تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۴۵۹۰۵
آغاز فاز دوم رزمایش ششم همدلی و احسان کهگیلویه و بویراحمد؛

کنایه سنگین نادری به دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طرفداری از دیشموک ( + تصاویر )

۱
کنایه سنگین نادری به دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طرفداری از دیشموک ( + تصاویر )
کبنا ؛مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اجرای طرح‌هایی که میان این ستاد و آن‌ها تفاهم نامه منعقد شده، پای کار نیستند.
به گزارش کبنا، شایان نادری روز چهارشنبه (25 اسفند ماه 1400) در حاشیه فاز دوم مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در مناطق محروم استان به ویژه دیشموک کارهای بزرگی این ستاد انجام داده است.
 وی افزود: دیشموک در زمینه راه، آب، مدرسه، سلامت و غیره جز مناطق هدف خدمات رسانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ره در استان بوده و از سال ۹۵ تاکنون اقدامات چشمگیری انجام شده است.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای نمونه امسال سهمیه ستاد در برچیده شدن کلاس‌های کانکسی بالاتر از ۱۵ دانش آموز ۳۶ مورد است که ۱۳ مورد آن مربوط به دیشموک است و خوشبختانه با ورودی که داشتیم اولین خوابگاه شبانه روزی دخترانه در بخش دیشموک کلنگ زنی شد.
 وی ادامه داد: البته برخی طرح‌هایی در دیشموک استارت آن‌ها زده شده که به دلیل کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته‌اند.

 نادری ضمن تشکر از آب و فاضلاب استان و اداره کل نوسازی مدارس استان برای همکاری مطلوب در اجرای پروژه‌های مشترکی که با بنیاد برکت داشته‌اند ابراز داشت: این کم کاری‌ها و سهل انگاری‌ها اجحاف در حق مردم بوده و امید است در سال ۱۴۰۱ رویه دستگاه‌های اجرایی این ادارات تغییر و با عزم جدی پای کار بیایند.
 وی با اشاره به رزمایش امروز تاکید کرد: ۴ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۱۶ رزمایش در استان انجام شده و بسته‌های بهداشتی، غذایی، معیشتی و غیره میان نیازمندان توزیع شده است.



























نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1