تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۷۲۲۰۶
در جمع هواداران خود در چیتاب؛

فیلم و تصاویر| نادر منتظریان: امروز بعضی‌ها منتظریان‌هراسی ایجاد کرده‌اند و فکر کرده‌اند می‌توانند از این طریق جوانان را به سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه‌ای فرزندان ما هستند/ مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده‌ام که موانع تولید را از سر راه آنها بردارم / من از ایجاد فضای شادی و نشاط حمایت می‌کنم

۴
کبنا ؛
 من با کاندیدا‌های کنونی مشکلی ندارم و برای همه آن‌ها احترام قائل هستم، اما از نظر حقوقی نقد دارم، امروز بعضی‌ها منتظریان هراسی ایجاد کرده‌اند و فکر کرده‌اند می‌توانند از این طریق جوانان را با سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه‌ای فرزندان ما هستند، مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده‌ام که موانع تولید را از سر راه بردارم.
  
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی کبگیان با نادر منتظریان چهره شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  
عبدالحالق خرسندیان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: تقارن نخستین همایش عمومی مردم بخش کبگیان با جشن انقلاب را باید به فال نیک گرفت.
وی افزود: بخش کبگیان صاحب قدرت و ظرفیت‌های زیادی است به لحاظ نیروی انسانی کارآمد، ذبده و توانمند در عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی که در دنیا و کشور زبان‌زد است. کمتر منطقه‌ای می‌تواند با بخش کبگیان در این خصوص برابری کند. شهدای بزرگی در این منطقه پرورش یافتند. بخش کبگیان نماد ایثارگری است و از همین‌جا یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی می‌داریم.
وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها در گرو پیشرفت فرهنگی است، اظهار کرد: ما در دیدافق خودمان به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. بخش کبگیان ظرفیت و قابلیت‌های فراروان در جذب سرمایه‌های ملی و فراملی دارد. لذا باید با تدبیر مسئولان، این مهم؛ یعنی جذب سرمایه‌گذار برای شکوفایی این ظرفیت‌ها تحقق بخشیده شود.

وی افزود: صرف‌نظر از قابلیت‌های نهفته‌ای که هنوز فعال نشده است. بخش کبگیان کوه‌های با پوشش گیاهی کم‌نظیر، دشت، جنگل، رودخانه دائمی، چشمه‌زار‌ها و سطح وسیعی از باغات سیب، پسته، انگور و بادام و شالیزار‌های زیادی را در خود جای داده است.
خرسندیان گفت: فضای جغرافیایی و شکل دهی شرایط زیست محیطی این بخش می‌تواند نقش مهمی در استقرار سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، صنایع کشاورزی و دامپروری و شیلات و صنایع و صنعت گردشگری را داشته باشد.
وی افزود:  به جرأت می‌توان گفت که برنامه ریزان و مدیران امر گردشگری از اهمیت اقلیم این منطقه غافل بوده‌اند و یا شاید از جایگاه و نقش اقلیم در توسعه منطقه بی‌خبر هستند.

این فعال سیاسی در ادامه  گفت: بعضی پس از به چنگ آوردن قدرتی مقطعی، دیگر وحدت ایلات و قبایل از اولویت‌های کمتری برای آن‌ها برخوردار بودند و در فرایند مدفون ساختن وحدت مردمی خاک بیشتری بر گور بویراحمد بزرگ ریختند.
وی افزود: آن‌ها با رفتارشان  بویراحمد واحد را متلاشی و به گونه‌ای عمل می‌کنند که مردم را به سمت جهالت قومی و قبیله‌ای عصر حجری سوق می‌دهند. غافل از اینکه مردم با برکت نظام مقدس به بلوغ فکری رسیده و ندای وحده وحده اول انقلاب را هنوز در دل و جانشان جای داده به بخشی از باور و‌ایمان‌شان تبدیل کرده‌اند.
خرسندیان گفت: این‌ها غافل‌اند، امروز مرز‌ها و تعصبات خشک و مذموم قومیتی برداشته شد و الان مردم در جبهه‌های دفاع از کیان دین و میهن یکدل و یکرنگ به دنبال بویراحمد واحد  هستند. گروهی نیز به جای آنکه خود را اثبات کنند به تخریب و تضعیف دیگران می‌پردازند.
او ادامه داد: این افراد آگاهانه و هدفمند و از روی غرض ورزی نیرو‌های خدوم را تخریب می‌کند که این جفا به سربازان گمنام است.
وی گفت: باید با فساد مبارزه کرد و نماینده مجلس باید با فساد و عیان ساختن پستو‌های تاریک مفسده زای استان و حوزه انتخابیه! ولو به قیمت گرو گذاشتن و گذشتن از آبرو، این فرمان رهبر عزیز انقلاب را به سرانجام برساند.

