تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۰۶۰۴۰
کبنا گزارش می دهد

کاروان سلامت در روستای «کلاب» چاروسا؛ از توزیع بسته‌های دارویی تا بازگشایی معابر (+تصاویر)

۱
کبنا ؛بیست و نهمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه به روستای «کلاب» از توابع بخش چاروسا سفر کرد تا با توزیع بسته‌های دارویی و بهداشتی، البسه و ارائه خدمات پزشکی رایگان، سلامت را به مردم این منطقه کم برخوردار هدیه دهد.
بخشدار چاروسا در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به محرومیت روستای کلاب و فاصله داشتن از شهر قلعه رئیسی اظهار کرد: از جمعیت هلال احمر کهگیلویه در خواست کردیم در ادامه طرح کاروان سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی، به روستای کلاب سفر کنند که خدمات خوبی ارائه شد و جای قدردانی دارد.
علی محمودی عنوان کرد: از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری، کار بازگشایی معابر و جدول گذاری روستای کلاب انجام می‌شود.
امام جمعه قلعه رئیسی نیز ضمن استقبال از کاروان‌های سلامت هلال احمر  این سفرها را عاملی برای حضور مسوولان میان مردم دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش مشکلات آموزشی دانش‌اموزان روستای کلاب را رفع کند چرا که بیشتر موفقیت‌های تحصیلی مربوط به دانش آموزان روستاها است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز هدف کاروان‌های سلامت را خدمت رسانی به محرومان دانست و اظهار کرد: بررسی وضعیت سلامت دانش آموزان، اهدای بسته‌های فرهنگی و ارائه ویزیت رایگان به مردم مناطق کم برخوردار از محورهای اصلی این کاروان‌ها است که امیدواریم این طرح در همه شهرستان‌ها اجرایی شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه نیز با اشاره به سفرهای متعدد کاروان سلامت به مناطق محروم وکم برخوردار اظهار کرد: هدف ارتقای سطح سلامت بهداشتی و روانی در این مناطق است که در این سفر نیز خدماتی از جمله توزیع بسته‌های دارویی و بهداستی و  ویزیت رایگان به ارزش 4 میلیون تومان ارائه شد.
رهبریان از مسولانی که در کاروان‌های سلامت وی را یاری کردند قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پارسا
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر ازجمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه بخشدار محترم به خصوص امام جمعه محترم بخش چاروسا ک روستای کلاب وسطی را مورد الطاف خیرخواهانه خویش قرار دادند.....
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1