تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۴۱۲۴۸
صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه منصوب شد ( + عکس ) / فرماندار کهگیلویه: گندم ری خوردن و با نماینده نشستن برای دو روز بیشتر ماندن! را نمی‌پذیرم

۱
کبنا ؛طی مراسمی با حضور پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز منصور تقوی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه معرفی و از خدمات طیب‌زادگان مدیر سابق تجلیل شد.

 به گزارش کبنا، منصور تقوی امروز (یکشنبه 22 آبان ماه 1400) در آیین معارفه خود به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: برای خدمت در این جایگاه مأموریت را پذیرفتم و به هیچ عنوان پیگیری و تلاشی برای رسیدن به این پست نداشتم.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه سیاسی نیستم، گفت: با تفکر بسیجی به خدمت ادامه خواهم داد.
 وی با بیان اینکه به برکت نظام و کارگزاران نظام شبکه‌ای مدون طراحی و برنامه‌های هدفمند تعریف شده است، گفت: نظامات درمانی و بهداشتی را پیگیری می‌کنم.
 تقوی محور کار را بر پایه سه بخش اورژانس، اتاق عمل و زایمان دانست و گفت: مطالبات مردم باید تعدیل و متعارف باشد.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از اتاق عمل، اورژانس و زایشگاه به عنوان سه محور اصلی خود نام برد و تصریح کرد: به طور جدی نظامات درمانی و بهداشتی را پیگیری خواهم کرد.
 وی با بیان اینکه مطالبات مردمی باید تعدیل شود گفت: میزان تشویق به مطالبه‌گری باید حفظ شود.
محمدطاهر طیب‌زادگان نیز در این آیین با بیان اینکه از چندین ماه قبل آماده چنین روزی بودم گفت: پرهیز از هرگونه حواشی غیرضرور از جمله اولویت‌های اینجانب در حوزه بهداشت و درمان بود.
 رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، انسجام بخشی مدیریتی، عدم گرایشات سیاسی در محیط کاری و چیدمان نیروها بر اساس شایسته سالاری را از دیگر اقدامات مدیریتی خود در این مجموعه نام برد.
وی هم چنین از راه اندازی و تجهیز مرکز بهداشت درمانی دیشموک، برطرف شدن بخشی از مشکلات مرکز بهداشت قلعه رییسی، افتتاح پایگاه اورژانس قلعه دختر، راه اندازی آموزش بهورزی در دهدشت و افتتاح سالن جلسات شبکه بهداشت به عنوان بخشی از عملکرد خود در دوران مدیریتش نام برد.
 طیب زادگان هم چنین راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت، تجهیزات آزمایشگاه و دستگاه پی سی آر را از دیگر اقدامات طی این مدت عنوان کرد. 

 
 
کریمی‌نژاد: به هر قیمتی حاضر نیستم فرماندار بمانم
دارا کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه که فرمانداری او دستاوردخاصی برای مردم این شهرستان در برنداشت در این نشست بر طبل برکناری خود کوبید و اظهار داشت: برای 2 روز بیشتر ماندن در مقام فرماندار حاضر نیستم به هر قیمتی اصرار کنم.
 کریمی‌نژاد گفت: حوزه فرهنگی و ساختار اجتماعی و سابقه ۱۱ هزار ساله تمدن ایجاب می‌کند حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه متناسب با وضعیت شهرستان دیده شود.
 فرماندار کهگیلویه افزود: با توجه به وسعت شهرستان و جمعیت زیر پوشش حوزه سلامت می‌طلبد نیروی متخصص و تخت بیمارستانی بیشتر شود.
 کریمی‌نژاد افزود: با پیگیری انجام گرفته بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در محوطه بیمارستان امام خمینی احداث خواهد شد.
 وی با بیان اینکه مقدمات این پروژه فراهم شده است، گفت: در سفر ریاست جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان جدید پیش‌بینی شده است.

 فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: توسعه نامتوازن امکانات و تجهیزات حوزه سلامت شهرستان را نسبت به سایر شهرستان‌ها عقب انداخت.
 وی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و کمبودها کادر درمان در مقابله با کرونا پای‌کار بودند.
 کریمی‌نژاد عزل و نصب‌ها را حق دولت خواند و گفت: دولت این حق را دارد فرماندار جدید و مدیران جدید منصوب کند. بنده به هر قیمتی حاضر نیستم فرماندار باشم اما تا زمان حضور نیروی جدید بیشتر از قبل خدمت می‌کنم.
 این مسؤول افزود: گندم ری خوردن و با نماینده نشستن برای دو روز بیشتر ماندن! را نمی‌پذیرم شأن دولت را حفظ می‌کنم و تا آخرین روز با تمام وجود تلاش خواهم کرد.
 در این آیین از زحمات محمد طاهر طیب زادگان تقدیر وسید منصور تقوی به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دکتر طیب زادگان پزشکی متخصص و در علم پزشکی و همچنین مدیریت عالی بود .با آرزوی سلامتی و موفقیت
ساسان
Iran, Islamic Republic of
تقوی سیاسی نیست اما رییس ستاد رئیسی بود.
سید
Iran, Islamic Republic of
به خدا این استان صاحب نداره
دهدشت
آقای کریم نزاد غزل خداحافظی رو بخوان
آقای کریم نژاد بای بای
دهددشتی
دکتر دیگه ول کن برو
شبکه دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خدایا چه فکری می کند که اینقدربخاطر صندلی ریاست حاضراست همه کار کند
Iran, Islamic Republic of
حیف صدحیف
Iran, Islamic Republic of
شما هم حالا هم غیره قانونی فرماندار هستید
نمی‌دانیم چرا قانون بازنشستگی چرا شامل شما نشد.
بهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار
مواظب باشید علوم پزشکی در حال ویرانی است. روزهای آخر یزدانپناه در حال ویران کردن اخرین سنگرهاست. خواهش می کنم جلوی انتصابات رابگیرید. نگذارید دانشگاه بعد از خودش را به ویران تبدیل کند التماس می کنم
Iran, Islamic Republic of
خدایا!!!
دارا کریمی نژاد چه خدمتی کردی؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن شما تا الان هم خلاف قانون مانده ای!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقای / به چه قیمتی آیا برای صندلی ریاست باید این همه خودت را بفروشی فردا در برابر دوستانت چه جواب می دهی بخدا شرم دارد
Iran, Islamic Republic of
‌یکی روزی باید بروید آیا فکر آن روز را کردای آقای یزدانپناه چرا دوستان دیروزت را می فروشی حیف حیف افسوس این پزشک متخصص ماست
Iran, Islamic Republic of
معامله معامله برای بقا تاکی نمی دانم
United Arab Emirates
چه فرماندار .
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه سرپرست شبکه بهداشت ودرمان ؛ متاسفم از اینکه برای شما جلسه معرفی برگزار نکردن ! شاید دلیلش هم خودت باشی که بیش از حد عجول هستی !! البته تقصیری هم نداری!
چن بار هم بخاطر اینکه مشکل عدم معرفی ات از طرف رئیس دانشگاه رو توجیه کنی ؛ گفتی در جلسه شورای اداری معرفی شدی !! حال آنکه شورای اداری چه ربطی به معرفی شما بعنوان سرپرست شبکه بهداشت دارد؟؟؟
بعد از ۲۸ سال ، اولین بار هست که می بینم مدیر شبکه بدون معرفی مسئولین دانشگاه بخصوص رئیس آن، شروع بکار کرده !!!!
از طرفی برخورد با حامیان دکتر تاجگردون ؛ هیچ مشکلی از شما حل نمی کنه !!
واقعا متاسفم که تمام هم و غمت شده برکناری حامیان تاجگردون!!!
Iran, Islamic Republic of
من سیاسی نیستم؟؟؟؟؟؟

