تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۳۸۱۶۸
یادداشتی از سیدعلی عباس محدث؛

آقایان نماینده، سکوت کنید که این بخت سیاه مردم است

۷۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقایان نماینده، سکوت کنید که این بخت سیاه مردم است
کبنا ؛سید علی عباس محدث، دانشجوی دکتری جامعه شناسی - نمایش تلویزیونی تأیید صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت، چند سالی است که توسط صدا و سیما پخش و کمک بزرگی است به مردمی که در سنوات گذشته با دروغ پراکنی سودجویان و منفعت طلبانِ جریانات سیاسی، بی خاصیت ترین آدم‌ها و بیسوادترین، اما پُراقبال ترین اشخاص سیاسی را انتخاب می‌کردند. در این سال‌ها، با تماشای چگونگی انتقاد و دفاع نمایندگانی هستیم که می‌بایست دو اصل ویژه‌ی قانونگذاری و نظارت را در گفتمان خود ملاک عمل قرار دهند. این گونه است که انتظار داریم، معرفان بسیاری از نمایندگان، به اشتباه یا خیانت و ای بسا به نبوغ فکری و اصناف خود، در معرفی چهره‌هایی که باید علمی، متعهد و متخصص می‌بودند، به عنوان وکلای مردم، آگاه بشوند.
در این روزها، مجلس شورای اسلامی، تمام نگاه‌ها را به سمت خود برده است. جایی که تصور می‌شود، مردم خود دارند وزرا و دولت را چینش، ارزیابی، تحلیل و انتخاب می‌کنند. دولتی که تا چند روز دیگر باید سامان بخش همه نابسامانی‌هایی باشد که از هشت سال قبل هم در چنین شرایطی، موکلانشان با بی تدبیری یا آگاهانه، با تملق و یا با سکوت و سجود مثل شما، تحمیل کرده بودند. در این زمانی که مردم حوزه‌های مختلف نمایندگان خود را رصد می‌کنند تا ببینند که دانش و توان علمی آنها و همچنین انگیزه و قدرت مطالبه گری شان به چه میزان است، خوشبختانه ما مردم کهگیلویه، دفاع بدتر از خیانت محض نمایندگان خود را شاهد بودیم، گرچه بسیاری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به این سایه‌ی وحشتناکِ سکوتِ و بی تفاوتیِ وکلای خود آگاه بودند، ولی باید به چند سؤال پاسخ داد؛
هفت منهای هفت-آیا کسانی که ذهن مردم را به انحاء مختلف به سمت اینها کج نمودند، وجدانشان درد می‌گیرد؟
-  آیا این همه از نخبگان و صاحب نظران استان دم زدید، نتیجه این بود؟
-آیا در هنگام دفاع از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احساس کردید برای آدم‌های امی (بیسواد) صحبت می‌کنید که تنها از شجاعت و شهامت و دلاوری و جنگ آوریش می گفتین؟
- آیا از آسیب‌های اجتماعی به عنوان مهمترین معضل همه گیر در کشور و بویژه استان به اندازه یک واژه متوجه بودید؟
-آیا از بیکاری، مشکلات درمان، اشتغال زنان و دختران، وضعیت اسفبار اشتغال زنان و دختران روستایی استان و ...، ذره‌ای مطلع هستید؟
درد بیشتر ما این بود که وقتی این همه سکوت کردید، چرا برای خودنمایی زحمت کشیدید و نطق غیرعلمی و ناآگاهانه از وظایف وزارتخانه مطرح نمودید؟ آیا غیر از خود شیفتگی برای وزیر و رئیس دولت بود؟ هنوز جگر زخم خورده مردم استان از بی تفاوتی دولت و وزارتخانه مربوطه در مورد سانحه هوایی استان مرهمی نگرفته است. هنوز حاشیه‌های ناشی از فسادهای اداری و مالی و زمین خواری و مشکلات اخلاقی بسیاری از مدیران و ...، مایه رنجش خانواده‌ها و مردم استان است. هنوز فقر و استضعاف و چپاولگری در بیت المال، دین و زندگی مردم استان ما را رها نکرده است. هنوز مردم از چانه زنی نمایندگان برای حمایت از افراد بیسواد در سمت‌های اداری غم بزرگی برای مردم استان است که در استان ما تا دیروز به نام آقای تاجگردون و حاج زارعی و امروز به نام شماها در حال رزومه نویسی و تغیر رنگ کت و شلوار هستند.