خرسندیان گفت: تیم رسانه‌ای یکی از نامزد‌های تبلیغاتی ابراز داشته‌اند که در نشست چیتابی‌ها کمتر از ۱۵ نفر حضور پیدا نمی‌کنند، کجا هستند که الان ببیند.
وی در ادامه  به ویژگی‌های منتظریان پرداخت و گفت: آقای منتظریان، مشاوران‌امین، فهمیده، کار آزموده و پاکدست دارد و اتاق فکر او کانون وحدت و گرانیگاه حضور نیرو‌های انقلابی رشد یافته‌ای که تمامی سطوح و پله‌های مدیریتی را طی کرده‌اند. چنین ویژگی‌ها سبب استقبال و گرایش سلایق مختلف سیاسی به سمت آقای منتظریان شده است.
حبیب‌منش یکی دیگری از فعالان سیاسی با انتقاد از عملکرد برخی نامزد‌های انتخابات مجلس پرداخت و گفت: اگر همایش تکراری با چهره‌های تکراری برگزار می‌کنید، مقصر ما هستیم. آیا اگر شما می‌خواهید که با فحش و ناسزا به من و امثال آقای ولایتی کمبود نیرو‌های همایش خود را جبران کنید، ما مقصر هستیم.
وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: آخرش ما پرونده ساز هستیم، یا شما که  به همکاران اداری ما فشار می‌آورید و آن‌ها را توبیخ می‌کنید.


