کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آستانه انتخابات؛

دعوت مدیرکل آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی برای شرکت در انتخابات

10 اسفند 1402 ساعت 12:03

در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی را برای مشارکت باشکوه در این انتخابات دعوت کرد.


در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی را برای مشارکت باشکوه در این انتخابات دعوت کرد.
به گزارش کبنا، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است:
ملت بزرگ ایران در چهل و پنج بهار آزادی، با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از جبهه‌ها و صحنه‌ها و آزمون‌های سختی گذشته‌اند و به لطف خداوند در مسیر صعود به قله‌های پیشرفت به توفیقات چشمگیری دست یافته‌اند و چشم بر گام دوم انقلاب اسلامی در‌اندیشه الهام بخشی و تمدن‌سازی در نظام جهانی هستند.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: نیل به اهداف سعادتمند جمهوری اسلامی همواره هوشیاری و در صحنه ماندن ملت را طلب کرده است. همواره ملت با بصیرت ما در بزنگاه‌ها و لحظات سخت هیچ اولویتی را بر عزت و اقتدار ایران ترجیح نداده‌اند.
انتخابات یازدهم اسفند ماه، صحنه حساس و سرنوشت ساز دیگری است که علاوه بر عزت و منزلت استقلال و آزادی، موید و متضمن تداوم رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و جلوه‌گری وحدت بر آرمان‌های انقلاب خواهد بود. انتخابات علاوه بر افزایش بلوغ سیاسی و قدرت چانه زنی کشور در عرصه‌ها و معادلات مهم ملی و بین‌المللی، موجب بالا رفتن عزّت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود.
جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان همواره در تمامی بزنگاه‌های حیاتی و اساسی کشور، عرصه‌های مختلف ملی به ویژه عرصه انتخابات پیشرو بوده و به خوبی نقش آفرینی کردند. به طور حتم این بار هم همانند گذشته، بار دیگر با حضور حماسی و باشکوه خود، پا در رکاب رهبری و لبیک گفتن به آرمان‌های والای شهدا، امام شهدا، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرین دیگری به کارنامه همیشه درخشان خود خواهند افزود.
اینجانب جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان، دانش‌آموزان رأی اولی استان و ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مر‌دم بصیر، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد را به شرکت پرشور و باشکوه در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنم.
امید است با توکل بر خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج)، آینده‌ای باز هم درخشان‌تر برای ملت سرافراز ایران اسلامی ترسیم و محقق شود.
حسنعلی عزت‌خواه
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 473267

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473267/دعوت-مدیرکل-آموزش-پرورش-فرهنگیان-دانش-آموزان-رأی-اولی-شرکت-انتخابات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1