تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۵۴۳۵۹
با حضور مسوولان کشوری و استانی انجام گرفت

تکریم و معارفه مدیران‌کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد. 
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح روز یکشنبه (۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱) آئین تکریم و معارفه مدیران‌کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی؛ اسفنانی (معاونت سازمان تعزیرات حکومتی)، طاهری کدخدا (مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی)، فاطمی (مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزبرات حکومتی)، محسنی (مدبرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی)، نگین تاجی (رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد)، سید علی ملک حسینی، (دادستان مرکز استان)، احسان عسگری (معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد) برگزار شد.
براتعلی صالحی_ مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد_ در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: در سال ۹۸ تا کنون ۴۰ ناه افتخار خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را داشتم و با صداقت و شرأفت کار را تحویل دوست و همکار گرامی می‌دهیم.
صالحی خاطرنشان کرد: عدم رضایتی وجود داشت، ایرادی بین تعامل بین دستگاهی وجود داشت، بخشی از هم و غم خود را برای در کنار هم بودن و هم گرایی گذاشتیم.
صالحی گفت: مردم بین خود و مسوولان فاصله‌ای احساس می‌کردند و به همین دلیل هم از ابتدا در اتاق خود را به روی همه باز گذاشتیم تا این فاصله کم شود.
وی افزود: طرح ارتقا امنیت اقتصادی توسط تعزیرات حکومتی و همکاری دادستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی اتفاق افتاد.
صالحی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی امسال بین ۵ دستگاه برتر در استان بوده و در دو سال گذشته نیز در جشنواره شهید رجایی کسب رتبه‌های برتر داشتیم.
وی گفت: در حوزه کالا و خدمات ۲۴ هزار پرونده منتهی به صدور رای شده است، در قاچاق کالا و ارز ۴ هزار و ۷۰۰ پرونده صدور رای شدهاند.
صالحی اظهار داشت: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات ۱۲ روز، قاچاق کالا و خدمات ۲۵ روز، بهداشت و درمان ۱۳روز بوده است.
وی گفت: ۱۷ هزار و ۶۰۰ مورد گشت‌های مشترک انجام شده که بیش از ۱۰ هزار مورد منجر به صدور رای شده است. بطورکلی؛ عملکرد تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، ۵۰ درصد افزایش عملکرد داشته است.
احسان عسکری_ معاون اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد_ در این آیین، گفت: تغییر افراد در پست‌های مدیریتی روال عادی و معمولی در دولت‌ها است.
وی گفت: آقای صالحی مثل بازرس در میدان حضور داشت و این میدانی بودن نقطه قوت‌ایشان بود.
عسکری بیان کرد: در بحث بازار ارتباط خوبی میان اصناف وجود داشت که همگی مؤمن و خوب بودند و گا‌هاً هم اگر قیمت‌ها افزایشی پیدا می‌کرد خودشان مهار می‌کردند.
عسکری گفت: استان  کهگیلویه و بویراحمد با همکاری تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در برج ۱۱ رتبه اول تورم را داشت، ولی این رتبه رفته رفته بهبود پیدا کرد و در حال حاضر رتبه ۱۰ را در سطح کشور داریم.
سید علی ملک حسینی_ دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در این آئین اظهار داشت: در خدمت‌رسانی به مردم تأمل بیشتری داشته باشیم، آقای حمزه لقمانی مدیرکل جدید استان در خدمت‌رسانی به مردم تلاش بیشتری داشته باشند.
اسفنانی_ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور_ نیز گفت: در عین حال که سازمان تعزیرات حکومتی در مجموعه دولت قرار دارد، با قوه قضاییه و دادگستری ارتباط تنگاتنگی دارد.
بحث گرانی و گرانفروشی دو مقوله جدا از هم هست، اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در این ایام برای کنترل بازار مفید واقع شده است و در بحث نظارت تمام تلاش خود را می‌کند.
وی تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی این آمادگی را دارد که هر جا ضرورت پیدا کند حضور و انجام خدمت کند.
اسفنانی گفت: کار در تعزیرات حکومتی از حساسیت بالایی برخوردار است، در عین حالی که باید با متخلف برخورد کنیم، باید به گونه‌ای رفتار کنیم که بازار آسیب نبیند.
اسفنانی با اظهار اینکه برخورد با متخلفان باید در راستای قوانین باشد، گفت: اگر برخورد با متخلفان فراتر از قانون باشد، شرایطی ایجاد می‌شود که فرد متخلف نتواند در مجموعه بازار ادامه حیات دهد.
به گزارش کبنا، در این آئین با حضور مسوولان کشوری و استانی از خدمات براتعلی صالحی مدیرکل سابق تعزیرات قدردانی شد و سید حمزه لقمانی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر کل تعزیرات حکومتی بود
برای فرار رو به جلو همیشه در موضوعات غیر مرتبط مثل مرغداری ها اظهار نظر می نمود
بازار رها شده استان و بالاترین نرخ تورم استان در کشور خود گویای عملکرد ایشان هست
نقدعلی
Iran, Islamic Republic of
بای بای
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1