آقایان نماینده؛
سکوت شما دردی بود قابل درمان ولی نطق بی ربط شما سقوطی بود برای تمام نخبگان و خردمندان استان که باید حداقل دو سال دیگر در حسرت این اشتباه بزرگ خود بمانیم.
 جا دارد از روزهایی یاد کنیم که رئیس جمهور مملکت با افتخار، بخشی از زمان نطق خود را به جناب آقای دکتر هدایت خواه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد می‌داد. باید با افتخار یاد کنیم از حاج آقای بزرگواری که غرا، صادقانه و بدون هرگونه منفعت طلبی، نه یک وزیر بلکه ضعف و خسران و خیانت یک دولت را در اقدامی انقلابی و آگاهانه پیش بینی و برشمردند که در کمتر از یک ساعت بعد از آن نطق، قریب 12 هزار سایت و توئیتر و دیگر فضای مجازی به تحلیل آن پرداختند. باید یاد کنیم از نطق تخصصی و کارشناسی جناب سردار مهندس هاشمی پور نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد که چقدر عالمانه و با دور اندیشی متعهدانه در حوزه انرژی سخن گفتند و نطق داشتند. و حتی باید منصفانه از سخنان روشنگرانه جناب آقای تاجگردون در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد کنیم.
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی فهمیدند که گاهی «سکوت» بسی ارجح‌تر از «بیهوده» گفتن است. امروز ما از وزیری که با پارامترهایی مثل توانمندی، تخصصی، درایت، کارآمدی و تجریه انتخاب شده است، برنامه و کاربردی بودن برنامه را می‌خواهیم. این وظیفه نمایندگان ملت است که برنامه‌ها و دیدگاه‌های وزرا را که قبلاً مطالعه کرده و یا در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها تحلیل کرده‌اند، با نگاه تخصصی تأیید یا نقد کنند، که اولاً در روز رأی گیری نسبت به رد یا تأیید آنها عمل بشود و دوماً، چنانچه در آینده نتوانستند به ایده‌های خود عمل کنند، آن‌ها را برای پاسخگویی به صحن مجلس آورده و عزل و مؤاخذه کنند.
علی ایحال، آنچه تا امروز ما از نماینده خود شاهد بودیم، این است که از همین جا دستمان را بر دوش آنها بگذاریم و همه با هم بخوانیم:
«رحمه الله من یرید الفاتحه مع الصلوات»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز تاج شما چه فایدهای برا بویر احمد داشت
فقط ۸سال عقب افتادگی به ادارات سری بزن
و هدایت از احمدی نژاد وقت خواست تا بورسیه هاشو افزایش دهد وومقابل نخبگان قرارگیرد کسی که برا احمدی نژاد روزه میگرفت امروز دشمن صدرصدیشه ...
قلم
Iran, Islamic Republic of
خدای من این روزها هرکسی قلم فرسایی ها، خیالبافی ها و اراجیف خودش را به اسم تحلیل در این سایت ها به اسم نقد و نظر رها می کند.
آخه برادر من چه می خوای بگی ؟! اگه راست میگید برای همین شورای شهر ثبت نام کن ببینم چند نفر به خودت رای می دند؟؟
این آقایونی که کعبه امال توهستند چند بار بوسیله مردم رفوزه شدند.
مهمتر از همه اگه انصاف داشتی نطق نمایندگان منتخب مردم را با نمایندگان دیگر مجلس که هیچ با خود وزرا مقایسه می کردی می دیدی که یک سروگردن از آنها برترند.
اگر انصاف داری جدا دیگه قلم فرسایی نکن بابا مادر من بهتر از تو تحلیل می کنه به حضرت عباس راست می گم.
