تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۲۱۷۳
یادداشت:

سردار «عظیمی‌فر»؛ اسوه اخلاق و سرباز وطن

مصطفی بسطامی
۷
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سردار «عظیمی‌فر»؛ اسوه اخلاق و سرباز وطن
کبنا ؛ متن ارسالی
سرزمین بویراحمد در طول تاریخ کهن و دیرینه خود از گذشته تاکنون یادآور رشادت‌های دلیرمردانی از جنس کوه سربه فلک کشیده دناست.
بویراحمد همان سرزمینی است که زنان و مردان ایلیاتی‌اش الگو و آیینه تمام نمای ایثار، ازخودگذشتگی و شجاعت است. زنانی که در حریم پاکشان جوانان غیور و رشیدی را تحویل سرزمین آریایی داده‌اند.
مادرانی که هم قطار با مردان سرزمین خود درمقابل اهریمنان جنگیدند اما حتی یک وجب از خاک پاک اجدادیشان را نفروختند.
مردان آریوبرزن همچون کوه دنا راست قامت درمقابل ناملایمات و جفای روزگارها محکم و استوار ایستاده‌اند. دنا با مردانش خوش است..!
آری! اگر بخواهیم تاریخ و تمدن سرزمینمان را ورق بزنیم همیشه بزرگانی همچون آریوبرزن که در مقابل اسکندر مقدونی ایستاد نقش آفرینی نمودند. تاریخی که با فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی عجین شده است. تاریخی که الگوی پیشرفت ملت‌های توسعه یافته امروزیست.
چند مدتی است که سردار رشید ایرانی مردی از جنس کوه دنا سردار حاج جواد عظیمی فر در بستر بیماری است. سرداری که همچون جد تاریخ ساز خود آریوبرزن در زمانه خویش الگوی جوانان، مردان و زنان امروزیست.
سردار امروز ما همان قهرمان و پهلوان ملی که یادگار هشت سال دفاع مقدس به دور از مسائل حاشیه‌ای و سیاسی فقط فقط درخدمت وطنش به عنوان یک سرباز واقعی بوده است. بقول معروف و به‌حق مسیح مرزهای وطن است.
آری! سردار عزیز ما خوب می دانیم تک تک سلول‌های جسم توانمندت جای رویش ترکش‌هایی است که حاضر شد در مقابل هجوم بیگانگان جان بدهد اما خاک اجدادیش را ندهد!
درود به غیرت و شجاعت توای مرد!
درود به شرافت و مردانگی‌ات!
درود به روح سترگ و دستان توانمندت!
درود به آن پدر و مادری که فرزندی همچون آریوبرزن در حریم پاکشان پرورش دادند!
به پاس شجاعت‌ها و رشادت‌های همیشگی‌ات بر دستان توانمندت بوسه می‌زنیم و همچون فرزندی که نیازمند مهر پدری‌اش می‌باشد یکبار دیگر برخیز!
برخیز که سرزمین مادری‌ات امروز بیشتر از گذشته به وجود رشیدت نیازمند است!
برخیز که دشمنان نانجیب این سرزمین نقشه‌ها کشیدند! همان نقشه‌هایی از جنس خواب همیشگی خودشان!
برخیز این خواب غفلت را آشفته کن و نشان بده این رویاپردازی ها هیچ زمان مردان بااصالت و ریشه دار سرزمین آریوبرزن را به خواب جهل و تاریک فرو نمی‌برد!
ما خوب می دانیم با وجود اختلاف سلایق و نگرش‌ها و فراتر از سیاه بازی‌ها و سیاست بازی‌ها مردان سرزمین بویراحمد راه سعادت و خوشبختی خود را همان راه همیشگی بازگشت به خویشتن می‌دانند!
سردار عزیز به پاس وجود پرافتخارت و زحمات گرانقدرت صمیمانه خداقوت می‌فرستیم و همچون فرزندی نیازمند مهر پدری فریاد می‌زنیم مچکریم...
-----------------------------------------
مصطفی بسطامی
-----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

