کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازار استان تحت نظارت 15 اکیپ طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان

10 ارديبهشت 1399 ساعت 17:36

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن وتجارت استان از اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت و ۱۵ اکیپ ثابت و سیار در این استان خبر داد


به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد، روح الله باقری فرد بیان کرد: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از اول  اردیبهشت ماه در سطح استان شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
باقری فرد اظهار کرد: بر اساس این طرح بازرسی‌های مستمر بر اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با همکاری دستگاه‌های نظارتی مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نماینده دادستانی، نماینده فرمانداری، بهداشت محیط و پلیس اماکن در دو شیفت صبح وعصر در کلیه شهرستانها وبخش های تابعه تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار خواهد داشت.
وی گفت: نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بزرگ عرضه کننده کالاهای اساسی وهمچنین توزیع اقلام تنظیم بازاری (شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد وگوشت مرغ منجمد) نیز به صورت مستمر در حال انجام است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اسرع وقت با متخلفان برخورد لازم در محل انجام و واحد متخلف نصب پارچه و پلمب خواهد شد.
باقری فرد از تعداد ۶۴۸۲ فقره بازرسی، از واحدهای صنفی و تولیدی استان از اوایل فرودین ماه امسال خبر داد و افزود، براین اساس  تعداد ۲۸۳ پرونده تخلف به ارزش  ۲ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال، در قالب ۲۹۵ فقره گشت مشترک، تکمیل و جهت صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.
باقری فرد تصریح کرد: تعداد ۳۷۵ واحد صنفی متخلف که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند با همکاری تعزیرات و بهداشت پلمب گردیدند.
باقری فرد اظهار داشت: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی، اختفاء، عدم درج قیمت و سایر تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صمت اعلام نموده تا به شکایات آنها رسیدکی گردد.
 
 


کد مطلب: 420378

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/420378/بازار-استان-تحت-نظارت-15-اکیپ-طرح-ویژه-نظارتی-ماه-مبارک-رمضان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1