کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

دنیا «دار مکافات» است جناب دکتر قالیباف!

9 ارديبهشت 1401 ساعت 0:34

هر چند نام گچساران با نام دکتر تاجگردون همیشه در محافل سیاسی و اقتصادی کشور مطرح بود! از مطلب شاید کمی دور شده باشیم اما حکایت سیسمونی خانواده دکتر قالیباف در ترکیه! و اظهار نظر فرزند ایشان که اصل موضوع را (برخلاف بعضی که از اساس موضوع خرید سیسمونی در ترکیه را منکر می‌شوند!) مطلب را تائید کرده اما می‌گوید که گناه فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند!


 حکایت حذف دکتر تاجگردون منتخب مردم شریف گچساران وباشت در مجلس یازدهم در یک فرایند عجیب و شاید باید گفت بازی باند زاکانی و... هیچگاه از اذهان نخواهد رفت! حذف ناجوانمردانه‌ای که حق الناس بود بر گردن افرادی که به رأی مردم این خطه احترام و اعتنا نکردند! و اتهامی به ایشان زدند که ایشان نه از ان خبری داشت و نه کسی می‌توانست صحت و سقم انرا اثبات نماید! چون نبش قبری بود که که با گذشت نزدیک به صدسال مطرح می‌شد! و این توطته ناجوانمردانه حذف دکتر تاجگردون بر مردم این دیار بسیار گران آمد! و دیدیم که بعد از حذف ایشان منطقه دچار چه مشکلاتی شد، مثل راکد شدن بسیاری از طرح‌های عمرانی، تخصیص ناچیز اعتبارات عمرانی در مقایسه با دوره نمایندگی دکتر تاجگردون، بی اعتنائی مسئولان مملکتی به این شهرستان و مشکلات آن! بیاد اوریم که زمان دکترتاجگردون گچساران شاهد ترافیک حضور دهها وزیر، وکیل، مدیر، و ..... بود اما این ایام مسئولان طراز اول کشوری با نام گچساران بیگانه هستند! و نام گچساران نامی غربب و نا اشنا است برای توجه مسئولان کشوری به این دیار!
هر چند نام گچساران با نام دکتر تاجگردون همیشه در محافل سیاسی و اقتصادی کشور مطرح بود! از مطلب شاید کمی دور شده باشیم اما حکایت سیسمونی خانواده دکتر قالیباف در ترکیه! و اظهار نظر فرزند ایشان که اصل موضوع را (برخلاف بعضی که از اساس موضوع خرید سیسمونی در ترکیه را منکر می‌شوند!) مطلب را تائید کرده اما می‌گوید که گناه فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند!
حال باید به این گل پسر دکترقالیباف گفت که ایشان بیاد می‌آورند پدربزرگوارشان در مجلس چشمان خود را چگونه بر احجافی که زاکانی و باندش بر سر اعتبارنامه دکتر تاجگردون منتخب و محبوب مردم گچساران و باشت بست! و اجازه دادان جماعت انگشت شمار و کم وجدانی که سردمداران جریان کثیف بودند به راحتی و به هر حیله‌ای متوسل شوند تا منتخب و محبوب مردم این خطه را از مجلس یازدهم حذف نمایند! ایا گل پسر دکتر قالیباف می‌داند که پدرش در قامت یک رئیس مجلس متنفذ نباید اجازه می‌داد که پس بررسی روزها؛ و دهها ساعت پرونده دکتر تاجگرون و تائید صلاحیت ایشان در شورای محترم نگهبان و دو کمیسیون منتخب مجلس شورای اسلامی که جهت بررسی شکایات و اعتراضات نمایندگان تشکیل شده بود، مجدداً موضوع بررسی اعتبارنامه دکتر تاجگردون را اگر نگوییم برخلاف قانون! حداقل بر خلاف عرف و روال قبلی! با فشار زاکانی و باندش در صحن علنی مجلس مطرح‌کند! تا زاکانی و باندش که برای حذف محبوب مردم این خطه ماهها برنامه‌ریزی کرده بوند با همکاری عواملی از استان به هدفشان برسند! و دیدیم که‌جماعتی از مجلسیان که شناخت انچنانی از عملکرد وجایگاه دکتر تاجگردون نداشتند براحتی در دام بازی زاکانی و باندش افتادند و به ناحق به اعتبارنامه ایشان رأی منفی دادند! هر چند که بعداً بسیاری از آنها پشیمان شده و از دکتر تاجگردون حلالیت طلبیدند؛ مثل سخنگوی محترم مجلس که از بانیان تشکل حدف دکتر تاجگردون از مجلس یازدهم بود! و در گفتگوی زنده تلویزیونی اظهار نمودند که بیشتر
موارد اتهامی به دکتر تاجگردون در زمان بررسی صلاحیت ایشان در مجلس که منجر به رد اعتبارنامه ایشان شده بود واقعیت نداشت!
بهرحال اتفاقاتی که برای خانواده دکتر قالیباف در خصوص خرید سیسمونی در ترکیه و همچنین اتهام خرید دو ملک در ترکیه! قطعاً خوشایند کسی نیست! و ما هم برای این فضاسازی‌های پیرامون ایشان متاسفیم! اما شاید بنوعی تاوان یا تقاص دکتر قالیباف و بدهی به مردم گچساران بعنوان موکلین دکتر تاجگردون و حق الناس بود!
و همین جاست که بعضی میگویند دنیا هم می‌تواند دار مکافات باشد جناب دکترقالیباف عزیز!
-------------------------
اسفندیار رستمی
 


کد مطلب: 447444

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/447444/دنیا-دار-مکافات-جناب-دکتر-قالیباف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1