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
کاش نمی گفتی قلم. واقعا مشخصه . فقط حیفم از قلم هست که بر نام بی نشان گذاشتی تا شاید بگی چیزی بلدی. بهتر آن است که در همان کلاس درس فعلا فعلنا تلمذ کنیذ. من شاگرد آقای دکتر محدث بودم. واقعا کم نظیرن
محمود ، شهروند ایران مظلوم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دکتر محدث
ای کاش بجای سه نماینده فعلی استان سه مرد مانند دکتر محدث
در مجلس فرمایشی ، کرسی دار می‌بودند ، الی آخر
سادات
Iran, Islamic Republic of
در مورد نمایندگان کنونی خوب گفتین از سکوتشان و دهانی که بدموقع و بی ربط باز شد ..اما تا حدودی جز حاج آقا بزرگواری و تاجگردون ...در مورد حاج عدل و هدایت‌خواه چنگی به دل نزد خلاف واقع بود..در هر حال اگر قلمتان همراه با حب و بغض نباشد و فقط در جهت احقاق حق و بیان واقعیات باشد جای تقدیر و تشویق دارد...هدایت‌خواه فقط سخنران خوبی است...موحد اگر این دفعه از سنوات قبل عبرت نگیرد ، برای همیشه زمین‌گیر خواهد شد..یا حق
جامعه شناس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز كه دانشجو مقطع دكتري جامعه شناسي هستي ، در عجبم كه چطور نمي دانيد كه " جناب سردار عدل هاشمي " نادرسته
"جناب " و "سردار " پيشوند احترام است أصلا كسي همزمان هر دو واژه را بكار نمي بره مثل اينه كه بگي " مهندس ديپلم هاشمي " ، منظور اينه كه كسي كه كمترين سوادي هم داشته بأشه أين موضوع رو ميدونه جز شما كه فقط انگار فقط منتظر فرصتي و بهانه اَي برأي تخريب و اتهام به نمايندگان محترم مردم در مجلس بودّي ،
إز شما برادر محترم انتظار مي بود لااقل بعنوان كسي كه جامعه شناصي تحصيل مي كنه نقد و تحليل علمي و منصفانه كنيد ، مگه ممكنه دو نماينده حتي يك كلام حرف حساب و درست بيان نكرده باشتداد !؟
اول نقاط قوت و مثبت را بيان مي فرموديد و بعد ضعف ها و در نهايت نتيجة گيري و آرائه پيشنهاد و راهكار .
اينجانب بعنوان كسي كه تحصيل كرده جامعه شناسي هستم ، ضمن احترام به نظر جناب عالي اما حقيقتا تفاوتي بين نويسنده أين مطلب كه يك فرد داراي تحصيلات عادي يا. دانشجوي مقطع دكتري ان هم جامعه شناسي ، جز تعجب و شگفتي نمي دانم چه بگويم .
سبحانی نیا
Iran, Islamic Republic of
جناب جامعه شناس؛
اگر جامعه بودی نباید می ترسیدی . بگو متملق کدامی که اینقدر سوختی که خواستی خودت را جامعه شناس بگی تا شاید کمی حرفت به حساب بیاد. کلمات جناب و سردار د رکنار هم هستندو هیچ ایرادی ندارند. یاد داستانی افتادم. زمان رضا خان که می خواستند به عشایر شناسنامه بدهند در منطقه لرستان همه در صف گرفتن شناسنامه بودند دیدند یه نفر گفت اسم من هیچ هست. گفتند چرا هیچ؟ گفت چون شما میگید که واژه های حاج و خان و میرزا و آقا را ننویسند و اسم من هم حاج آقا میرزا خان هست.
حالا عالیجناب جناب سردار یا جناب آقا و سرکار خانم همیشه در کنار هم هستند و خواهشا توصیه می کنم که ادبیات دوره ابتدایی را دوباره مرور کنید.
من متأسفم که خودت را جتمعه شناسی خواندی/. تا جایی که من می دانم، جامعه شناس از هیچی از هیچی نمی ترسه. و این فریب بزرگ مدرم است که خودت را جامعه شناسی گفتی و چرند نوشتی
پارسه
Iran, Islamic Republic of
برادر
صحبت هاي نماينده تو جلسه استيضاح نبود جلسه رأي اعتماد بود
لوداب
Iran, Islamic Republic of
یاد سخنرانی های هدایتخواه در مجلس که سراسر کشور از همچنین ایراداتی لذت می بردند که من خودم با توجه به شغلم در یک گردهمایی کشوری شاهد بودم که همه اعضای ان گردههمای می گفتن کاش دکتر هدایتخواه نمایند ما بود .حالا نماینده ها ما را ببین که چطور در مجلس نطق دارنند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
لوداب
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشماجناب محدث...
