تاریخ انتشار
شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۴۷۲۶۲
مدیرکل سازمان صمت استان خبر داد :

13 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

۰
13 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد
کبنا ؛طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1401 در تمام شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه تحت عنوان طرح ضیافت با همکاری دیگر دستگاههای نظارتی و حمایتهای دادستانی محترم، همزمان با شروع این ماه مبارک از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ شروع و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.
سالار حسین‌پور اظهار داشت: با عنایت به نقش بسزای اجرای طرح‌های نظارتی ویژه در مقاطعی خاص از سال به منظور ایجاد ثبات نسبی و ممانعت از افزایش بی رویه و خود سرانه قیمتها و جلو گیری از برخی سوء استفاده های احتمالی در راستای طرح تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات در ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع کالاو خدمات ، این طرح نظارتی ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مرحله اجرا در می آید.
حسین‌پور در ادامه افزود: نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان ، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت، بازرسان اصناف ،بازرسان بسیج اصناف و بازرسان جهاد کشاورزی بصورت منسجم و هماهنگ ، بر نحوه عملکرد کلیه واحد های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت .
وی در پایان تصریح کرد: بر اساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مردمی ، وراه اندازی مرکز پاسخگویی در سازمان، شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه 124 به سازمان اطلاع دهند ، تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع گزارش شده رسیدگی شود .
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: متاسفانه بیشترین تخلفات کشف شده در این بازرسیها عدم صدور فاکتور و صورتحساب،گرانفروشی و عدم درج قیمت بود که برای ۱۳واحد صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
باقری‌فرد در ادامه تاکید کرد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ سازمان بصورت کاملاً برخط آماده دریافت شکایات هم استانی‌های عزیز است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1