تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۷۰۸۰۶
نگاهی به آخرین وضعیت انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه؛

کهگیلویه آرام آرام انتخاباتی‌تر می‌شود

۶۲
۱
کهگیلویه آرام آرام انتخاباتی‌تر می‌شود
کبنا ؛بر خلاف حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون که مدت‌هاست جو انتخاباتی بر آن حاکم است در کهگیلویه این جو و شرایط خیلی دیرتر پیش آمده است و حتی می‌توان گفت که در روز‌های آینده و بعد از روشن شدن تأیید صلاحیت نامزد‌ها جو انتخاباتی‌تر نیز شود. البته این موضوع به معنای عدم فعالیت و حتی تبلیغات انتخاباتی نیست چرا که برخی نامزد‌ها مدت هاست در سطح حوزه انتخابیه در حال رایزنی و فعالیت هستند و بویژه شاهد جدالی بزرگ در فضای مجازی حوزه انتخابیه هستیم.
سید محمد موحد خیلی دیرتر از بقیه نامزد‌ها فعالیت و خانه‌گردی خود را شروع کرده است. مخالفان وی این موضوع را به تردید موحد در نامزدی در انتخابات این دوره ربط می‌دادند و حتی اینکه ممکن است موحد قصد نامزدی در ماهشهر را داشته باشد. ولی طرفدارانش بر این باورند که اساساً موحد نیاز به شلوغ کاری و تبلیغات ندارد و ضمن اینکه وی فعلا نماینده است و انجام وظایف نمایندگی بر هر کاری اولویت دارد آن‌ها همچنین معتقدند بهترین تبلیغات انجام وظایف نمایندگی است. اما هر چه بود موحد نیز از قافله عقب نماند و حالا اکثراً در آخر هفته‌ها روانه منطقه می‌شود و با برخی گروه‌ها و خانواده‌ها عکس یادگاری می‌گیرد.
بعد از کنار رفتن مناسبات حزبی و جریانی و تقلیل انتخابات به منازعات قومی این موضوع به سطح خانواده‌ها محدود شده است و هیچ خانواده‌ای حاضر نیست در یک گروه بزرگتر و پشت سر یک لیدر از کسی حمایت کند و همه ترجیح می‌دهند خود میزبان باشند و در عکس حاضر باشند.
نسبت به عملکرد «سید محمد موحد» انتقادات بسیاری وجود دارد کماکان فضای مجازی محل بیشترین جدل‌ها بین موحدی‌ها و حاج عدلی هاست و هر کدام دیگری را به ضعف و ناتوانی متهم می‌کند.
برخلاف چهار سال پیش این بار تیم انتخاباتی هاشمی‌پور بخش زیادی از تمرکز خود را بر روی رسانه‌ها گذاشته است این تمرکز و بها دادن زیاد به رسانه‌ها به حدی بوده است که تاکنون شاهد برخی فول‌های بزرگ رسانه‌ای از سوی این تیم بوده‌ایم.
هاشمی‌پور فعالیت انتخاباتی زیادی داشته است و در دو منطقه چارؤسا و بهمئی گرمسیر بار‌ها حاضر شده است. دو همایش در منطقه جنوب دهدشت و همچنین در کلایه با حضور هواداران وی نشان داد او نمی‌خواهد اشتباهات دوره‌ی قبل خود را تکرار کند.
هم هاشمی‌پور و هم موحد به حضور زیاد نامزد‌ها به عنوان تهدید و فرصت نگاه می‌کنند. تهدید از آن جهت که برخی از آراء این دو قطع و یقین به سمت نامزد‌های دیگر کشیده خواهد شد و حتی این خطر را خواهد داشت که هیچ کدام از این دو نتوانند پیروز انتخابات باشند اما بر همین اساس نیز آن‌ها به این موضوع به عنوان فرصت نگاه می‌کنند و هر کدام استدلالاتی در این که تکثر کاندیدا رای رقیب را به سمت خود خواهد برد دارند و معتقدند اگر چه ریزش‌هایی داشته و دارند اما این ریزش‌ها در یک نقطه متمرکز و جمع نمی‌شوند و تکثر آن باعث خواهد شد آن‌ها با رای حداقلی نیز بتوانند پیروز انتخابات شوند.
