تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۶۶۴۰۳
همزمان با هفته دولت

وعده فرماندار لنده به جوانان و ورزشکاران لنده ای عملی شد

۰
کبنا ؛همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد،معاون اقتصادی استاندار،فرماندار لنده و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه برج نوری ورزشگاه لنده امروز کلنگ زنی شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ چند ماه پیش جلال دانش فرماندار لنده در میان ورزشکاران و جوانان لنده ای یک وعده بسیار مهم را داده بود.
این قول بسیار مهم تجهیز کامل ورزشگاه شهید دستغیب لنده به برج نوری بود.
امروز سه شنبه هفتم شهریور ماه همزمان با هفته دولت این وعده فرماندار با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان عملی شد و این پروژه بسیار مهم برای ورزشکاران کلنگ زنی شد.
شهرستان لنده به دلیل گرمسیری بودن و هوای بسیار گرم و خشکی که دارد باعث ایجاد دردسر بزرگ برای فوتبالیست ها و بازی کردن در این شرایط بسیار گرم بود.
به همین جهت نیاز بود که ورزشکاران و فوتبالیست های این شهرستان مسابقات و ورزش خود را در شب دنبال کنند که به دلیل نبود نور در ورزشگاه این کار عملی نبود.
امروز با کلنگ زنی این پروژه مهم و بهره برداری از آن در آینده نزدیک یکی از مشکلات اساسی ورزشکاران لنده ای رفع خواهد شد.

فرماندار لنده در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: به جوانان و ورزشکاران این شهرستان قول داده بودیم که این کار مهم را انجام دهیم و خوشحالم که امروز این پروژه کلنگ زنی شد و به زودی افتتاح و در اختیار مردم عزیز شهرستان لنده قرار خواهد گرفت.
وی گفت: در این راه از تلاشهای بی وقفه و بسیار خوب جناب آقای دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم که باعث این هدیه خوب به جوانان این شهرستان شد.
همچنان همراه با کلنگ زنی پروژه برج نوری،پروژه ساماندهی و بهسازی کامل مجموعه ورزشی لنده نیز کلنگ زنی شد و پیش بینی میشود که این پروژه ها ظرف یک الی دوماه به طور کامل افتتاح و به بهره برداری برسد.
تصاویر این کلنگ زنی را در زیر مشاهده میکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1