تاریخ انتشار
جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۷۴۰۳۶
یادداشت؛

استاندار مردمی و خودزنی‌های جناب بزرگواری

۷۴
۱۹
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
استاندار مردمی و خودزنی‌های جناب بزرگواری
کبنا ؛اخیراً علی محمد بزرگواری، نامزد انتخابات مجلس کهگیلویه بزرگ که به نتیجه انتخابات مجلس در شهرستان کهگیلویه معترض بود، از آنجا که نه نتیجه اولیه و نه نتیجه نهایی بعد از بررسی اعتراضات در راستای خواسته‌ی‌ ایشان نبود، بیانیه‌ای سراسر احساسی صادر کردند، کاری به نتیجه انتخابات و ابطال چند صندوق نداریم که در جای خود قابل بحث هست که شورای محترم نگهبان اگر نتیجه‌ای تغییر نمی‌کرد، لزومی به ابطال غیرمؤثر هم نبود و صد البته در اینجا همه باید به قانون عمل کنند و طبق قانون نظر شورای محترم نگهبان در انتخابات فصل الخطاب و قطعی است و جناب بزرگواری هم که در سال ۸۸ فریاد قانون سر می‌داد و در مجلس به جای نطق‌های راهبردی، فرزندان یکی از شخصیت‌های نظام را دله دزد قلمداد می‌کرد، بهتر بود به همان قانونی که ثبت نام کرد، پای بند می‌بود.
راقم سطور ضمن نقد به مجریان انتخابات در کهگیلویه که نباید به گونه‌ای عمل می‌کردند تا زمینه‌ی ابطال حتی یک صندوق فراهم می‌شد و بهانه دست هرکس و ناکس دادند؛ روی سخنم با توهینی است که جناب بزرگواری در حق استاندار خدوم و مردمی استان روا داشته‌اند، هست، آنجا که با ادبیات کوچه و بازاری صحبت می‌کند و جایی دیگر که تهمتی را در انتخابات ۳۰سال پیش مطرح می‌کند و می‌تواند زمینه مسائل و مشکلات دیگری را فراهم کند.
نمی دانم واقعاً بیانیه آقای بزرگواری را خودش تنظیم کرده یا براش تنظیم کرده‌اند، اما باید پاسخ دهند که استاندار چگونه می‌تواند انتخابات را مهندسی نماید؟ استاندار که هیچ مسئولیت مستقیمی در برگزاری انتخابات ندارد و از طرف دیگر اگر‌ایشان به دلیل عدم استقبال مردم یا هر دلیل دیگری در رقابت با موحد توفیقی ندارد، چه ربطی به استاندار دارد.
جناب آقای احمد‌زاده به عنوان رئیس شورای تأمین استان، شرایطی را فراهم کردند تا همه افراد به جای یک هفته حداقل یک ماه تمام، فرصت تبلیغ و عرض اندام داشته باشند که جناب بزرگواری هم بیشتر از این و حداقل در سایه فراهم کردن زمینه لازم، از طرف همین استاندار از ماه‌ها قبل و کاملاً غیر قانونی وارد فعالیت‌های علنی انتخاباتی شده بود.
جناب بزرگواری یادشان رفته به خاطر دغدغه های‌ایشان در امر انتخابات بود که همین استاندار، فرماندار قبلی کهگیلویه را کنار گذاشت و فرماندار فعلی را منصوب کردند و مضافا یادش نیست که به خاطر انتصاب فرماندار فعلی دهدشت آمدند و از استاندار تشکر کردند.
جناب بزرگواری یادشان رفته که بنویسد همین فرماندار فعلی دهدشت، برادر واقعی همان مرحوم آیت الله محققی است که بعد از ۳۰ سال رگ گردنش برای انتخابات ۷۳ آن مرحوم ورم کرده است.
جناب بزرگواری یادشان رفته که فرماندار شدن احمد‌زاده در گچساران صرفاً به توصیه مرحوم آیت الله ملک حسینی بود و جناب موحد نقشی در آن نداشت و اصلاً دولت وقت همسو با موحد هم نبود.
