کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل سازمان صمت استان خبر داد :

13 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

3 ارديبهشت 1401 ساعت 12:12

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1401 در تمام شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.


طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1401 در تمام شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه تحت عنوان طرح ضیافت با همکاری دیگر دستگاههای نظارتی و حمایتهای دادستانی محترم، همزمان با شروع این ماه مبارک از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ شروع و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.
سالار حسین‌پور اظهار داشت: با عنایت به نقش بسزای اجرای طرح‌های نظارتی ویژه در مقاطعی خاص از سال به منظور ایجاد ثبات نسبی و ممانعت از افزایش بی رویه و خود سرانه قیمتها و جلو گیری از برخی سوء استفاده های احتمالی در راستای طرح تشدید بازرسی و تسریع در رسیدگی به تخلفات در ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع کالاو خدمات ، این طرح نظارتی ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به مرحله اجرا در می آید.
حسین‌پور در ادامه افزود: نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان ، بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت، بازرسان اصناف ،بازرسان بسیج اصناف و بازرسان جهاد کشاورزی بصورت منسجم و هماهنگ ، بر نحوه عملکرد کلیه واحد های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت .
وی در پایان تصریح کرد: بر اساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مردمی ، وراه اندازی مرکز پاسخگویی در سازمان، شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه 124 به سازمان اطلاع دهند ، تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع گزارش شده رسیدگی شود .
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: متاسفانه بیشترین تخلفات کشف شده در این بازرسیها عدم صدور فاکتور و صورتحساب،گرانفروشی و عدم درج قیمت بود که برای ۱۳واحد صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
باقری‌فرد در ادامه تاکید کرد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ سازمان بصورت کاملاً برخط آماده دریافت شکایات هم استانی‌های عزیز است.
 


کد مطلب: 447262

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447262/13-واحد-صنفی-متخلف-کهگیلویه-بویراحمد-شناسایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1