تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۷۲۱۱۷
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

عرفانی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب بویراحمد: بین نیرو‌های موجود بنده بهرامی را بر دیگران ترجیح می‌دهم، با زیرساخت آشنا است، نگاه توسعه محوری دارد و می‌داند که توسعه و برنامه‌ریزی چیست / تنفس جامعه از طریق رسانه‌ها انجام می‌گیرد، اگر رسانه نباشد، جامعه می‌میرد / مجلس باید بر روی تغییر زندگی مردم، توسعه، پیشرفت، تورم، حفظ ارزش پول ملی، بیکاری اثر داشته باشد

۱۹
۰
عرفانی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب بویراحمد:  بین نیرو‌های موجود بنده بهرامی را بر دیگران ترجیح می‌دهم، با زیرساخت آشنا است، نگاه توسعه محوری دارد و می‌داند که توسعه و برنامه‌ریزی چیست /  تنفس جامعه از طریق رسانه‌ها انجام می‌گیرد، اگر رسانه نباشد، جامعه می‌میرد / مجلس باید بر روی تغییر زندگی مردم، توسعه، پیشرفت، تورم، حفظ ارزش پول ملی، بیکاری اثر داشته باشد
کبنا ؛عسگر عرفانی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالات کبنا نیوز، گفت: اعتقاد دارم نهاد‌هایی مثل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی که با تعلیم و تربیت و سلامت جامعه در ارتباط هستند و فعالیت‌های تخصصی خود را دارند نباید گرفتار مسائل سیاسی و سیاست‌زدگی شوند. اگر سیاست ورزی معیار گزینش شود به همه جامعه آسیب وارد می‌شود و این آسیب فراگیر است. من شنیده‌ایم در آموزش و پرورش و حوزه بهداشت و درمان رفتار‌های غیرحرفه‌ای است، ضمن ارج‌گذاری به خدمات و زحمات آن عزیزان، باید از این رفتار‌های غیرحرفه‌ای فاصله گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، عرفانی‌زاده درخصوص بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی گلایه‌های را در باب بعضی رفتار‌های تصمیم‌گیرندگان مطرح کرد و نگرانی‌های را در خصوص تأیید و ردصلاحیت‌ها عنوان کرد و همچنین صحبت‌های در خصوص چرایی مشارکت و عدم مشارکت خود داشت و گفت: یک مجلس قوی می‌تواند در عرصه‌های مختلف جامعه اثرگذار باشد، اما به نظر من مجلس فعلی از کارآمدی افتاده است، بعضی افرادی که با آرای حداقلی وارد مجلس شدند، من اسمشان را نماینده نمی‌گذارم، بلکه به دلایل مختلف به آن‌ها راه یافتگان به مجلس می‌گویم. یعنی به دلایل مختلفی این افراد راه پیدا می‌کنند و این راه یافتگان، نمایندگان تمام مردم نیستند، بلکه فقط نماینده بخشی از مردم هستند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان عشیره‌ای و قبیله‌ای است، به همین دلیل هم شرکت مردم در انتخابات بیشتر است. رأی دادن، انتخابات و نمایندگان مجلس باید در تغییر سیاست‌های داخلی و خارجی اثرگذار باشند، اما متأسفانه می‌بینیم که یک نماینده مجلس مثلاً می‌پرسد اعلام کنید که چرا و از کجا خودرو‌ها خریداری شده؟ اما می‌بینیم که با این فرد برخورد می‌شود. نماینده باید از حقوق ابتدایی خود برخوردار باشد.
عرفانی‌زاده افزود: انتخابات نباید مهندسی شود، مجلس از دوره‌های گذشته تاکنون اثر کمی بر روی تغییر زندگی مردم، توسعه، پیشرفت، تورم، حفظ ارزش پول ملی، بیکاری، داشته است. کدام نماینده توانسته به معضلات کشور ورود کند؟ سیاست‌ها باید تغییر کند، برخی ساختار‌ها باید تغییر کند، افراد باید نسبت به مسئولیت خود پاسخگو باشند. مسئولان همگی باید پاسخگو باشند؟
وی همچنین در خصوص عملکرد برخی رسانه‌ها، بیان کرد:  رسانه‌ها باید آینه تمام نمای جامعه باشند، برخی از سایت‌ها آنقدر غبار گرفته‌اند که واقعیت را منعکس نمی‌کنند. تنفس جامعه از طریق رسانه‌ها انجام می‌گیرد، اگر رسانه نباشد، جامعه می‌میرد.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: باید شرایط به گونه‌ای ایجاد شود که مردم رغبت پیدا کنند پای صندوق‌های رأی بیایند.