جناب بزرگواری که خودش را جبهه رفته و مدافع حرم می‌داند که البته حقیقت دارد، یادش رفته که دکتر احمد‌زاده و خانواده احمد‌زاده در گچساران هم دستی بر آتش جبهه‌ها داشتند و اکنون جانباز هم هستند
جناب بزرگواری که تجربه‌های گران سنگی در شکست‌های سیاسی دارد، دو دوره قبول شدن خودش را یادشان رفته و نامه سرگشاده رقبای انتخاباتی‌اش در سال ۹۰ را فراموش کرده که از هماهنگی هیئت‌های اجرایی و نظارت در حمایت از بزرگواری در روز رای‌گیری نوشتند و جناب بزرگواری گارد قانون مداری می‌گرفتند.
جناب بزرگواری آرای ناپلئونی خودش در همین بهمئی محروم و مظلوم را یادشان رفته.
جناب بزرگواری یادش رفته که اگر انتخابات در کهگیلویه یا هرجای دیگری زیر سؤال هست، حداقل دو دوره خودش هم باید از مردم طلب حلالیت بفرمائید و با استاندارد دوگانه نمی‌توان سخن از حق و مطالبه قانون زد و تقصیر را به گردن استاندار انداخت.
جناب آقای بزرگواری دکتر احمد‌زاده از استانداری و استاندار شدن کیسه‌ای ندوخته و به اندازه ۸سال جنابعالی در مجلس و چندین دوره نامزدی جنابعالی در کهگیلویه و حتی جناب آقای موحد، در همین چند صباح استانداری از بخش‌های محروم کهگیلویه بازدید میدانی داشته و به فریادشان آمده است،
اگر احمد‌زاده نبود، رود سمه را چه کسی در ساختار عمرانی استان می‌شناخت؟
اگر احمد‌زاده نبود، پل شهید طیب را کدام نماینده مجلس توجه می‌کرد؟
اگر احمد‌زاده نبود پهنوک بهمئی که جنابعالی و موحد فقط بر سر آرایشان دعوا دارید، چگونه حتی در سپهر گفتمانی استان شناخته می‌شد؟
ممکن هست به هر مسئولی ده‌ها نقد و ایراد وارد باشه و جناب احمد‌زاده هم مستثنی نیست، اما اینکه فرزند خدوم و استاندار مردمی این استان را به نام قبلی، صدا بزنید و تحقیر کنید و نوچه بخوانید سزاوار نیست و نبود و بدانید که سال‌های سال هست که مردم از این ادبیات چماقی و حق و باطل کردن اجتماع و قیافه طلبکارانه، به جد بریده‌اند و بیانیه شما، نمونه‌ی بارزی از خودزنی است و به کاهدان زده‌اید.
جناب بزرگواری بزرگوار قضاوتی در خصوص آرای شما در کهگیلویه ندارم، اما این را بدانید حق و باطل کردن رای مردم سال هاست که جواب نداده، در سراسر این مملکت همه مدعیان حق به جانب و حق و باطل کردن رای مردم جا مانده‌اند.
جناب بزرگواری نقد خود جنابعالی از دله دزد خواندن فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی تا دگر دیسی شما در همراهی با تفکر لیبرالی همان دله دزد‌ها در برخی نقاط استان و کشور، بماند سر فرصت دیگر.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بزرگواری اصل حقیقت است استاندار اگر مردمی هست سریع معاونت سیاسی خودش وفرماندارن چران لنده دهدشت وبهمی را عوض کنه تا شریک این بدنامی نشود این جرم هویداست
Iran, Islamic Republic of
این حرفها و قصه ها بی فایده است ...رسوای دو عالم شدین و تقصیر بزرگواری نیست ،نتیجه ی عملکرد خودتون باعث ناراحتی تون شده که دارین به زمین و زمان چنگ میزنین که بلکه نگاه مردم به خودتون رو عوض کنین .مردم دیگه شما را شناختن ...برین نوش جانتان
خدا از سر تقصیرات تون بگذره
Iran, Islamic Republic of
من به بزرگواری کار ندارم ولی به عنوان یه فرد بی طرف میگم که این انتخابات کاملا تخلف بود به نفع موخد
انصاف داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
اگر همین آقای احمد زاده غیربومی بود برایش به به چه چه می زدند‌.
ما عادت کرده ایم که فقط نیروهای بومی را تخریب می کنیم.
