تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : ۴۶۵۷۹۲
کبنا گزارش می‌دهد

نشست فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛نشست فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در محل جلسات فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز پنجشنبه (19 مرداد ماه 1402) نشست فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری_ در محل جلسات فرمانداری شهرستان گچساران برگزار شد.
  روانبخش دیهیمی‌خوب_ فرماندار گچساران_ در این نشست گفت: عوامل اجرایی باید بی‌طرفی خود را در انتخابات مجلس نشان دهند تا مردم با اعتماد بیشتری پای صندوق رأی حضور داشته باشند.
سید جواد هاشمی مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست، گفت: هدف از برگزاری این‌گونه جلسات بالا بردن دانش انتخاباتی است و به بحث کمبود‌ها مشکلات و نقایصی که فرمانداران و بخشداران مطرح کردند واقف هستیم و می‌دانیم اما خواست ما این است که فرمانداران همه بخشداری‌ها را رصد کنند و میزان کمبود‌ها در خصوص برگزاری انتخابات را رسماً اطلاع دهند.
وی افزود: فرمانداران بحث آموزش‌ها در زمینه انتخابات را شروع و کمیته‌های انتخاباتی شهرستان‌ها را فعال کنند، جون هر چه جلوتر بروید فرصت لازم را از دست خواهید داد و با توجه به فشار‌های سیاسی که وارد می‌شود لذا فرصت رسیدگی دقیق به موضوعات را نخواهید داشت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آن رسالتی که شما فرمانداران و بخشداران در خصوص انتخابات آینده دارید بسیار مهم است. نکاتی را بیان کردم و قصد هم این نبوده که به برخی‌ها بربخورد و یا عکس‌العملی نشان دهند باید توجه کرد که آن مواردی را اگر قرار باشد از فرمانداران دفاع نکنم باید همه درب دکان را ببندیم و برویم و ما نه‌تنها به صورت شفاهی بلکه به صورت مکتوب از عملکرد برخی‌ها ازاینجا تا وزارت خانه دفاع کردیم و همچنان در حال دفاع هستیم.
هاشمی مهر بیان کرد: در جا‌هایی که انسان احساس می‌کند در مظان‌اتهام قرار دارد پرهیز کنید
وی گفت: توصیه کردیم و الان هم توصیه می‌کنیم که در مسائل مربوط به انتخابات رعایت کنید تا آسیب نبینید چراکه همه جوان و تازه‌کار هستید و ظرفیت‌های بزرگی برای پیشرفت دارید بنابراین انتخابات یک نقطه آسیب‌پذیر برای شما خواهد بود که باید مراقبت کنید.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد وظیفه شما فرمانداران و بخشداران ایجاد و برقراری آرامش بین همه مردم است، اینجا چیزی به اسم فرماندار جریان اصولگرایی وجود ندارد والان فرماندار و بخشدار دولت جمهوری اسلامی هستیم.
وی افزود: دولت جمهوری اسلامی چترش به روی همه مردم است هرکسی که به‌عنوان شهروند جمهوری اسلامی پذیرفته‌شده، وظیفه‌داریم حمایت کنیم و چترمان بالای سرشان باشد.
هاشمی مهر اظهار کرد: باید آن جامعیت را در خودمان ایجاد کنیم که فرماندار و بخشدار همه مردم باشیم و درب دفترمان به روی همه جریانات سیاسی باز باشد و اگر قرار باشد عده‌ای طرد بشوند و عده‌ای جذب شوند، دوقطبی در جامعه ایجاد می‌کنند و ادامه نیز در موضوع برگزاری انتخابات با مشکل مواجه خواهید شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: الآن چترتان باید برای همه باز شود و همه جریانات سیاسی را ببینید و نشست‌هایتان را با ریش‌سفیدان، معتمدین و احزاب سیاسی برگزار کنید و در این خصوص اهتمام تام داشته باشید چراکه مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: فرمانداران از ظرفیت بازاریان و کسبه به بهترین شکل ممکن بهره ببرید چراکه مردم را باید تشویق کرد و در جامعه‌امیدآفرینی ایجاد کرد، نکته دیگر فرمانداران تقوای سیاسی را رعایت کنند و با مردم صادق باشند و موانع و مشکلات پیش روی مردم را مرتفع کنید. اگر با مردم روراست باشیم قطعاً می‌پذیرند چراکه سرمایه نظام همین مردم هستند و باید بسترساز آرامش مردم باشیم.
هاشمی مهر افزود: این روز‌ها نیز جهاد تبیین مهم است و خیلی‌ها نمی‌دانند که دولت چه فعالیت‌ها و تلاش‌هایی انجام می‌دهد و پروژه‌های دور اول سفر ریاست جمهوری را ببینید آن‌هایی که اجرایی شده و آن‌هایی که معطل مانده با مردم در میان بگذارید و بحث جهاد تبیین که حضرت آقا فرمودند باید جدی گرفته شود پس اگر مشکلی وجود دارد تلاش کنیم که برطرف شود و باید به دنبال‌امیدآفرینی در جامعه باشیم.
وی گفت: تا شب گذشته ۱۱۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در پیش ثبت نام الکترونیکی برای کاندید در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۳ تفر مرد هستند.
هاشمی مهر بیان کرد: باید مدیران عملکرد‌های دولت را در اختیار خبرنگاران جهت اطلاع‌رسانی به مردم قرار دهند.
وی گفت: در سفر دور دوم ریاست جمهوری به کهگبلویه و بویراحمد ۱۳ هزار میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که از این میزان ۴ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان آن به حوزه فرهنگی و اجتماعی ابلاغ گردیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدعلی عاطی پور
Iran, Islamic Republic of
انتخاباتی که اینگل برگزار کنن تکلیفش معلومه... خداوکیلی چقدر بدبختیم!!!
چغندرپور
Iran, Islamic Republic of
اینهمه مسئول از یک استان، یکجا جمع شدند اما کل خبر شد اظهارات فاضلانه هاشمی مهر!!!
United States
خوب ایشون رییس جلسه بود
اگه بخوان حرف تک تک افراد رو بنویسن که واویلا میشد
پس میان فقط حرف رییس جلسه رو مینویسن
ای کاش یه ذره حسادت و عقده گشایی هاتو کم میکردی
Iran, Islamic Republic of
اقدامات فرماندار دنا
داد ما را درآورده است
در انتخابات جبران می کنیم
طاها
Iran, Islamic Republic of
اون کسی ک پای صندوق حاضر بشه
تندر
Iran, Islamic Republic of
نیوز کامنتا رو چرا نمیزاری
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1