بی طرف
Romania
اخ بخت عسکر همی محدث تن کم داشت تا وش تعریف کنی اگه لودابی حتما متوجه حرفم میشی ،،،،،،،،،،،،،،
مرادی نجف آباد
Iran, Islamic Republic of
چرت بود ،حتما از جایی میسوزی ... قصاص قبل از جنایت میکنی
هر کسی با سهمیه و ... دانشجوی دکتری بشه که نخبه نیست فوری یه متن کپی کنه عقده های خودشو خالی کنه .کاش میدیدمت دست روی شونه ات میگذاشتم و میگفتم ترب من ای گپل نی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اینکه کاری نداره برو بهزیستی بویراحمد بهش بگو. واقعا احمدی نژاد جمله یادتون داده که حتی اگه بخوای هم بگی آب میخوام، میگی دارم از یه جاییی می سوزم لطفا زودتر آب بیار.
شما بهتره که متن را بخونید و به انصاف قضاوت کنید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
شجاعت در عمل یک اصل مدیریتی است
مغرضانه نقد کردی!!
چجوری به ساز شما برقصن تا خوشایندت باشد.
اگه سخنرانی نکند خب میگین نکرد یا نتوانست،
اگه سخنرانی بکند میگین بد سخنرانی کرد.

احساس میکنم خود درگیری دارین
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب حسین،
خوب سخنرانی کردن ملاک نقد آقای دکتر محدث بود نه احساس خود نشان دادن مثل شما. واقعا آبروی استان را بردند. خواهشا دوباره سخنرانی آقاین موحد و روشنفکر را گوش کن
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما یک نماینده موافق باید چجوری صحبت کند؟؟؟
لابد باید در سخنانش به وزیر پیشنهادی انتقاد کند. هیهات!!!
محرومیت
Iran, Islamic Republic of
واقعا" عالی بود
موحد و روشنفکر .
موحد که دور آخرش در مجلس که سی سال هیچ کاری که هیچ به استان و شهرستان کهگیلویه کرد و روشنفکر هم که هدفش حفظ ارمغانی مدیر کار استان هست و بس
گنجه ای. جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محدث
دانشجوی دکتری جامعه شناسی:!!
یک جامعه شناس باید دو ویژگی داشته باشد ا
اول اینکه: دارای قضاوتی منصفانه بدون تعصب و بدون دخالت دادن گرایش‌های حزبی سیاسی منطقه ای و قومی و قبیله ای باشد

دوم اینکه،: ذهنیتی تاریخی از حوادث گذشته داشته باشد و بداند از لحاظ تاریخی و تقدم و تأخر جریانات سیاسی و اجتماعی چه چیزی در استان گذشته است

همگان به خوبی می دانند که اولین نماینده ای که در جمهوری اسلامی جرأت و جسارت و شهامت این را داشت که با صدای رسا و بدون توجه به منافع زودگذر و آنی از مردم استان دفاع کند و با شجاعت در مقابل برخی از کاستی ها و نا مرادی ها به ایستد جناب آقای سید باقر موسوی بود
اگر به گذشته تاریخ استان مراجعه می کردید و به عنوان یک جامعه شناس!!!!!!! وقایع سیاسی و اجتماعی استان را واکاوی می‌کردید در سال ۱۳۷۹ و در اردیبهشت همان سال زمانی که آقای خاتمی در اوج محبوبیت در میدان معلم یاسوج سخنرانی کرد و همه سیاسیون استان به نحوی مجیزگو و دلباخته ایشان بودند تنها کسی که با شجاعت فریاد برآورد و از مردم استان به ویژه گچساران دفاعی تاریخی کرد و به هیئت دولت تاخت و نترسید سیدباقر موسوی بود
جناب محدث: انتظار این بود که نگاهی موشکافانه و منصفانه به وقایع تاریخی استان داشته باشید
افراد و جریانات را بدون تعصب قضاوت کنید
از بیان واقعیت ها نهراسید
کلام و گفتار تان صادقانه باشد
Iran, Islamic Republic of
خودت که تعصبی تر نقد کردی..چون فقط سید باقر بویراحمدیه
Iran, Islamic Republic of
خودت که تعصبی تر نقد کردی..چون فقط سید باقر بویراحمدیه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
گنجه ای جان
این دوویژگی ساده و اولیه را جز ویژگی های جامعه خواندی ولی این ها ویژگی انصاف هستند.خواستی از سیدباقر نام ببری و خداوکیلی خودم به عنوان یه بویراحمدی از اینکه در تاریخ استانم/ خجالت می کشم. واقعا از اینکه رئیس جمهور وقت از جلسه انتخاتش بیرون خجالت می کشم//
یاسوج- محمود آباد
Iran, Islamic Republic of
کمی منصف باشید

اولین کسی که قدرت داشت و اعتراض می کرد و حق مردم را پیگیری می کرد آقای موسوی بود
اسم همه ی نماینده های مجلس را نوشتی
اما اصل موضوع را که آقای موسوی بود را ننوشتی!!!!!