ضعیف ترین فرد غیر بومی در استان ما چه استاندار چه معاون استاندار چه مدیرکل و... برایمان بت است ولی فرزندان خودمان ضعیف و ناکارآمد وفاسد و‌..!!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده فردی دلسوز،انقلابی و مردمی است.
باخت و برد بزرگواری ربطی به ایشان ندارد
دقت بیشتر
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادر ارزشمند فکر کنم یادتون رفته که وزارت کشور مجری انتخابات هست..در ثانی ضمن احترام به شورای نگهبان که جز معصومین نیستند قطعا شاید اشتباه کنند...نظر شان هم وحی منزل نیست...؟
هیچ گاه نشنیدم حاج آقا بزرگواری فرهنگی و ایتاد گرانقدر منت بر سر کسی بگذارد بگوید من جانبازم یا خانواده ی شهیدم خانواده آزاده ام برادرم جانباره مدافع حرممم...هیچ منزلت اجازه نداد جایی بگه...

درضمن بفرمایید معاون سیاسی توسط چه کسی گماشته شده و چه نسبتی با نماینده کنونی دارد.
دور گذشته‌ وحال همراه و همگام کی بوده و سخنران مجالس کدوم نماینده بود و پسر عموی کیست؟؟؟

و ناجوانمردانه قلم بزن....نکته آخر بدان وقتی ۱۳ صندوق باطل میشه یعنی انتخابات اشکال داشته...

نکته سنج باشد برادر خوب؟؟؟؟
United States
اولا نوشتار شما سراسر خارج از ادب و نزاکت بود دوما شما پشت سر مرحوم آیت الله ملک حسینی صحبت کردی که حتما روح مطهرش از شما آزرده شده است و پشت سر مرحوم هاشمی رفسنجانی که دستش از دنیا قطع می باشد به کسی اهنت کردی که بعد از مرحوم سید احمد خمینی مورد اعتماد ترین فرد برای حضرت امام بودند دوما شخص آقای استاند اولین و بالاترین مسئول در برگزاری انتخابات است اولین مجری انتخابات در هر استان شخص استاندار هست اینطور که شما فرمودید استانداری یک پست تشریفاتی و دوکور هست نباید در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و عمرانی استان دخالت کند چون در همه این سمت‌ها معاونت دارد برادر شخص استاندار نماینده سیاسی دولت و بالاترین مقام دولتی در استان می باشد و باید بپذیرید آقای استاندار ضعیف ترین استاندار قرن جهان بوده است نه تنها در برگزاری انتخابات این انتخاباتی که آقای احمد زاده برگزار کرد یک بدعت بود و امیدوارم که هرگز در هیچ جای دنیا نباشد مردم ما به خاطر وابستگی های قومی و قبیله ای و خانوادگی های در هم تنیده به خیر گذشت و منجر به بحران و درگیری نشد و گرنه عملکرد ضعیف آقای استاندار و مجموعه تحت مدیریتش در برگزاری انتخابات کاربسیار مرتکب شدند و انتظار می رود که مسئولین دلسوز نظام و دادستان محترم استان بعنوان مدعی العموم به خاطر این رفتار بسیار ناامید کننده و بدبین کننده مجریان انتخابات در استان نهایت برخورد که درس عبرتی باشد برای آیندگان اقدام عاجل و کامل داشته باشند
دیشموک
Turkey
/ بعداز شمارش ۱۳صندوق وابطال ۱۰هزار رای متوجه میزان فاجعه در انتخابات که او مجری آن بود میشد !!!
استاندار مردمی!!!کدوم مردم
مردم فقط یک امانت به او سپردند
این خدمات که وظیفه ذاتی دولت هست که به انجام می رسید وایشون فقط بلد بود که در مواجهه با محرومیت منطقه دیشموک فقط اشک بریزد !