نادر منتظریان در جمع بندی این همایش اظهار کرد: در هر نقطه ای از بویراحمد بزرگ، در بخش گردشگری جایگاه ویژه و کم نظیری را داریم، اما یکی از مناطق برجسته ای است که ویژگی و جایگاه خوبی برای سرمایه گذاری حوزه گردشگری را دارد کبگیان است، اگر امانت وکالت مردم بر دوش ما گذاشته شد در این حوزه برنامه ریزی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که شما مردم شهیدپرور و ولایت مدار و از اقشار ایثارگران هستید، از جمله خانواده چندشهیدی خرسندیان که جزو افتخارات این منطقه و استان هستند، افزود: امروز نیز سالگرد شهید اورنگ تنها شهید مدافع حرم است که به ایشان و خانواده‌های ایثارگران افتخار می‌کنیم.
وی گفت: زیرساخت‌هایی که منطقه را از بن بست خارج می‌کند در اولویت خواهد بود. ما باید روی ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری صنعتی، گردشگری سرمایه گذاری کنیم که این ظرفیت‌ها همگی در کبگیان وجود دارد. 
بویراحمد بزرگ ظرفیت‌های خوبی در این ۴ موضوع دارد که باید این ظرفیت‌ها را از قوه به فعل دربیاوریم.
منتظریان بیان کرد: جوانان سرمایه‌های کشور هستند، هر کشوری که از جوانان خود بی‌تفاوت گذشت، دچار خسارات غیرقابل جبرانی می‌شود.
وی اظهار کرد: ما در کشور و استان کمیته‌های کارآفرینی داریم، هر کاندیدایی که این کمیته‌ها را نداشته باشد، حضورش اشتباه است، ما جزو حوزه‌های انتخابیه‌ای هستیم که ظرفیت‌های بالایی داریم، اما هنوز نواقصات زیادی وجود دارد، نسبت به فرهنگ، ورزش و جوانان بی‌توجهی و کم‌توجهی شده است. 
وی گفت: دین اسلام هیچ تعارضی با شادی و نشاط مردم ندارد، من از ایجاد فضای شادی و نشاط حمایت می‌کنم.
وی بیان کرد: من با کاندیداهای کنونی مشکلی ندارم و برای همه آنها احترام قائل هستم، اما از نظر حقوقی نقد دارم، امروز بعضی‌ها منتظریان هراسی ایجاد کرده‌اند و فکر کرده‌اند می‌توانند از این طریق جوانان را با سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه‌ای فرزندان ما هستند، مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده‌ام که موانع تولید را از سر راه بردارم.
وی افزود: قبایل و طوایف و عشیره فرصت برای جمهوری اسلامی است، تلاشم بر این است که بین طوایف اتحاد و انسجام ایجاد کنیم، کسانی که پشت طوایف سنگر می‌گیرند و می‌خواهند ضعف‌های خود را پنهان کنند خیانت به طوایف هست، خیانت به جمهوری اسلامی هست.
منتظریان تصریح کرد: شکرگذار هستیم که طوایف در کنار هم هستند، از زیلایی تا تنگ سرخ، از کوشک تا میمند، از جلیل تا لوداب همه در کنار هم و در صف واحد هستند، چه در سفلی، چه در علیا، همایش‌های طایفه ای برآی این مجموعه برگزار است.
منتظریان خاطرنشان کرد: امروز مملکت و نظام ما نیاز به اتحاد و انسجام و برادری دارد، همه باید در کنار هم این تغییر را ایجاد کنیم و بویراحمد بزرگ را در مسیر توسعه قرار دهیم.
وی ضمن تشکر از مردم کبگیان و متولیان برگزاری این برنامه گفت: ما متعهد می‌شویم که صدای رسای شما مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی باشیم و حقوق از دست رفته شما به درستی دفاع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بدون هیاهو در حال کسب پیروزی، مردی با اصالت از طایفه ای اصیل
Iran, Islamic Republic of
اسم طایفه اش چیه ایشون از یه طایفه ی دیگه ای است
بلوط
Iran, Islamic Republic of
ها بقیه زِر دار و بَرد درومنه
بلوط
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای حبیب منش سلام بر منتظریان
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم بزرگوار چیتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر حماسه تان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حماسه تان
امین
Iran, Islamic Republic of
می‌دونم اخبار روشنفکر را نمی‌زنی نزن تا بمیری عقده ای. انشالا روشنفکر صددرصد انتخابیه. خبرنگار جیره ای. مفت خور
Iran, Islamic Republic of
اگر از ندای وحدت نمی ترسید پس چرا هر روز تخریبش میکنید بابا یه نفر از قشر مظلوم و فقیر بلند شده اومده کمک مردم نه پول دارد نه خونه در سی متری معاد راهنمایی و فلکه ساعت و قزوین و تهران و.... بابا بیخیالش بشید بذارید مردم خودشون تصمیم بگیرند
United States
از قشر فقیر و ضعیف بوده
Iran, Islamic Republic of
در عوض سی متری معاد و ملاصدرا شیراز حاجی جبران کرده.
خوش بحال کسی که همسایه اش کلو بود
Iran, Islamic Republic of
جدیدا هم تصاویر همایش آقای دکتر روشنفکر را نشون نمیدین خوب ازاین مظلوم تر فرماندار مردمی و مورد تایید نظام را هم هر روز زیر سوال می‌برید هیات های اجرایی که توسط شورای نگهبان تایید میشن را هم که میگین قبول نداریم خداوکیلی شما میخواین نماینده کدوم مجلس بشید
United States
نمیدونم چرا گروه منتظریان عکس هوایی نمی‌گیرند همه عکس ها از دید انسان وزاویه بسته هستند
Netherlands
دیگر هیچی جلودار مردم نیست مردم به منادی بویراحمد لبیک گفته اند سیل خروشان مردم به سمت جریان بویراحمد واحد و منتظریان است و پیروزی نزدیک است
Netherlands
منتظریان پیروز زودهنگام و بی رقیب است و مردم هم این سیگنال را دریافت کرده اند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
لیدرهای روشنفکر به زور کارمندان را میبرن در همایشها
طایفه بزرگ تامرادی را خدا میدونه روشنفکر بدنوم کرده
rh
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی اقای منتظریان عزیز
حق گو
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا با حب و بغض تیتر میزنی امروز همه کاندیدها برنامه داشتند چرا فقط فقط در مورد بهرامی و منتظریان تیتر زدی
بعد میگین نه به طایفه گرایی و نه به بویراحمد بالا و پایین
لطفا یا در مورد کاندیدها تیتر نزن یا عدالت را رعایت کن
Iran, Islamic Republic of
تمام شواهد نشان میدهد دوران روشنفکر تمام شده (حداکثر۳۵۰۰۰)،رقابت تناتنگ بین منتظریان وبهرامی(۵۵۰۰۰تا۶۰۰۰۰)
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان شکستت که حتمی هست بجنگ برا سومی 3
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج نادر مرز شکن
Iran, Islamic Republic of
آره مرز را شکست سه روستا به چهارمحال دادند و مرزها را جابجا کردند
United States
درود بر حاج منتظریان
درود بر مردم همیشه در صحنه و شهید پرور چیتاب
United States
لبیک یا حسین
جوانان امروز آگاه هستند و آگاهانه انتخاب خواهند کرد
جوانان امروز فریب ظاهر حرفهای پوچ‌ و تو خالی بعضی که هدف تخریب را دارند نمی‌خورند
ما جوانان شما را دوست داریم
United States
بیان بسیار بالا و زیبایی در سخنان حاج منتظریان هست که هر شنونده ای را بخود جذب می‌کند
United States
کاملا صحیح و بجاست
درود بر شما
مشکلات جوانان اشتغال و فقر است
ما حلال مشکلات میخواهیم ما نماینده قوی میخواهیم
لبیک یا حسین
فرشاد رضایی
Romania
آفرین بر این حماسه حضور...
درود بر مردم فهیم و آگاه چیتاب و بخش کبگیان
ارزو
United Kingdom
تمومه...حاج منتظریان ۱۰۰٪پیروزه ان شالله
عدالت
United Kingdom
فقط سیاه نمایی با همان افراد تکراری همیشگی در تمام جلسات رتبه 4نصیب ایشان خواهد شد
محسن
United Kingdom
منتظریان شکست خورده بدلیل استقبال سرد در دشت روم
مهدی
United Kingdom
دکتر روشنفکر برنده انتخابات با اختلاف
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
اون زمان که برای جوانان بویراحمد پاپوش درست میکردی یادت رفته
Iran, Islamic Republic of
حتما تو هم شریک بودی که میدونی
عجب روزگاری
Iran, Islamic Republic of
/ هم سخنران ران شده. خود را صاحب انقلابی می داند که امثال روشنفکر عزیزترین عضو خود را در راه آن داده اند .
م
Iran, Islamic Republic of
فوق‌العاده ماشالا
Netherlands
حاج نادر یگانه دوران است به حول و قوه الهی پیروز قطعی انتخابات است
Netherlands
هر چه گروهک نفاق تخریب کردند مردم بیشتر به ناجی بویراحمد بزرگ یعنی منتظریان لبیک گفتند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بساط خاله خرزویی جمع خواهد شد شد درود بر منتظریان محبوب قلب ها
Iran, Islamic Republic of
خخخ منتظریان نفر سوم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
۸۰درصد ما مارگونی ها رای خودرا به آقای منتظریان میدیم ،چون واقعا در شان نمایندگی است،علم ،مدیریت داره، سخنور است رشته اش حقوق است،در تهرآن خیلی ذی نفوذ است.
در دستگاهی خدمت کرده که تمام راه و چاره های مدیریتی سازمان ها و دیگر ادارات را میدونه،جعبه سیاه امور اجرایی است .آدم شایسته به شایستگان احترام می گذارد ،به فکر پیشرفت استان است ، غیر از ایشون کسی نمیتونه همراه تاجگردون باشه،واقعا این دونفر برای استان کافی اند ، احساسات قومی را کنار می گذاریم و به نخبه و اصلح رای می دهیم .‌ فقط حاج نادر منتظریان..
واقعا تنها کسی که از ته دل فریاد جوانان را می زند و برنامه دارد حاج منتظریان است..

