعتقاد به اسلام ودین داریم واتقلاب را هم قبول داریم به این روش هدایتخواه اعتراض داریم واورا مصداق اصولکرایی نمیدانیم
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه به مظرم باید اسمش رو عوض کنه بزاره ستار هدایت کننده..نماز شب نخواند خیانت است؟؟؟مرد مومن بگو اختلاس و دزدی نکنه ما ازش مدیریت و نماز و روره نمیخواهیم
نجفعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای خاوری خیلی نماز شب خون بود نتیجه اش ههمون دیدیم هنوز جای مهر درپیشانیش هست
انصافی
Iran, Islamic Republic of
مگر هیات نظارت استان همیشه یکدست نبوده؟ اعیان و انصار شما؟
آن یکدستی مشکلی ندارد، اما این مشکل دارد.
اصل کلام:
هرچیزی که به نفع شما نباشد حرام است یا ضد انقلاب است یا ضد ولایت فقیه و...
باور کنید که قیامتی هم هست!
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1