تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۵۳۶۵۲
آنچه در تودیع و معارفه روسای جهاد کشاورزی لنده گذشت

همتی نژاد: هم مدیر آفندی بودم هم پدافندی / اصلاح طلب بودم، هستم و خواهم ماند / فرماندار لنده: نگاه سیاسی در حوزه کشاورزی سم است

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای جهاد کشاورزی شهرستان لنده با حضور مسولان استانی و امام جمعه، فرماندار، مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان لنده در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.



به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این مراسم مدیر حراست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان گفت: امروز به برکت این انقلاب شاهد تحولات اساسی در حوزه کشاورزی هستیم.  
آقاشیری در ادامه افزود: حوزه کشاورزی نقش مهمی در توسعه و رشد وپویایی کشور دارد چرا مه تأمین‌کننده امنیت غذایی کشور و جامعه است.  
وی گفت: خدمت در حوزه جهادکشاورزی و ارتباط با قشر کشاورز و دامدار که نقش اساسی در حوزه تولیدات کشور دارند یک کار ارزشمند و مهم است.  رئیس حراست جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین جنگ اوکراین و روسیه اهمیت تأمین غذایی در جهان یک ضرورت مهم برای جامعه نهادینه شد به طوری که شاهد افزایش چندین برابری قیمت گندم در جهان هستیم.  
وی گفت: همه ما وظیفه داریم در بحث تأمین نیازمندی‌های جامعه تلاش وافری داشته باشیم.  
آقاشیری گفت: بحث تودیع و معارفه‌ها در ادارات یک امر عادی است که برای پیشبرد اهداف سازمانی یک اداره صورت می‌گیرد.  
وی گفت: انتظار داریم مدیرجدید نسبت به همکاری وهمراهی با مدیران و فرماندار شهرستان لنده نهایت تعامل را داشته باشند و نسبت به رعایت نظم و انظباط اداری خود و زیرمجموعه خود کوشاباشد.  
وی در ادامه گفت: انتظار داریم فرماندار شهرستان لنده در حوزه افزایش اعتبارات شهرستانی نسبت به اجرای پروژه‌های حوزه کشاورزی را به طور ویژه ببینند.  
رئیس حراست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر موفقیتی امروز در حوزه جهادکشاورزی شهرستان صورت گرفته است نتیجه مدیریت خوب و همراهی و همکاری همه ارکان اداری این مجموعه است.
حکمت اله همتی نژاد در ادامه گفت: خداوند را شاکرم که در طول ۵سال گذشته توفیق نوکری و خادمی به مردم شهرم را دارم و این را در دوران کاری خویش یک افتخار می‌دانم.  
رئیس سابق جهادکشاورزی شهرستان لنده تأکید کرد: مدیری نبودم که در اداره باشم و پشت میز نشین باشم بلکه در میدان بودم و نه با رانت آمدم و نه با لابی بلکه مردانه آمدم و در کف میدان بودم.  
وی گفت: افتخارم این است که انقلابی بودم در میدان این را ثابت کردم و همواره بر این خدمت بی‌منت افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که کار‌های سخت و طاقت‌فرسا و سخت‌ترین پروژه‌های تأثیر‌گذار را اجرایی کردم.  
وی گفت: راه‌اندازی پروژه ۵٠٠ هکتاری دشت بن و خرید بیش از ٢٠میلیارد تومان لوله برای انتقال آب به این دشت با همکاری بنیاد علوی اجرایی شده است.  
همتی نژاد تأکیدکرد: راه‌اندازی تعاونی دامداران، زنبورداری، صندوق حمایت از توسعه کشاورزی شهرستان، احداث و بازگشایی ١٣٠جاده روستایی و بازگشت بیش از ٢هزار هکتار اراضی دیم به وسعت شهرستان، احداث ۵٠٠ مترخط انتقال آب به روستای موگر با سختی‌ها و عبور از رودخانه، لوله‌گذاری و مقسم‌گذاری روستا‌ها و راه‌اندازی خانه کشاورز روستای شیتاب از جمله اقداماتی بود که در طول این ۵سال صورت گرفته است.  
رئیس سابق جهادکشاورزی شهرستان لنده تأکید کرد: توزیع بیش از ۵٠٠ عددسرنگ تمام اتوماتیک و اهدای آن به دامداران با حمایت بنیادعلوی، تبدیل شدن شهرستان به قطب تولیدگیاهان دارویی، جلوگیری از آتش سوزی در طول ۵سال گذشته در مزارع کشاورزی و اخذ وراه‌اندازی کارخانه کمپوست کشاورزی، ارتقای سطح زیرکشت، احداث کانال‌های آبیاری در تنامی روستا‌های شهرستان، توزیع نهاد‌های دامی و اجرای کمیسیون‌های مختلف و پلاک‌بندی مناطق شهری از جمله اقداماتی بود که در طول این سال‌ها در خدمت به مردم صورت گرفت.  
 در ادامه نیز امام جمعه شهرستان لنده گفت: بحث کشاورزی یک اصل غیرقابل انکار است چرا که تأمین‌کننده امنیت غذایی جامعه است.  
حجت الاسلام محمودی اصل گفت: رشد و پویایی کشاورزی و دامداری و دامپروری در انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها در حال پیشرفت است.  
وی گفت:‌امیدواریم در حوزه کشاورزی شاهد تحولات اساسی باشیم و برای تحقق این امر مستلزم کارجهادی است.  
 امام جمعه شهرستان لنده گفت: این آمد ورفتنها طبیعی است و‌امیدواریم همه ما در راه خدمت به مردم در سایه قانون مداری و توجه به عدالت و تعامل با دستگاه‌های اداری مهمترین راهبرد‌های است که باید همه مدیران داشته باشند.
فرماندار شهرستان لنده در پایان تأکیدکرد: زمان یک مسأله مهم و ارزشمندی است که همه ما در حوزه رفتاری وگفتاری و کرداری خویش باید پاسخگویی چگونگی استفاده از این زمان باشیم.  
جلال دانش گفت: تلاش و کار نیک در دوران خدمت انسان در ذهن وباور مردم به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم یک مسئول در طول دوران خدمتی‌اش ماندگار خواهدشد.  
وی گفت: انقلاب اسلامی ما فرصتی برای خدمت و گره گشایی از مردم به عنوان ولی نعمتان ما است.  
فرماندار لنده گفت: باید چهارچوب اساسی الزامات انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم را در همه عرصه‌ها اجرایی کنیم.  
دانش گفت: خدمت به مردم باعث خواهدشد تا این همدلی و همزبانی در راستای ارتقای خدمات شایسته به مردم می‌تواند در تعالی یک سازمان و یک اداره اجرایی خواهدشد.  
وی گفت: تلاش‌های خوب ۵ ساله مدیرسابق جهادکشاورزی شهرستان به مردم خوب این شهرستان قابل تحسین است و‌امیدواریم مدیر جدید نیز با تلاش و روحیه جهادی و توحه به حق الناس و قانون گرایی را به عنوان سرلوحه کار خویش قرار دهند.  
وی گفت: نگاه سیاسی در حوزه کشاورزی سم مهلکی است برای توجه به عدالت اجتماعی و خدمت به مردم که باید این مهم اجرایی شود.  
در این مراسم از تلاش‌های ۵ ساله حکمت اله همتی نژاد تقدیر و عطب اله بیژنی نسب به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان لنده معرفی شد.
----------------------------------------
خبرنگار - صابر عظیمی


​​
نام شما

آدرس ايميل شما

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1