تلاشی برای این پست نکردم؟؟؟؟؟


ما مردم دهدشت هم اصلا تو باغ نیستیم


پزشک؟؟!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت برفرماندار با جمله ای که فرمودند مرحبا
Iran, Islamic Republic of
در همه جا عقبگرد و پسرفت شروع شده متاسفانه این هم یه نمونه آشکار از انتصابات رو به عقب ماندگی.
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی مردم دهدشت حقشون هست که چنین تصور شوند ،،، خدایی چطور گفتین من سیاسی نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما و ابراهیم موحد و شهباز پور مثلث برمودای موحد هستید

واقعا جای تاسف داره ،، حداقل شجاع باشید

کبنا رسالت خود رو حفظ و به اون چه اعتقاد دارید سوگند ،،، انتشار دهید
حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
همه نمایندگان در همه ادوار خودشان هرکدام به تنهایی یک مثلت برمودایی بودند مجلس ایران خودش در تولید و جذب کهکشانی و قدسی کردن مقدسین حرف اول را می زند ...هیچ مثلث برمودایی نمی تواند خادمی را ببلعد
Iran, Islamic Republic of
چرا مابقی نظرات رو منتشر نمی کنید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر قبل از مدیریت و طبابت صداقت لازمه اصلی مرد بودن است
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دنیا جای خوبی نیست و استان ما هم اصلا جای خوبی نیست نه واقعیتها گفته می شوند و نه راستگویی و شجاعت معنا دارد آمدن و ماندنها در این منصبها به چه قیمتی؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی جناب آقای دکتر طیب زادگان عزیز که در بدترین شرایط سلامت جامعه سکان دار مدیریت یهداشت و درمان شهرستان بودند ، این پستها به کسی وفا نکرده عزیزم و مطمئن باشید از ارزشهای شما چیزی کم نشده .خدا قوت و خسته نباشید دلاور
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تأسف دارد ...آقای دکتر تقوی چرا میگی من سیاسی نیستم و تلاشی برای این پست نکردم...تا آنجا که بنده خبر دارم شما با ابراهیم موحد و شهباز پور برای انتصابات شهر تصمیم میگیرین.نه نماینده،،، ،،متاسم برا آقای محمد موحد ...آقای تقوی جوری تو جلسات حرف میزنم که کی باید فرماندار باشه کی باید رئیس فلان اداره باشه و غیره ...خدا شاهد میگیرم که آقای تقوی کوچکترین تلاشی برا آقای موحد نکردن تو حوزه فعالیت برا انتخابات اونوقت آقای موحد خیال می‌کنه کل آرای مثلا سادات عواسی،از بابت دکتر تقوی بوده حرف زیاده ...و خدا می‌دونه که تنها ترین،شخصی که ازتهه دلش از اولین دوره انتخابات مجلس صادقانه با آقای موحد بود تو سادات عواسی، کسی بود که فکر نکنم هیچ وقت آقای موحد بدردشون خورده باشه که هیچ برعکس براشون دردسر هم شده به ولا نه آقای دکتر تقوی و نه اون شخصی که میگم کلی برا موحد زحمت کشیده اما دیده نشده نه باشون،مشکلی دارم نه چیز دیگه ی ولی ،،اما کور که نیستیم ...دیدم که این فرد ۶۵ ساله که قبلاً هم یه سمتی در شهر داشت چه فعالیتی برای آقای موحد میکرد همه این سالها از اولین دوره انتخابات آقای موحد تا بحال
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
و واقعا این شخص که از خود سادات عواسی،هست بسیار بسیار محترمه، فقط خدا شاهده که چه زحمتهایی برای آقای موحد کشیده و بیشتر ،،من خودم از دیگر سادات هستم ولی نمیتونم فراموش کنم که این آدم با این سن و بیماری که داشت اینطور صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت میکرد و ایشون چندی پیش عمل سختی را پشت سر گذاشت اما هم اکنون درگیر بیماری یکی از اعضای خاص بدنش هست ..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1