تازه نگاه به افرادی که ایشان را حمایت می کنند بکنیم خودش جویای همه چیز است ،افراد شایسته و انسان هایی وزین و تحصیل کرده اطراف ایشان و همراهی می کنند ..
پیروز صد در صد انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
به مولا سومی این خط و این نشون
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان مردم به شما اقبال نمی کنند ، چون عقبه ات فردی است بنام هدایت خواه،
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
بنده تصاویر را نگاه کردم به جزتعدادمعدودی اکثر ا کبگیانی نیستند
تاباسی
Iran, Islamic Republic of
کمیسیون امنیت ملی برازنده ات هست میدانیم و مطمین هستیم به حرفی که میزنی کاملا عمل میکنی چرا که از همین الان سرمایه گذاران داخلی و خارجی به صف شده اند جهت سرمایه گذاری ما یادمان نرفته و نخواهد رفت که سرمایه گذاری از جنس همین مردم میخواست در مهریان طرح بسیار بزرگی را که حتی زمین و اعتبار اجراییه اش از خودش بود را برای شهر یاسوج و هموطنانمان اجرا کند ولی تیم نماینده فعلی مانع شدند و چه حسرتی را بر دل مردم این دیار گذاشتند ما به وجود و قدرت افرادی مثل منتظریات ایمان و اعتقاد داریم چرا که ریشه ای میخواهد کار کند نه زبونی
Iran, Islamic Republic of
مگر 30 و اندی سال در مملکت در مناصب مهم مسولیت نداشتید؟ چرا تلاشی برای برداشتن موانع تولید نکردید؟ حالا تازه یادتان آمده
Iran, Islamic Republic of
هنوز هیچی مشخص نیست به جز اینکه مطمئنأ روشنفکر برنده انتخابات نیست.
Iran, Islamic Republic of
حاجی برای رای که نباید آرمان من و شما عوض بشه با این حرفا یعنی بی حجابی مشکلی نداره شما که تا دیروز همین جوانان را باهاش برخورد می کردید
Iran, Islamic Republic of
منتظریان بالاترین آرا را دارد.
اغلب آرای خاکستری و خاموش به ایشون گرایش پیدا می کند.و رویش های زیر پوستی زیادی داشته و دارد.
تخمین کنونی
منتظریان،
بهرامی،
روشنفکر،
مقدم،
خرامین،
آراوند،
زارعی،
Iran, Islamic Republic of
رویش های زیر پوستی منتظریان واقعیتی است که در ماه آینده رونمایی خواهد شد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1