تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۶۵۵۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

سینا تشییع شد (+ فیلم و تصاویر )

۵
کبنا ؛مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «سینا آراسته» صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع شهید «سینا آراسته» مأمور خدوم نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از میدان امام حسین(ع) (استانداری) تا میدان هفت تیر یاسوج برگزار شد.
در این مراسم مداحان در رثای مظلومیت امام حسین(ع) و شهید آراسته مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، فرمانده سپاه فتح، فرمانده تیپ 48 فتح، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و جمع زیادی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
           

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه بزرگ مردان نیروی انتظامی زمینه‌ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه شده است.
مردم شهید پرور شهر یاسوج، پیکر پاک شهید آراسته را از ستاد شماره ۲ انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به سمت میدان هفت تیر-خیابان طالقانی و سپس در بلوار جمهوری-میدان امام حسین (ع) تشییع و یک بار دیگر با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان در مراسم تشییع شهید سینا آراسته گفت: روزهای اخیر در مصاف با سوداگران مرگ دو شهید را نیروی انتظامی تقدیم امنیت کرد و هفته گذشته نیز یکی دیگر از نیرو‌های خدوم ناجا شهید آراسته به دلیل برخورد خودروی قاچاق با وی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
سردار کیقباد مصطفایی با تأکید بر اینکه شهادت ماموران نیروی انتظامی نشان دهنده روحیه شهادت طلبی آن‌ها است افزود: ماموران نیروی انتظامی برای خدمت به مردم و نظام و برقراری امنیت از جان خود مایه می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه قاتل شهید سینا آراسته کمتر از یک ساعت دستگیر شد، گفت: او قبل از اینکه از استان خارج شود توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه امسال ۳۹ شهید از فراجا در راه برقراری امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اضافه کرد: خواسته ما از دستگاه قضا این است عناصر متخلفی که اینگونه با مأموران خدوم نیروی انتظامی برخورد می‌کنند محاکمه شوند.
شهید سینا آراسته از ماموران پاسگاه می‌مند شهرستان دنا روز چهارشنبه دهم مرداد هنگام اجرای‌ایست و بازرسی موقت در جاده یاسوج-اصفهان توسط راننده خودروی حامل کالای قاچاق زیر گرفته شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این شهید گرانقدر سومین شهید از شهدای نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌های اخیر در مبارزه با قاچاقچیان است.

        
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد خدایا به حق زینب به مادرش وخانواده اس صبر بده،
صمد
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند🌹🌹🌹🌹🌹
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
عزیزان به خدا مبارزه با قاچاق انقدر کارسختی نیست که سالها باید درانتظار ساخته شدن ساختمان ایست وبازرسی میمندباشیم...یه عزم واراده واقعی میخواد که متاسفانه مسئولین استان هیچگاه نداشته وندارند...تاکی عزیزان این سرزمین چه مامورین انتظامی وچه راننده های خودروهای به اصطلاح شوتی باید پرپر بشن ولی کسی پاسخگو نباشه..‌..
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
ما تا ابد مدیون خون شهداییم
حمید
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد.
Iran, Islamic Republic of
یک مدت مالک ریگی پیدا شده بود مردم سیستان و بلوچستان قتل عام میکرد مردم بقیه استانها غرور گرفته بودن و مردم به تمسخر نمک میریختن رو زخم دلمون. اخه این مامور چه گناهی کرده بود که باید با ماشین زیر گرفته بشه.خواهش میکنم انتشار بدید
Iran, Islamic Republic of
😭😭😭😭الهی به خانوادش صبر بده
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1