تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۱۷۳۲۸
متن و حاشیه نشست هم اندیشی جمعی از مردم لنده با موحد؛

اصولگرایی و اصلاح‌طلبی دیگر برای کهگیلویه بزرگ کارایی ندارد / موحد: محصور به گرایش‌های سیاسی نیستم، خدمتگزار مردم هستم (+ تصاویر )

۲
کبنا ؛همایش جمعی از مردم طایفه سلیمان شهرویی با سید محمد موحد در شهرستان لنده برگزار شد، وقتی به ابتدای خیابانی رسیدیم که محل برگزاری همایش بود، دو طرف خیابان خودروها پارک شده بودند، ما هم پیاده شدیم، برخی از مردم نیز جلوی منازل مسکونی خود مثل ما به شلوغی جمعیت در انتهای خیابان و محل برگزاری همایش خیره بودند.
به انتهای خیابان رسیدیم، محل برگزاری همایش از صندلی پر شده بود، جایگاه سخنران خیلی خوب آماده شده بود و خبرنگاران می توانستند به راحتی و بی سر و صدا جلسه را پوشش دهند، بنری که روی یک گوشه آن عکس شهید سپهبد سلیمانی چاپ شده بود و در مقابلش نیز عکس موحد بود سوژه‌ای بود برای عکس گرفتن.
پس از قرائت قرآن، حضار در سالن بلند شدند و همه با هم سرود جمهوری اسلامی ایران را خواندیم و سپس همایش آغاز شد.
 اقای فتحی، یکی از کارآفرینان نمونه، ابتدا برای سخنرانی به جایگاه رفت و اظهار کرد: هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب جمعی از طایفه بزرگ «سلیمان شهرویی» زیر یک پرچم و در حمایت از موحد جمع شده ایم.
نشست شهرویی‌ها به حمایت از شما موج ایجاد خواهد کرد، برخی دیگر از بزرگان طایفه شهرویی که ساکن لنده نیستند، نیز در صدد هستند به تبع این خیزش رو به جلوی سلیمان شهرویی ها در حمایت از شما در بهمئی نیز نشست داشته باشند.
به عنوان یک کارآفرین از شما به عنوان یک اصولگرای اصلاح طلب واقعی که هرگز در هیچ جبهه‌ای اختصاصاً گنجیده نمی شدید و همیشه فراجناحی بودید انتظار داریم ان شاء الله مشکلات برطرف شود و نمایندگانی به مجلس بروند که تدبیر و دوراندیشی داشته باشند.
 خوشحالم که امروز شما کاندیدای مشترک همه جریان ها هستید، به امید اینکه بتوانید با تعامل گری و قدرت ارتباطاتی که در بیش از 20سال در مجلس شورای اسلامی و نهادهای قضایی داشتید، اهداف و سیاست هایی را برای برون رفت از محرومیت تبیین کنید.
 در ادامه یکی دیگر از حضار نیز به جایگاه آمد و اظهار کرد: اگر دقت کنیم متوجه می شویم که عدم توسعه یافتگی ما ریشه در فرهنگ ما دارد که عموما غرق در خواسته‌های فردی هستیم و این خصلت خودشیفتگی اجازه نمی‌دهد که ساختار و مشارکت درست کنیم.
 لذا ما می بینیم در دوره نمایندگی موحد اکثر مراجعه کنندگان به موحد خواسته‌های فردی داشتند و این ناشی از خصلت خودشیفتگی ماست و جای نقد به موحد نیست که برخی می‌گویند او کارهای فردی را رفع می کند.
در کهگیلویه‌ای که حداقل توسعه را ندارد صحبت از اصولگرایی و اصلاح طلبی دیگر جایگاهی ندارد، دیدیم در حوادث اخیر در کشور شعار عمومی مردم این بود که (اصلاح طلب، اصولگرا دیگر تمام است ماجرا) این نشان می‌دهد مرزبندی‌های اصولگرایی و اصلاح طلبی دیگر کارایی ندارد در این راستا می‌طلبد کسی بیایید وسط که عملگرا باشد و نیت حل مشکلات مردم را داشته باشد.
مشکل امروز مردم فقر، تورم، مشکلات معیشتی و گرانی است، جناب موحد، کهگیلویه دیگر توان درگیری‌های سیاسی را ندارد. اگر خوب دقت کنیم می‌بینیم در 40 سال گذشته کهگیلویه نه تنها رشد نکرد، بلکه عقبگرد هم داشت اگر با شهرستان‌های همجوار مقایسه کنید.
انتظار داریم در صورت پیروزی، مدیران کشوری را به سطح شهرستان بیاورید، سرمایه‌گذاری را با شناسایی نخبگان فعال کنید، گردشگری را توسعه دهید.
سید محمد موحد نیز در این همایش ضمن تبریک دهه فجراظهار کرد: از لطف و محبت طایفه شجاع و سترگ شهرویی در خلق این حماسه صمیمانه قدردانی می کنم.
