تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۳۹۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

درصدد ساخت بیمارستان توریست درمان در شهرستان دنا هستیم

۰
درصدد ساخت بیمارستان توریست درمان در شهرستان دنا هستیم
کبنا ؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات ارزنده‌ای نسبت به ۴۰ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است، گفت: امسال به برکت حضور ریاست محترم‌جمهور توانستیم بیمارستان شهید سلیمانی در شهرستان بهمئی را افتتاح کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، سعید جاودان سیرت به دیگر پروژه‌های عظیم در حال اجرا در استان اشاره کرد و افزود: فاز اول پزشکی هسته‌ای نیز برای اولین بار در استان به بهره‌برداری رسیده و پروژه رادیوتراپی در استان کلنگ زنی شده است.
ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات درمانی کهگیلویه و بویراحمد گریزی به تعداد پزشکان عمومی و تخصصی در استان زد و گفت: علاوه بر پزشکان عمومی که در قالب پزشکان سلامت و خانواده فعالیت می‌کنند، بالغ بر ۴۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص و نیز بالغ بر ۱۰۰۰ پزشک عمومی در بخش‌های دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت بهبود و ارتقای شاخص‌های سلامت مردم استان صورت گرفته است، گفت: در گدشته بسیاری از بیماران برای شیمی درمانی سرطان به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند اما اکنون با راه‌اندازی بخش‌های سرطان‌شناسی و نورولوژی در سطح استان این مهم برای مراجعین آسان شده است.
جاودان سیرت گفت: پزشکان فوق تخصص در حوزه‌های مختلف ریه، قلب، کبد، جراحی‌های پلاستیک، فوق تخصص غدد اطفال و بزرگسالان در استان مشغول فعالیت هستند.
وی در ادامه به شهر توریستی سی سخت اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به بکر و توریست‌پذیر بودن شهر سی سخت، در صدد ساخت بیمارستان توریست درمان در این شهرستان هستیم.
وی در این باره افزود: از مردم، خیرین و سرمایه‌گذاران محترم استان دعوت می‌شوند در خصوص ساخت این مرکز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری نمایند.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1