تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۷۲۰۲۸
یادداشت؛

مادر که خوب باشد همه حالشان خوب است

۱۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سرزمین مادری
کبنا ؛فهیمه نیکنام - مادر که خوب باشد همه حالشان خوب است. احوال مادر خانه اگر خوب باشد حال همه خوش و همگی سرزنده و شاداب‌اند او که خوب نباشد همه دلزده‌ایم و هیچکس خوب نیست و نای پرسیدن حال همسایه را هم ندارد، شهر ما شبیه مادرمان است که ناخوش احوال است و ما هم از او بدتر.
ما که شهرمان را می‌شناسیم و سال‌ها قصه‌های هزار و یک شب از گوشه و کنار آن را پا به پای مادر بزرگانمان در مورد افسانه‌های قدیمی تا پاسی از شب گوش داده‌ایم و همنوا با صدای ساز مهتران از زیبایی‌های آن لذت برده‌ایم.
حالا چه شده است که مردم این دیار اعم از پیر و جوان دیگر تعلق خاطری به آن نداشته و در آرزوی رفتن به سفر‌های دور دراز و ندیدن اندک زیبایی‌های این شهر هستند.
اندکی تامل و بررسی جامعه‌شناسانه به ما می‌گوید در زیر پوست این شهر چه خبر است، آسیب‌های اجتماعی بصورت فزاینده و افسار گسیخته در حال درو کردن سرو‌های جوان در خانواده‌ها هستند که در بلند مدت می‌تواند بنیاد خانواده‌ها را هدف قرار داده و شهر را بحرانی کند و در این بحران هم هیچکس در‌امان نخواهد بود.
آیا مردم شهر من نمی‌دانند که حال مادر (یعنی شهرمان) خوب نیست! آیا مشکلات را نمی‌بینند یا نمی‌خواهند ببینند؟ 
دقیقاً مشکل همینجاست که مردم شهر من می‌دانند نقص کارشان کجاست و اگر از دریچه چشم خودشان نگاه کنیم خواهیم دید که می‌دانند این غده چگونه و از کجا نشات گرفته و در حال رشد کردن و بلعیدن جوانان است، اما متأسفانه در رفع آن اهمال و سهل انگاری می‌کنند.
اگر از مهم‌ترین ویژگی‌های مردم شهرمان بخواهیم نام ببریم اینست که این دیار از گذشته‌های دور تاکنون زنان و مردان حماسی را در خود جای داده است که به وقت خود نشان دادند که در غیرت، شجاعت و تدبیر همه آن‌ها بی‌مریم‌های دوران و کی لهراس‌های زمان بوده‌اند که با شجاعت و شهامت خود افسانه‌ها خلق کرده‌اند و اساساً به منیت فکر نکردند و همیشه بر منافع عموم مردم این دیار پا فشردند.
اکنون تکلیف ما چیست! همه ما در این شهر زندگی می‌کنیم و صاحبان اول و آخر این شهر و دیار ما هستیم، پس فقط ما می‌توانیم آن را دوباره بسازیم تا حال شهرمان خوب شود و آغوش خود را برای همه فرزندانش باز کند و در کنار هم از زیبایی‌های آن لذت ببریم.
بنابراین اکنون که موقع تغییر و موسم انتخابات وزیدن گرفته است بهتر آنست که تجربه تلخ گذشته را چراغ راهی برای آینده خود قرار دهیم و با انتخابی شایسته همه ناملایمات را برطرف و این شهر و دیار را دوباره با دستان خود بسازیم که این مهم صرفاً با انتخاب شخصی که سابقه طولانی و تجربه گرانسنگی در تحقیق، بررسی و رفع بخشی از آسیب‌های این شهر و دیار و حتی کشور داشته و برنامه‌های هدفمند جهت بهبود وضعیت نامطلوب موجود دارد یعنی آقای حاج نادر منتظریان امکان‌پذیر می‌باشد، لذا پیشنهاد به دلسوزان این شهر و دیار اینست که با بررسی بیشتر، ملاک‌های انتخاب خود را صرفاً در جهت رفع این معضلات قرار دهند تا با انتخاب این فرد شایسته همه با هم بگوییم شفا می‌طلبیم بهر وطن.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر حاج منتظریان
United States
لبیک یا حسین
فقط حاج منتظریان
United States
انتخاب اصلح حاج منتظریان
United States
استان به نماینده قوی نیاز دارد کسی که بتواند حق مردم را از دولت بگیرید
لبیک یا حسین
United States
همه ی ما یک صدا لبیک یا حسین
حاج منتظریان
United States
حاج نادر منتظریان انتخابی شایسته
مدیریتی درخشان سوابقی پر بار به راستی که نادر دوران هستید
joja
United Kingdom
انتخاب اصلح
حاج نادر منتظریان
من
United Kingdom
درود بر شما
حال شهرمان واقعا بد است
الهی علی
India
درود بر خانم نیکنام فعال سیاسی
حامی حاج نادر
آرامش
India
درود بر خانم نیکنام فعال سیاسی
ناشناس ۷
Iran, Islamic Republic of
کپی از متن بالا(این مهم صرفاً با انتخاب شخصی که سابقه طولانی و تجربه گرانسنگی در تحقیق، بررسی و رفع بخشی از آسیب‌های این شهر و دیار و حتی کشور داشته و برنامه‌های هدفمند جهت بهبود وضعیت نامطلوب موجود دارد یعنی آقای حاج نادر منتظریان امکان‌پذیر می‌باشد.) بهتر بود حداکثر یک مورد از سوابق گرانسنگ ایشون در رفع آسیب های شهر و دیار و حداقل یکی از برنامه های هدفمندشون رو هم بیان میکردین. جامعه ی محکوم به شکست جامعه ایست که ۴۴ سال از انتخاب حزبی عبرت نگرفته و هنوز هم با تعصبات کور کورانه و بیجا، امید و آینده فرزندان خودشون رو در انتخاب فردی میدونن که قبل از تعهد به کسانی که بهش رأی دادن خودش رو متعهد به حزب و جناحی میداند که ایشون رو حمایت کرده. از کسی حمایت کنید که در طول دوران مدیریتی خود در بویراحمد، همیشه تغییر و پیشرفت در مجموعه های تحت مدیریتش قابل لمس بوده و خدمات ارزشمندی به مردم داشته. به عنوان کسی که دغدغه نه فقط شهر و دیار بلکه استان عزیزم رو دارم تقاضا دارم کمی درباره ی سوابق مدیریتی نامزد ها تحقیق کنید.
با سپاس
امید که با انتخاب
انصار
Iran, Islamic Republic of
منتظریان هیچ عملکرد مثبتی نداشته چرا الکی حرف میزنید یکی از عملکر د ایشون بفرمایید تا ما ببینیم حیف این کشور که امثال منتظریان به خاطر منافعشون نابودش کردند
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1