تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۶۶۱۷۸

موحد، نماینده کهگیلویه: رئیسی پروژه 30 ساله پاتاوه - دهدشت را با مدیریت جهادی افتتاح کرد

۱۶
۱
موحد، نماینده کهگیلویه: رئیسی پروژه 30 ساله پاتاوه - دهدشت را با مدیریت جهادی افتتاح کرد
کبنا ؛عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم در میدان حضور دارد، گفت: افتتاح جاده مهم پاتاوه - دهدشت که ۳۰ سال عمر داشت در دولت آیت الله رئیسی با مدیریت جهادی انجام شد.
سید محمد موحد در مورد دستاورد‌های سفر‌های استانی رئیس جمهور به ایرنا گفت: دولت سیزدهم با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» کار خود را آغاز کرد و در مدت بیش از دو سال تحولات مثبتی را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رقم‌زده است.
دولت سیزدهم در میدان حل مشکلات مردم حضور دارد
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس‌امید آفرینی و نشاط بین مردم را از دستاورد‌های مهم سفر‌های استانی رئیس جمهور عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در میدان و رصد مشکلات مردم از نزدیک باعث می‌شود تا دولت نسبت به مشکلات مردم آشنایی بیشتری داشته باشد و بتواند نسبت به حل مشکلات تصمیم‌گیری بهتری انجام دهد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: بررسی مشکلات عمومی مردم و شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، معیشتی و اشتغال باعث می‌شود تا تصمیمات جدی برای حل این مشکلات گرفته شود و آثار مثبتی در زندگی مردم داشته باشد.
وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از اقدامات دولت نیاز به هزینه ندارد بلکه نیازمند مدیریت جهادی دارد به عنوان نمونه نزدیک به دو سال موضوع شهرستانی شدن شهر‌های دیشموک و چارؤسا در کهگیلویه مطرح است که باید با این موضوع جهادی برخورد شود و این هدیه دولت به این منطقه باید زودتر عملیاتی شود.
موحد با اشاره به افتتاح جاده مهم پاتاوه - دهدشت در دولت سیزدهم بیان داشت: این محور به طول ۱۳۶ کیلومتر از مصوبات سفر سال ۱۳۷۳مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که جزء یکی از ۱۲ پروژه اولویت دار کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در تسهیل ارتباط جاده‌ای بین استان‌های مرکزی کشور دارد. این پروژه با ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید و افتتاح آن یکی از مهمترین دستاورد‌های دولت سیزدهم است.
وی با برشمردن مهمترین دستاورد‌های بهره‌برداری جاده پاتاوه ـ دهدشت گفت: جاده پاتاوه ـ دهدشت مسیری بسیار راهبردی است چون شهر‌های شهرضا ـ سمیرم ـ یاسوج ـ دهدشت و بهبهان را متصل می‌کند. افتتاح این جاده سبب، اشتغالزایی، توسعه اقتصادی و رونق روستا‌های حاشیه این مسیر می‌شود. اهمیت ملی این جاده برقرار کردن ارتباط دریا با مرکز کشور است و نقش استانی آن خارج کردن شهر دهدشت از بن بست است. علاوه بر کوتاه شدن مسیر مرکز استان به شهرستان کهگیلویه و بویراحمد و خارج کردن دهدشت از بن بست، اثر اقتصادی قابل توجهی نیز برای روستا‌های واقع در حاشیه مسیر دارد.
نماینده مردم کهگیلویه اضافه کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت با داشتن۱۳ تونل به طول ۸ هزار و ۲۰۰ متر و ۱۸ دستگاه پل بزرگ بالای دهانه ۱۶ متری در این جاده طراحی شده است و ارتباط استان‌های جنوب کشور از جمله خوزستان را به استان‌های مرکزی ایران برقرار می‌کند و نقطه ثقل و میانبر بین استان‌های قرار گرفته در کریدور شمال به جنوب کشور به حساب می‌آید که‌امید است با افتتاح این مسیر شاهد تسهیل توسعه حمل و نقل در شمال و جنوب کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب موحد بیش از ۹۰ درصد پروژه قبل از دولت اقای رئیسی جلو رفته بود
حداقل نسبت به دولتهای قبل که عموما دوستان خودتان بودن جوانمرد باشید.این چه رسمی هست که شماها در کشور رواج دادین نان را به نرخ روز بخورید و روز را برای نان ارزش گذاری کنید...؟؟
Iran, Islamic Republic of
عامل نابودی کهگیلویه خودتی
Iran, Islamic Republic of
برلیدرهایت درچرام مبارک که چرام رادربن بست قراردادی
رهگذر یاسوج
Romania
بنویس. ،،،برلیدرها که چرام رادربن بست قرارداد،،،،،،،
ارمین
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه تمام فقط بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
بزگوراری فقط درحد یک امام جماعتی بیش نیست
پیمان
Romania
شر درست که سی یاسوج
United Kingdom
موحد فقیر دیگه توانایی تحلیل این موضوعات را نداده.
تا موقع رای گیری قطعا بنفع مژدهی کنار می ره.
رمقی دیگه براش نمونده،
Iran, Islamic Republic of
حنات دیگه رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
خیال کردی فقط خوش
Iran, Islamic Republic of
.‌ الان 7 ساله که مردم از این جاده رفت و آمد دارن . در این دو سال فقط 10 کیلومتر آن تکمیل شده و بخشی از یک تونل کامل شد بقیه مسیر از قبل بوده ، فقط بعضی تونلها چند تایی چراغ زدن و بعضی جاها گاردریل ، همین
Iran, Islamic Republic of
سلام اولا دهدشت وپاتاوا کلامشهرنیستند وبندر هم نیستن وشاهرگ اقتصادی هم نیستند ثانیا این اتوبان اصفهان خوزستان پس الکی محور رابه استان ومسئولین استان نسبت ندهید مثلا پاتاوه چه ربطی یه دهدشت داره وبرعکس
علی
Iran, Islamic Republic of
... تو و مجلس رئیسی زندگی رو جهنم کردین... پروژه تموم شده رو که دوسال محل تردد بود... بعضی جاها فقط رنگ وخط کشی کردین..
Iran, Islamic Republic of
این جاده چند سال هست که افتتاح شده یک درصد هم در دولت رئیسی کار نشد حرف مزن
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعنوان یک شهروند دهدشتی خجالت کشیدم از این حرفت بابا تو خودت بعد اینهمه تجربه در حد این نمیدونی که از رئیسی برتر باشی الان ضعیف ترین رییس جمهور تاریخ ایشونه بنده خدا از چی تعریف میکنی هنوز وکیل الدوله ای تو فرقی نمیکنه دولت کی باشه تو فقط تعریف کن واقعا نمیدونم چی بگم ناکارآمدی خودت هم به کنار
Iran, Islamic Republic of
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همون بهتر تو خط شوتی باشن اسمش بهتر بهتون میاد
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
1