لازم نیست که اینقدر بگید ایشون تشت رسواییش از بام افتاده و برای همیشه از صحنه سیاست محو خواهد شد!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب کمایی قطع ویقین خودت خوب میدانی که مردم کاملآ واقف واگاهند که متاسفانه شما رسالت و وظیفه را فراموش کرده اید
/ استانداران وفرمانداران واضح واشکار هست وقاطبعه مردم میداند که اقای احمدزاده وسایر فرمانداران ومعاون سیاسی /را در حق مردم کهگیلویه انجام دادند ودر واقع بزرگترین بدبینی را برای مردم به وجود اوردند عملکرد ناصواب استاندار و معاون سیاسی وفرمانداران قابل گذشت نیست بهترین کار این است که برای حفظ ابروی خودشون و برگشتن اعتماد مردم به نظام از مردم عذر خواهی نموده واستعفا دهند تا شاید خداوند متعال از سر تقصیراتشان بگذرد وای کاش یه نظر سنجی میشد تا مشخص میشد چقد مردم دل پرخونی از دست اسناندار وسایر عوامل شون دارند وچقد خانواده ایثارگران وشهدا /
دشترومی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار

مانند خود رییس جمهور انقلابی ضعیف است
برقعلی
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف ترین استاندار کشور
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اسم خدا اومد وسط استانداری احمدزاده با نوذری مقایسه کنید چه میگی؟
کدام مدیر خودش گذاشته بجز سید افضل داماد.....
از روز اول تیم کاری نداشتند.
چقد نیرو فله ایی در ادارات و حتی خود استانداری گماشته شدند
از رود سمه می گویید از کمربندی یاسوج که قتلگاه شده هم بگویید.... هفته قبل سه نوجوان بکام مرگ کشانده ...
حرف بزرگواری بازشماری آرای مردم بود. نیروهای شورای نگهبان رای به باطل اعلام شدن انتخابات دادن اما دخالت شخص استاندار انقلابی و رایزنی در تهران ......
سوق
Turkey
دیگه بس کنید!!!!
این چهره به مردم محروم کهگیلویه را اینقد بزک نکنید
لعنت خدا به کسانی که آرا این مردم را دزدیدند!!!
Iran, Islamic Republic of
رای بزرگواری دوره رستاد در بهمئی ناحق بود
اون حق خوردی
اینجا حقتو خوردن
افشون پور
Iran, Islamic Republic of
مردمی داری جک میگی خخخخخخ
استاندار ضعیف
Iran, Islamic Republic of
طلا که پاکه چه منتش به خاکه
چرا از بازشماری ارای ممانعت کرد جناب استاندار
حرف بزرگواری بازشماری آرای مردم بود
بزرگواری جهبه رفت شهید داد که دفاع از حق مردم کند.
تارا
Iran, Islamic Republic of
این استاندار در قواره استانداری نیست... با یک خداحافظی دل مردم را شاد کنن
صولتی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ ک و ب
محرم
Iran, Islamic Republic of
مردم زیر سوال رفت
علی
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده هیچ‌مالی نیسه
فقط شانسی که آورده این دولت سر تا پا وارونه سر کار هست
علی
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده هیچ‌مالی نیسه
فقط شانسی که آورده این دولت سر تا پا وارونه سر کار هست
طاها
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده گریه هاش در دیشموک یادش رفت موحد بانی اصلی بود
Iran, Islamic Republic of
استاندار را که می بینم یاد گریه های کاظم صدیقی می افتم چون اون هم خوب گریه می کرد
سلام
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردمی هست بخصوص موقعی که گریه می کند 😄
Iran, Islamic Republic of
برو انتخابات دهدشت را نگاه کن می فهمی چرا بزرگواری معترض است
Iran, Islamic Republic of
استاندار صد در صد ضد مردمی از روز اول که آمد استان نماینده سیاسی دولت نبود رئیس دفتر موحد بود واقعیتی را آقای بزرگواری گفت ایشان از زمان فرمانداری گچساران مدیون موحد بود حضورش در قوه قضاییه مدیون آقای موحد بود
Iran, Islamic Republic of
استاندار صد در صد ضد مردمی از روز اول که آمد استان نماینده سیاسی دولت نبود /واقعیتی را آقای بزرگواری گفت ایشان از زمان فرمانداری گچساران مدیون موحد بود حضورش در قوه قضاییه مدیون آقای موحد بود
کهگیلویه
United States
والله بزرگواری حرف حق رو زد و بس
صندوقهای در کهگیلویه و...... باید موحد رو رد می کردند
دهدشت
United States
تفسیر من درآوردی
حسن
United States
نویسنده طوری از پهنوک بهمیی حرف می‌زند انگار برایش کاری کردند...نویسنده محترم آیا میدانی اکثر روستاهای بخش ممبی و بخش‌های دیشموک و قلعه ریسی خالی از سکنه هستند ...۴۰ سال آقایان موحد و بزرگواری بر این شهرستانهای مظلوم حکمرانی کرده اند...در کهگیلویه مظلوم مردم براساس منطق رای نمی‌دهند و امیدی به آینده در این شهرستان وجود ندارد...لطفا واقع بین باش و بی جهت از کسی حمایت نکن ...
