تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۷۰۹۵۱
کبنا گزارش می‌دهد

هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد شروع به کار کرد /علی اکبری‌‌تبار رئیس هیئت بازرسی انتخابات بویراحمد شد

۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد از آغاز به کار هیأت بازرسی انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: رئیس و اعضای این هیئت منصوب شدند.
به گزارش کبنا، در مراسمی با حضور شهرام مهدوی مطلق، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد،  علی‌اصغر قلی‌پور رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، هیأت بازرسی انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان بویراحمد رسما شروع به کار کرد و طی احکامی از سوی سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگلویه و بویراحمد و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان، اعضای این هیأت در شهرستان بویراحمد معرفی شدند.
فرماندار بویراحمد با تشریح فعالیت‌های مثمر ثمر بازرسی استانداری در زمان سفر رئیس جمهور به استان بیان داشت: فعالیت هیئت بازرسی انتخابات می‌تواند محور انتخابات باشد کما اینکه قبل از اینکه بخواهیم وارد اجرائیات و فرایند‌های کاری انتخابات شویم هیئت بازرسی استان جز جلوداران موضوع انتخابات چه در بحث انتخاب‌ها و چه دربحث ارشاد‌ها و برخورد‌های جدی است.
مهدوی مطلق ادامه بابیان نقش بازرسی در سلامت انتخابات ادامه داد: از هیئت بازرسی شهرستان بویراحمد نیز همین انتظار را داریم که هراست و پاسداری از آرای مردم از طریق کنترل و بازرسی روند انتخابات، سرلوحه وظایف آن‌ها باشد تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم گردد.
فرماندار بویراحمد افزود: از هیئت بازرسی می‌خواهیم با قصد قربت وارد این کار‌زار شود و قطعاً کسانی که با قصد قربت وارد موضوعی شود راحت‌تر می‌تواند کار کند و آن چیزی که در حوزه اجرا برای ما مهم است سلامت و امنیت در انتخابات هست.
قلی‌پور رئیس هیئت بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وظایف مدیران دستگا‌هاً و ادارات در بحث انتخابات گفت: همه دستگا‌هاً و ادارات برابر ماده ۱۳ قانون موظف هستند هم امکانات، هم تجهیزات و هم نیروی انسانی خود را برای برگزاری انتخابات به کار گیرند و هر مدیری که همکاری نکرد برابر قانون با آن مدیر برخورد خواهد شد.
وی تذکر داد: هر مدیری و مسئولی که در بحث انتخابات دخالت، سوگیری، جانبداری یا از امکانات دولتی استفاده کند با آن مدیر برخورد خواهد شد
علی اکبری تبار، بخشدار مرکزی بویراحمد در ادامه این جلسه گفت: کسب اطلاعات و اخبار مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع‌بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، رعایت اصل بی‌طرفی وامانت داری در فرآیند انتخابات از وظایف مهم هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان بویراحمد است.
اکبری تبار با توصیه به اعضای هیئت بازرسی نسبت به بی‌طرفی در انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات هم وحدت ملی است و هم یک جشن است برای انقلاب و همه ما در تبیین کردن و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مسئول هستیم و باید تلاش کنیم.
رئیس هیئت بازرسی شهرستان بویراحمد با بیان دو موضوع قانون مداری و بی‌طرفی به عنوان محور بازرسی در انتخابات گفت: رویکرد ما در حوزه بازرسی بی‌طرفی و عمل به قانون است و باید اعتماد‌سازی مردم را به وجود بیاوریم
اکبری‌تبار افزود: ماده ۲۸ قانون وظایف ما را مشخص کرده است و همه ما به نوعی سکاندار وزارت کشور هستیم و وظایفی برعهده داریم و مسئولیت اصلی ما پیشگری از وقوع جرم و تخلافات است.
رئیس هیئت بازرسی شهرستان بویراحمد اعلام کرد: دفتر هیئت بازرسی شهرستان بویراحمد در دبیرخانه مرکزی بخشداری مرکزی واقع در گلستان ۱۳ آماده دریافت گزارشات، شکایات و پیشنهادات مردم در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1