قطع و یقین یکی از نامزد‌های جدی انتخابات در این دوره رضا دهبانی‌پور خواهد بود. وی با پیشینه اصلاح‌طلبی و با سطح ارتباط بالا در مناطق مختلف تاکنون نشان داده است یک نامزد جدی است که خود را رقیبی برای پیروز شدن می‌داند. اگر چه اصلاح‌طلبان به صورت رسمی تاکنون موضع‌گیری نداشته‌اند اما هستند بخش‌هایی از این طیف که در پشت سر دهبانی‌پور نسبت به وضعیت موجود منتقد و خواستار بهبود شرایط حوزه انتخابیه هستند.
سید علی‌محمد بزرگواری نیز با سابقه دو دوره نمایندگی مجلس در وهله اول از برندگی زبان و ادبیات انتقادیش کاست و سپس نامزد انتخابات شد تا با‌امید به برخی اما و اگر‌ها بتواند تجربه نمایندگی‌اش را افزایش دهد. او نیز نامزد دست بسته‌ای نست و تاکنون با استقبال‌های خوبی در مناطق مختلف مواجه شده است.
علی مژدهی‌پور که او نیز سابقه نامزدی در سال ۱۳۸۶ و کسب یک رای خوب را در کارنامه دارد به یکباره و در ایام ثبت نام اعلام نامزدی کرد و تاکنون فرد فعال و پیگیری در عرصه انتخابات بوده است. آیت‌الله سعادتیان نیز یکی دیگر از نامزد‌های فعال این دوره است که برخی اخبار و گزارشات بیانگر رایزنی و حضور وی در مناطق مختلف است. 
البته فعالیت و رقابت در دنیای مجازی و رسانه‌ها بمراتب شدیدتر و سنگین‌تر از دنیای واقعی است و نامزد‌ها هیچ کدام نمی‌خواهند این فضا را از دست دهند. چهره‌های جوانتر نیز حضور فعالی در عرصه دارند. در این دوره شاهد حضور فعال مجتبی اندرزیان نامزد جوان انتخابات هستیم که با تعامل با رسانه‌ها به ارائه طرح و برنامه‌های خود اقدام کرده است و از‌ ایده‌ها و طرح‌های جدید و خلاقه‌ای رونمایی نموده است. اما در کنار همه اینها افرادی همانند؛ آیت‌اله نبوی‌زاده، مدرس و قاضی دادگستری، نیز فعالیت انتخاباتی دارد. او با تکیه بر دانش و روحیه مطالبه‌گری در این عرصه فعالیت می‌کند.
اعلام رسمی و نهایی پرونده تأیید صلاحیت‌ها یقیناً یک شوک بزرگ به صحنه انتخابات کهگیلویه خواهد بود. در آن مرحله رد صلاحیت هر نامزدی یعنی شکل‌گیری جبهه‌بندی‌های جدید و هر احتمالی و تأیید همه یعنی جدی شدن عرصه انتخابات و رقابت.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
فقط بزرگواری سیاستمدار پاک و صادق
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
مردم که دل خوشی از این بازی ها ندارن...چون هیچ کدام مردم برایشان مهم نیست
فقط خودشان هستند و دنباله هایشان
Iran, Islamic Republic of
مژدهی
United States
هاشمی انتخابات کهگیلویه را برده بدبخت
من با ایشان نیستم ولی اینطور که دیده می‌شود هشتاد درصد آرای روستاها را همین الان تصرف کرده ؟؟
مصیبت هست
هاشمی یک طرف همه کاندیداها یک طرف
اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی برابر واقع:
1- بزرگواری
2- موحد
3- دهبانی پور
4- مژدهی پور
5- عدل هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اين انتخابات براي جوانان هست و اندرزيان پيروز قطعي هست.
