تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۱۹۷۶۰
صبح امروز در جلسه استیضاح شهردار یاسوج؛

تنش شدید در جلسه استیضاح شهرداری یاسوج / نگین تاجی: مقدم مرا با یاد دانشجویان ضعیف می‌اندازد / مقدم: بی‌ادبی کنید جلسه را ترک می‌کنم / اکبری‌تبار: من قانع نشدم / مقدم: صدای دهل از دور خوش است / رونمایی مقدم از پیامک اکبری تبار / ماجرای قراردادهای زیر زمینی چیست

۷۳
۳
تنش شدید در جلسه استیضاح شهرداری یاسوج / نگین تاجی: مقدم مرا با یاد دانشجویان ضعیف می‌اندازد / مقدم: بی‌ادبی کنید جلسه را ترک می‌کنم / اکبری‌تبار: من قانع نشدم / مقدم: صدای دهل از دور خوش است / رونمایی مقدم از پیامک اکبری تبار / ماجرای قراردادهای زیر زمینی چیست
کبنا ؛جلسه استیضاح نستهن مقدم شهردار یاسوج صبح امروز (یکشنبه 24 فروردین ماه 99) در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (یکشنبه 24 فروردین ماه 99) با حضور همه اعضای شورای شهر یاسوج، جلسه استیضاح نستهن مقدم شهردار یاسوج در ساختمان شورا برگزار شد.
 در ابتدای این نشست مسعود خوبانی رئیس شورای شهر ضمن خوش خیر مقدم از رسانه‌ها خواست، تا واقعیت‌ها را انعکاس دهند و اظهار داشت: سه ماه قبل قرار بود این جلسه برگزار شود اما یا شهردار نبود یا اعضای شورای شهر زمان کافی نداشتند. اعضا حق دارند به عنوان عضو ناظر مشکلات شهر را از شهردار بپرسند و دوست داریم شهردار نیز پاسخ گو باشد. در این جلسه فقط شهردار باید پاسخ دهد و نیاز به پاسخ‌گویی از سوی معاونین نیست.
رئیس شورای شهر یاسوج ادامه داد: رشد شهرنشینی مشکلات زیادی از جمله ترافیک و مشکلات محیط زیستی ایجاد کرده لذا شهر ما باید به سمت پیشرفت حرکت کند اما سوء مدیریت‌هایی وجود دارد که باید پاسخ داده شود.
خوبانی عنوان کرد: به شهردار می‌گفتیم از اظهارنظرهای مدیران و سازمان به دلیل ارتباط نزدیک با مردم و اشراف به مشکلات جامعه استفاده کند اما شهردار این کار را نکرد و تلفن را پاسخ‌گو نبود.
وی تصریح کرد: آسفالت یکی از معضلات مناطق مختلف شهر یاسوج بوده، اما کارخانه آسفالت یاسوج فعال نبوده است، همچنین شهردار ظرف دو سال آینده برنامه مدون و چراغ راهی نداشته است.
خوبانی از معاونین شهردار خواست جلسه را ترک کنند که شهردار مخالفت کرد و بیان کرد: من هماهنگ کننده بودم و به تنهایی نمی‌توانم پاسخگوی همه اقدامات صورت گرفته باشم.
 مسعود خوبانی گفت: ۲ عضو شورای شهر از شهردار سؤال دارند و بعد از پاسخگویی شهردار اگر لازم باشد در نشست بعدی معاونین شهردار می‌توانند پاسخگو باشند.
 وی با بیان اینکه رشد شهرنشینی و توسعه آن نیازمند تلاش است و رشد بی رویه شهر یاسوج نیازمند مدیریتی توانمند و پویا است گفت: شهرداری با مشکلات مردم اشنا هست و رفع این مشکلات نیازمند تلاش و مدیریت است.
 رئیس شورای شهر افزود: با سوء مدیریت و عدم برنامه ریزی مناسب نمی‌توان شهر را توسعه داد.
در ادامه نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با تذکر اینکه مُر قانون رعایت شود گفت: اینجا شهردار باید پاسخ‌گو باشد و به نظرم معاونین نباید در جلسه باشند.
کیوان آشنا در خطاب به نگین تاجی گفت: قرار است جواب سوالاتمان را بگیریم قصد به چالش کشیدن کسی را نداریم. اگر اعضا بدنبال رفع موانع و مشکلات شهر باشند حضور یا عدم حضور معاونین بحثی به وجود نمی‌آورد که در نهایت معاونین در نشست حضور پیدا کردند.
در ادامه علی اکبری تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج سئوالاتی را مطرح کرد و گفت: در ۲۶ آذر ۹۸ سوالاتی پیش آمده که شهردار شفاهی پاسخ داد، اما قانع نشدیم و کار به سؤالات کتبی کشید. ما ۵۷ سؤال در حوزه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و فرهنگی و.. داریم که نیاز است شهردار پاسخ‌گو باشد.
عضو شورای شهر یاسوج گفت: ۳ موضوع انتخاب شهردار، بودجه و عوارض شهرداری کلیت اصلی بوده و در این خصوص شهردار باید نسبت به وضعیت بودجه‌ای و تحقق آن پاسخگوی سؤالات باشد.
