تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۴۴۲۷۰۱
کبنا تغییرات و تحولات دانشگاه یاسوج را بررسی کرد

تغییرات اتوبوسی و محفلی در دانشگاه یاسوج / چرخش دوستان نه چرخش نخبگان / آقای وزیر تحویل بگیر!

۳۲
۴
تغییرات اتوبوسی و محفلی در دانشگاه یاسوج / چرخش دوستان نه چرخش نخبگان / آقای وزیر تحویل بگیر!
کبنا ؛بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج امروز (چهارشنبه یکم دی ماه 1400) طی احکام جداگانه‌ای دست به تغییرات گسترده در این دانشگاه زده است، او در مهمترین اقدام امین موسایی رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون آموزشی دانشگاه یاسوج را تغییر می‌دهد و عباس ظریفی که حدود 6 سال در دولت روحانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده را جایگزین او می‌کند.
به گزارش کبنا، بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج امروز طی احکام جداگانه‌ای معاون آموزشی، سرپرست امور مالی، کتابخانه مرکزی، سرپرست امور اداری و معاونت اداری و مالی این دانشگاه را منصوب کرد.
سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج «سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج» منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر عباس ظریفی» به عنوان «سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج» منصوب شد.
 درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه، بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مفید و موثری برای توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید.
یش از این «امین موسایی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.



سرپرست کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، سرپرست کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر سید محمد موسوی‌خو» به عنوان سرپرست کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه یاسوج منصوب شد.
  درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید.
پیش از این «دکتر رضا رضوانی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
   سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، «سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 برپایه این گزارش «میلاد یوسفی» به عنوان «سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه یاسوج» منصوب شد.
 درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید.
پیش از این «ناهید بهروزی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
 سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، «سرپرست مدیریت امور اداری» دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر امیر احمدپور» به عنوان سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 در فرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید. پیش از این «مصطفی احمدوند» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
 سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه منصوب شد.
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر علی مرادی» به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه، بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مفید و موثری برای توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید. پیش از این «کورش گودرزی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.



به گزارش کبنا، امروز (1 دی ماه 1400) بهادر کرمی اتوبوسی، فله‌ای و باندی اقدام به تغییر مدیران دانشگاه یاسوج که باید مهد علم و فرهنگ و مروج رفتارهای اسلامی و انسانی و شایسته‌سالارانه در جامعه باشد، کسانی را به کار می‌گیرند که همه دانشگاهیان و مردم می‌دانند، این افراد به چه کسانی منتسب هستند.
بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، امین موسایی رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد عزل و عباس ظریفی عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج را جایگزین او می‌کند. چه اتفاقی افتاده که امین موسایی که یکی از نخبگان کشوری است و رئیس بسیج اساتید می‌باشد در دولت انقلابی عزل می‌شود و بهادر کرمی، فردی را که  حدود شش سال در دولت روحانی مدیر بوده را به عنوان جایگزین وی منصوب می‌کند. ظریفی به عنوان یکی از مدیران دولت روحانی در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد دستاورد ملموس و قابل توجهی نداشته این جایگاه را به او می‌سپارد.
در محافل سیاسی می‌گویند، افرادی که امروز در دانشگاه یاسوج مسئولیت گرفته‌اند، در دوران مدیریتی اردوان ارژنگ نیز مسئولیت‌های مختلف داشته‌اند، عباس ظریفی و اردوان ارژنگ هر دو از یک منطقه هستند و ظریفی با حمایت‌های ارژنگ ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت. به‌کارگیری دوباره‌ی نیروهای ارژنگ در مناصب دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست و به بیشتر شبیه به چرخش پست‌های سیاسی در بین دوستان است تا چرخش نخبگان و شایستگان. چرا که یکی از شعارهای اصلی دولت جدید استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان بود و وزیر علوم نیز بیان کرده بود با سیاسی شدن دانشگاه‌ها مخالف است و دانشگاه‌ها را به سمت شایسته‌سالاری، کیفی‌سازی و نخبه‌پروری می‌بریم. آیا اینگونه می‌شود؟ در واقع با انتخاب این افراد برگشت به عقب خواهیم داشت و رو به جلو حرکت نمی‌کنیم. آقای وزیر لطفاً تحویل بگیر!
به گزارش کبنا، بهادر کرمی روزهای گذشته نیز از این دست انتصابات در دانشگاه یاسوج داشته است.