United States
چند نفر نام ببر که همراه ایشان باشد
Iran, Islamic Republic of
پیش بینیتون اشتباه
این انتخابات یک پدیده داره
United States
به همین امید باش فقط یک دوری در روستاهای اطراف دهدشت برو ببین بیشتر روستاها تا نود درصد در چنگ هاشمی هست موحد در هر روستایی یک نفر تابلو گرفته و همش می‌گویند فلانی با موحد هست
بخوابید بخوابید تا موقع انتخابات آنوقت ببینند عدل هاشمی چگونه نود هزار رأی درو خواهد کرد
United States
هاشمی انتخابات را برد همه می‌گویند غیر اینکه بزرگواری کنار برود مگر بزرگواری کجا رای دارد چند فرد شاخص نام ببرید که با بزرگواری همکاری میکند ؟
سران طایفه سادات امامزاده علی همه لیدرهای عدل هاشمی شدند
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه بیچاره این همه کاندید میخواد چکار
از بینشون یک اصولگرا مثل بزرگواری و یک اصلاح طلب مثل دهبانی پور با هم رقابت کنن تمام
بقیه خودشونه خسته نکنن
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در کهگیلویه بزرگ هیچ کاندید جدید مقتدر دانشگاهی و متخصص وارد صحنه انتخابات نشده و رقابت بین همون چند چهره امتحان پس داده قدیمی هست. تنها دهبانی پور تا حدودی می تونه رقابت متوسطی با اونها داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
اين انتخابات يك دانشمند در صحنه هست، بنام اندرزيان... افسوس كه رفتارهاي انتخاباتي در استان غوغاسالاري پوچ هست... اندرزيان بايد شناخت
Iran, Islamic Republic of
دکتر سعادتیان
استاد دانشگاه میباشد
اندرزیان هم تحصيلات عالیه دارد.

اما انتخاب در کهگیلویه بر اساس سایسته سالاری نیست
پول کثیف و وعده دروغ .....
خودکرده تدبیر نیست
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا دیگه عنوان استاد دانشگاه را برای هر کسی بکار نبرید.
این عنوان استاد حرمت داره اصول داره مراحل و مراتب داره تحصیلات تخصصی میخواد از مربی تا استاد فاصله از زمین تا آسمان است.
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
موحد دیگه تمام شدست دیگه رای داخل چاروسا ندارد
نجیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام مخاطبین عزیز ، لطفا خواهشا دیگه به آقای موحد رای ندهید ایشون چندین دوره در مجلس حضور داشتند و کاری انجام ندادند ،اهای هواداری ک ب امید اینی که کاری برات انجام بده مگه دور قبل هم به این امید بهش رای ندادی خب چی شدددددد؟؟ مگه ندیدی فقط برا یه قشر خاصی از اقوامش کار کرد ؟؟ دیگه به این اقا رای نده آقای موحد اگه برنده بشود چون دور اخرش هست برا هیچ کس دیگه کاری نخواهد کرد، اقای رای دهنده ب موحد خوشحال نباش اگه میاد بهت میگه من پدرتو یا پدر بزرگتو میشناسم و با اسم کوچیک صدات میزنه اینا همش برا رسیدن ب مقصدش پس گولشو نخور بچه که که نیستی ؛ کهگیلویه بزرگ به روز سیاه نشسته دیگه لااقل جوانی خودتون رو بیشتر از این سیاه نکنید ، زمینه ازدواج و تشکیل خانواده برا خودتون فراهم کنید
Iran, Islamic Republic of
در مورد اندرزيان مطالعه كن
Iran, Islamic Republic of
دور جدید به عده ایی جوان وعده بکارگیری داده در شرکت نفت و گاز و پتروشیمی داده

چرام
Iran, Islamic Republic of
موحد چرام منتظرته ی درس خوبی خواهی گرفت ک هیچ وقت فراموش نکنی ن ب موحد در چرااااااااااااااام
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
تمام لیدرای ب قولا اقا هیچ گونه تحرکی ندارن خودشون ترسیدنه تمام هوادارانشون به اقای هاشمی و بزرگواری پیوستنه 🤗 به امید خدا شکست اقای موحد حتمیه و بعد از این هم خود اقای موحد و هم تفکرات پوسیده اطرافیانش ب خاطره ها خواهند پیوست
بدشانس و زود باور
Iran, Islamic Republic of
هی هالو چ گولوم زی موحد ک خیر نبینی
Iran, Islamic Republic of
فقط سید بزرگواری مرد عمل و با صداقت
محمد
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مژدهی هست
طیبی ها کی می خواهید درس و عبرت بگیرید و خود را بشناسید
به فرزندان خود اعتماد کنید
اینقدر به بقیه رای دادید چه کاری برای رشد و پیشرفت چاروسا انجام دادند جز عقب گرد و مهاجرت و بیکار و فقر و فلاکت و ...
