تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۷۳۲۶۷
در آستانه انتخابات؛

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی برای شرکت در انتخابات

۴
۳
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی برای شرکت در انتخابات
کبنا ؛در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی را برای مشارکت باشکوه در این انتخابات دعوت کرد.
به گزارش کبنا، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است:
ملت بزرگ ایران در چهل و پنج بهار آزادی، با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جبهه‌ها و صحنه‌ها و آزمون‌های سختی گذشته‌اند و به لطف خداوند در مسیر صعود به قله‌های پیشرفت به توفیقات چشمگیری دست یافته‌اند و چشم بر گام دوم انقلاب اسلامی در‌اندیشه الهام بخشی و تمدن‌سازی در نظام جهانی هستند.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: نیل به اهداف سعادتمند جمهوری اسلامی همواره هوشیاری و در صحنه ماندن ملت را طلب کرده است. همواره ملت با بصیرت ما در بزنگاه‌ها و لحظات سخت هیچ اولویتی را بر عزت و اقتدار ایران ترجیح نداده‌اند.
انتخابات یازدهم اسفند ماه، صحنه حساس و سرنوشت ساز دیگری است که علاوه بر عزت و منزلت استقلال و آزادی، موید و متضمن تداوم رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و جلوه‌گری وحدت بر آرمان‌های انقلاب خواهد بود. انتخابات علاوه بر افزایش بلوغ سیاسی و قدرت چانه زنی کشور در عرصه‌ها و معادلات مهم ملی و بین‌المللی، موجب بالا رفتن عزّت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود.
جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان همواره در تمامی بزنگاه‌های حیاتی و اساسی کشور، عرصه‌های مختلف ملی به ویژه عرصه انتخابات پیشرو بوده و به خوبی نقش آفرینی کردند. به طور حتم این بار هم همانند گذشته، بار دیگر با حضور حماسی و باشکوه خود، پا در رکاب رهبری و لبیک گفتن به آرمان‌های والای شهدا، امام شهدا، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری به کارنامه همیشه درخشان خود خواهند افزود.
اینجانب جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان، دانش‌آموزان رأی اولی استان و ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مر‌دم بصیر، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد را به شرکت پرشور و باشکوه در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنم.
امید است با توکل بر خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج)، آینده‌ای باز هم درخشان‌تر برای ملت سرافراز ایران اسلامی ترسیم و محقق شود.
حسنعلی عزت‌خواه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چشم اقای مدیرکل
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگر توصیه داری به مدیرانت بگو که میانگین نمرات استان افسرده مان کرده
فقط
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده شما امر کنید.....به شما توصیه میشه روز شنبه استعفا بدید....
Iran, Islamic Republic of
امتحان سخت بگرین ؛ چشم حتما به خاطر شما این کارو می کنیم
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1