م رو
Iran, Islamic Republic of
. با این ..... را معرفی کنید تا مردم بدانند
پاتاوه دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاک پاک گهگیلویه و بویراحمد مردمان استان دلاور و پاک کهگیلویه و بویراحمد همواره سرمشق و اسوه هستند در تمامی مشاغل و صنف ها و رده ها لر مظهرپاکی و مهربانی و خوبی و دلیری می باشد انسان ترین افراد در استان های لرنشین هستنددرود بر تمامی انسان های نیکنام و پاک و مهربان استانم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برای برادر عزیزمان شفاء عاجل ازخداوند متعال مسئلت می نماییم ,جامعه امروز بیشتر از گذشته به سرداران شجاع نیاز دارد چه درجنگ نظامی وچه اقتصادی و....امیدواریم شاهد این افراد باشیم
پارسا
Iran, Islamic Republic of
فرزندان بویراحمد هرجا که باشند تاریخ سازند
درود به نویسنده محترم
نجفی گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار روزهای هماسه و خون و آتش درود بر شیرمرد جبه های جنوب و غرب شلمچه و گامو و شاشو و هورالعظیم وپد خندق سردار عظیمی فر از سرداران بنام دوران دفاع مقدس می باشد که در زمان جنگ تحمیلی رشادتها نمود که تن زخمی و پر از ترکش و موج انفجار گویا می باشد ایشون در زمان جنگ بر اثر موج انفجار قدرت صحبت کردنش را از دست داد وتا آخر جنگ وسیله صحبت کردنش دفترچه کوچک جیبی بود که بوسیله نوشن در آن با مخاطبانش ارتباط برقرار می کرد .سردار سرت سلامت بلند شو برای سلامتی سردار اسلام و همه سرداران بزرگ دعا کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سرافراز اسلام سردار عظیمی فر آرزوی صحت وسلامتی برای این عزیز سلام عرض ادب برای همه سرداران رشید استان کهکیلویه وبویراحمد سردار حاج شهاب عزیز وهمه سراداران رشید دفاع مقدس تی همیشه پیروز ۴۸ فتح که همگی مایه مباهات بودند و ویاد وخاطره سرداران شهید راگرامی میداریم وهمچنین آرزوژ سلامت وتندرستی برای سردار رشید اسلام فرمانده تخریب تی ۴۸ فتح سردار حاج هومان جعفری آن انسان اخلاق مدار وشایسته که انصافا اسوه شجاعت واخلاق بود سردار علیمردان روستاد فرمانده شجاع گردان همیشه پیروز امام علی سردار واهبی فرمانده گردان سرافراز حضرت رسول سردا امدادی سردارعزیز گشتاسبی سردار شجاع اسلام زکاوت همه وهمه سرداران نام اور شجاع ودوست داشتنی که انصافا نام هریک به سترگی وبلندی کوه دنا می باشد یادی کنم از سردارشجاع اسلام محمد علی نظارت وجب وجب خاک جبهه های جنگ از جنوب تا غرب شهادت میدهند وبه خود میبالند که زیر قدوم سرداران سرافراز استان کهکیلویه و بویر احمد که جانانه جهت حفظ وحراستش مردانه جنگیدند تا زره از ان زاباد بسوی خاک دشمن نبرد گرامی میدارم یاد سردار سرافراز اسلام نادر نیکخواه آن فرمانده شجاع وخطشکن عملیات بدر را که شجاعانه پا به اتوبان بصر وبغداد کوبید ورادمردانه شربت شیرین شهادت نوشید یاد همه شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس را گرامی میداریم که با خون پاکشان درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند خون دادند و باعث عزت وسربلندی ایران اسلامی شدند شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم شهدا شرمنده ایم قانون جنگ را شما با خون پاکتان تفسیر کردید الان قانون کشور را با رانت ومنفعت طلبی تفسیر میکنند یاد سردار رشید اسلام احمد رضا تاج گردون تا ابد زنده وپاینده و راهگشای ملت شریف ایران وبازماندگان باید جاودانه بماند
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برسرداران شهیدوبنام استان درودبرسرداردلاور عظیمی فروتمام پاسداران زحمت کش دوران جبهه وجنگ که یه وقتهایی بودتایک هفته غذای مناسب گیرشان نمی امدوازته نونهای ده روزقبل استفاده میکردنند والان هم مسولین قدرنمی دانند واکثرفرزندان انان بیکاردر منزل نشتند تافرجی شود خدایاشماقدردان باش وبه همه مردم استان وکشورمان کمک کن یارب توچنان کن که پریشان نشوم محتاج به بیگانه وخویشان نشوم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1