وی ادامه داد: یکی از اساسی و اصولی‌ترین موضوعات برای شهرداری نقشه راه است. در سال ۹۷ اعتبارات شهرداری ۱۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و سال ۹۸ اعتبارات سال قبل، ۱۲۰ میلیارد بود اما براساس اطلاعات ناقص که به دلیل عدم اطلاعات کافی از سوی شهردار به ما بود قریب به ۵۰ درصد بودجه سال ۹۷ تحقق یافت و در سال ۹۸ علی‌رغم اینکه ۹ ماه از سال ۹۸ گذشت ۳۵ درصد بودجه تحقق یافت که لازم است شهردار پاسخگو باشد. چرا علی‌رغم تعریف پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، بودجه علمی نیست و منابع مشخص نبود؟
وی گفت: بیشترین نارضایتی بحث مطالبات پیمانکاران است و شهردار باید در خصوص بودجه سال ۹۷ و ۹۸ پاسخ دهد.
وی عنوان کرد: عدم شفافیت در بودجه ریزی و علمی نبودن آن و تحقق نشدن بودجه، اصلی‌ترین سؤال است.
اکبری تبار گفت: نقشه راه اساسی‌ترین محور بوده و براساس آن کار انجام می‌شود که در این خصوص عدم علمی بودن این بودجه ریزی باعث گلایه پیمانکاران و مشکلات توسعه عمرانی شده است.
 
«مقدم در پاسخ گفت: با افتخار می‌گویم و ثابت می‌کنم یاسوج ظرف چند سال اخیر یک کارگاه بزرگ عمرانی بود و با حضور اعضای شورا و رسانه این گفته ما قابل اثبات است.»
وی تصریح کرد: ۴۵ متری شرف‌آباد و زیر تل بزرگترین معبری بود که بعد از ۳۰ سال حاضر شدیم عدم توفیق که عوارضات توسط همین کسانی که سؤال طرح کردند اما نزدیک‌به ۹۰ درصد زمین‌های مردم با رعایت طرح تفضیل تملک شدند.
شهردار یاسوج بیان کرد: پل چهارم قبل از حضورم ۱۸ ماه تعطیل بود اما الان این پل در سه ماه دوم سال زیر بار ترافیک می‌رود. مهم‌ترین دغدغه مردم در حوزه محیط زیست تفکیک بازیافت است که ما سرمایه گذار آوردیم و کارگاه و سوله ۱۰۰ درصد تکمیل شده و نیاز به آب و گاز و خدمات دارد.
وی عنوان کرد: در هیچ دوره‌ای شهرداری ۸۰۰ هزار مترمربع اسفالت انجام نداد که همه این‌ها از اسفالت کارخانه شهرداری است.
شهردار با بیان اینکه همکارانم در شهرداری یاسوج بسیجی، جهادی و شبانه‌روزی کار کردند و اگر توفیقی بود برای همه بود، عنوان کرد: ۲۰ کیلومتر جدول‌گذاری انجام شد که اگر این کار انجام نمی‌شد با بارش‌های سال گذشته شهر را آب می‌برد. اقدامات ما باعث شد در بارش‌های شدید ۲۴ ساعت گذشته محله بختیاری‌ها آرامش داشتند.
مقدم با بیان اینکه نمی‌گذارم خدماتم زیر سؤال برود چرا که عملیات زیباسازی شهر یاسوج با ورود مقدم انجام پذیرفت، گفت: جشنواره دیوارنگاری را در این شهر برگزار کردیم و بجز سؤال کننده از ما در شورا و سایت‌های خبری وابسته انتقاد کردند سایرین استقبال کردند.
مقدم بیان کرد: در سال ۹۷، ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بودجه تحقق پیدا کرد و در سال ۹۸ خود شما اعضای شورا عوارض را خلاف اعلام کردید، حتی استوری هم گذاشتید، وی همچنین این را گفت که ۷۵ درصد بودجه سال ۹۸ نیز تحقق یافت.
  وی افزود: مهم‌ترین دغدغه مردم بحث تفکیک زباله است که با ورود سرمایه گذار نیاز بازیافت شهر مرتفع می‌شود.
   مقدم گفت: ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر یاسوج انجام شد و این کار با اهتمام کارخانه اسفالت این شهرداری انجام شده است.
  وی گفت: کار در شهرداری، جهادی و شبانه ریزی بوده و توانستیم با تهیه قیر رایگان در اسفالت شهر تلاش کنیم.
شهردار یاسوج ادامه داد: با اجرای ۲۰ کیلومتر کانال سازی و رفع مشکلات محله بختیاری‌ها توانستیم ناجی شهر در سیلاب‌های پس از بارش باران در شهر یاسوج باشیم.
   وی با ابراز گلایه از اینکه نگین تاجی با فرافکنی برخی از پروژه‌ها را به سمت شرکت خود می‌خواهد ببرد و برده است گفت: عدم تحقق بودجه در شهرداری یاسوج دلایلی دارد که اعضای شورا از ان مطلع هستند.
 مقدم در خصوص عدم تحقق بودجه سال ۹۸ گفت: در این سال بیش از ۷۵ درصد تحقق پیدا کرده که برخی اعضا به اشتباه عنوان کردند تنها ۳۵ درصد تحقق پیدا کرده است، در سال ۹۷ بیش از ۶۸ میلیارد تومان بودجه جدب شد.
 وی گفت: سؤال کنندگان باعث شدند تا زد و بندها باعث فرار سرمایه گذار شود و امروز شاکی ما در مراجع قضایی هستند.
مقدم گفت: تورم و شرایط بد اقتصادی باعث شد تا نتوانیم صد درصد بودجه‌ها را جذب کنیم.
در ادامه اکبری تبار موضوع عدم رعایت قوانین استخدامی در شهرداری یاسوج را پیش کشید و گفت: افرادی که رشته تحصیلی مرتبط ندارند، و یا افراد قراردادی و شرکتی را به عنوان مدیران شهرداری منصوب کردید که به نامه‌ها و مکاتبات مهم شهرداری دسترسی دارند.
