تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۶۲۱۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مراسمات گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر و ارتحال امام خمینی(ره) با شکوه برگزار شود

۰
کبنا ؛جلسه هماهنگی اجرای مراسم سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و مراسم ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه استانی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس با سه دستور کار جهاد تبیین، سالروز آزادسازی خرمشهر و اعزام کاروان برای سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، به اهمیت این سه موضوع پرداخت.
سیدعلی احمدزاده به اهمیت جهاد تبیین درخصوص این مناسبت های مهم اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه خدمات نظام و دولت‌ها هم به خوبی برای مردم بیان شود نیازمند آشنایی کامل مدیران با موضوع مهم جهاد تبیین هستیم.
استاندار اظهار داشت: نیازمند آموزش مدیران جهت آشنایی با موضوع جهاد تبیین هستیم لذا جلسات مستمر و منظمی در این زمینه با مدیران برگزار شود.
وی بیان کرد: از ظرفیت اساتید دانشگاه ها و سپاه فتح برای آشنایی بیشتر مدیران استانی با جهاد تبیین استفاده و کار به صورت کارشناسی انجام و بعد ارزیابی شود که کدام مدیر در این زمینه به خوبی عمل کرده است. 
دکتر احمدزاده عنوان کرد: دولت خدمات زیادی ارائه کرده است اما به دلیل آنکه با موضوع جهاد تبیین آشنا نبودیم به خوبی برای مردم بیان نشدند و جامعه از آن بی اطلاع است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دستور کار دوم این جلسه و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر به عنوان یک نقطه استراتژیک که آینده جنگ را رقم می‌زد در دست دشمن بود اما رزمندگان غیور جمهوری اسلامی ایران در عملیات الی بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند و همینه و کمر قدرت دشمن را شکستند.
احمدزاده عنوان کرد: بعد از فتح خرمشهر پیروزی های بزرگی برای رزمندگان رقم خورد بنابراین همه دستگاه ها و متولیان بر روی حادثه مهم و تاریخی فتح خرمشهر جهت انتقال به نسل های بعد کار کنند و نباید موضوع مهم آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد به فراموشی سپرده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پرداختن به موضوع مهم آزادسازی خرمشهر تنها در حیطه وظایف سپاه فتح نیست، بلکه همه دستگاه‌ها برای تبیین این رویداد پای کار باشند و برنامه ارائه کنند.
وی با اشاره به اینکه پس از چند سال وقفه به دلیل بیماری کرونا و همچنین تقارن ماه مبارک رمضان، مجوز اعزام کاروان ها به سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) داده شده، گفت: به مانند ایام اربعین، ستاد اعزام زوار به حرم حضرت امام(ره) تشکیل و وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شود.
دکتر احمدزاده بیان کرد: راهداری و حمل ونقل جاده ای استان متولی تامین وسائط نقلیه سبک و سنگین با کیفیت جهت اعزام زوار به تهران هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه مدیران سپاه فتح را در اعزام زوار به تهران پشتیبانی کنند، عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار مورد نیاز سپاه کمک کند تا اعزام زوار به تهران با آبرو و عزتمندانه انجام شود.
احمدزاده با تبریک هفته هلال احمر گفت: خدمات جمعیت هلال احمر استان طی یکسال گذشته جهادی بوده و از مدیرعامل و همه اعضای جمعیت هلال احمر استان تشکر می کنم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از برگزاری قرارگاه استانی جهاد تبیین با مشارکت دولت و سپاه خبر داد و گفت: نماینده ولی فقیه رئیس، استاندار جانشین و فرمانده سپاه فتح دبیر این قرارگاه است.
سردار حمید خرمدل به برنامه های تدارک دیده شده سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و عنوان کرد: با حضور سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور رهبر معظم انقلاب برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سهمیه استان اعزام زوار برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک هزار و ۱۵۰ نفر است که در قالب ۲۴ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام می شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خخخ
Iran, Islamic Republic of
نگاه اسلاید اولی کنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1