وی در خصوص حمایت از کاندیدا‌های بویراحمد گفت: قبلاً دو بار از آقای بهرامی حمایت کردیم، کاندیدای احزاب اصلاح طلب بوده است، ولی الان ما از احزاب کنار گرفته‌ام، نظر شخصی من این است که اگر کسانی قصد رأی دادن و قصد ورود به انتخابات دارند، بین نیرو‌های موجود بنده بهرامی را بر دیگران ترجیح می‌دهم.
عرفای گفت:‌ ایشان از توانمندی‌های بیشتری برخوردار است، با زیرساخت آشنا است، نگاه توسعه محوری دارد. به دلیل حضور در شهرداری یا به دلیل تحصیلات دانشگاهی، نگاه علمی به مسائل دارد و می‌داند که توسعه و برنامه‌ریزی چیست. به نظر می‌رسد‌ایشان صادق‌تر،  مردمی‌تر و علمی‌تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم خط
Iran, Islamic Republic of
برادر نظر تو یاد مهم نیس
United States
جون خوت و ای خبرل نی!!
United States
جون خوت و ای خبرل نی!!
عزت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سسلام بچه ها/ خداگواهه من از روشنفکر حمایت می کنم دیگه
United States
حاج عسکرسلام
جون خ ت بگه بشی .
خودت را خسته نکن
Iran, Islamic Republic of
وجدا تو کسی نظر ایی
United States
وَ راسی؟؟
Iran, Islamic Republic of
عسکر عرفانی با بهرامی هست پس ما نیستیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
20 سال تو ای شهر فعالیت سیاسی دارم ولی این اقا رو نمیشناسم
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا کی نظر وت خواسته😅😅😅😅😅😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
جناب عرفانی زاده با سلام
این نظر شخص شماست و مبتنی بر نگاه جانبدارانه و جناحی
اکنون درد بویراحمد توسعه است و با نماینده ناهمسو با مجلس و بخصوص با دولت نمیتوان انتظاری کوچکترین پیشرفتی را داشت.
طاقت ما طاق شده و از بند جناح و باند و قبیله رهیده ایم و نماینده کارگشا و منطبق بر نیازها میخواهیم.
Iran, Islamic Republic of
رطب خورده، منع رطب چون کند؟
در جملات پایانی تان مستتر است که نمی خواهید در انتخابات شرکت کنید که اگر اینچنین است شما نمی توانید نسخه پیچ رأی دیگران باشید با احترام
Iran, Islamic Republic of
لطفأ دلیل اصرار بر بودن و ماندن ایشان با وجود عدم توفیق در جلب اعتماد مردم را برای ما تشریح کنید شاید ...
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
اخی تا قیامت. غریب پور خدا را بشناس چه نکرده ای. معتقدیم چوب خدا صدا ندارد
احسان
Iran, Islamic Republic of
منفعت طلبان... خوب تونستی بچه هاتون رو توی بیمه و سازمان‌های دیگه جا بدی. لطفا دم از قانون نزنید
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
که جون خوت تو سرجمع چندتا رای داری که ادعا ایکنی بین نیروهای موجود بهرامی را ترجیح میدهی؟
اصلا کسی در بویراحمد تنه ایشناسه؟ والا مو بعنوان یه جوان اولین باره اسم و رسم تنه ایبینوم هیچ جذابیتی هم سی امثال مو نیاری و شاخصه خاصی نیبینوم که سخنان شمانه ملاک و معیار سی انتخابوم قرار بیوم.. خته خسته نکن.
تنها شاخص اصلاح طلب در بویراحمد سید باقر موسوی بی که هیچوقت خشه خراب راننده هدایتخواه نیکنه.. وسلام
Iran, Islamic Republic of
این نظر شخصی است در قالب یک فرد و یک رأی
ابالفضل
India
شما چقدر بدبختید آموزش پرورش زیر دست علی محمد دانشی میچرخه وداره باقری را مدیرکل یا مدیر بویراحمد میکنه چون ساداتی هست الان نهضت در چنگ ساداتی ها هست چون علی محمد دانشی سه شرکت فعال داره سازمان بازرسی کجایید بیایید ببینید تمام کسانی که در نهضت کارایی دارند چروم دهدشت ولوداب کیا هستند از چه طایفه ای
Iran, Islamic Republic of
عسکرجان تاریخ مصرف تو تمام شد
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1