استان
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا بزرگواری عین واقعیت را گفته ...
پس فرا فکنی‌نکنید همه میدانند ضعیف ترین استاندار طول تاریخ این استان الان هست.. پس دستمال مالی نکنید لطفا...
شاید شما هم بهر ه ای میبرید از این همه بی عدالنی و ظلم و فساد در این استان که این چنین دفاع میکنید ..
Iran, Islamic Republic of
برو پیش موحد بگیر چکار به انتخابات داری
داره مطلب مینویسه
علی
Iran, Islamic Republic of
لطفا این القاب مردمی و غیرمردمی و انقلابی و غیرانقلابی را کنار بذارید. مهم تعهد و تخصص افراد است. مردم کار میخواهند. چیزی از این استاندار ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی برای همشهریت.مقصر وضع کنونی استان دو تا نماینده مثل موحد و دو تا رسانه جیره خوار و سفارشی نویسی مثل کبنا هست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جای حاج اقا بزرگواری و مردمی که ایشان را انتخاب کردند نیستید .. استاندار میدونن حق ناس چبه؟
Iran, Islamic Republic of
استاندار مردمی یعنی چی؟
مردم انتخابش کردن ؟!
Iran, Islamic Republic of
مردمی خخخ
Iran, Islamic Republic of
پاکتر از بزرگواری در سیاست نیست
Iran, Islamic Republic of
درانتخابات ۴۰۲پولدار ها باخرید ار اقدام کردند که قانون وضع کنند سیاه روز به ملتی که نمایند متقلبی وارد مجلس شود دگر سرانجام کشور چه شود
Iran, Islamic Republic of
خود استاندار دراین قضییه نقش مستقیم نداشت اما همکارانش مثال معاون سیاسی وامنیتی وفرماندارن شهرستان چهارگانه وادارت مثال رئیس آموزش‌وپرورش جهاد کشاورزی بهمیی مقصر اصلی.
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید مثال سلمان فارسی فرماندار حصرت علی عمل کنه نه باید چمششرا روی تقلب مسولین کهگیلویه بزرگ ببنند این درتاریخ می‌ماند بزرگواری حق دارد عصبانی باشد مگر پرتعال فروش دراین مورد باید پاسخگو باشند پس خود زانی مفهوم ندارد نویسنده محترم از خدا بترس
Netherlands
بزرگواری هیج گونه خودزنی نکرده است استاندار ناتوان و ضعیف است/ باید هر چه زودتر عزل شود
Iran, Islamic Republic of
حالا جناب نگارنده فکر می کنی مردم با این مرقومه شما نظر شون نسبت به اون همه تقلب و تخلف .. داشتن تغییری می کنه ؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تزویر دین را نابود می کند
Iran, Islamic Republic of
استاندار بی عدالت عمل کردنشونشون در عرصه های مختلف، آشکار و واضحه
Netherlands
استاندار از روزی وارد این استان شده است جز نابودی نیروهای انقلابی هیچ کاری نکرده است و نمونه اخیرش هم انتخابات به ضررحاج آقای بزرگواری و حاج منتظریان بود
سپهر
Iran, Islamic Republic of
کاری به نتیجه انتخابات و ابطال چند صندوق نداریم که در جای خود قابل بحث......

آقای نویسنده چه میگی تو؟؟؟
بیشترین صندوق باطله در کشور در کهگیلویه رو کاری نداری؟؟؟
این آمار یعنی چی؟؟؟
آقایاحمدزاده از سلامت انتخابات میگه.آقای محقق از سلامت انتخابات میگن...خودتو زدی بخواب مثل باقی؟
یا پول گرفتی که از احمدزاده بنویسی؟؟؟
حرامه این پولا....خرج دوا و درمان میشه...حراممممممممه
مهدی
United States
آقای محترم بالای ۳۰ هزار رای باطله تو صندوق های رای کهگیلویه بود ،،آفای بزرگواری انسانی هست که میبینه حق وناس شده داره فریاد مردم میشه و مطمئن باشید که این بار کج به منزل نمیرسه و استاندار و عوامل به دست قانون سپرده میشن و مردم از حقشون کوتاه نمیان
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضععیف
و پر از تبلیغ
Netherlands
بیش از اندازه ضعیف است وای به حال رئیسی اگر با همین فرمان جلو برود
لعنت بر تو ، و نوروز کبنا.