مقدم شهردار یاسوج توضیح داد و گفت: شهرداری یاسوج به دلیل اقداماتی که در گذشته انجام گرفت فاقد نیروی متخصص در بسیاری از پست‌ها بوده است و اکنون هم افرادی حضور دارند که بیش از 10 سال در این پست‌ها قرار دارند.
وی گفت: ما به دلیل مکاتبات دستگاه‌های مربوطه 10 نفر از نیروهای قراردادی و شرکتی که در مسئولیت‌ها قرار داشتند را عزل کردیم.
مقدم گفت: هر گونه استخدام و انتصاب مدیران بر اساس قوانین بوده است. اکبری تبار از صحبت‌های مقدم قانع نشد و گفت: من مکاتبات زیادی دارم که شما خلاف کردید.
اکبری تبار درباره ساماندهی آبشار یاسوج سئوال کرد و گفت: چرا شما به مصوبه شورای تأمین، فنی و شورای شهر در این رابطه عمل نمی‌کنید. مقدم توضیح داد که این کار با جدیت انجام می‌گیرد.
 اکبری تبار عضو شورای شهر یاسوج به ساماندهی جمعه بازار اشاره کرد و گفت: هزار نفر از انسان‌های کم درآمد در این بازار نان می‌خورند و قرار شد که این جمعه بازار را ساماندهی کنید، اما هیچ کاری صورت نگرفت و همیشه آقای شهردار در این باره فقط حرف می زند.
وی با بیان اینکه بیشترین بستگان من در جمعه بازار هستند، تصریح کرد: من دنبال ساماندهی هستم و هزار نفر دنبال نان خوردن هستند. چرا هیچ گونه اقدامی در خصوص ساماندهی این جمعه بازار انجام ندادیم، 57 مصوبه در این رابطه هست که شهردار یاسوج هیچ پاسخی نداده است.
شهردار یاسوج گفت: همه بر خطرناک بودن سازه این جمعه بازارصحه گذاشته‌اند و بحث ساماندهی را در یک کمیته مشترک بررسی کردیم. 900 کسبه را نمی‌توان در یک مکان جا داد.
مقدم گفت: افراد ساکن در جمعه بازار بدنبال اشتغال پایدار هستند و با سرمایه گذاری انجام شده بیش از ۶۰۰ کسبه جمعه بازار می‌توانند در محل ایجاد شده به کار خود ادامه دهند.
 
اکبری تبار در ادامه سئوالی را مبنی بر اینکه چرا شهرداری یاسوج با وجود مصوبات حاضر به راه اندازی تیم فوتبال و هزینه در بحث ورزش نیست، و گفت: آقای اکبری تبار صدای دهل از دور خوش است. من ده‌ها نامه از سوی فدارسیون فوتبال دارم که مطالبات فلان بازیکن و یا کادر تیم فوتبال شهرداری را پرداخت کنید که به جرأت می گویم بیشتر این قراردادها زیر زمینی بوده است. قوانین به شهرداری‌ها اجازه نمی‌دهند که ورزش‌ها را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند.
شهردار یاسوج گفت: به توافق رسیدم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج راه اندازی شود، اما مکاتبات دستگاه‌های نظارتی که آمد دیگر کاسه داغ‌تر از آش نشدم. ما به جای باشگاه داری و تیم فوتبال شهرداری به بازی‌های محلی و ... پرداختیم.
مقدم از پیامک اکبری تبار رونمایی در خصوص مخالفت او با تیم شهرداری یاسوج کرد که اکبری تبار در این باره گفت: من با شیوه مدیریت تیم فوتبال شهرداری یاسوج همانند گذشته مخالف بودم و با هیئت مدیره به سبک گذشته مخالف بودم نه با اصل تیم داری.
  وی گفت: اکبری تبار از مخالفین راه اندازی تیم شهرداری و باشگاه فرهنگی ورزشی بوده اما بر اساس مصوبه اجرای آن الزامی است.
 مقدم ادامه داد: با توجه به نامه نگاری‌های وزیر ورزش و جمع اوری تیم‌های شهرداری‌ها، دست ما بسته است و حتی شهرداری با مشکلات قراردادهای زیر زمینی بازیکنان قدیمی تیم شهرداری همچنان دست و پنجه نرم می‌کند.
  وی از ایجاد توافق نامه احداث سینمای یاسوج و مذاکره با تیم داماش گیلان خبر داد.
 اکبری تبار از وجود تبانی در تیم قبلی فوتبال شهرداری خبر داد گفت: چرا باید سرمایه گذار با قیمت بالایی بخواهد مغازه‌ها را در اختیار کسبه جمعه بازار قرار دهد که شهردار در این خصوص گفت قیمت مشخص شده کارشناسی بوده است.
  شهردار گفت: آبشار از نقاط گردشگری و زیبای این شهر بوده که مشکلات ایجاد شده باعث خشک شدن باغات شده و بر اساس مصوبه پروانه‌ها به افراد و مالکان ابشار داده شد.
 اکبری تبار در ادامه سؤالات خود نسبت به عدم پاسخگویی شهردار به وضعیت پول‌های داده شده از طریق مالیات و هزینه ان برای حقوق کارکنان سؤال پرسید که شهردار در این خصوص گفت: ۴۰ درصد بودجه باید در حوزه عمرانی هزینه شود اما حقوق کارگران نیز اولویت بوده که در این خصوص افتخار می‌کنم توانسته‌ام حقوق کارگران را پرداخت کنم.