یک بار هم که شده به یکی از فرزندان خودتان رای دهید
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط مژدهی
احمدی مهر
Iran, Islamic Republic of
انشاءلله این دوره متعلق به نسل جوان است
امیدوارم مردم، دکتر نبوی زاده را برگزینند
یک داوطلب کاریزماتیک و با سواد
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید طیبی و بهمئی و دشمن زیاری یکی بشن و خودشون نماینده کهگیلویه را انتخاب کنند
راه حلش هم هست
طی نشستی 150 نفری از نخبگان و افراد تاثیرگذار و صاحب نفوذ از این سه ایل روی یک گزینه توافق کنید و همه ید واحد برای اون شوید بخدا نماینده کهگیلویه را خودتان مشخص خواهید کرد
منصف
Iran, Islamic Republic of
باید بین طیبی، بهمئی و دشمن زیاری یه اتحادی صورت گیرد و دست گوگری بهم بدهند خدا هم کمکشون می کنه و موفق می شوند
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
موحد، عدل و بزرگواری امتحان خود را پس دادند
به نظر من باید یک فرد جدیدی بعنوان نماینده کهگیلویه انتخاب شود
البته مژدهی با توجه به سوابق و روزومه و عملکردی که در سطح ملی داشت بهترین گزینه است
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
فقط مژدهی پور
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
راه نجات بخش ثلاث اتحاد این سه ایل است
سعید راد
India
فقط استاد عزیزم دکتر نبوی زاده🌹❤️🌹❤️🌹
دیشموکی
Iran, Islamic Republic of
مژدهی پور مرد میدان
ناشناس
United Kingdom
والله این قدر توهین وبی احترامی به موحد می کنید نشان از درماندگی وترس از رقیب که دارید دنیا به زمین بیاید زمین به آسمان برود بازهم خودش وموحد وارد مجلس می شود خواهشا حرمت نگه دارید زیاد هم درب خانه ها رانزنید
دالون
Iran, Islamic Republic of
قلعه رئیسی فقط مژدهی
منطقی
Iran, Islamic Republic of
سه ایل طیبی، بهمئی و دشمن زیاری تا کی می خواهید دنبال این و اون بدوید
یک بار برای همیشه فکری درست کنید
با هم متحد شوید
انتخاب اصلح
Iran, Islamic Republic of
طیبی، بهمئی و دشمن زیاری چقد جمعیت دارد؟
یه حرکت منسجم و اساسی بزنید و نماینده را خودتون انتخاب کنید
Iran, Islamic Republic of
من یه دهه هشتادیم تا الانم خیری از موحدو دارو دسته ندیدم ومطمئن هستم اگر که رای بدین به جز ضرر هیچ چیز نصیبتون نمیشه
منکه رای نمیدم ولی اگرم رای بدم به یک جوون تحصیل کرده مثل اندرزیان رای میدم
Iran, Islamic Republic of
انسان فرهیخته مخلص و شجاع ،تنها گزینه جامع برای وکالت مردم در مجلس ،،،جوان باشرف قاضی خوشنام استاد بی بدیل فقط دکتر نبوی زاده،،،،
بهمئی
United States
در بین اینها خدایی بزرگواری پاکدست تر هست.اگر قرار بر رای دادن باشه به مرد واقع بین بزرگواری رای بدیم.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
رای ما دکترنبوی زاده👌🏻❤️
خادمی
Iran, Islamic Republic of
تا کنون داوطلبی ارجح تر از دکتر نبوی زاده نیافتم🌹🌹🌹

انشاءالله موفقند با قاطعیت هم از تکراری ها عبور میکنند. 🌹🌹🌹
احسانی
Iran, Islamic Republic of
نبوی زاده استاد با سواد و قاضی خبره
من و خانواده ام از ایشون حمایت خواهیم کرد
زهرایی
Iran, Islamic Republic of
بنده حقیقتا نمیخواستم در انتخابات شرکت کنم اصلا
ولی حرف های دکتر نبوی زاده را گوش دادم، گفتم ای بار این جوان حرف تازه ای دارد قطعا متفاوت خواهد بود
زنده باد دکتر آیت الله نبوی زادهَ❤️
Iran, Islamic Republic of
با اعتماد به جوانان با تدبیری مثل دکتر نبوی زاده اینده شهرمان را تضمین کنیم👏🏻
علی نسب
Iran, Islamic Republic of
نبوی زاده کاندید نسل جوان است
از ایشون با تمام توانم حمایت خواهم کرد
محمد یاری
Iran, Islamic Republic of
لبیک به نبوی زاده 🌹
استاد عزیزم...