Iran, Islamic Republic of
یه نفر یا خانواده رو نام ببرید که به اندازه بزرگواری و خانوادش برای این انقلاب و کشور هزینه کرده باش...
/اگر کاری به استاندار داری جز تخریب بزرگواری..
/اگه حق مردم و حق بزرگواری به این آشکاری پایمال می شد و میتونستی دربرابر حق الناس سکوت کنی..
/ اگه تا الان بزرگواری حقی را ناحق کرده باشد..
/و اون استاندار اگه تا خود قیامت آه این مردم و آراء شون دامن تو و موحد و استاندار /نگرفت..
سلام و درود بر سلاله پاک حضرت زهرا حضرت حجت الاسلام بزرگواری که خون برادرش و تن خودش و اسارت برادر دیگشو در راه آزادی شماهای دادن..
از خدا بترسید،این سید پاک جز عدالت ،جز شرافت چی گفتن که اینجور اسباب زر وزور و تزویر آشفته شدن و شروع کردن به تخریب و هتاکی
Netherlands
بزرگواری پاک صادق و شجاع است و در بیان حرف حق ملاحظه ی هیچ کس را نمی کند
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
همچنین آقای بزرگواری یادشان لاشد که کاملا درست فرموده اند ،آن جا که قریب به ۴ ماه قبل فرماندار موحدی عزل و برای انتصاب فرماندار حال آن قدر خوشحالش کرده بود که اظهار سپاس کردند.
۲- در بخش دشمن زیاری ،زادگاه موحد ،سعادتیان نامزد شد که آرای موحد ریزش کند
۳- درگرمترین کانون هواداری موحد ،یعنی بهمئی دکتر ،دهبانی اصلاح طلب حاضر شدند و تأیید شدند که هم آرای بهمئی برای موحد کم بشه و هم اصلاح طلبی اگر میل به موحد دارند ،به سمت دهبانی بروند، کما این که در دهدشت و چرام پایگاه منطقیان از بزرگواری حمایت صریح کردند
۴- در حوزه طیبی ،مرکز هواداری بخش ثلاث که سبد رأی موحد را پر می کردند، دکتر مژدهی پور نامزد شد که هم پایگاه مردمی داشت،هم شناخته بود و هم منصب مهم کشوری داشت و می شد اعتماد مردم را به سمت خود جلب و از نفوذ موحد بکاهد
۵- برای سردار هاشمی، تنها نامزد رقیب ایشان یعنی بزرگواری ، در بخش بویراحمد نشین ،/که عملا و به ظاهر حجة الاسلام بزرگواری فاقد رقیب بود و همین ۵ پارامتر ،به غلط مجموعه بزرگواری را مغرور کرده بود و فقط در ایام چهارماه مانده به رفراندوم ،به پشتوانه ۵ دلیل فوق فقط ماورایی و رؤیایی خود را برنده می دانستند و در تمامی نطق های اولیه و ایام تبلیغات فقط و فقط به توهین به موحد اکتفا و از بالا به تمامی رقبا می نگریستند ،فارغ از این که :
آن چه که ما خواسته ایم نه آن می شود/ عر چه خدا خواست همان می شوذ .
خواست خدا چیز دیگری بود
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله مرز های رو جابجا کرد افرین با همین فرمون ادامه بده
Iran, Islamic Republic of
ازحقش دفاع میکنه.مطمئنا اگه صندوق های بیشتری بررسی بشن بزرگواری برنده انتخابات است.از۱۳ صندوق که بررسی شدند ۸هزار رای باطل شد حالا حساب کنید کل صندوق ها بررسی شوند چه میشه
آتش سودا
Iran, Islamic Republic of
کدام حق از ۱۳ صندوق ابطال شده، ۱۰ صندوق آرا بزرگواری بالاتر بود.