 مقدم گفت: بر اساس قانون رعایت جابجایی‌های مالی الزامی بوده و در این خصوص براساس قوانین عمل شده است و هیچ پولی برای حقوق از منابع موجود در شهرداری جابجا نشده است.
 اکبری تبار که در پاسخ‌های شهردار عنوان می‌کرد که از پاسخ سؤالات قانع نشدم و خبرنگاران را مخاطب اصلی خود در این نشست می‌دید و در سؤال دیگری از شهردار خواست تا نسبت به حقوق و مزایای عقب مانده کارگران شهرداری روشنگری کنند.
 در ادامه خوبانی به تجمع امروز کارگران سازمان حمل و نقل در جلوی شورای شهر گفت: بیش از ۷۷ میلیارد ریال از بدهی‌های گذشته حقوق کارگران پرداخت شده و حقوق معوق این کارگران به سه ماه رسیده است و در سال ۹۸ توانستیم ۱۳ ماه حقوق پرداخت کنیم.
شهردار یاسوج با اشاره به افزایش خدمات ناوگان شهری گفت: باید این عملکردها گفته شود و مسئله بیمه کارگران ناوگان در نشستی بررسی می‌شود چرا که بر اساس دستور رئیس جمهور بیمه بیکاری به کارگران بیکار داده می‌شود.
 مقدم با اشاره به فصلی بودن برخی از کارگران گفت: کرونا باعث تعطیلی برخی از مشاغل شده و مصوباتی در این خصوص طرح شد و در این رابطه به زودی مشکلات این کارگران رفع می‌شود.
 شهردار گفت: ذیحساب شورا به شهرداری وارد شده و سؤال کننده پاسخ این سؤالات را دارد اما در پاسخ به آن به زودی این سؤال پاسخ داده می‌شود.
اکبری تبار در دوازدهمین سؤال خود گفت: چرا مدیران غیرمرتبط در نشست‌های تخصصی ادارات شرکت می‌کنند و از شهردار خواست نسبت به این سؤال روشنگری کند.
 خوبانی گفت: در پیج اینستاگرامی شهردار قولهایی داده شد و در ادامه سؤال اکبری تبار گفت چرا باید قول‌های غیرعملی داده شود؟
وی افزود: چرا با مصوبه ما 15 میلیون تومان به رئیس دفترتان پول می‌دهید اما مبلغ ۱۰ میلیون به شهرداری را که قول داده شده بود پرداخت نمی‌شود.
 شهردار گفت: به قانون پایبند هستم و این مبلغ بر اساس مصوبات پرداخت می‌شود و رضایت افراد برایم مهم نیست زیرا مشکلات شهرداری و شهروندی اولویت است.
 هدایت اکبری دیگر عضو شورای شهر یاسوج گفت: بزرگ‌ترین کمک در دور پنجم به آموزش و پرورش شد و در خصوص پرداخت عوارض مصوبات خوبی انجام شد.
  شهردار گفت: برخی از اعضای شورای شهر در آرامستان ذینفع بوده و در جاهایی منافع شهروندی را عنوان می‌کنند.
 مقدم در پاسخ به سؤال اکبری تبار در خصوص وضعیت پارکینگ شهر یاسوج گفت: طرح ساماندهی ترافیک و پارکینگ و پایش تصویری با حضور مشاور قوی انجام شده و با هماهنگی استاندار با سرمایه گذاری به روش بی اُ تی برای پایش تصویری مذاکره شده است.
شهردار یاسوج در ادامه گفت: خط کشی خیابان، ایجاد پارکینگ، نصب تجهیزات ترافیکی در برنامه کاری سال ۹۹ شهرداری بوده و در این خصوص اهتمام دارد و با مجوز شورا پارکینگی روبروی بیمارستان شهرداری راه اندازی می‌شود.
بعد از صحبت‌های اکبری تبار، فرشاد نگین تاجی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نستهن مقدم من را یاد دانشجویان ضعیف و تنبل می اندازید که با وجود رساندن تقلب باز هم رفوزه می شود. این صحبت باعث جدل کلامی شدید مقدم و نگین تاج شد و مقدم شهردار یاسوج خطاب به نگین تاجی گفت: بی ادب کردی جلسه را ترک می کنیم ( تنش شدید در جلسه)
  نگین تاجی با بیان اینکه شهردار ضعیف پاسخ بدهید! شهردار ضعیف کسی است که مردم عملکرد او را می‌بینند و پروژه‌های بزرگی است که در حال اجرا است و چشم شما می‌بیند که چه پروژه‌های افتتاح می‌شود.
 شهردار گفت: جالب است، کسی که در شورا نیست چطور سؤال کننده است.
کیوان آشنا تذکر داد و گفت: شما نمی‌توانید عملکرد را مشخص کنید زیرا شورا اعضای مختلفی دارد که در این موقع، نگین تاجی این عضو شورای شهر را عوام فریب خطاب قرار داد.
  نگین تاجی از شهردار پرسید: دلایل عدم بازگشایی خیابان جمهوری چیست؟
 نستهن مقدم در پاسخ نگین تاجی گفت: اعتبار موجود هزینه کمتر از ۳ درصد املاک موجود این خیابان است و به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پول برای تصرف املاک نیاز است.
شهردار یاسوج در ادامه گفت: سنگ بزرگ نشانه نزدن است و باید به سایر پروژه‌ها رسیدگی کرد تا با تحقق اعتبار لازم به سراغ این پروژه برویم.
 وی افزود: نباید بدنبال قراردادهای گلستان بود بلکه باید با کار کارشناسی بدنبال توسعه باشیم که برای ایندگان مشکل ایجاد نشود.

ادامه دارد ...