ناهید اعظمی
Iran, Islamic Republic of
باید اینبار فرق کنه
باید متفاوت باشیم
اکنون باید ما جوان ها تصمیم بگیریم
نبوی زاده انتخاب شایسته ای است
محمد مهدی سیف السادات
Iran, Islamic Republic of
دکتر آیت الله نبوی زاده انسانی توانمند و با سوادی است
لیاقت نمایندگی کهگیلویه بزرگ را دارد
قطعا از ایشون که جوان برومندی است حمایت میکنم
کیانی
Iran, Islamic Republic of
نبوی زاده مرد پر تلاش و باانگیزه
با سواد و آگاه
جوان شایسته و شجاع
قاضی برجسته و خوشنام
استادی دلسوز و توانمند
بیایید برای به نبدی زاده اعتماد کنیم
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
ای دور شاید سعادتیان رای بالایی نیاره ولی آینده شانسش بالایه به نظرم ای دور اقبال به سمت بزرگواری بو
آرزوی خیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر این رسانه .
رسانه ای که وظیفه اش آگاهی برای مردم است.
بنظرم این سایت تاثیرات خوبی خواهد داشت و باید ازش حمایت بشه.
ثانیا رای بهمئی ها بیشتر از طیبی و دشمن زیاری است و اولویت با انتخاب دکتر باقریان و دهبانی میباشد و اینکه حتما بگیم طیبی و دشمن زیاری در این شرایط برای استارت اشتباه هست چرا که حدود ۳۰ هزاررای تو حوزه بهمئی است.
رابعا درصورت تایید صلاحیت دکتر باقریان و دهبانی جذب آرا در بین جوانان بیشتر خواهدبود و شخصیت کاریزمایی خواهندداشت و حتی میتونه رقابت جذابتری بوجود بیاره. و بدون شک درصورت اجماع اصلاح طلبان و بهمئی ها برای اولین بار بهمئی ها یک نماینده به مجلس میفرستند.
Ali a
India
رای ما دکتر نبوی زاده
انسانی پاک ،کاردیده و منجی کهگیلویه بزرگ
Mk
India
دکتر نبوی زاده✌️✌️
United States
چرا عکس شخصی که بیست رای ندارد را پخش میکنید ابروی سایت کبنا را نبرید
مهران
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پور اینبار بازم موحد شکست میده میبینید یادداشت هم بکنید
United States
عدل انتخابات را برد لیدرهای موحد و بزرگواری کجا هستند مزدهی پور که اصلا فعالیت ندارد
United States
غیر لیدرهای عدل هاشمی در حال تبلیغات هستند کسی نمی‌بینم فعالیتی کند
United States
در کهگیلویه فقط و فقط عدل هاشمی در حال میدان داری هست رقیب او موحد بود که گویا اینبار انگیزه ای ندارد احتمالا منتظر تأییدی هست قدرت موحد در چاروسا و لنده بود که هاشمی نفوذ کرده و آرای او را تصاحب کرد اگر تغیراتی ایجاد نشود هشتاد درصد آرای کهگیلویه را عدل خواهد برد و رکوردی عجیب خواهد زد
سادات
Germany
اقایان طرفدار حاج اقا بزرگواری خیلی دارید کم کاری میکنید برا برنده شدن باید شب روز کار کرد ترسی از موحد نداشته باشید چون رایی نخواهد اورد مردم دارن میرن سمت عدل هاشمی یکاری کنید تا کار از کار نگذشته
چل کنار
Iran, Islamic Republic of
حسادت آگاهی درونی از حقارت خویش است
و این یک سرطان ذهنی است
پیروزی نزدیک است
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1