کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز فاز دوم رزمایش ششم همدلی و احسان کهگیلویه و بویراحمد؛

کنایه سنگین نادری به دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طرفداری از دیشموک ( + تصاویر )

25 اسفند 1400 ساعت 14:53

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اجرای طرح‌هایی که میان این ستاد و آن‌ها تفاهم نامه منعقد شده، پای کار نیستند.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اجرای طرح‌هایی که میان این ستاد و آن‌ها تفاهم نامه منعقد شده، پای کار نیستند.
به گزارش کبنا، شایان نادری روز چهارشنبه (25 اسفند ماه 1400) در حاشیه فاز دوم مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در مناطق محروم استان به ویژه دیشموک کارهای بزرگی این ستاد انجام داده است.
 وی افزود: دیشموک در زمینه راه، آب، مدرسه، سلامت و غیره جز مناطق هدف خدمات رسانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ره در استان بوده و از سال ۹۵ تاکنون اقدامات چشمگیری انجام شده است.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای نمونه امسال سهمیه ستاد در برچیده شدن کلاس‌های کانکسی بالاتر از ۱۵ دانش آموز ۳۶ مورد است که ۱۳ مورد آن مربوط به دیشموک است و خوشبختانه با ورودی که داشتیم اولین خوابگاه شبانه روزی دخترانه در بخش دیشموک کلنگ زنی شد.
 وی ادامه داد: البته برخی طرح‌هایی در دیشموک استارت آن‌ها زده شده که به دلیل کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نداشته‌اند.

 نادری ضمن تشکر از آب و فاضلاب استان و اداره کل نوسازی مدارس استان برای همکاری مطلوب در اجرای پروژه‌های مشترکی که با بنیاد برکت داشته‌اند ابراز داشت: این کم کاری‌ها و سهل انگاری‌ها اجحاف در حق مردم بوده و امید است در سال ۱۴۰۱ رویه دستگاه‌های اجرایی این ادارات تغییر و با عزم جدی پای کار بیایند.
 وی با اشاره به رزمایش امروز تاکید کرد: ۴ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون ۱۶ رزمایش در استان انجام شده و بسته‌های بهداشتی، غذایی، معیشتی و غیره میان نیازمندان توزیع شده است.




























کد مطلب: 445905

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445905/کنایه-سنگین-نادری-دستگاه-های-اجرایی-کهگیلویه-بویراحمد-طرفداری-دیشموک-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1