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
اقای نگین تاجی واقعا بی ادبی کردندو اقای مقدم اگر بد بود به عنوان بهترین شهردار انتخاب نمیشد
Amir..
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما از این جاست که برخی از اعضا به دلیل زد و بند و معامله به طور کورکورانه از همدیگر حمایت میکنند و همه ارزشها را زیر پا میگذارند وقتی که آقای هدایت اکبری با وجود
ناکارامدی شهردار از ایشان حمایت میکنند و آقای آشنا که مجبور است برای حرکت دست دیگری را در دست بگیرد ما نباید انتظاری جز این داشته باشیم
من شجاعت و درایت آقای نگین تاجی را تحسین میکنم و از ایشان حمایت میکنم چراکه کاملا حرفشان درست بود.
Iran, Islamic Republic of
جناب نگین تاجی تا الان کجا بوده؟؟
ایشون برن همون دور دور سنگاپور رو ادامه بدن خیلی بهتره
Iran, Islamic Republic of
اکبری تبار و نگین تاجی دیگه دورشون تموم شده
جعفر
Iran, Islamic Republic of
اره تا شماها بیاید شهرو
Iran, Islamic Republic of
واقعا مشخصه اعضای شورای دارن ضد نقیض صحبت میکنن
اکبری تبار از یه طرف مخالف میکنه از طرف دیگر میاد میگه باید شهرداری تیم داری کند
جمعه بازار
Iran, Islamic Republic of
جناب اکبری تبار شما دنبال جمع کردن جمعه بازاری سال اخری موقع رای شدی مدافع ساماندهی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ببین کی میگه قانع نشدم!!!!!!!!!
اکبری تبار مگه تو هم اظهارنظر میکنی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
حاجی چرا تو نرفتی جاش حداقل اکبری تبار شجاعت داشت حرفش رو زد تو چی کار کردی
Iran, Islamic Republic of
جناب اکبری تبار به عمل کار براید اینکه با هیاهو بخوای خود را طرفدار کارگر و شهروندان نشان بدی اما پشت این شعارها بدنبال منافع شخصی و مجوز کیوسک غرفه های جمعه بازار دکه فلکه جهاد باشی کجاش مردم و قشر کارگر قراردارند مردم خوب تو را میشناسند
صادق
Iran, Islamic Republic of
جمع اوری حلبی اباد با این ظاهر زشت وناامن دیر شده اینو به یک مکان بهتر امن انتقال دهید
Iran, Islamic Republic of
چرت میگی
کمایی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از اکبری تبار خوشت میاد کمایی کلا هرجا ی حرفی زده بلدش کردی و با خط درشت نوشتی
رضا
Iran, Islamic Republic of
رفتنش بهتر از ماندنش هست. دوره سفسطه بافی میکنه
کارگر شهرداری
Iran, Islamic Republic of
حقیر قصد دارم هم برای شهردارمحترم وشورای محترم شفاف سازی کنم که نیروهای سازمان حمل ونقل شهرداری البته نیروهای شرکتی ،حقوق سال۹۸ تاپایان آبان را وصول کرده اند ،مابه التفاوتی ازسه ماه آخر ۹۷هم طلبکارند،ضمانتنامه شرکت درسال ۹۸را ضبط کرده اند،وپول آنرا به جای پرداخت به نیروهای شرکتی دربقیه حوزه ها وپرداخت حقوق به نیروهای رسمی مصرف کرده اند،ومدیران سازمان الان اظهار داشته اند که پیمانکار یک ماه کم آورده وباید شما ازطریق اداره کار پیگیر شوید،راستی جناب شهردارمگرضمانتنامه برای حسن انجام کار نیست چرا ضمانت نامه ای که میشد باآن یکماه حقوق راپرداخت کرد به سودنیروی رسمی مصادره شود،جناب شهردار حوزه مالی سازمان حمل ونقل کاملا فلج است،تبعیض،زدوبند با پیمانکاران و...دهها مشکل دیگر درحوزه مالی هست که جنابعالی ازآن بی خبری،
جناب شهردارکجای قانون گفته نیرویی که یکسال ازخدمتش نگذشته درحوزه مالی کارکند ونیروهای پایه سنوات بالا دربازرسی درگیرباشند وانگ نلکارآمدی به انها زده شود،
جناب شهردار اگردرلیستهایی که ازطرف سازمان به شما ارجاع شده مبنی برانتقال نیروهای ناکارآمد به شهرداری،باکمی دقت نظر متوجه خواهی شد که چطورجزیره ای برخورد شده وسلیقه ای وکاملا کذب،جناب شهردار اگر به لیستهای حقوق واضافه کار دقت کنی متوجه اوج بی عدالتی خواهی شد و...
درپایان جناب شهردار حقوق عقب مانده نیروهای شرکتی سازمان ،که هرروز موردتمسخر چندنفرنیروی ناکارآمدرسمی واقع شده اند بدون مابه التفاوتها ۵پنج ماه است واگرغیرازاین بعرضتان رسانده اند کذب ودروغ است.
