تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۰۳۳۷۲
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

بازدید فرماندار چرام از روستای «توگبری»/ آب شرب به «مردم روستا» می‌رسد

۱
کبنا ؛بعد از انتشار خبری در سایت کبنا مبنی بر «آوار مشکلات بر سر مردم «توگبری» چرام / عشایری که آب ندارند، راننده تانکر قرارداد، «دبستان» تعطیل شده و رنگ و رخساری که از «درون» خبر نمی‌دهد (+تصاویر)»  منتشر شد که فتاحی‌اصل فرماندار چرام روز شنبه 7 مهرماه 97 به همراه مدیران شهرستان چرام سفری به منطقه روستای توگبری داشتند که در این سفر به مشکلات و نواقصات این روستا ها پراخته شد.
فرماندار چرام در این سفر گفت: بسیار خوشحالیم که همراه با مدیران شهرستان به روستای «توگبری» آمدیم و مشکلاتشان را بررسی کردیم که مهمترین دغدغه و مشکل اصلی مردم روستا بحث آب شرب است.
فتاحی بیان کرد: آب شرب این روستاشامل سه پمپاژ است و لوله انتقال آب که پمپاژهایشان تقریبا آماده است؛و حدود۲کیلومتر از لوله انتقال آب هم تامین شده است که ۲ کیلومتر دیگر از لوله انتقال این مسیر باید آماده شود که انشالله به همت مسئولین محترم اداره امور عشایر تا سال ۹۷ بحث آب شرب این روستا تامین می‌شود.
وی ادامه داد: تا موقعی که بحث آب شرب این روستا ازطریق پمپاژ تامین شود اداره امور عشایر و آب فاضلاب روستایی تقبل کردند که آب روستا را با تانکر سیار تامین کنند.
فرماندار چرام افزود: بحث مهم دیگری که مردم روستای توگبری داشتند بحث پل ارتباطی روستا بودکه با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.
وی ادامه داد:بسیار خوشحالیم مردم حداقل می توانندایاب و ذهاب خوبی داشته باشند و بحث دیگری که مردم روستا دارند بحث جاده ارتباطی روستا است. که نیمی از جاده ارتباطی روستا آسفالت است و نیم دیگر جاده تقرییا زیرسازی است که با اعتبارات سال ۹۷بحث آسفالت جاده هم به اتمام می رسد.
فتاحی عنوان کرد: از خانه بهداشت روستا بازدید شد که امکانات خوبی داشت و خدماتی هم به مردم ارائه می شود ولی نواقصات کوچکی هم در بحث برق رسانی داشت که در اولین فرصت برطرف می شود.
فرماندار شهرستان چرام در پایان گفت: اقلامی بین دانش آموزان روستا توزیع شد که این اقلام از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد و انشالله در آینده بسته های غذایی و بسته های آموزشی هم مسئولان مربوطه به روستا می آورند.

به گزارش کبنا از دهدشت، 4 مهرماه 97 گزارشی با عنوان «آوار مشکلات بر سر مردم «توگبری» چرام / عشایری که آب ندارند، راننده تانکر قرارداد، «دبستان» تعطیل شده و رنگ و رخساری که از «درون» خبر نمی‌دهد (+تصاویر)» در سایت خبری کبنا نیوز منتشر شد که فرماندار چرام در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرده بود، تمامی مشکلات را پیگیری می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1