تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۲۰۳۷۸
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازار استان تحت نظارت 15 اکیپ طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان

۰
بازار استان تحت نظارت 15 اکیپ طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان
کبنا ؛
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد، روح الله باقری فرد بیان کرد: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از اول  اردیبهشت ماه در سطح استان شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
باقری فرد اظهار کرد: بر اساس این طرح بازرسی‌های مستمر بر اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با همکاری دستگاه‌های نظارتی مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نماینده دادستانی، نماینده فرمانداری، بهداشت محیط و پلیس اماکن در دو شیفت صبح وعصر در کلیه شهرستانها وبخش های تابعه تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار خواهد داشت.
وی گفت: نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بزرگ عرضه کننده کالاهای اساسی وهمچنین توزیع اقلام تنظیم بازاری (شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد وگوشت مرغ منجمد) نیز به صورت مستمر در حال انجام است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اسرع وقت با متخلفان برخورد لازم در محل انجام و واحد متخلف نصب پارچه و پلمب خواهد شد.
باقری فرد از تعداد ۶۴۸۲ فقره بازرسی، از واحدهای صنفی و تولیدی استان از اوایل فرودین ماه امسال خبر داد و افزود، براین اساس  تعداد ۲۸۳ پرونده تخلف به ارزش  ۲ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال، در قالب ۲۹۵ فقره گشت مشترک، تکمیل و جهت صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.
باقری فرد تصریح کرد: تعداد ۳۷۵ واحد صنفی متخلف که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند با همکاری تعزیرات و بهداشت پلمب گردیدند.
باقری فرد اظهار داشت: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی، اختفاء، عدم درج قیمت و سایر تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صمت اعلام نموده تا به شکایات آنها رسیدکی گردد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1