Iran, Islamic Republic of
مقدم ضعیف است شک نکنید از اول آوردن مقدم اشتباه بوده کدوم عمران آبادی مقدم میگه که ما نمیبینیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اونجایی که 45 متری ،پل بیمارستان ،آسفالت بیشتر خیابونای شهر و و و و .......انجام داد
Iran, Islamic Republic of
چرت میگی
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوا وی ای شورا نخو که حرف ده میلیون و15 میلیون ایزنه
مشخصه کار شهردار درست بوده
دیگه ضعفی از شهردار پیدا نکردند زدند با حاشیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوا وی ای شورا نخو که حرف ده میلیون و15 میلیون ایزنه
مشخصه کار شهردار درست بوده
دیگه ضعفی از شهردار پیدا نکردند زدند با حاشیه
United States
شهردار فردی توانمند و پر تلاشی بوده و در این چندسالی که شهردار بوده اند به خوبی شهر را مدیریت کرده اند و عده ای از اعضای شورا به دنبال منافع خوده بوده اند و در پی راهی برای رسیدن به خواسته های خود بوده و همچنین برای رسیدن به خواسته های سودجویانه خود به دنبال راهی برای برکنار کردن شهردار پاک دست یاسوج هستند
United States
از کلماتی که یکسری از اعضای شورا استفاده میکنند مشخص است که به دنبال توسعه نیستند و با شهردار به جنگ پرداخته اند که او را زیر فشار قرار دهند ولی دکتر مقدم مدیری باتجربه هستند که با خدمات ارزنده ای که در طی دوران شهردار بودن ارائه کردند خود جوابی بر تمام بی احترامی ها و کلماتی است که به کار میبرند
فرید
Iran, Islamic Republic of
همین %%را به جرم در بنیاد مسکن %%گرفت.پروندشم موجوده.انفصال از خدمت سد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برکناری مدیران ضعیف و طایفه گرا مطالبه ی عمومی مردم هست امیدوارم شورای شهر این بار در انتخاب شهردار ضعیف عمل نکنند. انتخاب شهردار غیر بومی بهترین پیشنهاد هست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار تعداد کسبه جمعه بازار ۴۳۰ نفر هست که در ۴۳۰ غرفه دست فروشی میکنند وهر غرفه از دو جایگاه چسپیده بهم تشکیل شده اگر ساماندهی این ۴۳۰ دستفروش در مکانی استاندارد و دارای پارکینگ مانند بازار امام علی ع برای شما سخت هست (به علت مسایل قبیله ای) لطف کنید استفا دهید ...خواهشا نفرمایید تعداد کسبه ۹۰۰ میباشد و جابجایی غیر ممکن است
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست آشنا موافق استیضاح است یامخالف؟
درود بر شهردار ياسوج
United Kingdom
جناب اقاى نگين تاجى شما كه اصلا حضورى در شورا نداشتي چرا در طول اين مدت به فكر سوْال نبودين همه ى اين سوْال جواب ها فقط به خاطر پيروزى وتاثيرانتخابات ٩٨هست ما مخاطبين قانع شديم از جواب هاى شهردارى شما كه ميفرماييد متخصص شهرسازى هستين بِسْم الله ميتونستين استين همت بالا بزنيد وخودتون شهردار بشيد مطمن باشيد أمسال سال اخر حضور شما نماينده هاى شوراى شهر هستين شوراى كه روز اول براى انتخاب ريس جلسه هم نشينى و حاضر به قسم دادن هم ميشود اين هم بايد شود عملكرد سه ساله خداوكيل هيچ گونه وابستگى به شهرادر ندارم ولى انصافا زحمات زيادى كشيدين هم در بحث زيبا سازى وهم اسفالت و واقعا دارن درست ميگن با ٦٠٠غرفه كه نمى شود ١٢٠٠غرفه دار رو البته اين إمار رو كه ميگم با دست فروش هاى بيرون از جمعه بازار است سامان دهى كرد .....
Iran, Islamic Republic of
بشینید پیش هم درست تقسیم کنید که آبروریزی نشه حداقل صداتونو مردم نشنوند مردم عادت دارند به این حرفها بعد از پایان دوره مشخص میشه چه اتفاقهایی افتاده والا هرکه دنبال منفعت خودشه بیخیال باهم بسازید زیاد جوش نخورید
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که نگین تاجی خیلی عقده و کینه در دل دارد!!!واقعا باید تاسف خورد با این الفاظ که از یک عضو شورا به کاربرده میشود....
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد تحربه و اخلاق
حاج محمدرحیم دهراب پور
نجف اباد
Iran, Islamic Republic of
سلام دور هم جمعند و برهم می پرند علتش آشفته بازار کساد کاسبی است
بله عالیجنابان شورای شهر و شهردار اینک به قول خودتان ورودی شهرتان که نماد و اینه شهر و فرهنگتان است مانند ویترین خودنمایی می کند و به محض ورود آشفته بازارتان جلب توجه مینماید . حضرات برای چهارمین بار در طول ادوار چهار ساله یعنی در گیرودار یک انتخابات با تلاش مستمر مردم محله یک زیر سازی انجام می گرفت یعنی در طول شانزده سال چهار بار چهار پنج کوچه محله نجف آباد زیرسازی و رهاسازی شد و هرگز سراغش رو نگرفتید . هرچند در ظاهر که گاهی به هم میپرید ولی مردم میدانند که این دعواهای زرگری است که شبانه در حال تقسیم غنائم اید و تقسیم قدرت . مارا به خیر شما امیدی نیست شر مرسانید البته احساس میشود که پشت این نمایش شبنامه ای است برای انتقال قدرت یا گرفتن امتیاز . خداوند رحم کند براین مردم بی پناه.
Hamid
Ukraine
شورای شهر واقعا یه نهاد اضافه است. متاسفانه ضرر هاش بسیار بیشتر از منافعشه . شوراهای قدیم قدری روحیه آبادانی داشتند منتها اخیرا صرفا به محلی برای باج خواهی از شهردار و منبع ایجاد رانت برای خانواده و نزدیکان عضو محترم شورا شده. متاسفانه شهردار در چنین ساختاری یا باید طبق نظر اعضا متحد غالب صرفا به جابجایی مهره ها و گماشتن نیرو های غیر متخصص عمل کند یا باید تا پایان با چالش ها مبارزه کند. امان از روزی که چینش اعضای متحد تغییر کند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بعضی اعضای شورا باپول مدرک عالیه گرفتن کو سوادش فقط حرف مفت بلدن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا " شورای شهر دنبال بهانه است. از متن این خبر معلوم است!

