تاریخ انتشار
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۴۷۴۴۴
یادداشت ارسالی؛

دنیا «دار مکافات» است جناب دکتر قالیباف!

۱۱
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دنیا «دار مکافات» است جناب دکتر قالیباف!
کبنا ؛ حکایت حذف دکتر تاجگردون منتخب مردم شریف گچساران وباشت در مجلس یازدهم در یک فرایند عجیب و شاید باید گفت بازی باند زاکانی و... هیچگاه از اذهان نخواهد رفت! حذف ناجوانمردانه‌ای که حق الناس بود بر گردن افرادی که به رأی مردم این خطه احترام و اعتنا نکردند! و اتهامی به ایشان زدند که ایشان نه از ان خبری داشت و نه کسی می‌توانست صحت و سقم انرا اثبات نماید! چون نبش قبری بود که که با گذشت نزدیک به صدسال مطرح می‌شد! و این توطته ناجوانمردانه حذف دکتر تاجگردون بر مردم این دیار بسیار گران آمد! و دیدیم که بعد از حذف ایشان منطقه دچار چه مشکلاتی شد، مثل راکد شدن بسیاری از طرح‌های عمرانی، تخصیص ناچیز اعتبارات عمرانی در مقایسه با دوره نمایندگی دکتر تاجگردون، بی اعتنائی مسئولان مملکتی به این شهرستان و مشکلات آن! بیاد اوریم که زمان دکترتاجگردون گچساران شاهد ترافیک حضور دهها وزیر، وکیل، مدیر، و ..... بود اما این ایام مسئولان طراز اول کشوری با نام گچساران بیگانه هستند! و نام گچساران نامی غربب و نا اشنا است برای توجه مسئولان کشوری به این دیار!
هر چند نام گچساران با نام دکتر تاجگردون همیشه در محافل سیاسی و اقتصادی کشور مطرح بود! از مطلب شاید کمی دور شده باشیم اما حکایت سیسمونی خانواده دکتر قالیباف در ترکیه! و اظهار نظر فرزند ایشان که اصل موضوع را (برخلاف بعضی که از اساس موضوع خرید سیسمونی در ترکیه را منکر می‌شوند!) مطلب را تائید کرده اما می‌گوید که گناه فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند!
حال باید به این گل پسر دکترقالیباف گفت که ایشان بیاد می‌آورند پدربزرگوارشان در مجلس چشمان خود را چگونه بر احجافی که زاکانی و باندش بر سر اعتبارنامه دکتر تاجگردون منتخب و محبوب مردم گچساران و باشت بست! و اجازه دادان جماعت انگشت شمار و کم وجدانی که سردمداران جریان کثیف بودند به راحتی و به هر حیله‌ای متوسل شوند تا منتخب و محبوب مردم این خطه را از مجلس یازدهم حذف نمایند! ایا گل پسر دکتر قالیباف می‌داند که پدرش در قامت یک رئیس مجلس متنفذ نباید اجازه می‌داد که پس بررسی روزها؛ و دهها ساعت پرونده دکتر تاجگرون و تائید صلاحیت ایشان در شورای محترم نگهبان و دو کمیسیون منتخب مجلس شورای اسلامی که جهت بررسی شکایات و اعتراضات نمایندگان تشکیل شده بود، مجدداً موضوع بررسی اعتبارنامه دکتر تاجگردون را اگر نگوییم برخلاف قانون! حداقل بر خلاف عرف و روال قبلی! با فشار زاکانی و باندش در صحن علنی مجلس مطرح‌کند! تا زاکانی و باندش که برای حذف محبوب مردم این خطه ماهها برنامه‌ریزی کرده بوند با همکاری عواملی از استان به هدفشان برسند! و دیدیم که‌جماعتی از مجلسیان که شناخت انچنانی از عملکرد وجایگاه دکتر تاجگردون نداشتند براحتی در دام بازی زاکانی و باندش افتادند و به ناحق به اعتبارنامه ایشان رأی منفی دادند! هر چند که بعداً بسیاری از آنها پشیمان شده و از دکتر تاجگردون حلالیت طلبیدند؛ مثل سخنگوی محترم مجلس که از بانیان تشکل حدف دکتر تاجگردون از مجلس یازدهم بود! و در گفتگوی زنده تلویزیونی اظهار نمودند که بیشتر
موارد اتهامی به دکتر تاجگردون در زمان بررسی صلاحیت ایشان در مجلس که منجر به رد اعتبارنامه ایشان شده بود واقعیت نداشت!
