کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا تغییرات و تحولات دانشگاه یاسوج را بررسی کرد

تغییرات اتوبوسی و محفلی در دانشگاه یاسوج / چرخش دوستان نه چرخش نخبگان / آقای وزیر تحویل بگیر!

1 دی 1400 ساعت 22:31

بکارگیری دوباره‌ی نیروهای ارژنگ در مناصب دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست و به بیشتر شبیه به چرخش پست‌های سیاسی در بین دوستان است تا چرخش نخبگان و شایستگان. چرا که یکی از شعارهای اصلی دولت جدید استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان بود و وزیر علوم نیز بیان کرده بود با سیاسی شدن دانشگاه‌ها مخالف است و دانشگاه‌ها را به سمت شایسته‌سالاری، کیفی‌سازی و نخبه‌پروری می‌بریم. آیا اینگونه می‌شود؟ در واقع با انتخاب این افراد برگشت به عقب خواهیم داشت و رو به جلو حرکت نمی‌کنیم. آقای وزیر لطفاً تحویل بگیر!


بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج امروز (چهارشنبه یکم دی ماه 1400) طی احکام جداگانه‌ای دست به تغییرات گسترده در این دانشگاه زده است، او در مهمترین اقدام امین موسایی رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون آموزشی دانشگاه یاسوج را تغییر می‌دهد و عباس ظریفی که حدود 6 سال در دولت روحانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده را جایگزین او می‌کند.
به گزارش کبنا، بهادر کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج امروز طی احکام جداگانه‌ای معاون آموزشی، سرپرست امور مالی، کتابخانه مرکزی، سرپرست امور اداری و معاونت اداری و مالی این دانشگاه را منصوب کرد.
سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج «سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج» منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر عباس ظریفی» به عنوان «سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج» منصوب شد.
 درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه، بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مفید و موثری برای توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید.
یش از این «امین موسایی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.



سرپرست کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، سرپرست کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر سید محمد موسوی‌خو» به عنوان سرپرست کتابخانه مرکزی و انتشارات دانشگاه یاسوج منصوب شد.
  درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید.
پیش از این «دکتر رضا رضوانی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
   سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، «سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 برپایه این گزارش «میلاد یوسفی» به عنوان «سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه یاسوج» منصوب شد.
 درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید.
پیش از این «ناهید بهروزی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
 سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه یاسوج منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه، «سرپرست مدیریت امور اداری» دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر امیر احمدپور» به عنوان سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 در فرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید. پیش از این «مصطفی احمدوند» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
 سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه منصوب شد.
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 برپایه این گزارش «دکتر علی مرادی» به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 درفرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه، بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مفید و موثری برای توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید. پیش از این «کورش گودرزی» این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.



به گزارش کبنا، امروز (1 دی ماه 1400) بهادر کرمی اتوبوسی، فله‌ای و باندی اقدام به تغییر مدیران دانشگاه یاسوج که باید مهد علم و فرهنگ و مروج رفتارهای اسلامی و انسانی و شایسته‌سالارانه در جامعه باشد، کسانی را به کار می‌گیرند که همه دانشگاهیان و مردم می‌دانند، این افراد به چه کسانی منتسب هستند.
بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج، امین موسایی رئیس سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد عزل و عباس ظریفی عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج را جایگزین او می‌کند. چه اتفاقی افتاده که امین موسایی که یکی از نخبگان کشوری است و رئیس بسیج اساتید می‌باشد در دولت انقلابی عزل می‌شود و بهادر کرمی، فردی را که  حدود شش سال در دولت روحانی مدیر بوده را به عنوان جایگزین وی منصوب می‌کند. ظریفی به عنوان یکی از مدیران دولت روحانی در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد دستاورد ملموس و قابل توجهی نداشته این جایگاه را به او می‌سپارد.
در محافل سیاسی می‌گویند، افرادی که امروز در دانشگاه یاسوج مسئولیت گرفته‌اند، در دوران مدیریتی اردوان ارژنگ نیز مسئولیت‌های مختلف داشته‌اند، عباس ظریفی و اردوان ارژنگ هر دو از یک منطقه هستند و ظریفی با حمایت‌های ارژنگ ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت. به‌کارگیری دوباره‌ی نیروهای ارژنگ در مناصب دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست و به بیشتر شبیه به چرخش پست‌های سیاسی در بین دوستان است تا چرخش نخبگان و شایستگان. چرا که یکی از شعارهای اصلی دولت جدید استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان بود و وزیر علوم نیز بیان کرده بود با سیاسی شدن دانشگاه‌ها مخالف است و دانشگاه‌ها را به سمت شایسته‌سالاری، کیفی‌سازی و نخبه‌پروری می‌بریم. آیا اینگونه می‌شود؟ در واقع با انتخاب این افراد برگشت به عقب خواهیم داشت و رو به جلو حرکت نمی‌کنیم. آقای وزیر لطفاً تحویل بگیر!
به گزارش کبنا، بهادر کرمی روزهای گذشته نیز از این دست انتصابات در دانشگاه یاسوج داشته است.

بیشتر بخوانید:

دهبانی پور از معاونت دانشگاه یاسوج رفت/ بازگشت مدیران فرهنگی دوره ارژنگ به معاونت فرهنگی و دانشجویی

3 انتصاب در دانشگاه یاسوج


کد مطلب: 442701

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442701/تغییرات-اتوبوسی-محفلی-دانشگاه-یاسوج-چرخش-دوستان-نه-نخبگان-آقای-وزیر-تحویل-بگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1