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
حال نویسنده خوب نی تو فعلا درس ومشقت بچسب
بهمن پور
Romania
آب بریز همون جای که داری میسوزین
مگرهمین آقایون (نمایندگان قبلی)که نام بردی به استثنای جناب تاجگردون چه گلی بسر مردم زدند که اینها نزده اند والا اینطوری که سایت مبنا داره مطب میزنه انگار هر چه بدبختی در این ۴۳ سال مردم کشیده اند تقصیر این نمایندگان فعلی بوده.
بابا جمع کن بساطت را
کار از بیخ خرابه.
مظاهری
Iran, Islamic Republic of
تو متن را درست و فکر کنم برای شما نیاز باشه حداقل 20 بار بخونی تا شاید متوجه بشی که چی نوشته.
خدیا برسون یه کیلو عقل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این یادداشت ایشون نه قواعد سیاسی را دارد و نه مبانی انصاف را رعایت کرده اند نه اصول نقد را دارد نه نگارش دارد.
ای کاش سیاست را به اهلش بسپارند و بدون داشتن دانش لازم به هر موضوعی ورود نکنند.
بدبختی ما اتفاقا از همین افراد بظاهر همه چیز دان هیچی ندان هست.
Iran, Islamic Republic of
از همین عبارت خنده داری که گفته اید نطق عالمانه و با دوراندیشی هاشمی پور!!! براحتی بی ارزشی این یادداشت مشخصه و ارزش خواندن ندارد.
Iran, Islamic Republic of
فک میکنی با این نوع مغلطه برای اربابان ریا میتونی.بگیری .زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
تو فکرهدایتخواه نباش اون مهره سوخته ای بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه برای احمدی نژادی نطق داشت ک بعدها خودش او رو لجن سیاسی نامید. این یک و دوم اینکه مگه هدایتخواه بجز فلسطین و غزه و ... ایه دیگه ای برای گفتن داشت؟؟؟؟؟
تو دورانی طلایی مملکت همین ایشون اینقد منفعل بودن ک کوچکترین ره اوردی برای بویراحمد و دنا نداشتند.
روستایی بی طرف
Romania
من یه روستایم۲۵۰خانوار روستامون موقع که هدایتخواه نماینده بودراه روستایی ما افتضاح بود یعنی مردم نماینده اورده بودن که به دادشون برس اومد بین راه اینقد خراب بود گفت حتما پیگیری میکنم اشکم در اومد هفته دیگه می فرستم بیان سر جاده کار کنن رفت که رفت خبری از هدایتخواه نشد زراع اومد هم همین دلسوزی الکی بعد از ۱۶سال به لطف خدا پیگیری های اقای روشنفکر داره الان روش کار میکنن بیشترش هم اسفالت الهی درد بلات بخور توی چشم بدخواهانت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
همیشه فقط تخریب می کنی بزرگوار اگر اطلاع نداری دست به قلم نشو طبق قانون موقع رسیدگی به پیشنهادی وزیران نماینده حق ندارد از مشکلات حوزه انتخاباتی بگوید
دوروز پیش یکی از نماینده ها از مشکلات حوزه خودش گفت که رئیس مجلس به او ذکر داد پس بیشتر دقت کن
رسایی
Iran, Islamic Republic of
محمدی عزیز
خنده ام گرفت. مگه بحث رو اینه که نمایندکان در مورد چی صحبت کردند؟ حرف اقای دکتر محدث و خیلی از مردم اینه که این دو نفر در شأن نماینده مردم سخن نگفتند. الان جای بیان مکشلات حوزه های انتخابیه نیست. باید نقاط قوت و ضعف افراد و برنامه هایشان را بیان کنند.
