تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۷۴۷۳۳
با صدور پیام‌های جداگانه‌ای مطرح شد

پیام تسلیت مسئولان و شخصیت‌ها در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

۰
پیام تسلیت مسئولان و شخصیت‌ها در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
کبنا ؛پدر شهیدان الله کرم، الله‌‌کس و حجت الاسلام محمد خرسندیان بعد از سال‌ها تحمل بیماری و کهولت سن در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.
به گزارش کبنا از یاسوج؛ مراسم تشییع پدر شهیدان خرسندیان امروز پنج شنبه ۲۳ / ۱ / ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ از شرف آباد به سمت زادگاهش برگزار و در کنار فرزندان آسمانی‌اش به دست ابدیت سپرده خواهد شد.
مرحوم امرالله خرسندیان پدر سه شهید دفاع مقدس؛ الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان است. الله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، الله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مسئولان کشوری و استانی با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت پدر شهیدان والامقام خرسندیان را تسلیت گفتند.
به گزارش کبنا،  در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام خرسندیان، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
انّاللّه و اناالیه راجعون
خبر درگذشت انسان مؤمن و ولایتمدار مرحوم «حاج امراله خرسندیان»، پدر شهیدان والامقام خرسندیان که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند موجب تألم و اندوه شد.
این پدر فداکار، مؤمن و انقلابی مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه‌ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی(ص) و به تاسی از سیره سید الشهدا ع و پیروی از نائب برحق امام زمان(عج) است که با تقدیم سه فرزند رشید خود در راه هراست از ایران اسلامی، جلوه‌هایی از ایثار و معنویت را به منصه ظهور رسانده است.
بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون همین انسان‌های وارسته و مؤمن به اسلام و انقلاب است.
این جانب درگذشت این پدر آسمانی که به فرزندان شهیدش پیوست را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده مکرم و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان در کنار فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.
سید نصیر حسینی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
و امام جمعه یاسوج
۲۳ فروردین ۱۴۰۳
-------------------------------------------
انالله و اناالیه راجعون
وفات حاج امرالله خرسندیان، پدر گرانقدر شهیدان والامقام الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان موجب اندوه و تأسف گردید.
این پدر ایثارگر و شکیبا با پرورش و نثار فرزندان عزیز و رشید خود در مسیر دفاع از اسلام، ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی، جلوه‌ای راستین از فداکاری و پایداری برای ملت قهرمان و قدردان ایران اسلامی بودند.
اینجانب با عرض تسلیت به مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه خانواده محترم و بزرگ خرسندیان و سایر بستگان، برای آن بنده نیکوکار، رضوان و رحمت بی‌انتهای خداوند و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
سیدعلی احمدزاده
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
----------------------------------------
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خرسندیان
سلام علیکم
دران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «حاج امراله خرسندیان» پدر شهیدان والامقام «اله کرم و شیخ محمد خرسندیان و آله کس نوربخش» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سید‌امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
رئیس سازمان بنیاد شهید کشور 
--------------------------------------------
انالله و اناالیه راجعون
خانواده محترم خرسندیان
خانواده‌های عزیز شهدا، به تعبیر رهبر معظم انقلاب چشم و چراغ این ملت‌اند و خانواده شهیدان خرسندیان، نماد و الگویی از این تعبیر رسا هستند.
حاج امرالله خرسندیان در حقیقت پدر چهار شهید و در رأس یک جمع خانوادگی ایثار و شهامت و شهادت بود که سال‌ها صبورانه چون یعقوب نبی در فراق چهار یوسف خود گریست و اینک در اوج قله بهار قرآن، به میهمانی فرزندان شهیدش در آسمان‌ها پرکشید و دعوت حق را لبیک گفتند.
با نهایت تاثر رحلت و فقدان، آن انسان متقی و مردم دار و یادگار ماندگار شهدا و تداعی یاد‌ها و خاطره‌ها را، به همه آشنایان و بازماندگان وجامعه ایثارگری، تسلیت گفته و از خداوند منان برای جمیع منسوبین اجر و صبر و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت می‌نماییم؛ ما را در غم خود شریک بدانید.
شهرام مهدوی مطلق
فرماندار بویراحمد
-------------------------------------------------------
محمد علی وکیلی نماینده اسبق تهران در مجلس با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم»
«انا لله و انا الیه راجعون»
خانواده محترم خرسندیان
سلام علیکم
پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند ان شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.
هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست، آنگاه که تمام دارایی یک پدر؛ فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم‌وار، تمام دارایی‌اش را در راه کشورش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.
امروز فصل وصال پدری فرارسیده که سالهاست حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزندان شهیدش را صبورانه تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کرد.
مرحوم حاج «امرالله خرسندیان» اسوه صبرواستقامت و پدر گرامی شهیدان «الله کرم، الله کس وشیخ محمدخرسندیان » پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان خودپیوست
از منظر ادب و ارادت بر ساحت‌ایمان و مقام صبرش ادای احترام نموده، ضمن تسلیت این مصیبت به داغدیدگان واهالی قدرشناس چیتاب؛ از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای‌ایشان مسألت دارم.
امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه ربوبی گردند
محمدعلی وکیلی
------------------------------------------
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پیامی درگذشت پدر گرانقدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.
متن پیام سردار حمید خرم دل و حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به شرح زیر است.
بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خانواده محترم شهیدان گرانقدر الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان
درگذشت اسوه صبر، ایثار و‌ایمان مرحوم مغفور حاج امرالله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان خرسندیان از دلاوران دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.
پدران مؤمن شهدا که عزیز‌ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت سید الشهدا(ع)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
اینجانبان ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم خرسندیان، برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.
ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.
--------------------------------------------
علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.
بسمه تعالی
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّكِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً
با خبر شدیم اسوه صبر و ایثارابوالشهدا مرحوم حاج امرالله خرسندیان از عالم فانی و خاک هجرت و به وصال فرزندان خود نایل گردید. به حق می‌توان او را عدی ابن خاتم طایی زمان نامید که با هدیه فرزندان در راه اسلام، انقلاب و امام مدال افتخار چشم چراغ ملت را نه یکبار بلکه سه بار به گردن آویخت.
او سال‌ها در فراق فرزندان خود صبر و بردباری و در عین حال انتظار وصال را تحمل نمود و سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید. زهی سعادت مهمانی شهدا و شفاعت آنان. کدام میزبان می‌تواند در روز محشر مانند شهدا آنهم سه فرشته گلگون باشد. او‌امشب مهمان فرزندان شهید خود خواهد بود. و همانند شهدایش در قهقهه مستانه‌اش و شادی وصولش عند ربهم یزژقون را با آنان سر می‌دهد.
اینجانب فراق این مرد بزرگ و ابوالشهدا را به خانواده و بازماندگان تسلیت و تعزیت و وصال عاشقانه‌اش را به فرزندان شهیدش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
همنشینی با فرزندان شهیدش را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگانش را از خداوند منان آرزومندم
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1