تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۰۳۲۸۸
مردم کهگیلویه و بویراحمد نباید برای تأمین دارو سرگردان باشند

بحرانی به نام شرکت‌های پولی / قائدی وزارت بهداشت را در جریان گذاشت

۱
کبنا ؛معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی شرکت‌های داروئی گفت: برخی شرکت های دارویی داروها را فقط به صورت نقدی تحویل می دهند که این یک بحران است و ما این مسئله را به مقامات ارشد وزارت بهداشت انتقال دادیم.
به گزارش کبنا، عصر روز چهارشنبه (چهارشنبه 4 مهرماه 97) مدیرکل بیمه سلامت و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد با دکتر امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار کرد.
در این دیدار که جمعی از مدیران بیمه سلامت و معاونت غذا و دارو حضور داشتند، دکتر امام بخش قائدی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: تأمین به موقع داروها به ویژه داروهای بیمارستانی و بیماران خاص وظیفه ما مسوولان است، لذا باید به گونه ای عمل کنیم که گره ای از مشکلات مردم بر داریم.
وی افزود: هماهنگی معاونت غذا و دارو و شرکت های دارویی، بیمه سلامت و خدمات درمانی و سایر شرکت های بیمه‌ای ضرورت دارد و مردم نباید علاوه بر درد و رنج بیماری مشکل تأمین داروی خود را داشته باشند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید به موقع داروها تأمین و در اختیار داروخانه‌ها قرار بگیرد تا آنها هم به موقع به دست بیماران برسانند و نمی‌توانیم با سهل انگاری یک روز دارو باشد و یک روز توزیع نکنیم و مردم را سرگردان کنیم.
دکتر قائدی با بیان اینکه این روزها به هر بهانه ای دشمنان ما به دنبال ایجاد بی اعتمادی در بین مردم نسبت به نظام اسلامی هستند، افزود: تعامل، همکاری و وحدت بین همه دستگاه های مربوطه در خصوص تأمین و توزیع دارو ضروری است.
وی با قدردانی از بیمه سلامت و خدمات درمانی استان، اظهار کرد: همواره همکاری خوبی با اداره کل بیمه سلامت و خدمات درمانی داشتیم و وظیفه ما حمایت از بیمه سلامت است. اما مردم به هیچ وجه نباید معطل ناهماهنگی مسوولان شوند.
این مسوول در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، افزود: برخی شرکت های دارویی داروها را فقط به صورت نقدی تحویل می دهند که این یک بحران است و ما این مسئله را به مقامات ارشد وزارت بهداشت انتقال دادیم.
وی در پایان گفت: برای جلوگیری بروز هر گونه مشکل و رفاه بیماران خاص در هر شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد باید یک داروخانه مشخص کنیم که در مواقع ضروری و همیشه باز باشد و تمام داروهای لازم را هم داشته باشد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این حرفا را ول کنید نتیجه ازمون استخدامی پیمانی را اعلام کنید. معلوم نیست چ.میکنید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
.!!!!! اگر فیامتی باشد باید تاجگردون .بدهد!!!! شک نکن بزودی.. برای همه ی مردم روشن خواهد شد!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب.ز نحوه نشستنت رو صندلي معلومه خيلي.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1