Iran, Islamic Republic of
جمع کن این تحلیلت را معلوم نیست تو حط و خطوطت
تا عدل هاشمی بی بای موحد بیری تا بزرگواری بی بای مژدهی
الان هم موحد باز چرخش زی
خدا شفات بده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بشنویم دوکلام ازمادر عروس
جمع کن با این ادبیاتت.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باید برای آموزش کشور فاتحه بخوانیم که به شما و امثالهم اجازه تحصیل در دوره دکتری داده.
این ادبیات،مختص........... است آقای دانشجوی دکتری
و همچنین برای رسانه های ول انگار و وزارت ارشاد........
لطف کامنت را مانند بقیه کامنت ها سانسور نکنید.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
داغونی. فکر نکنم جامعه روان شناسی کلهم بتونن مشکل شما را حل کنن.
شفای عاجل شما را آرزو دارم
Iran, Islamic Republic of
شما که میگی دانشجوی دکتری جامعه شناسی هستی حداقل بجای گفت و گو ننویس گفتمان!! یا اینکه ننویس دانشجوی دکتری هستی ... مدرکی که معنی دو تا لغت ابتدایی رو ندونی به چه دردی میخوره؟
علی حسین کشاورز
Iran, Islamic Republic of
عالیجناب، گفتمان یعنی بیان دیدگاه فرد ولی گفت و گو آن صحبت دو طرفه را می گویند. آقایان روشنفکر و موحد ایده و دیدگاه خود را بیان کردند. یعنی گفتمان شان را بیان کردند. لطفا درک این معانی از نوشتن هر اراجیفی مهمتره. این را هم عرض کنم، بدون تعصب طایفه ای، خداوکیلی اگر 3 نفر ادیب در این استان باشد، حتما یکی از آنها رادر عزیزم جناب دکتر محدث هستند
کرم الله
Iran, Islamic Republic of
احسنت.به قول دوستی می گفت، سخن گفتن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی؟
Iran, Islamic Republic of
بابا اینها به قول خودشون میخوان پناه را نگه دارن نمی دونن اولین ابلاغی لغو میشه همینه
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت
بسیار کامل و جامع روشنگری کردید اینا با احساسات مردم بازی می کنند کاری به برنامه و نقد آن ندارند
وای بر ما
علی حسین مرادبور
Iran, Islamic Republic of
این اقا بهتر است نکاهی به سوابق اداری خود بیندازدلطفا بفرمایید در چه قسمتی از بهزیستی شهرستان بویر احم مشغولند بهتر است در سمت خدمت شهریه دانشجویی فعالیت نمایند ولا غیر
همکار بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
.بهزیستی همین بس که پس از آغاز دولت شیخ، همه آدم هایی که سرشون به تنشون ارزش داشت از جمله آقای محدث و حبیبیان و قاسمی و تقوی و دیگران، یا از استان رفتند و یا از مدیریت بهزیستی فاصله گرفتند تا در این دخیل نباشند. لازم به ذکر است که در دوران آقای محدث، بهترین و ماندگار ترین خدمات به سازمان و جامعه هدف کارکنان انجام شد. مثلاً تمام حیف و میل هایی که در این سالها در مارکز غیر دولتی انجام میشه و قبلاً هم بود، توسط ایشان برچیده شد.
در حوزه نیروی انسانی هم که کارکنان بهتر می دانند که در این 42 سال تک تک تک بود
شاکری نسب
Iran, Islamic Republic of
متن عالی بود. از نحوه بیان مطالب توسط آقای روشنفکر معلوم نبود که نقاط قوت آقای وزیر چه بوده. مگر نه این است که ایشان باید از تجارب کقبلی آقای مطلع باشند تا بدونند که چه توانی از قبل داشتند و چه کاری الان می توانند انجام بدهند؟
دیگر اینکه بر اساس برنامه ای که وزیر ارائه داده باید مطالعه می کردند و مثلا برخی از برنامه های کاربردی ایشان را تفسیر می کردند. اینکه همه اش میگه وزیر شعامت دارد و شجاع است و توانمند هست، آقای برادر عزیز، شما که این اقای وزیر را تا قبل از این نمی شناختی از کجا دیدی که شجاع هست؟ انگار در مارگون و در درگیری های محلی همراهشون بوده و شجاعت وزیر را دیده.