بیشتر بخوانید:

دهبانی پور از معاونت دانشگاه یاسوج رفت/ بازگشت مدیران فرهنگی دوره ارژنگ به معاونت فرهنگی و دانشجویی

3 انتصاب در دانشگاه یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
والله یک سال نشده همه مردم میگن صد رحمت به روحانی.
Iran, Islamic Republic of
همه مردم؟فقط کسانی که از رانت دولت روحانی استفاده کردن و بدون آزمون فقط با پارتی بازی سر کار رفتن این را می گویند
مدیریت
Iran, Islamic Republic of
در دولت رئیسی سیستم تاراج در سیستم اداری کشور دارد پیاده می شود. یعنی از بالا به پایین بدون در نظر گرفتن شایستگی و کارایی مدیران قبل فقط با نیروهای حزبی و خود جایگزین می کنند
Romania
نه که در زمان غ/ هیچ اتفاقی رخ نداده
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اسم این دانشگاه واقعا یاسو ج است؟!!
دهدشت
Romania
خل من سر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نماینده‌محترم بویراحمد کجایی؟؟
دقیقا کجایی؟!! ‌
Iran, Islamic Republic of
یاد زارعی بخیر
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
کبناجان بزودی مقاله مفصل دراین خصوص براتون ارسال میشه
حالا روشنفکر بیا جمعش کن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم انتصابات دانشگاه کاملا براساس شایستگی صورت گرفته است. خیال کردید باید طبق نظر شما باشه؟ انصاف داشته باشید.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
ایهمه نوشتین بخاطر موسایی؟ دکتر ظریفی نیروی علمی، نخبه، توانمند و باسابقه ایه
مدرس دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تمام انتصابات دانشگاه یاسوج در راستای اهداف دولت رئیسی بوده لذا نیروهای باتجربه، نخبه، انقلابی و البته بومی جایگزین نیروهای سابق شده آمد. از کبنانیوز انتظار می رود سنگ اندازی بی مورد نکنند. مثلاً دکتر موسایی جزو تیم تاج گردون بوده و چندین سال در دولت تدبیر و امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی بود و از طرفی، دکتر ظریفی که از فرزندان شایسته استان است، توسط دولت تدبیر و امید و در زمان استاندار اسبق کنار گذاشته شد. ایشان در انتخابات حامی آیت الله رئیسی بودند. اقدامات دکتر کرمی بسیار بجا و انقلابی بوده و جای تقدیر دارد
Iran, Islamic Republic of
نوشته اینو خخخخخخ وگرنه هیچکی قبولش نداره
Iran, Islamic Republic of
همه این کامنتهایی که از دکتر ظریفی تعریف کرده. نوشتند ذره ای در دانشگاه مقبولیت نداره با یه پرونده ضعیف میخواست دانشیار بشه
MM
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، رئیس بسیج اساتید بودن و نخبه بودن امین عزیز دلیلی بر انقلابی بودن است؟ دلیلی بر نخبه نبودن ظریفی و دیگران است؟ با چه متری ارژنگ رو متر میکنید؟ چرا اینهمه برآشفته؟
ظریفی مگر جانباز انقلاب نیست؟ ارژنگ مگر جانباز و برادر شهید نیست؟
ظریفی به عنوان انسانی با اخلاق، خوشرو، صبور، نخبه و انقلابی در جامعه دانشگاهی شناخته شده است.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکرکجایی.....چراهرکسی پست میگیره خودت راصاحب میکنی...مثل بهزیستی که گزینه ات ولایتی بودولی زورت نرسیدودهراب پورشدگفت گزینه من بودوالان هم دهراب پورنشده گزینه ات معلوم نیست....برای روشنفکرتورابخیرومارابسلامت
منصور
