کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود در چیتاب؛

فیلم و تصاویر| نادر منتظریان: امروز بعضی‌ها منتظریان‌هراسی ایجاد کرده‌اند و فکر کرده‌اند می‌توانند از این طریق جوانان را به سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه‌ای فرزندان ما هستند/ مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده‌ام که موانع تولید را از سر راه آنها بردارم / من از ایجاد فضای شادی و نشاط حمایت می‌کنم

16 بهمن 1402 ساعت 17:06

من با کاندیداهای کنونی مشکلی ندارم و برای همه آنها احترام قائل هستم، اما از نظر حقوقی نقد دارم، امروز بعضی ها منتظریان هراسی ایجاد کرده اند و فکر کرده اند می توانند از این طریق جوانان را با سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه ای فرزندان ما هستند، مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده ام که موانع تولید را از سر راه بردارم.


 من با کاندیدا‌های کنونی مشکلی ندارم و برای همه آن‌ها احترام قائل هستم، اما از نظر حقوقی نقد دارم، امروز بعضی‌ها منتظریان هراسی ایجاد کرده‌اند و فکر کرده‌اند می‌توانند از این طریق جوانان را با سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه‌ای فرزندان ما هستند، مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده‌ام که موانع تولید را از سر راه بردارم.
  
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی کبگیان با نادر منتظریان چهره شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  
عبدالحالق خرسندیان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: تقارن نخستین همایش عمومی مردم بخش کبگیان با جشن انقلاب را باید به فال نیک گرفت.
وی افزود: بخش کبگیان صاحب قدرت و ظرفیت‌های زیادی است به لحاظ نیروی انسانی کارآمد، ذبده و توانمند در عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی که در دنیا و کشور زبان‌زد است. کمتر منطقه‌ای می‌تواند با بخش کبگیان در این خصوص برابری کند. شهدای بزرگی در این منطقه پرورش یافتند. بخش کبگیان نماد ایثارگری است و از همین‌جا یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی می‌داریم.
وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها در گرو پیشرفت فرهنگی است، اظهار کرد: ما در دیدافق خودمان به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. بخش کبگیان ظرفیت و قابلیت‌های فراروان در جذب سرمایه‌های ملی و فراملی دارد. لذا باید با تدبیر مسئولان، این مهم؛ یعنی جذب سرمایه‌گذار برای شکوفایی این ظرفیت‌ها تحقق بخشیده شود.

وی افزود: صرف‌نظر از قابلیت‌های نهفته‌ای که هنوز فعال نشده است. بخش کبگیان کوه‌های با پوشش گیاهی کم‌نظیر، دشت، جنگل، رودخانه دائمی، چشمه‌زار‌ها و سطح وسیعی از باغات سیب، پسته، انگور و بادام و شالیزار‌های زیادی را در خود جای داده است.
خرسندیان گفت: فضای جغرافیایی و شکل دهی شرایط زیست محیطی این بخش می‌تواند نقش مهمی در استقرار سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش، صنایع کشاورزی و دامپروری و شیلات و صنایع و صنعت گردشگری را داشته باشد.
وی افزود:  به جرأت می‌توان گفت که برنامه ریزان و مدیران امر گردشگری از اهمیت اقلیم این منطقه غافل بوده‌اند و یا شاید از جایگاه و نقش اقلیم در توسعه منطقه بی‌خبر هستند.

این فعال سیاسی در ادامه  گفت: بعضی پس از به چنگ آوردن قدرتی مقطعی، دیگر وحدت ایلات و قبایل از اولویت‌های کمتری برای آن‌ها برخوردار بودند و در فرایند مدفون ساختن وحدت مردمی خاک بیشتری بر گور بویراحمد بزرگ ریختند.
وی افزود: آن‌ها با رفتارشان  بویراحمد واحد را متلاشی و به گونه‌ای عمل می‌کنند که مردم را به سمت جهالت قومی و قبیله‌ای عصر حجری سوق می‌دهند. غافل از اینکه مردم با برکت نظام مقدس به بلوغ فکری رسیده و ندای وحده وحده اول انقلاب را هنوز در دل و جانشان جای داده به بخشی از باور و‌ایمان‌شان تبدیل کرده‌اند.
خرسندیان گفت: این‌ها غافل‌اند، امروز مرز‌ها و تعصبات خشک و مذموم قومیتی برداشته شد و الان مردم در جبهه‌های دفاع از کیان دین و میهن یکدل و یکرنگ به دنبال بویراحمد واحد  هستند. گروهی نیز به جای آنکه خود را اثبات کنند به تخریب و تضعیف دیگران می‌پردازند.
او ادامه داد: این افراد آگاهانه و هدفمند و از روی غرض ورزی نیرو‌های خدوم را تخریب می‌کند که این جفا به سربازان گمنام است.
وی گفت: باید با فساد مبارزه کرد و نماینده مجلس باید با فساد و عیان ساختن پستو‌های تاریک مفسده زای استان و حوزه انتخابیه! ولو به قیمت گرو گذاشتن و گذشتن از آبرو، این فرمان رهبر عزیز انقلاب را به سرانجام برساند.