مهربانو
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد محدث
خیلی عالی بود. مثل همیشه از نقدهای صد من یه غاز بادمجان دور بشقاب چینا میشه فهمید که چقدر عالمانه نوشتی. دستتون درد نکنه.
محمدی نیا
Iran, Islamic Republic of
لطفا این مطالب را برای سایت های کهگیلویه بزرگ هم بفرستین تا منتشر کنند. همشهریان ما باید بدونند که با این انتخاب شون چه به کهگیویه بزرگ شده است. گرچه آقای هاشمی یرای نیروی انسانی کاری نکرده ولی خیانتی که ما به خودمون کردیم، صدام هم به این مملکت نکرد.
تقوی
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب خدمت عموی ارزشمندم جناب دکتر محدث
عموجان این درد کهنه مردم استان هست که خوبی به آنها نیامده. متأسفانه در کامنت ها هم مشخص هست که این جماعت فحاش و بی فکر نمی گذارند که کسانی که به درد استان می خورند وارد مجلس شوند. امروز هوچیگری فرهنگ اینها است و تا زمانی که اینگونه فکر می کنند، همین آش هست و همین کاسه
😬
Romania
حق نداری به مردم توهین کنی آنچه در فهم تو اید آن بود مفهوم تو
Iran, Islamic Republic of
کرو تو خوت سکوت کنی خیلی خیلی بهتره تا این حرفای بی حساب و کتاب را بزنی.
آزاده
Iran, Islamic Republic of
کبنا
زبان مردم هستی
انتظار مردم انتشار دیدگاه هایشان است
مردم را ناامید نکنید
Iran, Islamic Republic of
رحمت و درود خدا بر تو پدر و مادرت
مستمیع آزادن نمایندگان اصلح استانمون
Iran, Islamic Republic of
جناب محدث عزيز،به نظرتون بابت ختما نمايندگان بر طبل مخالفت بكوبند تا به نظرتون دلسوز انقلابي و...باشند ؟؟من از شما ميپرسم نتيجه اون مخالفت ها دوستان فوق الاشاره براي توسعه استان چه بود خواهشا در مقاله بعدي توضيح دهيد؟؟؟؟برادر مهم استفاده از شرايط هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وای مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن کسانی ماننده هدایت خواه صحبت کند نخبه تو استان قطع رجال است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تاحگردون بودش....تاحگردون کجا و اینها .کحا یکی لهحه داره یکی بلد نبست فارسی صحبت کنه یکی ساکت...بابا. برید همون آخر بنشیتید. بهتره تا صحبت . کنید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تاحگردون بودش....تاحگردون کجا و اینها .کحا یکی لهحه داره یکی بلد نبست فارسی صحبت کنه یکی ساکت...بابا. برید همون آخر بنشیتید. بهتره تا صحبت کنید.
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
درضعف نمايندگان شکي نيست ولي درحق تاج کم لطفي کردندنطقاي تاج واقعا درکشور بي نظيربودند
Iran, Islamic Republic of
خداوند پدر و مادر نویسنده را بیامرزد افرین حرف دل همه نخبگان استان را زدی خوب هم زدی. روشنفکر با بیان ضعیف و بسیار سنتی و ابتدایی...
حسینی فر
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن زیبایی بود. وقتی نطق نمایندگان خودمان را گوش دادم، از خجالت مردم
از کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم منظور آقای روشنفکر و آقای موحد چی بود
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجله کردی برای تخریب
United States
شیر مادر حالت برادر واقعیتی است که تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت جلالت
واقعا گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی،جناب محدث انسانی باسواد و ادیبن، الحق جای تاجگردون خالی بود،نمایندگان همه ضعیفن بحث نمایندگان ما نیست.
