تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۴۵۵۵۹۲
آنچه در نشست صمیمی دانشجویان با شهردار و اعضای شورای شهر لنده گذشت

ازروایت ناتمام فرهنگسرای یک شهر تا حمله سگ های ولگرد/آیا مطالبات دانشجویان اجرایی خواهند شد؟+تصاویر

۰
کبنا ؛نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای شهر لنده با دانشجویان دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزارشد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این نشست صمیمی دانشجویان با بیان پرسش های خود در خصوص ساختار مبلمان شهری، جایگاه دفن زباله، وضعیت پارک ها، جانمایی تلویزیون شهری، جمع آوری دکه ها و سایر مباحث در حوزه شهری انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود را بیان کردند.
در ادامه نیزرئیس دانشگاه پیام نور لنده با قدردانی از این اقدام شهرداری و شورای شهر گفت: قشر فرهیخته دانشجو یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقشار در جامعه است که توجه و حمایت از این قشر می تواند باعث پیشرفت و تحول آفرینی در جامعه شود.
حمید دهقان گفت: وقتی در ورودی شهر تابلو به شهرعلم و ادب و فرهنگ خوش آمد می گوییم را نصب می کنیم بدون شک در حوزه مدیریت شهری همه ما به عنوان شهروند وظیفه داریم در ساختار مدیریت و آراستگی و زیبایی شهر نیز برابر وظیفه شهروندی خویش سهیم باشیم.
وی تاکیدکرد: مسئله مدیریت شهری و توجه به اصول و ساختار شهری زیبا تنها زمانی محقق خواهد شد که ما به نقش شهروندی خویش را به درستی ایفا کرده باشبم.
رئیس دانشگاه پیام نور لنده خاطرنشان کرد: توجه به ساختار فکری و مشورت گرفتن از دانشگاه در جهت اجرای فعالیت های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و سایر مباحث می تواند شهرداری را در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود یاری کند.
وی تاکیدکرد: دانشگاه مبدا تحولات اساسی در ساختار فکری و نظری جامعه است که باید به آن توجه ویژه ای کرد و از ظرفیت و توانایی آن در جهت توسعه و پیشرفت شهری استفاده کرد.
در ادامه نیز  عضو شورای شهرلنده با گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویان سفیران فرهنگی و علمی جامعه هستند که نقش مهمی در توسعه فراگیر جامعه دارند.
علیرضا فاضلی تاکیدکرد: قطعا ذهن فعال و هوشیار دانشجو می تواند نقش مهمی در ترسیم نقشه راه و تعالی کردن جامعه داشته باشد و ما باید این مهم را قبول داشته باشیم.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر گفت: روز دانشجو، روز بصیریت و خودباوری برای تعالی اندیشه های دینی، اجتماعی و علمی است.
جعفر رئیس زاده گفت: شهروند خوب می تواند شهری زیبا را بسازد فلذا همه ما باید در توسعه و پیشرفت شهر نقش آفرینی داشته باشیم.
تنها عضو خانم شورای شهر لنده  با تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان انسان های خوش ذوق و فعالی هستند که همواره به دنبال تراوش اندیشه ها خلاقانه هستند.
خانم رنجبر گفت: تعامل خوب شهرداری و شورای شهر با دانشگاه پیام نور می تواند زمینه ای برای توسعه مدیریت شهری برمبانی اصول و ارزش های علمی باشد.
رئیس شورای شهرلنده در این نشست گفت: یکی از دغدغه های همیشگی بنده چه قبل و چه امروز در شورای شهر بحث فرهنگسرای شهر و ساختمان دانشگاه پیام نور بود.
کورش محمدی گفت: احساس می کنم که روزی کلنگ فرهنگسرا و دانشگاه پیام نور را در این شهرستان زمین زدند دسته کلنگ شکسته بود چرا که با گذشت چندین سال عزمی برای رفع مشکلات و تامین اعتبار ساختمان نیمه کاره دانشگاه و محل فرهنگسرا نمی بینیم.
وی گفت: فرهنگ و علم دوبال برای توسعه جامعه هستند که نیازمند عزم راسخ مسولان برای برون رفت از این چالش ها هستند.
در پایان این نشست صمیمی شهردار لنده با گرامیداشت روز دانشجو گفت: امروز جامعه ای موفق است که توجه ویژه ای به علم و دانشجو داشته باشد.
سلمان رنجبر گفت: این نشست به منظور تکریم و تجلیل از مقام دانشجو است چرا که قشر فرهیخته و انسان های موفق در جامعه هستند.
وی در ادامه با تشریح فعالیت های صورت گرفته یکسال گذشته شهرداری گفت: توازن منطقه ای و برقراری عدالت در توزیع خدمات و امکانات حوزه شهری از مهمترین اقداماتی است که ابتدای حضورم در شهرداری صورت گرفته است.
رنجبر تاکیدکرد: در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد نیز تلاش های خوبی با هماهنگی محیط زیست صورت گرفت که برنامه های خوبی در آینده اجرا خواهد شد.
وی گفت: در خصوص شهرک بهاران و سرآسیاب تلاش های خوبی صورت گرفت و امروز شاهد تکمیل جدول گذاری و شروع عملیات زیرسازی و آسفالت این دو شهرک هستیم که با رضایتمندی خوب شهروندان همراه بوده است.
شهردار لنده افرود: تا روزی که مسولیت دارم به یاری خداوند تمام کوچه ها و معابرشهری را آسفالت خواهم کرد و برای تحقق این وعده نیازمند همکاری تک تک مردم و اعضای شورای شهر هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1