خرسندیان گفت: تیم رسانه‌ای یکی از نامزد‌های تبلیغاتی ابراز داشته‌اند که در نشست چیتابی‌ها کمتر از ۱۵ نفر حضور پیدا نمی‌کنند، کجا هستند که الان ببیند.
وی در ادامه  به ویژگی‌های منتظریان پرداخت و گفت: آقای منتظریان، مشاوران‌امین، فهمیده، کار آزموده و پاکدست دارد و اتاق فکر او کانون وحدت و گرانیگاه حضور نیرو‌های انقلابی رشد یافته‌ای که تمامی سطوح و پله‌های مدیریتی را طی کرده‌اند. چنین ویژگی‌ها سبب استقبال و گرایش سلایق مختلف سیاسی به سمت آقای منتظریان شده است.
حبیب‌منش یکی دیگری از فعالان سیاسی با انتقاد از عملکرد برخی نامزد‌های انتخابات مجلس پرداخت و گفت: اگر همایش تکراری با چهره‌های تکراری برگزار می‌کنید، مقصر ما هستیم. آیا اگر شما می‌خواهید که با فحش و ناسزا به من و امثال آقای ولایتی کمبود نیرو‌های همایش خود را جبران کنید، ما مقصر هستیم.
وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: آخرش ما پرونده ساز هستیم، یا شما که  به همکاران اداری ما فشار می‌آورید و آن‌ها را توبیخ می‌کنید.


نادر منتظریان در جمع بندی این همایش اظهار کرد: در هر نقطه ای از بویراحمد بزرگ، در بخش گردشگری جایگاه ویژه و کم نظیری را داریم، اما یکی از مناطق برجسته ای است که ویژگی و جایگاه خوبی برای سرمایه گذاری حوزه گردشگری را دارد کبگیان است، اگر امانت وکالت مردم بر دوش ما گذاشته شد در این حوزه برنامه ریزی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که شما مردم شهیدپرور و ولایت مدار و از اقشار ایثارگران هستید، از جمله خانواده چندشهیدی خرسندیان که جزو افتخارات این منطقه و استان هستند، افزود: امروز نیز سالگرد شهید اورنگ تنها شهید مدافع حرم است که به ایشان و خانواده‌های ایثارگران افتخار می‌کنیم.
وی گفت: زیرساخت‌هایی که منطقه را از بن بست خارج می‌کند در اولویت خواهد بود. ما باید روی ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری صنعتی، گردشگری سرمایه گذاری کنیم که این ظرفیت‌ها همگی در کبگیان وجود دارد. 
بویراحمد بزرگ ظرفیت‌های خوبی در این ۴ موضوع دارد که باید این ظرفیت‌ها را از قوه به فعل دربیاوریم.
منتظریان بیان کرد: جوانان سرمایه‌های کشور هستند، هر کشوری که از جوانان خود بی‌تفاوت گذشت، دچار خسارات غیرقابل جبرانی می‌شود.
وی اظهار کرد: ما در کشور و استان کمیته‌های کارآفرینی داریم، هر کاندیدایی که این کمیته‌ها را نداشته باشد، حضورش اشتباه است، ما جزو حوزه‌های انتخابیه‌ای هستیم که ظرفیت‌های بالایی داریم، اما هنوز نواقصات زیادی وجود دارد، نسبت به فرهنگ، ورزش و جوانان بی‌توجهی و کم‌توجهی شده است. 
وی گفت: دین اسلام هیچ تعارضی با شادی و نشاط مردم ندارد، من از ایجاد فضای شادی و نشاط حمایت می‌کنم.
وی بیان کرد: من با کاندیداهای کنونی مشکلی ندارم و برای همه آنها احترام قائل هستم، اما از نظر حقوقی نقد دارم، امروز بعضی‌ها منتظریان هراسی ایجاد کرده‌اند و فکر کرده‌اند می‌توانند از این طریق جوانان را با سمت خود جذب کنند، دختران و پسران ما آزاد هستند، عزیزان با هر تیپ و قیافه‌ای فرزندان ما هستند، مشکل جوانان ما آزادی نیست، مشکل رفاه دارند، مشکل اشتغال دارند، من آمده‌ام که موانع تولید را از سر راه بردارم.
وی افزود: قبایل و طوایف و عشیره فرصت برای جمهوری اسلامی است، تلاشم بر این است که بین طوایف اتحاد و انسجام ایجاد کنیم، کسانی که پشت طوایف سنگر می‌گیرند و می‌خواهند ضعف‌های خود را پنهان کنند خیانت به طوایف هست، خیانت به جمهوری اسلامی هست.
منتظریان تصریح کرد: شکرگذار هستیم که طوایف در کنار هم هستند، از زیلایی تا تنگ سرخ، از کوشک تا میمند، از جلیل تا لوداب همه در کنار هم و در صف واحد هستند، چه در سفلی، چه در علیا، همایش‌های طایفه ای برآی این مجموعه برگزار است.
منتظریان خاطرنشان کرد: امروز مملکت و نظام ما نیاز به اتحاد و انسجام و برادری دارد، همه باید در کنار هم این تغییر را ایجاد کنیم و بویراحمد بزرگ را در مسیر توسعه قرار دهیم.
وی ضمن تشکر از مردم کبگیان و متولیان برگزاری این برنامه گفت: ما متعهد می‌شویم که صدای رسای شما مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی باشیم و حقوق از دست رفته شما به درستی دفاع کنیم.


کد مطلب: 472206

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472206/2/فیلم-تصاویر-نادر-منتظریان-امروز-بعضی-ها-منتظریان-هراسی-ایجاد-کرده-اند-فکر-می-توانند-این-طریق-جوانان-سمت-خود-جذب-کنند-دختران-پسران-آزاد-هستند-عزیزان-تیپ-قیافه-ای-فرزندان-مشکل-آزادی-نیست-رفاه-اشتغال-آمده-ام-موانع-تولید-سر-راه-بردارم-فضای-شادی-نشاط-حمایت-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1