تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۶۹۴۸۷
با حضور فرماندار لنده

تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان نخبه در شهرستان لنده

۰
کبنا ؛ مراسمی و با حضور فرماندار لنده و مدیر اداره آموزش و پرورش، از 100دانش اموز و معلم نخبه در حوزه مسائل آموزشی و علمی در سطح مدارس شهرستان لنده تجلیل شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده در ابتدای این مراسم گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش و کوشش معلمین و دانش‌آموزانی هستیم که در حوزه علم و دانش حقیقتاً به معنای واقعی کلمه جهاد کردند و برای شهرستان لنده افتخارآفرین بودند.
«عبدالرحیم آهنین جان» تأکید کرد: کسب رتبه‌های برتر علمی در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره خوارزمی بخشی از استعدادها و پتانسیل‌های علمی فرزندان این شهرستان است.
وی افزود: در این مراسم از ۷۰ نفر از دانش‌آموزان و ۳۰ نفر از فرهنگیان شهرستان لنده که در زمینه‌های مختلف آموزشی و علمی موفقیت‌های بزرگی را کسب کردند تجلیل شد.
آهنین جان گفت: در حوزه تکریم فرزندان جانباز و ایثارگر نیز با همکاری بنیادشید و امور ایثارگران نیز از ۳۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان لنده نیز تجلیل شد.

در ادامه این مراسم نیز «فرماندار شهرستان لنده» گفت: در دوره‌های مختلف و به‌واسطه تسلط حکومت‌های مختلف سطح علمی ما نیز متفاوت‌تر بوده است و در دوره عصر رنسانس حرکت علمی منحصر به غرب شد.
جلال دانش اظهار کرد: کشورهای غربی باقدرت دفاعی و دانش ما مخالف هستند و در دوران دفاع مقدس این را با بسیج همه امکانات خود بر علیه ایران به عینه مشاهده کردیم.
وی افزود: وقتی ماهواره امید به فضا پرتاب شد و عده‌ای می‌گفتند که هزینه نفت ایران را دادن به چین ولی نمی‌دانستند که جمهوری اسلامی ایران امروز مرزهای علم و فناوری را گذرانده و روزبه‌روز در جهان موفقیت‌های بیشتری را کسب می‌کند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: رژیم پهلوی وابسته مطلق به کشورهای خارجی به‌خصوص آمریکایی بود و در حوزه علمی هرگز به فرزندان ما اجازه دسترسی به تکنولوژی‌های علمی را نمی‌دادند؛ ولی بعد از انقلاب جهش علمی ایران جهان را متحیر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: کسب ۷ رتبه برتر جشنواره خوارزمی استان توسط دانش‌آموزان لنده‌ای یک افتخار بزرگ برای محروم‌ترین شهرستان استان است.
دانش خاطر نشان کرد: در حوزه کنکور سراسری نیز در استان مقام اول را به لحاظ قبولی در رشته های مختلف علمی را داریم که این مهم نیز نشان از جهش خوب علمی در یکی دوسال گذشته است.
فرماندار شهرستان لنده گفت: در آینده با این حجم از قبولی پزشکی فرزندان شهرستان لنده هیچ مشکلی برای بیمارستان نخواهیم داشت.
در پایان این مراسم از نخبگان علمی و فرهنگی در سطح شهرستان لنده تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1