Iran, Islamic Republic of
مجلس صدامی خواهد مجلس فریادمیخواهد مجلس تاج گردون کواکبیان بزرگواری وومیخاد نه ساکت گوشه نشین
Iran, Islamic Republic of
خدای هدایتخواه بزنه من کمر همه ی بدخواهانش
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتقدیر از رسانه ها که بدون ترس و واهمه آگاهی بخشی میکنند این باعث افتخار است دراستان شما راحت ابراز نظر رد و بدل میشود که باعث پیشرفته ؛؛ اما عزیزان زور ونفوذ وپول دارانی وجود دارند که هرآنچه هست را فقط مال خود می دانند ؛ یادتونه قبلنا میگفتند به مزاح کفشها را ردیف میکنند ؟؟؟!!!واقعی نبود بجز طعنه ای این استان را از همان اوایل با تفرقه بیفکن و حکومت کن :::بجان همدیگر انداخته اند بطوریکه دهها از هم کشته اند غیر این سه عزیز کسی را ندارید در تهران بعنوان پشتوانه یادر حوزه ها ی قم وووو خدایی اگر راهی وجود داشت برای آنها اغیار ران را مانند دهه شصت نماینده میگردند درک کنید وحد اقل پشت هم ومتحد هم باشید تا همینکه دارید را از دست ندهید !!!بخدا مانند آب خوردن با برچسبی ۰۰۰۰۰پس طرف پر بودن لیوان را باید ۰۰۰۰شما حتی از اشتباه حرفی چاپی بجان هم می افتید !!!!اگه رسانه یه نظری خلاف شما بود را درج کرد توهین توهین ۰۰۰۰متحد شوید تا پیروز شوید
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت بزرگواران الان موقع این مقایسه ها نیست الان سه نماینده درمجلس داریم که پای بقیه رابه پایین میکشند که کسی دراستان رشد نکند به جای تقویت وبه بالا فشار دادن فقط همدیگر رابه پایین می کشیم این نمایند گان از شجاعت بالایی برخوردارند ۳وزیر داریم دراین کابینه وحتما چند استاندار ومعاون وزیر وغیره هم ترتیب خواهند داد این بزرگواران فکر می کنند اگر کسی وزبر واستاندار ومعاون وزیر شد از ارزش خودشان می کاهد اگر به جای این نمایندگان آن. نبودند ۵۰ سال دیگر کهگیلویه وبویر احمد استان نمی شد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ و تجربه نشان داد متملق ها به جایی نمیرسند تعریف و تمجید موحد از وزیر کار روی امثال نمکی ها را سفید کرد واقعا برا واژه کهگلویه بزرگ باید تاسف خورد اگر دفاع از وزیر هست باید علمی باشد بعد دولت هنوز یک ماه نیست شروع کرده موفق ترین اعلام شد . البته تا الان جماب رئیسی در عمل ثابت کرده اطرافیان و دوستان در دولت و حمایت ها جایی ندارند
سید.محمدطاهر.عوضپور.وزارت.ملی.نفت.خیز.جنوب
Iran, Islamic Republic of
باسلام.عرض.ادب.به.مجلس.نمایندگان.کشورمان.. .......واستانها.مااگر.توجه.به.قانون.جمهوری.اسلامی.ایران..... .داشته.باشیم.از.ریس.جمهور.ووزیران.مشکلات.گرانی.را.برطرف.می.کنیم. ما.مسله.دین.وقرآن.ومذهب.قران.. .....است.خونهای.ماهنوز.نیامده.مسعله .جناه.بازی.مسعله..می.گویند.اصول.گرا.واصول.طلب.ما.ازنظر.فرهنگی........اجتماعی.دم.از.دین.قران.ومذهب.وانقلاب.می.زنیم.. ...شعار.دروغ.ضربه.به.کشور.لطمه.می.زنیم.راهنمایی.بازار.فریب .دادن.از.صنعت.بگیر.تاخودرو.تاقطعات.یدک .......خودرو..وکشت.کشاورزی.ازسم.تاکودهای.شیمیایی.چه...باغی.خدمات. ادوات.درتمام.شهرروستا.یک.کیلو.برنج. ..چمپا.۱۲۰.هزارتومان..یک.پیچ.مهره.می.خواهی.ببندی.....می.گویند.۵۰۰.هزارتمان.این.مشکلات.تا.۱۰۰.سال.دیگر.برطرف.نمی.شودوسلام.چه.زن. چه.مرد.خسارتر.های..... زیاد.ی.به.کشور.وارد.می.شود.زلزله.تصادف.سیل.........هوایی.زمینی.دریایی.
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1