از ۸ هزار رای ۵ هزار رای متعلق به آقای بزرگواری بوده
Netherlands
در حوزه بویراحمد هم همین گونه است انتخابات مصلحتی مردم را بدبین کرده است
Iran, Islamic Republic of
راستی از احمد زاده سوال کنید شب خوابت میبره زنگ بزن موحد باهم درددل کنید نکنه افسرده بشی
حسین
Iran, Islamic Republic of
ازکدوم استاندار انقلابی حرف میزنید برادر یا یاهم متوجه نیستین چه اتفاقی در انتخابات اسفند افتاد...
Iran, Islamic Republic of
استاندار اگر مردمی بود خواسته های به حق مردم انجام می گرفت
Iran, Islamic Republic of
ملا نوروز نظرات رو سلیقه ای ثبت میکنه
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری بزرگتر از اون چیزیه که بخواهید با این متن های آبکی خرابش کنید.
باشت
Iran, Islamic Republic of
تمام حرفهای بزرگواری درست هست.استاندار فقط به فکر منافع خود ومنسوبینش بوده وهست وهر مدیر گذاشته یا منسوبینش بوده یا در راستای منافعش بوده واگر اشتغالی ایجاد شده هم همین گونه بوده.برای انتخابات در یاسوج خواهان پیروزی روشنفکر ودر گچساران خواهان پیروزی غیر تاج ودر دهدشت خواهان پیروزی موحد بود درچینش هییت اجرایی گچساران وباشت هم هیچ طرفدار تاجی نبود.مسول اتخابات در استان شخص استاندار است و درکشور وزیر کشور
Iran, Islamic Republic of
چرااگر‌‌ نظر‌ ما‌ مردم‌ را‌ می‌ خواهید‌ حق‌ را‌ نمی پذیرید‌ وبه‌‌ مردم.‌ما‌ می‌ گوئید‌ اقای‌ استاندار‌ که‌ شریک‌
هستید‌ چرا‌ طرف‌ داران‌ سید‌ محمد. موحد‌ ‌ را‌ می‌ خواهید‌ در‌ رزوز‌ روشن پنهان‌ کنید‌ ‌تخلفات‌ این‌ انتخابات
را‌ می‌ خواهید‌ بگوئید. پول. پاشی‌ ‌ نوبوده‌ پول‌ جاده‌ مردم‌ ‌پو‌ ل‌ به‌ یعما‌ رفته ابهای‌ فروخته‌ شده‌ این‌ مردم‌ برای‌ چه‌ درفقر‌ باشی‌ یم‌ بس‌ کنید‌ برای‌ پست‌ گرفتن‌ خودت
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندار ازماجرای تعرفه های باشت که همین طور وبا هماهنگی ب۶ صندوق ریخته میشد خبر ندارد در باشت فاجعه بود نه انتخابات وچرا با مدیران باشت برخورد نکرده
Romania
در حقیقت استاندار ضعیف است قدرت اجرایی ندارد استاندار اقتدار ندارد در این ۴ سال آموزش و پرورش نابود شد استاندار نتوانست کاری کند حالا متوجه هستید با یک بارش چقدر استان صدمه دیده این یعنی ناکارآمدی استاندار و فرماندار و بخشداران و مجموعه زیر دست وی در ناکارآمدی و بی مدیریتی مقامات استان شک نداریم باید در اسرع وقت تغییرات صورت بگیرد تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند چرا در انتخابات یک نامزد حدودا ۹ هزا
دانشیار
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری..
علیمردانی
Iran, Islamic Republic of
❤️احمدزاده❤️ تاجگردون❤️ باوی❤️
محرابی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری بهتر بود باخت رو محترمانه بپذیری
امید رحمانی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سالم = تغییر ۲ تا نماینده از ۳ تا👏🏻👏🏻👏🏻
سوقی
Iran, Islamic Republic of
خوتم دونی موحد سناتوووور دهدشت بی انتخاباتم سالم بی
Iran, Islamic Republic of
جای حق ونا حق عوض شده
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین و ضد مردمی ترین استاندار قرن جهان است
Iran, Islamic Republic of
/ با استخدامهای فله ای اش در استانداری خون شهدا و آرمان انقلاب اسلامی زیر سوال برده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1