اگه جایی کار در شهرداری می لنگد؛ شورای شهر هم بی تقصیر نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب مقدم عزیز....برای منطقه سررود جنوبی چه کردید ...استخدامهای شبهه برانگیز هم ظاهرا در شهرداری بوده لطفا توزیع دهید.
ویشا
Singapore
توضیح
حسن
Iran, Islamic Republic of
احسنت اکبری تبار.واقعیت ها رو گفتی
حسن
Iran, Islamic Republic of
شهردار معلومه اصلا از شهردار بودن اطلاعات نداره.اکبری تبار و نگین تاجی ای کاش خیلی زودتر این کار رو میکردید.درود بر شما
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بد ترین شکل خیابان ...خیابان اصلی شهر یعنی خیابان جمهوری اسلامی به سمت آبشار می باشد .که مرتبا اعتباررفع مشکل و زیبا سازی اون معلوم نیست چی میشه ......
شهردار باید در وهله اول به اصلی ترین خیابان شهر توجه کنه و زیبا سازی که من بعنوان یه شهروند .ندیدم ..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تعداد دستفروشهای واقعی جمعه بازار حدود ۳۰۰ نفر میباشد که تعداد زیادی از انها به صورت اجاره فعالیت دارند در واقع تعداد غرفه ۳۰۰ پلاک میباشد که هر غرفه از دو یا سه جایگاه تشکیل شده است که در اختیار یک واحد دستفروش میباشد اینکه شهردار میگن تعداد ۹۰۰ نفر مغازه دارن درست نیست در واقع کسبه ۳۰۰ نفر میباشد که می توان در جای دیگر وبا استاندارد روز دنیا مثل بازار امام علی ع ساماندهی شوند
غریبه
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات ۱۴۰۰ مردم تصمیم درست را خواهند گرفت ، نمی دانم چرا همه چیز را در سال ۹۸ طایفه گرایی قلمداد می کنیم. 😔
اهالی محله بختیاریها
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم از کانال محله بختیاری ها نبالید اولا آب رااز بالا رد کردید آن هم با هزار بدبختی ودادوفریادولی خانه های پاین دست محله را آب فرا میگیرد ودر ثانی با تاییدیه های غیر اصولی مانند گاز و سند ثبتی خ ۱۶ متری تبدیل به کوچه ۶متری بدون زیر سازی واسفالت کردیدوتوپ را در میدان مردم انداختید لطفا اگر روز بارانی خواستید به این محله سری بزنی حتما چکمه لاستیکی برای تردد یادت نره با خودت بیار
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
نگین تاجی حداقلش دکترای معماری داره. بی ادب نباشید نسبت ب ایشون
Iran, Islamic Republic of
الان میتونه دکترا بگیره فقط اراده کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شهر اصلا وجه یک شهر را ندارد نه خیابان درستی نه فضایی سبز درستی نه تصفیه فاضلاب نه بازارجمعه درستی نه حمل ونقل عمومی درستی نه زیر ساخت خیابان و پیاده رو درستی نه تیم فوتبالی نه پارکینگی .... فقط شعار بی عمل ..ای شورای شهرمقصر شما هستید که کار را به کاردان نمی سپارید
Iran, Islamic Republic of
شهردار کلیه جواب ها رامنطقی جواب داده مشخص است شورای شهر دنبال منافع شخصی است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به نظر منه شهروند اقای اشنا عامل اصلی نفاق در شورای شهر و شهرداری یاسوج می باشد...از قدیم گفتن اب رو باید ریخت رو جایی که داره اتیش میگیره
Iran, Islamic Republic of
پس بریز
Iran, Islamic Republic of
نگین تاجی که خودش ادعا میکنه جز تحصیل کردگانه چطوری به خودش اجازه میده که بی احترمی کنه.بعدش این چند وقت کجا بوده؟
Iran, Islamic Republic of
شهردار باید پاسخگو باشد ایشان وظیفشون سوال کردن اون اقا هم باید جواب بده
نصیری
Iran, Islamic Republic of
ما نزدیک ده بار اقای خوبانی اوردیم شهرک جهاد فاز ۳ بخاطر زیرسازی خیابون همش قول بی عمل بی حالا عمل کننده وابیه
فهیمه
Iran, Islamic Republic of
فرشاد خودش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار تعدادواقعی کسبه جمعه بازارحدود ۳۰۰ نفر هست که در ۴۵۰ غرفه فعالیت دارند
که هر غرفه از یک .دو.ویا سه جایگاه تشکیل شده
یعنی به عبارتی تعداد جایگاه که ۹۰۰ میباشد بیانگر تعداد کسبه نیست
ساماندهی این ۳۰۰ کسبه در مکان مناسب با شان یه مرکز استان کار دشوار و نشدنی نیست
در ضمن امتیاز این جایگاه ها در دست عده ای
هست که از طایفه ا ی خاص هستند می باشد
و بقیه کسبه اجاره نشین هستند
جمع اوری این مکان زشت و نا امن را خواهانم

ا
Iran, Islamic Republic of
آقای نگین تاجی هر وقت تونستی احترام و حرمت جلسه شورای شهر را حفظ کنی اون وقت میتونی تصمیم درستی برای شهر و عمران و آبادانی و مطالبات شهروندان داشته باشی .