تلاش‌های چندین ماهه توسط شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، ریش سفیدان، جوانان دانشگاهیان، دانشجوها و همه کسانی که در این طایفه بزرگ جایگاه داشتند صورت گرفت، دست به دست هم دادند تا خلق کردند حماسه‌ای را که الان نظاره‌گر آن هستیم و  رسانه‌ها شاید بتوانند قسمتی از آن را به مردم عرضه کنند.
استحضار دارید که این مردم از نظر فکری و اندیشه سیاسی سالیان و ده‌ها در یک گرایش اصلاح طلبانه‌ای بود و بر مواضع خود کاملا پایبند که البته این حرکت آنها به معنای عدول از دیدگاه خود نیست، بلکه امروز مردم به این جمع بندی رسیدند که اصلاح طلب و اصولگرا با حفظ موضع خود باید برای تداوم نظام و عبور از بحرانی های ایجاد شده از سوی دشمن دست به دست هم دهند تا از گردنه ها و موانع انقلاب عبور کنند.
امروز اگر مردم اینجا جمع شدند و ابراز لطف و محبت نسبت به کسی که خدمتگزاری خود را در سالیان سال به مردم نشان داده است در راستای این دیگاه و تفکر است.
می‌خواهیم همه متحد و یکصدا و با یک انگیزه مقدس حرکتی را اغاز کنیم، راهی را برویم و موضعی را تبیین کنیم که در راستای اهداف نظام و هدایت‌های مقام رهبری است و خدمت به عامه مردم و نسل جوان است.
درست است جوان‌ها عصبانی هستند گلایه و استرس دارند اما همین جوانها را ملاحظه کنید، وقتی شهید سلیمانی به شهادت رسید اکثر همین جوانها پیشواز تلفنشان سخن سلیمانی است، اینها معلوم است با حفظ استرس و نگرانی خود وقتی پای نظام و آرمان های انقلاب به میان می‌آید به تمام معنا پای کارند.
برای سامان‌دهی زندگی این جوانان باید برنامه‌ریزی شود این امری مسلم است، ما برای عبور از موانعی که دشمن ایجاد کرده است به پشتوانه همین جوانان و مردم می‌توانیم از این مشکلات عبور کنیم.
در جایگاهی بودم در طول 20 سال نمایندگی و قوه قضاییه از روزی که به عرصه سیاسی و اجتماعی پا گذاشتم هیچ گاه خود را محدود به یک پروسه خاصی نکردم و معتقدم که ما اگر اعتباری داریم متعلق به همه مردم است بدون گرایش ها و مسائل سیاسی، اینها نمی تواند موحد را محصور و محدود کند بلکه شعار موحد فراتر از این مسائل است و باید برای توفیق و حل مشکلات به گونه‌ای حرکت کنم که به خدمتگزاری آحاد مردم افتخار کنم. (صدای تشویق حضار)
روزی که موحد مسئولیت نمایندگی این حوزه را برعهده گرفت آثاری از عمران و آبادانی و زیر ساختی وجود نداشت، نه آبی بود و نه برقی، نه بهداشتی بود که در همین لنده در طول سال چندین فضای آموزشی به دور از هیاهو و رسانه‌ای افتتاح می‌شد.
امروز نسل جوان ما با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که باید فکری اساسی با استفاده از ظرفیت نخبگان صورت گیرد و دست یکایک آنان را می‌بوسم و وقتی جناب آقای فتحی از طرح اشتغالزایی خود با بیش از سه هزار نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم در برنامه تخصصی آماده قابل تحسین است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیار
Iran, Islamic Republic of
موحد20مجلس بودی کو عملکرد من نمیدانم مردم که به شما را می دهند براساس تعصب رای می دهند نه براساس فکر و اندیشه .
جوانان وزنان ابزار انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
یه ضرب المثل میگه انسان.خداوند هم دنیارا نکوهش کرده
سیدمحمدهاشم افشین
Iran, Islamic Republic of
باسلام دراین برهه زمانی که عرصه برمردم تنگ . توانایی اداره امورخصوصامسائل اقتصادی درراس معیشت مردم رانداردوقشرمستضعف زیرارابه های خودمحوری دولتمردان له می شوندنیازامروزمیهن مجلسی قدرتمنداست که بتواندبه دادمردم برسدوکانیدیداین دوره بایدشعارش باعملش یکی باشدوبرای رضای خدااستینهارابلازندومثل واجبات وانجام انهادررفع مشکلات (بیکاری--بی خانمانی و..... )بکوشدبیاییددردست هم نهیم به مهرومیهن خویش راباانتخاب حاج اقاموحدابادکنیم موفق باشید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
.زمان قدیم ک چشم دیدن اصلاح طلب نداشتی و زدیشون زمین و اون دعوا ها باعث شد اصلاحطلب رد صلاحیت بشن حالا این چیزا رو میگی ن دیگه حنات رنگی ندارن اصلاحات همش با عدل پس شکستت میدیم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1