Iran, Islamic Republic of
تو دولت قبل مدیر شایسته وجود نداشت؛ تو این دولتم متاسفانه دقت نشده ولی در هر صورت بهتر از دولت روحانیه، کبنا آب بریز همونجایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
ها ایبینیم تورم کنترل وابیه.خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تحول در مدیریتها طبیعی است اما متاسفانه برآیند کار حضرات دولت رئیسی مصداق روز به روزم بدتره را عملا نشان داد آقایون قرار بود همه چی رو خوب کنند ولی متاسفانه مردم دارن نابود میشن در کل برنامه خاصی ندارن
Iran, Islamic Republic of
دولت شعار
Iran, Islamic Republic of
گودرزی باید می رفت دانشگاه را به فناداد
علی
Romania
اگر یکی هم بخواهد کار کند شما رسانه ها نمیزارید،
صمدی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب آقای دکتر علی مرادی عزیز،آرزوی موفقیت وبهروزی را از خداوند تبارک و تعالی برای جنابعالی خواهانم
علی
Iran, Islamic Republic of
هر چی باشن بهتر از تیم عریان هستن که دانشگاه رو به اوج نارضایتی و تحصن کشوندن..دکتر ظریفی فرد شایسته ای هستن چه بسا در همه دوره ها پست بگیرن و طبق گفته ی خودتون نباید جناحی عمل بشه در دولت مردمی
یاسر رضوی زاده
Romania
باسلام
به نظرم افراد خیلی خوبی جایگزین شدن ولی باید دید آیا اجرایی هم واقعا خوب هستن؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ظریفی طرفدار روحانی در سال 96بود
رئیس قبلی دانشگاه یاسوج وهیئت ریسه آن
وکارکنان آن خوب میداند
Iran, Islamic Republic of
مگر هر دولتی که بیاید سرکار، ظریفی باید پست داشته باشد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر کرمی در ابتدای شروع ریاست دانشگاه ، همسو با جریان انقلاب ، نیروهای توانمند و متعهد را در مسئولیتهای مختلف به کار گماشتند و حقیقتا تصمیمات ایشان مورد تایید جریان انقلابی است ، اما عده ای سعی در به حاشیه بردن دانشگاه دارند که موفق نخواهد شد .
زنبور
Iran, Islamic Republic of
صاحب نظران ونخبه های شاغل در دانشگاه وهچنین کسانی که در بیرون از دانشگاه شناخت کافی در مورد افراد دارند نوع وابستگی وویژگیهای افراد بکار گرفته جدید را بیان کنند وقشر تاثیر گذار دانشگاه یعنی دانشجویان هم اوضاع را نقد کنند تا رشد علمی دانشگاه با سرعت بیشتری ادامه پیداکند
Iran, Islamic Republic of
چرا محروم بودن استان را علم نمی‌کند همش اینه کی مدیر شد کی رفت نپرسیدی چه کردی وچه کردن.
لنده
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه حاج آقا موحد به خاطر شرایط سنی خود ( عبور از ۷۵ سال ) دیگه نمی تونه کاندید بشه ، بنابراین کاندید جایگزین ایشان آقای دکتر کرمی در کهگیلویه است و دکتر کرمی هم اگر نتونه خوب از فرصت پیش آمده استفاده کند که دیگه خودش به شدت متضرر می شود .
Amin
Iran, Islamic Republic of
کبنا چقدر عقده ای خبر میزنی🤣
۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و‌تری گلیسیرید ...
رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

وضعیت معیشت مردم فعلا در حدی شکننده است که در این شرایط، نیاز نخست مردم زنده ماندن است! ...
نامه‌ای خطرناک در راه است؟

نامه‌ای خطرناک در راه است؟

‌نوشتن از اوضاع پیچیده فوتبال ایران امری تکراری شده ولی اصرار بر رفتارهای عجیب‌و‌غریب ...
1