بهرحال اتفاقاتی که برای خانواده دکتر قالیباف در خصوص خرید سیسمونی در ترکیه و همچنین اتهام خرید دو ملک در ترکیه! قطعاً خوشایند کسی نیست! و ما هم برای این فضاسازی‌های پیرامون ایشان متاسفیم! اما شاید بنوعی تاوان یا تقاص دکتر قالیباف و بدهی به مردم گچساران بعنوان موکلین دکتر تاجگردون و حق الناس بود!
و همین جاست که بعضی میگویند دنیا هم می‌تواند دار مکافات باشد جناب دکترقالیباف عزیز!
-------------------------
اسفندیار رستمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حق الناس چیزی نیست که به این راحتی ها از بین بره قطعا در آخرت سر گردنه مرصاد ایشان را خواهیم دید من یکی که هیچ جوره حلال نمیمنم
Iran, Islamic Republic of
. اول بر زاکانی وقالیباف
Iran, Islamic Republic of
همین استفاده ازعنوان دکتر برای کسی که دکترا نداره جرمه.بقیه جرایم پیشکش
Iran, Islamic Republic of
اینوبدون حتی اگرحرف شما قبول باشه وجوداین پیشونددکترهیچ ضرری به حق وحقوق من وشما نمیزنه ولی خیانت شهرراویران کرد وبه انزو واضمحلال برد،خدای تاجگردون بزرگه
احسان خان
Iran, Islamic Republic of
کاملا چرت و پرت میفرمایید و هیچ ربطی نداره ضرب المثل قدیمی هست ک میگن گ . . چه ربطی به شقیقه داره الان صدق میکنه....
ش الهی
Iran, Islamic Republic of
بله دنیا دار مکافاته درصورتی که دکتر تاجگروون انسانی وارسته وباحیا وزحمت کش برای حوًه انتخابیسش بود و۸۶ درصد رآی مروم را در دوره سوم انتخابش بدست آورد ولی چرا با آبروی م منی از خوانواده شهید واصیل زاده ای ازقوم لر اینطور بازی میکنید . واگذارتان به خون پاک شهیدان ..
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
شکی نیست که تاجگردون در دوره نمایندگی خویش خصوصا دور دوم ، موقعیت و جایگاه ممتاز و برجسته‌ای بدست آورد . اما باید توجه داشت این جایگاه قبل از اینکه مربوط به توانایی‌های فردی و استعدادهای شخصی او باشد ، ماحصل گردش لیل و نهار و شرایط سیاسی کشور و ترکیب مجلس و دولت وقت و جهت گیری دیگر نمایندگان استان در نزدیکی به دولت و محلس بوده است !
طوری صحبت نکنید که باورتان شده است که اگر تاجگردون از مجلس اخراج نشده بود ، هم اکنون دارای همان موقعیت و حایگاه بود و میتوانست همانگونه رفتار کند . موقعیت فعلی و گوشه نشینی و عزلت دکتر پزشکیان که چهره‌ای ملی و مطرح در سطح کشور و وزیر و عضو هیئت رئیسه محلس بوده است را در مجلس کنونی ببینید و منصفانه نتیجه بگیرید که اگر تاجگردون هم اکنون هم در محلس بود محلی از اعراب نداشت و مورد بی‌توجهی کامل قرار میداشت .
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
خب اگر ماحصل دولت و مجلس موافق بود چرا الان حسینی که دولت و مجلس موافقش هستن همون جایگاه رو نداره
عادل
Iran, Islamic Republic of
خداوند ناظر بر همه امور است منتظر بدترش هم برای قالی بافها باشید
جوادی
Iran, Islamic Republic of
خود تاجگردون یک اعتراف و یک دچادعا مطرح کردن.
اونحایی که گفت شیشه کثیف(خود تاجگردون) رو‌نمیشه با دستمال کثیف(ادعای ایشون مبنی بر اینکه دیگران مشکل دارند) پاک کرد.
ازین واضح تر بگه من مشکل داشتم و دارم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر دکترا نداره اما سوادش ولیاقتش بیشتر بعضی از دکتراست
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1