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که انتخاب اعضای شورای شهر یاسوج بر اساس طایفه و قوم گرایی انتخاب شود و در ان انتخاب شایسته سالاری وجود نداشته باشد،همچنان بدنه ی زخمی عمران و سازندگی شهر یاسوج زخمی خواهد مانددددددددد...
دیوانه
Canada
مشکل شهرداری یاسوج باج خواهی اعضای شورای شهر است...یکی نیروهای پیمانکاری سهمش شده و دیگری قراردادهای پیمانکاری شهر یاسوج و بدون شک راضی نگه داشتن افرادی که برای رسیدن به صندلی شورا میلیاردی خرج کرده اند بسیار دشوار خواهد بود.. و در این میان بدبخت مردم مظلوم شهر یاسوج و بدبخت تر...شهر یاسوج
بهلول
Iran, Islamic Republic of
اقایان نگین تاجی و اکبری تبار هرچی باشه اقای مقدم نه به عنوان یک فرد حقوقی بلکه به عنوان یک شخصیت حقیقی قابل احترامند و از لحاظ سنی از شما بالاترن . والا من جای مقدم بودم لیوان اب رو پرت میکردم . شما اگه منافع مردم و شهر رو میخواستین که دست شهردار رو میگرفتین و یا علی میگفتیم و برای ساختن شهری اباد نه اینکه با جنگ روانی هر روز جلوی پیشرفت شهر و شهرداری رو میگرفتین. شهردار چرا باید برای ساخت المان ورودی از شما اجازه بگیره . شما مشکلتون با سگهای ولگرد چیه که میگین بکشنشون . چرا نمیگین برا زیبا سازی شهر درخت و گل و المان بزنیم. بابا شما دلتون خوشه . به ولا شورای شهر جز اینکه جلوی پیشرفت کارای عمرانی و فرهنگی شهرداری رو میگیره و بار مالی برا شهرداریه هبچ چیز نیست.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین، شهردار مقدم است درودبر دکتر نگین تاجی بزرگ
محمد
Iran, Islamic Republic of
هدایت اکبری با حمایت از شهردار ضعیف یاسوج برای همیشه باید از انتخابات خوداحافظی کنی
درود بر مردان بزرگ بویراحمد نگین تاجی و خوبانی
مقدم
Iran, Islamic Republic of
مقدم
شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تمام گفته های نگین تاجی و خوبانی و اکبری تبار حقیقت بوده و مقدم شهردار ناکارآمد شهر یاسوج را . البته به همراه شهرداری یاسوج رو
محمدحسن پرگر
Iran, Islamic Republic of
همین اقایونی ک‌اسم‌بردی خودشون پذیرفتن ک ناحق گفتنه و اونوقت تو میگی درس میگن‌. خیلی از مباحث از ملکی ک در دوره قبلی اقای اکبری تبار دودره کرده بوده ازدشهرداری و ... رو اینجا نگفته ک بهت ثابت بشه ک اینا /
احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایت اکبری
دیگه کارت تموم شد
در شهر و شهرداری یاسوج دیگر جایگاهی نخواهی داشت
منصوری
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگین تاجی
/ رفوزه رفوزه رفوزه از شاگرد تنبل کلاس است
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
آخ وه بخت شهرداری یاسوج وا شهردار /درود بر دکتر نگین تاجی بزرگ که حقیقتو بدون واهمه گفت
شورای شهر
Iran, Islamic Republic of
اعضاء شورای شهر که از مقدم ناتوان حمایت می کنند
قبادپور
Iran, Islamic Republic of
خدایی نگین تاجی حقو گفته
من به عنوان یک شهروند تا حالا هیچ عملکرد مفیدی از مقدم ندیده ام
حق(لطفا نظرم روپاک نکنید)
Iran, Islamic Republic of
جلسه چنددانش آموزابتدایی از جلسه شماپربارتره
فحش کار بدی هست /بدلیل کوچکی شهر همه مردم شماهاارو کاملامیشناسند حالاچی شده و کجاباهم نساختید ک بجان هم افتادید، ای شورااهاااا/درکلام آخر مقدم مقدمترازشماست.مردباتقوای خداست/

دیگرسنگی روی سنگی بند نمی آید مگر.....

اللهم اعجل الولیک الفرج
رضا پویان شرف آباد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام. اعضای محترم شورا و شهردار محترم، می دانید که وظیفه اصلی شما پیگیری خواسته های بحق کلیه شهروندان می باشد. این حرف ها ومسائل جزئی و جلسات ول کنید، و با مصوبات کارشناسی شده، و اجرا و نظارت بر انها به فکر خدمت به مردم باشید. که بهترین عبادت خدمت به خلق است. با تشکر از کبنا نیوز
بویراحمد
Europe
صحبت های / همه حکایت ازکینه وعقده داره ظلم همیشه پایدار نیست شرکت هات مگه هنوزپیمان های شهرداری رابه نفع خودمصادره نمی کنند دیگه دستت براهمه روشده
بويراحمد
United Kingdom
درود بر سه عضو محترم و وتوانمند شوراى شهر ياسوج مهندس هدايت اكبرى و مهندس آشنا و مهندس أحمدى كيش به اميد موفقيت و سربلندى شما
عدالت اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
همتون از هم بدترین از نگین تاجی تا اکبری تبار
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین شهرداری که یاسوج در طول عمرش دیده آقای مقدم هستند.
یکی نبست بگه آقای مقدم چکاری خاصی انجام داده.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1